Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Slaven - Page 2 EmptyIgår kl. 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Slaven - Page 2 EmptyIgår kl. 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Slaven - Page 2 EmptyIgår kl. 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Slaven - Page 2 EmptyIgår kl. 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Slaven - Page 2 EmptyIgår kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
Slaven - Page 2 EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
Slaven - Page 2 EmptyTors 9 Maj 2024 - 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Slaven - Page 2 EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Slaven - Page 2 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Slaven - Page 2 Voteba13Slaven - Page 2 Voteba14Slaven - Page 2 Voteba15 
Lori
Slaven - Page 2 Voteba13Slaven - Page 2 Voteba14Slaven - Page 2 Voteba15 
Valentine
Slaven - Page 2 Voteba13Slaven - Page 2 Voteba14Slaven - Page 2 Voteba15 
Lenore
Slaven - Page 2 Voteba13Slaven - Page 2 Voteba14Slaven - Page 2 Voteba15 
Jake
Slaven - Page 2 Voteba13Slaven - Page 2 Voteba14Slaven - Page 2 Voteba15 
Sean
Slaven - Page 2 Voteba13Slaven - Page 2 Voteba14Slaven - Page 2 Voteba15 
Abigail
Slaven - Page 2 Voteba13Slaven - Page 2 Voteba14Slaven - Page 2 Voteba15 
Celenia
Slaven - Page 2 Voteba13Slaven - Page 2 Voteba14Slaven - Page 2 Voteba15 
Edgar
Slaven - Page 2 Voteba13Slaven - Page 2 Voteba14Slaven - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164705 indlæg i 8728 emner

Slaven

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 15:50

"Give op? Jamen min lille prins, jeg er ikke engang begyndt endnu, og som jeg sagde, du er ikke det værd!" Hendes hånd gjorde ondt. "Jeg er et menneske! Som har fået en lille forbandelse!" Hun kiggede på ham så godt som hun kunne og kiggede derefter på Rosalia, "Rosalia, nu hvor du har chancen så flygt! Han kan lege med mig ligeså tosset som han vil!" Hun smilede til Rosalia. Smerte var irritabel men hun prøvede at ignorer den så hun kunne være ligeglad og iskold som altid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 15:58

Rosalia så forfærdet på Jessica og derefter vredt på Valgul.
Hun gav Valgul. sådan en hård lussing og prøvede at slå valguls hånd af Jessica.
"Jeg efterlader dig ikke til sådan en fed *'****!!" råbte Rosalia rasende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 16:11

Valgûl smil falmede ikke ved menneskets kommentar, tværtimod blev hans smil blot større. "Nej du ret, vi har slet ikke startet legen endnu, du skal blive et sjovt legetøj." Valgûl holdte sit ansigt tæt på hendes, og slikkede sig kort om munden. Men da Rosalia slog ham, vendte han hurtigt sit ansigt mod englen, et blik der kunne smelte stål, det havde ikke rigtigt følt som et myggestik, så hans krep havde ikke blevet mindre hårdt, tværtimod var kreppet blevet hårdere. Hans anden hånd greb hurtigt fat i englens strube og begyndte at løfte hende i den. "DIN LILLE UDUELIGE HØRE UNGE.. vis du rør os igen så røger de en vinge." snerrede Valgûl til Rosalia.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 16:26

Lulu kom gående da hun hørte et højt råb, hun kiggede i den retning hvor det kom fra og med et var der en flamme som var kommet op frem foran dem, ilden forsvandt og der stod Lulu, hun havde ikke meget på, hun kiggede på manden som holdte en engel med den ene hånd og et menneske i med den anden, "Sikke en god fangst huh?" Spurgte hun meget skuffet. "Du kunne gøre det bedre hvis det skulle være," sagde hun. Hendes øjne var rødlige og hendes hår var brunligt og gik til skulderne, "Må jeg være med?" Smilede hun. "Eller er det en privat leg?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 16:50

Rosalia kæmpede med at få vejret og prøvede at vride sig fri men forgæves.
"Slip mig din usle lort!" skreg hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 16:59

Valgûl smilte over mod den nyankommen, så hun kunne se alle hans tænder, "Ja det er noget skuffende fangst vi fik her, men jo kom du endelig med over og leg, lyst til at tage englen, den er så kedelig." Han grinte hånligt af Rosalia før han smed hende over mod den anden dæmon. "Nu når vi deler vores legetøj med dig, vil du så ikke præsentere dig selv?" Han vendte sig om mod dæmonen, og rev mennesket med sig i den hurtige bevægelse, og hviskede kort til mennesket i hans krep. "Så bliver det bare os to, som du alligevel ville havde jo." Han smilte lumsk til hende før han så over mod dæmonen og holdt mennesket op i hendes ene hånd. "Eller vil du hellere dele den her, den er så ivrig." hans lod langsomt sin lange tunge glide op af hendes opholdte hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 17:16

Rosalia ømmede sig og rejste sig hurtigt op af raser.!
"Lad min veninde være din idiot!" skreg hun og løb vredet hen for at skubbe til Valgul

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 18:43

Hun mærkede tungen der var på hendes arm, "Modbydlige bæst!" Råbte hun. Jessica sparkede efter dæmon manden. Hun kiggede på damen og derefter hen på Rosalia, "Løb!" Sagde hun. Men mente det ikke, i dette tilfælde ville hun elske at få hjælp. Jessica var stadig sur, hun kunne ikke tage øjnene fra Rosalia i håbet om at hun endten ville hjælpe eller nå at flygte. "Gid du må lænkes og totureres i 1000 år!" Sagde Jessica vredt til dæmon manden som stadig havde fat i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 18:55

Lulu kiggede på mennesket, "Jeg takker for englen, men min seneste familie engel døde af for meget torturer" Hun tog fat i Menneskets hage og kiggede på hende, bevægede hendes hoved lidt rundt, for at kigge nærmere på hende, i det Lulu gik et skridt tilbage så hun at mennesket sparkede den mandelige dæmon. "Hun er frisk, hende ville jeg hellere lege med," Sagde hun med et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 19:06

Arason rejste sig op og gik ind foran menske pigen imens
han kiget på dæmone der havde tænket sig at gå over til
hende "hvis du gør nogen i det her lokale noget skal jeg
personlige sørge for at du ikke får andet ende død" sagde han til den kvindlige dæmon
og den anden dæmon der var han trak sit sværd og smilte bredt"smut med jer dæmonr"
sagde han og grinte hånliget af dem hans påklædning var en læderrusting han havde ståede ude i gangen et stykke tid han havde vente på at de ville forsmale sig måden han var kommet der op på var at han havde klarte der op


Sidst rettet af Arason Man 19 Nov 2012 - 19:20, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 19:14

Valgûl så næsten bedrøvet på den anden dæmon. "Ja vi kender følelsen, de er så skrøbelige de små fjerkræ." Valgûl slikkede sig kort om munden ved tanken, og smilte sendte atter det gamle kind brækende smil, før han løftede mennesket op i hendes arm, så hun kun lige kunne røre jorden med spidsen af foden. "Jamen så lad os da deles om den, sandelig et livligt legetøj ja.." Valgûl stoppede midt i sin sætning da han blev skubbet af hans slave, han blev nød til lige at tage et skridt frem for, at holde balance, hvor efter han så over mod sin slave, med blik der lovede en lang og smerte fuld død. "Men det ser ud til at vi lige må tage os af nogle familie problemer først." Valgûl sukkede overdrevet, og gav slip på mennesket. "Leg du bare med hende imens. Når Rosalia hvad er din undskyldning, eller skal vi blot rive vingerne direkte af var?" han greb hårdt fat i englens hage, ikke hårdt nok til at knuse knoglen, men dog tæt på. Han stirret ind i hendes øjne med et blik der forlangte en forklaring.
Valgûl så kort over på Arason, med et kedeligt blik før igen kiggede over mod slave, "Og må vi spørge hvorfor at en vampyr har nogen interesse i at hjælpe de dødelige? vil du ikke hellere havde en bid af engle, det jomfru blod.."
Han så over mod Arason med et lumsk smil, jumfru engle blod var trods alt kendt som noget af det sødeste.
//undskyld så ikke du skrev før nu xD så måtte lige rette//


Sidst rettet af Valgul Man 19 Nov 2012 - 19:22, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 19:18

Hun prøvede at vride sig fri men fik en meget stor smerte i hagen og og stod bum stille.
"Jeg prøver blot at beskytte min eneste ven på jorden. " Sagde hun iskoldt. og stirrede ind i hans øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 19:23

Lulu kiggede på manden foran hende, hun gik udenom ham og tog fat i pigen, "Vil du være min?" Smilede hun skævt. Hun slikkede pigen fra halsen og op til kinden, "Eller ville du se din veninde i stor smerte? Det er dit valg," hun fniste lidt og gav slip på pigen. "Jeg leger med hende når du er færdig," Smilte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 19:26

han fatede ikke at hun bare var gåede uden om
ham han kom med lyn hutigehed bage hende og sætte
en kniveden kvindlige dæmons hals "jeg kunne dræbe dig her og du hvis det var" hvisket han hende i øret imens han smidt hende væk fra hende den anden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 19:36

Jessica havde det ikke så godt da den mandlige dæmon gav slip, hun havde smerte i hånden, "Aldrig.." sagde hun irritabelt. Hun så hen på Rosalia, og tog sit sværd frem og fægtede mod den mandlig dæmon for at komme tættere på Rosalia. "Lad hende være!" Sagde Jessica surt og prøvede at komme væk med Rosalia.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 19:41

Selvom Lulu blev skubbet, rørte det hende ikke, "Kom nu herre, det er jo kun for hyggens skyld," Smilede hun. Hun sad op af et træ og kiggede på de andre, *Mon man skulle være med til legen? naah, lad mig se om denne her dæmon, virkelig er noget værd* tænkte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 19:49

"ja som om men hvis du eller du" han kiget over på den anden dæmon og hende han havde skubbet til "gøre dem noget skal jeg nok æde jer levende" han mente det han sagde han kunne jo suge deres blod ude hvis han ville det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 19:59

"Da da godt nok en kedelig vampyr, har du virkelig ikke engang lyst til lidt blod.. ynkelige svækling." Valgûl smilede hånligt til Vampyren og så hen imod mennesket og den anden dæmon. "Når, når ikke lyst til at lege mere var, fint nok, Rosalia Afvejen mens jeg leger og så vil du ikke blive straffet.. så hårdt." med det kastede han Rosalia væk fra hans krep, og så afventende på vampyren og mennesket der havde deres våben klar, han så imod dem begge. "Hør her Vampyr du tilsyneladende stadig ung, og derfor kan alle jo lave fejl, bare gå herfra, og lad lege lidt med dem her." Valgûl lagde sine hænder en i den modsattes ærme, han så afventende på dem begge, med et ellers afslappet blik, men han havde frem gjort en kris til vis det nu skulle blive nødvendigt man kunne aldrig vide med unge vampyrer der stadig prøvede ,at være noget de ikke var mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 20:14

Rosalia smilede atter da hun så at Jessica bliv sat fri.
"Kom så løb Jessica!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 20:18

Jessica satte sværdet på siden igen, "Du er bare stadig ikke det værd, dæmon," smilede hun og gik hen til Rosalia. Hun var lykkelig over at hun kunne føle sig tryg selv i sådan en situation.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 20:18

"jeg har fået mit blod for idag men jeg kunne nu godt kleme
en dæmon eller to ned" svarde han og grinte hånliget af dæmon imens han trak sit sværd frem og kiget på ham "nå den stå hvis på dæmon menu iaften" svarde han grinde og grinte hånliget af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 20:25

Lulu var træt, hun rejste sig op og gik hen til de tog piger, tog dem i hånden, "kom piger så smutter vi hjem til mig, der er mere privat," smilede hun og blinkede med det ene øje til dem. "Jeg gør jeg skam intet, jeg ville blot væk herfra" Sagde hun og kiggede tilbage på den anden dæmon og vampyren. "Jeg står ikke på menuen, jeg er fredelig nok" Smilede hun og forsat, men hun stadig holdte fast i pigerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 20:29

Rosalia kiggede lidt mistænktsomt på Lulu men fulgte alligevel med hende da hun heller ikke ville ende med at få hverken tæv eller straf af sin lorte herre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 20:38

Jessica fulgte bare med, så længe Rosalia kom sikkert væk, var hun tilfreds.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 22:29

Valgûl sukkede overdrevet og så på vampyren med foragt, som var det største misforstår han længe havde set. "Se nu hvad du gjorde der, du ødelagde lige vores lege time, så hvad siger du til, at gå til side, eller vil du virke gøre det her mere besværligt, end det bør være." Han så vampyren med et hånligt smil, før han så arrigt med trio der var i gang med, at gå som flok skolepiger væk fra stedet. Valgûl sukkede af frustration, dette var ikke hans nat, og det var alt sammen den skide vampyrs, skyld, hvor han dog havde lyst til at dræbe den fordømte barn, man havde jo bedre ting, at lave i dagen end, at kæmpe men så i stedet blot afventende på ham, og forberedte krisen, hans arme forblev i ærmerne så han ville se uforberedt ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slaven - Page 2 Empty Sv: Slaven

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum