Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) EmptyIdag kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba13hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba14hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba15 
Jake
hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba13hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba14hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba15 
Sasha
hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba13hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba14hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba15 
Renata
hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba13hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba14hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba15 
Genevira
hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba13hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba14hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba15 
Celenia
hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba13hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba14hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba15 
Lenore
hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba13hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba14hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba15 
Katrina
hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba13hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba14hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba15 
Lori
hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba13hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba14hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba15 
Edgar
hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba13hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba14hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji)

Go down

hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Empty hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji)

Indlæg af Gæst Lør 27 Okt 2012 - 1:05

T: 20:45
V: koldt, trist og mørkt
S: Ashen Wood Forest
O: en masse træer og mørke
P: en sort t-shirt, et par blå bukser og blå gummisko

Aften var kold og trist men heldigvis regnede det ikke denne aften som det havde gjort meget de sidste gange, Sienna var gået alene i skoven denne gang da Abbi var taget ud for at fange noget mad til sig selv, det havde nok ikke været en god ide at de tog til hvert sted da Sienna ikke helt kendte skoven selvom hun havde været der mange gange før men hun var ikke så god til det med at huske det var Abbi tilgengæld rigtig god til.
Sienna var faret vild i skoven og kunne ikke rigtig finde ud af hvor hun var og kunne heller ikke huske vejen hjem da det var lidt kompliceret den vej hun var gået, hun var egentlig bare gået en helt tilfældig vej som hun ikke vidste hvor førte hen.
Hun frys også ret meget, hun havde kun en t-shirt og et par tynde bukser som vinden susede lige igennem, hendes hud var iskold vis man rørte ved den ville man nærmest få kuldegysninger over hele kroppe, men det var hendes egen skyld hun kunne bare havde taget noget ordenligt tøj på til denne tur.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Empty Sv: hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji)

Indlæg af Gæst Lør 27 Okt 2012 - 1:16

Zankuji kom stille og roligt gående for sig selv og havde ikke noget sådan og lave lige nu og her, så han var gået sig en lille tur inde i skoven og havde det nemt ved at finde rundt i skoven og sådan noget, da han havde været der så mange gang som han kunne huske og sådan.
Han så rundt og slappede bare roligt af og viste ikke hvad han lige skulle lige nu og her *hvad skal jeg lave*tænkte han og gik roligt vider og så så en kvinde længere henne *hvad laver hun her ude nu*tænkte han roligt og gik stille og roligt hen mod kvinden og så på hende "er man faret vild"spurgte han roligt og kiggede på hende og var bare stille og rolig og venlig på samme tid og sådan.
Han kiggede på hende og slappede bare af "mit navn er Zankuji"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og ville bare være sikker på hun viste hvem han var og alt den slags ting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Empty Sv: hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji)

Indlæg af Gæst Lør 27 Okt 2012 - 1:26

Sienna kiggede op på manden der lige havde talt til hende, hun smilte skævt man kunne nok ikke se det for mørket men hun rødmede også en anelse hun syntes det var lidt flovt at være faret vild men det var hun og sådan var det
"ja det er jeg"
Hun follede hænderne bag ryggen og smilte til ham, hun vidste ikke rigtigt om hun skulle sige sit navn kunne hun stole på ham det vidste hun jo ikke men han så venlig ud så hvad mon han kunne finde på
"hej Zankuji mit navn er Sienna"
Hun kiggede sig lidt omkring selvom der ikke var rigtig meget at se da det meste var mørkt, hendes blik vendte tilbage til Zankuji og smilte venligt til ham, hun kunne lige så godt være venlig når han også var det, men hun var altid venlig så det var ikke noget nyt for hende at være venlig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Empty Sv: hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji)

Indlæg af Gæst Lør 27 Okt 2012 - 9:05

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og slappede bare helt af mens han stod der *hun virker venlig*tænkte han for sig selv og så på hende, han var sådan rolig lige nu "det var da træls at du er faret vild men har du brug for hjælp med at komme ud af skoven"sagde han roligt til hende og sådan.
Han så på hende og hørte hvad hun sådan ellers sagde til ham og sådan "hyggeligt at møde dig Sienna"sagde han roligt og tog roligt hendes ene hånd og kyssede den roligt og sådan noget.
Han rettede sig lidt op og kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af roligt af "kender den her skov som mit eget hus"sagde han roligt med et smil og slappede bare helt af og var glad for at han måske kunne være til hjælp og alt det halløj der for det var da træls og være faret vild i en skov som denne her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Empty Sv: hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji)

Indlæg af Gæst Lør 27 Okt 2012 - 11:58

Hun smilte til ham og nikkede
"kan du finde vej til Soul river"
*han er da meget venlig* hun var stadig ikke helt sikker på ham men ham virkede meget venlig og det var meget sødt af ham tilbyde hans hjælp så kunne de jo være at hun kom hjem samtidig med Abbi så Abbi ikke blev bekymret.
Hun rødmede da han kyssede hendes hånd og smilte til ham
"også hyggeligt at møde dig Zankuji"
Hun blev mere sikker jo mere han smilte til hende, hun var helt rolig og ikke så anspændt som hun havde været før hun mødte ham.
Hun var glad for at hun kunne komme hjem vis hun ikke havde mødt ham havde hun nok ikke fundet hjem før aftnen faldt på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Empty Sv: hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji)

Indlæg af Gæst Lør 27 Okt 2012 - 15:33

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af "Ja det kan jeg skam det den vej der"sagde han og pegede i retningen som han de skulle gå for at komme til soul river og sådan, han så på hende med et smil på sine læber og så at hun rødmede og sådan "bliver du genert over jeg kyssede din hånd"spurgte han roligt og så på hende med et smil "for jeg kun jo skam også kysse dig andre steder men det gør jeg ikke før jeg kender dig noget bedre og alt det"sagde han roligt og gav sig til at gå stille og roligt.
Han så på hende med et smil på sine læber og gik stille og roligt "hvad laver du endeligt her ude i skoven nu her"spurgte han stille og roligt og slappede bare roligt af og sådan noget der.
Han var bare den der venlige person overfor hende, men det var han også for det meste overfor andre personer som han mødte og alt det halløj der, han så på hende med et smil på sine læber "hvor bor du endeligt henne af"spurgte han stille og roligt og slappede bare af mens han gik der stille og roligt og havde det godt i hendes selvskab og sådan da han syns hun var sød og rar og det hele lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Empty Sv: hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji)

Indlæg af Gæst Lør 27 Okt 2012 - 15:47

Hun kiggede den vej han pegede og nikkede, hun vendte blikket mod ham igen og smilte til ham, hun rødmede stadig lidt da han spurgte hende om hun blev flov over at han kyssede hende på hånden, rødmen blev bare være efter det han sagde efter, hun smilte til ham og kiggede ned i jorden, det var ikke fordi hun var flov det var bare lidt mærkeligt syntes hun.
Hun gik hurtigt efter ham da ham begyndte at gå afsted
"jeg gik bare en tur også vidste jeg ikke hvor jeg gik hen og det endte så med at jeg farede vildt"
Hun trak på skulderne det lød dumt hun kunne jo bare havde haft holdt øje med vejen og hvor hun var på vej hen men det tænkte man ikke så meget over da man bare gik.
Hun kiggede på ham og smilte
"nær ved Soul River"
Hun kiggede lige ud og så hvor de gik så hun vidste hvor hun skulle gå hen næste gang hun farede vild vis det altså skete for hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Empty Sv: hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji)

Indlæg af Gæst Søn 28 Okt 2012 - 20:11

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af mens han gik der sammen med hende "okay men det kan være farligt og gå i en skov som denne her hvis man ikke kan finde tilbage fra den af"sagde han roligt mens de gik der, roligt som de gik frem af kunne de begynde og høre en form for vandfald eller noget i den still.
Han så på hende med et smil "tror vi ved at være der der var vist ikke så langt igen som jeg troede der vil være"sagde han roligt og så på hende med et smil, han gik roligt vider og til sidst stoppede han op og kiggede på hende "så er vi her vist"sagde han roligt og kiggede på floden også på hende og slappede bare roligt af.
Han så på hende og smilte bare til hende *hun er da gude smuk*tænkte han roligt for sig selv og slappede bare roligt af og sådan, han viste ikke hvad han sådan skulle sige lige nu da der ikke var noget og sige syns han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Empty Sv: hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji)

Indlæg af Gæst Søn 28 Okt 2012 - 20:23

Hun smilte til ham hun var helt enig hun burde nok ikke gå i skoven uden Abbi mere vis hun ikke kunne huske vejen.
"det har du ret i"
Hun smilte da hun kunne høre vandfald ikke langt fra dem, hun kiggede på ham og nikkede, han havde ret der var ikke så langt vis nu man kendte vejen.
"nej det er bare loge det med at kende vejen"
Hun grinte lavt af sig selv tænk man kunne være så dum at gå ind i en skov som man ikke kendte vejen tilbage fra.
Hun blev glad da de stoppede og hun kunne se floden det betyd at hun var ved at være hjemme, hun kiggede venligt på ham, hun var meget taknemlig over han havde fulgt hende hjem, mon han ville med hende hjem og have noget frokost måske.
"mange tak for du fulgte mig hertil"
Hun kiggede på ham og overvejede hvad Abbi ville sige vis hun kom hjem med ham hun måtte være hjemme nu i hvert fald.
"vil du med mig hjem og have en bid mad som et tak for du fulgte mig tilbage"
Hun kiggede spørgende på ham med et smil på læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Empty Sv: hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji)

Indlæg af Gæst Søn 28 Okt 2012 - 20:54

Han kiggede på hende med et smil smil på sine læber og slappede bare roligt af og sådan noget der "altså det vil jeg da meget gerne Sienna"sagde han roligt og så på hende med et stille sød og charmerende smil på sine læber "men har en ting som jeg godt ville sige til dig og det er at du er en gude smuk kvinde"sagde han roligt og være ærlig og det hele lige nu og her.
Han så på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og sådan noget og ventede på at hun skulle vise ham hjem til hende og sådan noget og anede jo ikke hvor hun boede og sådan noget halløj der, men hvad skulle han lige sige nu og her *hvad skal jeg sige har lige kaldt hende gude smuk.
Han så på hende med et smil på sine læber og der var skam stadig en masse han kunne sige men han ville ikke gøre det lige nu og her for det var ikke det mest passene lige nu og her og sådan noget, han så på hende og viste ikke hvad hun tænkte om ham men noget måtte hun jo gøre men han var ikke sikker på noget lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Empty Sv: hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji)

Indlæg af Gæst Søn 28 Okt 2012 - 21:15

Hun smilte til ham og var glad for at han accepterede hendes indbydelse om at komme med hjem til hende.
Hun rødmede da han sagde hun var gude smuk, hun smilte til ham
"tak"
Hendes stemme var lav.
"skal vi komme afsted"
Hun gik i den retning hendes og Abbis hus lå det var ikke så langt væk fra hvor de var og de var der næsten hun kunne mærke det.
"så er vi her"
hun var stoppede ude foran et hyggeligt lille hus hvor der voksede smukke blomster rundt om, det havde ikke taget lang tid for dem at komme der hen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Empty Sv: hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji)

Indlæg af Gæst Man 29 Okt 2012 - 20:08

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af mens de gik der og sådan noget, og var på vej hjem til hende og sådan "okay det gik da endeligt hurtigt nok"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af mens han stod der og sådan noget.
Han så på hende med et smil på sine læber roligt tog han hendes hånd og så på hende med et smil på sine læber "hvad kan man forvente og møde hjemme ved dig"spurgte han roligt og viste jo ikke hvad der sådan var der inde og sådan noget.
Han havde godt nok mødt en masse i den tid han havde været det så han var ikke sikker på hvad han kunne møde inde ved hende og sådan noget, han så på hende med et smil og ville bare høre om der var noget han skulle tage hensyn til og sådan, han slappede bare roligt af og stod bare der og havde hendes hånd i sin og sådan noget halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Empty Sv: hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji)

Indlæg af Gæst Man 29 Okt 2012 - 20:25

Hun smilte til ham, hun var enig det hvade gået ret hurtigt med at komme hjem men det var hunnu også glad for.
Hun kiggede på ham med et stort venligt smil da han tog hendes hånd og spurgte om der var noget han ville møde inde i huset, inden hun kunne nå at svare ham kom en smuk smidig leopard luntende ud, det var Abbi hun havde ventet på Sienna man kunne se Abbis øjne var bekymret og stirrede på Sienna *hvor har du været*
Sienna smilte svagt til Abbi *je for vild ude i skoven, men denne Zankuji hjalp mig hjem* Abbi kiggede på denne Zankuji og gik hen til ham og gik rundt om ham mens hun snuste undersøgende.
Sienna smilte til Zankuji "det er Abbi"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Empty Sv: hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji)

Indlæg af Gæst Man 29 Okt 2012 - 20:40

Han så på hende med et stille og roligt smil på sine læber "Abbi siger du at du har en leopard eller er du en af dem hvor den ene tvilling er ja et dyr og den anden menneske"sagde han roligt og så på hende også på Abbi *hun undersøger mig vist og går da ud fra det en hun med det navn*tænkte han roligt for sig selv og sådan noget der.
Han kiggede på Sienna igen og smilte til hende og var stille og rolig *vil godt kende hende noget mere*tænkte han roligt og så på hende og viste ikke hvad han skulle sige lige nu og her.
Han så på hende og slappede bare af "skal vi gå ind eller skal vi bare stå her og kigge"spurgte han roligt og så på hende med et smil på sine læber og lænede sig hen til hendes øre "nu vil jeg godt nok kende dig lidt bedre først men vil indrømme at jeg godt kunne kysse dig lige nu og her"hviskede han hende ind i øret og slappede bare roligt af og viste ikke hvad hun ville sige til det her lige nu og her.
Han så på hende og slappede bare roligt af og ventede på at de skulle gå ind og sådan noget halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Empty Sv: hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji)

Indlæg af Gæst Man 29 Okt 2012 - 20:53

Hun smilte til ham, hun var overrasket ikke over han vidste hvad for en race hun var nej men at han ikke var sådan en som løb væk og skreg misfostre efter en når man sagde hvad man virkelig var
"ja en santuine"
Abbi stilte sig ret op ved siden af Zankuji og kiggede på Sienna som at han var okay og sagtens kunne komme med ind i huset.
Sienna smilte til ham og kiggede mod Abbi som gav et lille nik, Sienna kiggede op på Zankuji igen og smilte "lad os gå ind"
hun rakte hånden mod huset som en gestus men blev overrasket over det han hviskede til hende, hun vidste ikke hvad hun skulle sige så hun lod vær og bare smile til ham og gik hen mod huset, Abbi gik ved siden af Zankuji som hu fulgte ham ind i huset.
Sienna åbnede døren og gik ind i et hyggeligt lille hus, gangen var ikke så lille som man skulle tro og man kunne sagtens være mange der, hun tog sine sko af og stilte dem på gulvet og gik længere ind *hjem kære hjem*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Empty Sv: hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji)

Indlæg af Gæst Man 29 Okt 2012 - 21:15

Han kiggede på hende og slappede stille og roligt af og viste ikke hvad han sådan skulle sige lige nu og her og viste ikke hvad hun sådan ville sige til hvis han nu kyssede hende som han sagde til hende at han havde lyst til, men ikke gjorde det da han ikke kende hende helt endnu og sådan.
Han så på hende med et stille smil på sine læber "hvad skal vi så lave nu hvor vi er hjemme ved dig eller rettere jer"sagde han roligt til hende og viste ikke hvad hun havde lyst til lave sammen med ham og sådan.
Han så på hende med et smil på sine læber og viste ikke hvad han skulle sige lige nu og her og havde ikke noget imod at de bare stod der, men det var altid rart at lave noget med den man var sammen med og sådan noget halløj der, han så på hende med et smil på sine læber og viste ikke hvad hun sådan kunne finde på og sådan noget for det var ham ligegyldig hvad de lavede bare de lavede noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Empty Sv: hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji)

Indlæg af Gæst Man 29 Okt 2012 - 21:38

Hun var ude i køkkenet men kunne sagtens høre ham der fra
"ville du ikke have en bid mad"
hendes stemme var rolig og venlig selvom den var hævet.
hun var allerede igang med at kigge køleskabet igennem for noget mad man kunne spise.
hun fandt noget kød, brød og nogle grøntsager selvom Abbi nok ikke var helt vild med grønt.
"jeg kan byde på køb, brød og grøntsager"
hun smilte for sig selv
Abbi gik stadig ved siden af ham og knoppede sig nogen gange op af ham for at tørre hendes duft af på ham for at sige til andre dyr at han var hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Empty Sv: hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji)

Indlæg af Gæst Tirs 30 Okt 2012 - 21:29

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af og så på Abbi og smilte bare roligt "hvad syns du der vil være bedst for mig"spurgte han roligt og gik op ved siden af hende og så roligt på hende, han viste ikke hvad hun havde mest lyst til lige nu og her men han syns hun skulle bestemme og sådan.
Han så på hende og lagde en hånd på hendes ryg og ventede bare på at se hvad hun sådan valgte og sådan noget halløj der for han ville kunne spise alt og sådan noget, det var jo helt op til hende nu hvor han havde sagt det som han havde og alt det halløj der.
Han så på hende og lænede sig ind til hendes øre "hvorfor er du så tiltrækkende"hviskede han spørgende ind i hendes øre og fjernede sig fra hendes øre igen og ventede bare på at se hvad der ville ske nu her for han var da lidt sulten og sådan noget og ville se hvad hun valgte af mad til dem og alt det halløj.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Empty Sv: hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji)

Indlæg af Gæst Tirs 30 Okt 2012 - 22:25

Hun smilte for sig selv, hvad der kunne være bedst for ham var det hun tilbød
"kød, brød og grønt hvad siger du til det"
En utilfreds snerren undslap Abbis læber og Sienna kiggede smilende over på hende "vi skal nok finde noget godt til dig" hun kiggede ned på maden igen da hun mærkede en hånd på hendes ryg, hun ignorerede det ikke fordi hun ikke kunne lide det eller syntes det var ubehageligt nej slet ikke hun ville bare gerne igang med maden, så hun gik i gang med at stege kødet og snitte grønt men stoppede da han hviskede i hendes øre igen, hun vidste stadig ikke hvad hun skulle svare til hans spørgsmål, hvad prøvede han på hvad det end var så ville hun ikke, hun havde bare inviteret ham hjem til en bid mad og det var det ikke andet, hun begyndte at lave maden igen og efter kort tid var den færdig hun tog to tallerkner frem og lagde grøntsagerne og kødet på dem meget fint, hun satte dem hen på køkkenbordet som var inde i stuen og tog så noget andet kød som hun lagde til Abbi som spiste det i en mundfuld *manere*
Hun rystede på hovedet af Abbi men satte sig så over til bordet og ventede på Zankuji

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji) Empty Sv: hjælp.. jeg er faret vild(Zankuji)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum