Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
Søger hjælp til en ide :)
Side 1 af 1
Søger hjælp til en ide :)
Heey dejlige mennesker på underworld.
Jeg skriver historier, men er gået i stå da jeg fik en ide med at blande nogle spøgelses sirener ind. Altså mine øjne sirener
Ved endnu ikk om ideen holder skik, men har brug for hjælp til nogle super gode fif, og beskrivelser af alt med dem
Kunne virkelig godt bruge lidt hjælp til disse ondsindede væsner
Har lidt indtil videre, skal gerne bruge det om lidt
De kom langsomt svævende imod os, deres hud lyste svagt og var kridhvid. Deres ansigter så forpinte ud, og var fulde af smerte. De bevægede sig igennem den tykke tåge, med rolige og skræmmende bevægelser. De var utrolig smukke, og kom med deres hviskende stemmer. Deres hvidgrå øjne lyste af ondskab og ubehag.
Jeg skriver historier, men er gået i stå da jeg fik en ide med at blande nogle spøgelses sirener ind. Altså mine øjne sirener
Ved endnu ikk om ideen holder skik, men har brug for hjælp til nogle super gode fif, og beskrivelser af alt med dem
Kunne virkelig godt bruge lidt hjælp til disse ondsindede væsner
Har lidt indtil videre, skal gerne bruge det om lidt
De kom langsomt svævende imod os, deres hud lyste svagt og var kridhvid. Deres ansigter så forpinte ud, og var fulde af smerte. De bevægede sig igennem den tykke tåge, med rolige og skræmmende bevægelser. De var utrolig smukke, og kom med deres hviskende stemmer. Deres hvidgrå øjne lyste af ondskab og ubehag.
Gæst- Gæst
Sv: Søger hjælp til en ide :)
hvordan blev de skabt ?
hvordan er deres opførelse overfor fremmede?
men hvis det er kunne du eventuelt lave dem med at sirenerne er søde og nuttede på afstand men er masse mordere tæt på??
eventuelt hvis dette billede kunne hjælpe:
http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2010/238/2/6/Siren__s_Lament_by_Ironshod.jpg
hvordan er deres opførelse overfor fremmede?
men hvis det er kunne du eventuelt lave dem med at sirenerne er søde og nuttede på afstand men er masse mordere tæt på??
eventuelt hvis dette billede kunne hjælpe:
http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2010/238/2/6/Siren__s_Lament_by_Ironshod.jpg
Gæst- Gæst
Tænker det er en blanding af spøgelser og sirener
Så derfor vil jeg have dem på land inde i det mørke skove.
Det er lidt svært at skrive, da jeg ikke andet end ved jeg fik en ide
Sirener er da ikke søde og nuttede? De er da farlige og dræbere?
Så derfor vil jeg have dem på land inde i det mørke skove.
Det er lidt svært at skrive, da jeg ikke andet end ved jeg fik en ide
Sirener er da ikke søde og nuttede? De er da farlige og dræbere?
Gæst- Gæst
men det er jo det som gør dem nutted x3
supper dræber maskiner er altid nuttede og søde og kærlige og smukke på afstand, men når man kommer for tæt på dem bliver man slagted :3
eventuelt har de muligheden for at kunne gå fra fysisk form til astral form altså at sætte deres fysisk krop væk eller vælge at forsætte at være i den sammen fysiske krop, dog skal man vælge en af delene som de har det best med, og dermed har de sværere ved at sætte sig i den anden form??
men angående fødsel/historie kunne det jo være en afdød kult som påkaldte en old gammel demon og fik lavet en 'deal' med at sælge deres krop hvor tilgengæld at de kan forsætte i astral form og stadig bevare deres skønhed da det kun er deres sjæl man ser og ikke deres rigtige krop. . . or something something x3
supper dræber maskiner er altid nuttede og søde og kærlige og smukke på afstand, men når man kommer for tæt på dem bliver man slagted :3
eventuelt har de muligheden for at kunne gå fra fysisk form til astral form altså at sætte deres fysisk krop væk eller vælge at forsætte at være i den sammen fysiske krop, dog skal man vælge en af delene som de har det best med, og dermed har de sværere ved at sætte sig i den anden form??
men angående fødsel/historie kunne det jo være en afdød kult som påkaldte en old gammel demon og fik lavet en 'deal' med at sælge deres krop hvor tilgengæld at de kan forsætte i astral form og stadig bevare deres skønhed da det kun er deres sjæl man ser og ikke deres rigtige krop. . . or something something x3
Gæst- Gæst
Point
Tror historien om dem bliver min egen, da jeg skal finde en som passer til min historie
De blot bivæsner i min hisorie som slår til om lidt
Men har du en ide til hvordan de kunne se ud? Hvis det er spøgelser som går rundt, og fortærer deres bytte ved at trække dem ind i skyggerne.
Tror historien om dem bliver min egen, da jeg skal finde en som passer til min historie
De blot bivæsner i min hisorie som slår til om lidt
Men har du en ide til hvordan de kunne se ud? Hvis det er spøgelser som går rundt, og fortærer deres bytte ved at trække dem ind i skyggerne.
Gæst- Gæst
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata