Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Mine brugere [Liste over Lines brugere] EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Mine brugere [Liste over Lines brugere] EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Mine brugere [Liste over Lines brugere] EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Mine brugere [Liste over Lines brugere] EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Mine brugere [Liste over Lines brugere] EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Mine brugere [Liste over Lines brugere] EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Mine brugere [Liste over Lines brugere] EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Mine brugere [Liste over Lines brugere] EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Mine brugere [Liste over Lines brugere] EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba13Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba14Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba15 
Jake
Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba13Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba14Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba15 
Sasha
Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba13Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba14Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba15 
Renata
Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba13Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba14Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba15 
Lenore
Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba13Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba14Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba15 
Genevira
Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba13Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba14Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba15 
Celenia
Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba13Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba14Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba15 
Marcus
Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba13Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba14Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba15 
Elizabeth
Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba13Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba14Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba15 
Emery
Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba13Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba14Mine brugere [Liste over Lines brugere] Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Mine brugere [Liste over Lines brugere]

Go down

Mine brugere [Liste over Lines brugere] Empty Mine brugere [Liste over Lines brugere]

Indlæg af Gæst Søn 12 Jul 2015 - 23:08

Det nok mere fordi folk de hele tiden bliver forvirret over, hvilke brugere jeg faktisk er på siden. Og hvorfor er hun ikke på nu... jeg kan ikke kontakte hende.. og jo det kan du.. for jeg er her altid.. bare på en anden bruger muligvis... så jeg tænkte, why not! Så jeg vil liste mine brugere op for jer.. og tænkte i stedet for at sende dem samme pm hver gang nogen spørger vil jeg skrive det herinde..


Caroline.
Andrea
Angela
Hayley.
Alison
Beth
Katerina
Keely
Stella
Maya
Octavia
Manning (Deler jeg med ma babe)
Eliot
Jo
Serena
Melissa
Jazmin (Spiller Jazz)
Raven


De fleste tænker vel det er lidt af en mundfuld, og hvordan jeg kan holde styr på dem.. plus nogle synes nok det åndsvagt med så mange karaktere, og det er det måske.. har bare det med at knytte et bånd til dem ret hurtigt - og kan ikke skille mig af med dem igen.. nu ved admins da også hvem der er mine, in case de skulle være i tvivl.. det mange brugere I know!

Nå god sommer fra mig af xD <3


Sidst rettet af Hayley Man 31 Aug 2015 - 10:44, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mine brugere [Liste over Lines brugere] Empty Sv: Mine brugere [Liste over Lines brugere]

Indlæg af Lailah Søn 12 Jul 2015 - 23:17

Hold. Da. Ferie.
Jeg er nærmere imponeret over at du kan holde styr på dem, og have kreativitet nok til dem alle. At du knytter et hurtigt bånd til dem, hjælper vel også på originaliteten og kreativitet.
Men tak, for den opdaterede version af listen! xD

_________________
Death is nothing to us.
When we exist, death does not exist
and when there is death, there is no longer exist.
Lailah
Lailah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 255
Reputation : 9
Evner/magibøger : Hun kan sende lyn gennem dig, blot ved at lægge én finger på dig.

Tilbage til toppen Go down

Mine brugere [Liste over Lines brugere] Empty Sv: Mine brugere [Liste over Lines brugere]

Indlæg af Gæst Søn 12 Jul 2015 - 23:20

Det var skam så lidt Lai!
Kan godt lide faktummet at du kom online da jeg opdaterede listen xD !

- Men ja, hvis der noget jeg kan holde styr på er det mine brugere.. men sådan er det jo også når man vil skrive en bog.. man er nød til at have mere end en karakter med i den for den fungere Razz xD
Idk. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mine brugere [Liste over Lines brugere] Empty Sv: Mine brugere [Liste over Lines brugere]

Indlæg af Lailah Søn 12 Jul 2015 - 23:28

What, jeg har da været online i et godt stykke tid nu? xD Men har nok ikke været så aktiv i den tid jeg har været på o.o'

Nu ynder jeg ikke at tjekke alle dine karakterer igennem, men har du skrevet fakta ned om dine forskellige karakterer udover her på UW? Måske på et word dokument? Eller nøjes du blot med finde rundt i dine karakterer, ved hjælp af deres profiler? Smile
Har i hvert fald hørt, at det var en god måde at holde styr på sine karakterer på - især hvis man skriver en bog. Tænkte også at det ville være brugbart på UW. xD

_________________
Death is nothing to us.
When we exist, death does not exist
and when there is death, there is no longer exist.
Lailah
Lailah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 255
Reputation : 9
Evner/magibøger : Hun kan sende lyn gennem dig, blot ved at lægge én finger på dig.

Tilbage til toppen Go down

Mine brugere [Liste over Lines brugere] Empty Sv: Mine brugere [Liste over Lines brugere]

Indlæg af Gæst Søn 12 Jul 2015 - 23:47

Synes kun jeg har set dig et par gange herinde.. men ja okay xD

Har kun mine profiler at gå udfra på uw Smile
- Plus de fleste af mine karaktere undtagen to af dem, har en relation med en anden af mine brugere - på den måde kan jeg huske hvem der kender hvem.. osv Smile

Til min bog har jeg en hjemme side, hvor jeg har skrevet fakta om hver enkel karakter.. see here.
Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mine brugere [Liste over Lines brugere] Empty Sv: Mine brugere [Liste over Lines brugere]

Indlæg af Gæst Man 13 Jul 2015 - 10:03

JESUS CHRIST! Wow det forklarer... En del... Hahaha fedt nok :p Så ved jeg hvem alle dem i chatten er!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mine brugere [Liste over Lines brugere] Empty Sv: Mine brugere [Liste over Lines brugere]

Indlæg af Gæst Man 13 Jul 2015 - 10:52

Ja ikke? Razz
Yep, nu kan du finde rundt i hvem jeg er!!


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mine brugere [Liste over Lines brugere] Empty Sv: Mine brugere [Liste over Lines brugere]

Indlæg af Lailah Man 13 Jul 2015 - 12:35

Skulle lige til at skrive "Vi er nok bare ikke på samtidig" - men så kiggede jeg på dine karakterer, og så tænkte jeg på, hvordan det mon kan lade sig gøre xD
Fra nu af, hver gang jeg går på uw, skal jeg lige tjekke listen igennem, og sammenligne den med de online brugere. xD

Nå ja, havde helt glemt at du skrev en bog! Kan godt huske at der var noget omkring det engang. Smile

_________________
Death is nothing to us.
When we exist, death does not exist
and when there is death, there is no longer exist.
Lailah
Lailah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 255
Reputation : 9
Evner/magibøger : Hun kan sende lyn gennem dig, blot ved at lægge én finger på dig.

Tilbage til toppen Go down

Mine brugere [Liste over Lines brugere] Empty Sv: Mine brugere [Liste over Lines brugere]

Indlæg af Gæst Man 13 Jul 2015 - 12:49

Kalder dig Cookie nu! Hvis jeg skriver det i chatten så det mig xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mine brugere [Liste over Lines brugere] Empty Sv: Mine brugere [Liste over Lines brugere]

Indlæg af Lailah Man 13 Jul 2015 - 15:59

Haha, godt så. Det er en aftale!! xD

_________________
Death is nothing to us.
When we exist, death does not exist
and when there is death, there is no longer exist.
Lailah
Lailah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 255
Reputation : 9
Evner/magibøger : Hun kan sende lyn gennem dig, blot ved at lægge én finger på dig.

Tilbage til toppen Go down

Mine brugere [Liste over Lines brugere] Empty Sv: Mine brugere [Liste over Lines brugere]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum