Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A most wonderful union - fællesemne
Slaven EmptyIdag kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Slaven EmptyIdag kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Slaven EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Slaven EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Slaven EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Slaven EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Slaven EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
Slaven EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Slaven EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Slaven Voteba13Slaven Voteba14Slaven Voteba15 
Lori
Slaven Voteba13Slaven Voteba14Slaven Voteba15 
Valentine
Slaven Voteba13Slaven Voteba14Slaven Voteba15 
Sean
Slaven Voteba13Slaven Voteba14Slaven Voteba15 
Lenore
Slaven Voteba13Slaven Voteba14Slaven Voteba15 
Jake
Slaven Voteba13Slaven Voteba14Slaven Voteba15 
Edgar
Slaven Voteba13Slaven Voteba14Slaven Voteba15 
Abigail
Slaven Voteba13Slaven Voteba14Slaven Voteba15 
Natalie
Slaven Voteba13Slaven Voteba14Slaven Voteba15 
Celenia
Slaven Voteba13Slaven Voteba14Slaven Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164707 indlæg i 8728 emner

Slaven

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Slaven Empty Slaven

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2012 - 18:39

Rosalia sad inde i stuen og kedede sig, mens hun kastede knive ind i hendes herres familie maleri..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2012 - 18:43

\\er det her et åbent emne eller lavet til en bestemt person?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 12:08

Valgûl sad stod nede i gaden og kiggede op på huset, han var i øjeblikket i sin menneske form *Hun er der inde, vi skal bare hente hende, tage hende hjem, fordømte møg engle tror hun kan løbe fra os lige som hende!* Valgûls hænder begyndte ryste voldsomt af vrede, mens et morderisk smil spredte sig over hans læber, men han tvang det hurtigt tilbage. *Det ikke vores tur, det vores datters tur, hun skal lære hvordan man gør, hun skal kunne tage slaver tilbage, lærer straffe! det bliver en hyggelig familie aktivitet* tænkte Valgûl og smilte overdrevet til sig selv

Han satte sig ned på bænk, nu skulle han blot vente på hende, "hvor bliver hun dog af!" snerret han til sig.

// vi havde bare haft meget travlt og derfor har vi ikke fået gjort det endnu, rosalia er oditoculos familiens slave, og vi skal hente hende tilbage efter endnu et flugt forsøg, men jeg ser ingen grund til at det skal være et lukket indlæg, the more the merrier.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 13:44

\\så send en privat besked, når flere kan være med i det ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Fre 5 Okt 2012 - 13:19

Rosalia gik derefter hen til vinduet og kiggede ud hvor den silende regn faldt stille. Hun havde egentlig brug for lidt frisk luft, så hun gik ud af døren og lukkede den bag sig, og fik øje på en mand som sad på bænken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Ons 31 Okt 2012 - 11:13

Da valgûl så Rosalia i vinduet, smilede han over venligt til hende, og vinkede før han gik hen til hende, han stoppede cirka en halv meter fra hende, før han sagde i den mest venlige stemme han nu kunne præstere.
"Byder du ikke en gammel mand på en kop te, jeg har jo ledt længe efter dig nu"
Han pegede hen imod døren som indikation på at de skulle gå indenfor. før han atter sendte hende et over venligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 13:20

Rosalia var meget irriteret over at hun ikke bare kunne være alene.
Så hun skubbede ham vredt væk og fløj op og hen over skoven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 23:19

Jessica var gået en lang tur i skoven, lidt væk fra det hele. Hun havde ikke rigtig noget at lave så hun lå blot og kiggede på skyer, oppe i det fjerne så hun et væsen, *Hvad mon det er?* tænkte hun for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 23:21

Rosalia så noget nede i skoven men vidste ikke helt hvem det var så hun fløj ned bag nogle træer og iagttog hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 23:26

Jessica så den flyve ned og i al sin nysgerrighed, så hun hvor den landede, hun fik følelsen af at nogle holdt øje med hende, "Er her nogen?" Spurgte hun højt. Hun rejste sig og kiggede rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 23:29

Rosalia kom lige så stille frem bag træerne og kiggede lidt skræmt på Jessica.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 23:40

Valgûl havde hurtigt forladt sin menneske illusion og spurtede efter Roselia, sandt nok var hans vinger for hullede til at flyve med, men de kunne stadig bruges til at give godt skub. Da han var ved udkanten af skoven råbte han i høj hysterisk stemme.
"Kom ud lille Rosalia, kom ud og leg, vis du kommer frivilligt nu så lover vi kun at rive din ene vinge af som straf." Valgûl gik derefter langsomt ind i skoven for at finde sin uduelige slave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 23:45

Jessica hørte det og kunne se på kvinden foran hende at hun var skræmt, Jessica rakte hånden ud til kvinden, "Jeg passer på dig, så godt jeg nu kan," sagde hun og holdt sin hånd på enden af sværdet, som hun havde ved siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 23:48

"Jeg ved ikke hvem du er men du virker som et godt menneske. "
Sagde hun nervøst og tog fat i Jessicas hånd og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 23:56

Valgûl gik holdt sit langsomme tempo, end til at han følte sin slaves aura, hvorefter han satte i fuld fart efter hende, han stoppede da han så hende stå med et menneske, der lovede hende beskyttelse. "Dygtig Rosalia, du har til og med fundet os noget at lege med, vis du nu vil være en sød lille slave, så lover jeg ikke at rive nogle af dine vinger af, hvad siger du til det? vi ved godt at sådan et ynkeligt menneske ikke vil kunne gøre noget alligevel." Han så over mod mennesket, og smilte til hende så hun kunne se alle hans Sylle spidse tænder, han stirrede lidt før han langsomt slikkede sig om munder og nærmede sig de tog kvinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 0:03

"Rosalia, hvis du ikke ville miste vingerne, så gør som han siger, jeg klarer mig," Jessica havde taget sit sværd op, "Menneske, ja, ynkelig, måske en smule, men hvor jeg dog hader jer mænd som tror i er så meget bedre end alle andre, du er ikke det værd, hvis det var mig der var din slave, ville jeg hellere få revet vingerne af end at jeg ville komme tilbage til sådan en gusten herre som De" Jessica var vred, var der noget hun hadet allermest, så var det væsner med slaver, hun afskyet ham. Hendes øjne blev rødlige i det at hun var blevet vred. *Gid du må lide til det sidste*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 0:08

Rosalia stirrede rasende på sin herre.
"Gid du må brænde op i helvede!!"
råbte hun arrigt og nægtede at flytte sig fra Jessica selvom hun gjorde det modsatte af hvad hun havde sagt.
"Undskyld Jessica men jeg har ventet længe på at møde en som dig. så jeg kan ikke bare gå fra dig !" Sagde hun trist.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 0:20

"Se Rosalia selv et dumt menneske ved at du bør vende tilbage. Desuden jeg har skam allerede været i helvedet, der var nu egentligt meget koldt, men fint blev vis du vil, men si ikke at jeg ikke advaret dig, så ryger begge vinger vil bare." Valgûl så hånligt på Rosalia før han trækkede på skulderen, for at vise det ikke rigtigt gjorde ham nogen forskel, han fik hvad han kom for alligevel.
Han så over på mennesket med et blik af foragt, men smilte beholdte stadig det hånlige smil.
"Når, når store ord for et lille menneske, men siden du nu ingen vinger har hvad skal vi så rive af, nu vel, vi tror nok at skam skal få det.. hyggeligt sammen."
Det sidste sagde han i en lumsk stemme, mens han langsomt slikkede sig selvom om munden, med sin lange tunge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 9:45

Rosalia stillede sig foran Jessica og kneb øjnene sammen af raseri.
"Hvis jeg var dig, ville jeg holde mig fra Jessica. Hun er nok det sødeste menneske jeg nogensinde har mødt. Hvorfor skulle jeg komme tilbage til en gammel gusten mand som dig hva?! Jeg kunne være fri og leve livet sammen med Jessica." Sagde Rosalia og knyttede sine bare næver.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 10:21

Jessica var måløs, hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige, *Lille menneske* "Bare du ikke selv er lille, din nar" mumlede hun stille. Hun havde sværdet fremme i klar kamp posistion, "Ja mens du diskutere med dig selv hvordan du ville hygge dig og hvad du vil rive af mig, så smutter jeg," Sagde hun iskoldt, som om hun var ligeglad med hvad han var og hvad han ville gøre. Jessica tog fat i Rosalias hånd og begyndte at slæbe hende med væk. "Visse ting, er bare ikke min tid værd," sagde hun med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 12:24

Rosalia rakte tunge af valgul da hun drog af sted med Jessica
derefter råbte hun hånende "din sindsforvirrede hankønsvæsen!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 14:29

Valgûl stod bare og så på roselia, for nærmest at bedømme om det var joke, da han så det ikke var, brudt han ud i høj hysterisk latter, så det var lige før han at han begyndte, at græde af grin. "Når, når så hun er simpelthen så god, fortæl os noget din lille mær, tror du det gør nogen forskel for os om du vil eller ej?" han smilte hånligt roselia, før han så på mennesket med et is koldt blik, "Vi bange for at ingen af jer kommer til at gå her fra, måske båret i Rosalias tilfælde da hun nok ikke vil kunne gå."
Valgûl stod lidt med et fjernt blik i øjne, før han med et vingeslag hurtigt lukkede afstanden mellem ham og den anden gruppe, de stod nu ikke meget mere en 2 meter fra hinanden. "Hvorfor lægger du ikke bare den lille kniv væk, den vil ikke gøre dig noget godt aligevel." han grinte hånligt af mennesket. før han stirrede afventende på dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 14:49

"Jeg går hvis jeg vil, du er ikke min far, så smut din trold" Sagde Jessica og vendte sig om. Hendes øjne var stadig røde, hun lagde sværdet på siden, "Rosalia vi smutter," hun vendte sig om og begyndte at skubbe Rosalia baglæns, "Hvordan kan du have endt med sådan en idiot?" Smilede hun. Jessica havde fået hovedpine og have den største lyst til at dræbe ham, *Mænd som ham, burte bindes og torturers*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 14:55

Rosalia kunne virkelig godt lide Jessica og hun svarede:
"Jamen jeg burde have flygtet for længst !
han er en stor fed røvhul der fangede mig mod min vilje. "
Hun smilede kærligt til Jessica og gik hurtigt videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 15:38

Valgûl Smilede til mennesket, så hans kinder nærmest troet med at flække, han stirrede lidt ind i hendes røde øjne med sin egne. "Det kan jeg godt svare dig på, det vi gjorde var at dræbe hendes familie, og tag det lille fjer krag med os hjem. Vi må dog spørge, de flotte røde øjne er du af dæmonisk herkomst, eller er du blot et ynkeligt menneske?." han smilte hånligt til hende, før han gik hurtigt sprang hen imod mennesket og tog et jern krep i hendes håndled, før han lænede sig ned til hendes øre, og hviskede lumsk til hende. "kom så lille menneske, giv blot op, vi ved godt begge to at det vil ende på samme måde, uanset hvad i gør" han grinte hånligt af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven Empty Sv: Slaven

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum