Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D Voteba13*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D Voteba14*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D Voteba15 
Abigail
*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D Voteba13*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D Voteba14*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D

Go down

*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D Empty *BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D

Indlæg af Gæst Tors 19 Jan 2012 - 7:19

Ja nu er det adminsene tur eller hvert fald min tur til at takke jer alle brugere især dem der har gjort en meget stor indsats :-D:-D og især fordi i selv har meldt jer frivillig, i er sku Nice :-D

Jeg ville ønske så meget at vi kunne ha nået denne deadline og jeg havde mere tid til jer :-D men denne hjemmeside skal jo lige hænge sammen med privatlivet, og det er meget svært især når man er en virkelig stræber i skolen og laver meget lektier og forud der hjemme :-D der kommer ens tid til at blive taget meget ud af hånden på en :-D

jeg tror jeg også kan sige dette på de andre admins vegne, men det er i hvert fald med garanti fra min side af :-D jeg er jer virkelig taknemmelig over at i gider at ville lave noget af alt den skrivearbejde, og der går nok ikke længe før vi har snart siden godt nok op og køre, så i kan begynde at emne :-D

*BIG HUG AND KISSES*
desværre er jeg ikke den bedste til at kunne skrive de fantastiske og veltalende taler som Isabella kan :-D men jeg håber i kan uddrage hvor meget af ud min tekst jeg takker jer og hvor Nice i er :-D

Stay awesome all of you :-D

Yours admin
mina

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D Empty Sv: *BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D

Indlæg af Sean Tors 19 Jan 2012 - 7:26

tak for rosen:)

Tror vi aller glæder os til at emne, så lige at hjælpe lidt på vej...Wink

glæder mig i hvert fald til at siden er helt oppe og køre og vi kan emne, glæder mig til at få min karakter i spil Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D Empty Sv: *BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D

Indlæg af Gæst Tors 19 Jan 2012 - 7:41

Det glæder jeg mig skam også til, men så snart vi har racerne(minus erangsracerne) og magibøgerne på plads, så har i det nødvendigste til at kunne emne ordenligt :-D:-P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D Empty Sv: *BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D

Indlæg af Sean Tors 19 Jan 2012 - 8:30

minder mig om jeg burde læse mere på det med magien, da jeg stadig ikke ved hvad jeg skal vælge.
Finder det lidt forvirrende^^

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D Empty Sv: *BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D

Indlæg af Gæst Tors 19 Jan 2012 - 8:35

ja men ingen af bøgerne er der desværre ikke kommet nogle beskrivelser på, men ved hjælp af navnene kan man få en ide omkring hvad de enkelte bøger er Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D Empty Sv: *BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D

Indlæg af Sean Tors 19 Jan 2012 - 9:08

ja, men så vælger man en, læser beskrivelserne senere og får måske lyst til en anden bog. og hvis man så allerede er gået i gang med at spille...

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D Empty Sv: *BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D

Indlæg af Gæst Tors 19 Jan 2012 - 9:27

jamen det er jo nemlig lige derfor at de bøger skal være færdige når i skal begynde at emne Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D Empty Sv: *BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D

Indlæg af Gæst Tors 19 Jan 2012 - 9:48

Du behøver ik at takke Mina, selvom det er rart at få et tak i nu og næ <3

Selv er jeg ik særlig god til ord, men det er sku godt det du har skrevet^^


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D Empty Sv: *BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D

Indlæg af Gæst Tors 19 Jan 2012 - 10:23

hej mina er der mere ''arbejde'' i mangler at få lavet? Smile

Mvh. mai.

Warcraft III human builder: ''More work?. . . . ''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D Empty Sv: *BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D

Indlæg af Gæst Tors 19 Jan 2012 - 10:36

Kan en halv fe ting sag have en magi bog ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D Empty Sv: *BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D

Indlæg af Gæst Tors 19 Jan 2012 - 10:57

hhahahahaha nice kommentar der Wolf :Dhihihi


mmmm ja det kan du godt smukke og jer andre :)kig på bogen krigerens vej, så kan i se hvordan det sådan kommer til at være Smile der skal være 10 besvægelse og 2 ekstra e-rangs og så evt en lille historie om bogen eller hvad folk syntes om dem der bruger bogen osv osv Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D Empty Sv: *BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D

Indlæg af Gæst Tors 19 Jan 2012 - 11:13

Tak Smile

Og jeg er ked af ikke at være til rigtig hjælp med dét skriftlige, men dét er noget juks at skulle arbejde med på en mobil, så dét holder jeg snuden fra og hepper på dem der vil og kan Istedet Surprised)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D Empty Sv: *BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D

Indlæg af Gæst Tors 19 Jan 2012 - 11:24

Det skam intet smukke SmileSmile
Og desunden var det jo slet ikke meninge at i skulle lave det Smile Men nu hvor i tilbød det af jer selv Smile Så er vi da glade for at kunne tage imod det Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D Empty Sv: *BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D

Indlæg af Gæst Tors 19 Jan 2012 - 12:21

Jamen, det er jo fordi I har sådan nogen søde og hjælpsomme brugere <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D Empty Sv: *BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D

Indlæg af Gæst Tors 19 Jan 2012 - 12:32

ja og det er også virkelig dejligt Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D Empty Sv: *BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D

Indlæg af Gæst Tors 19 Jan 2012 - 12:46

^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D Empty Sv: *BIG HUG* Og mange tak til jer alle fantastiske brugere :-D

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum