Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
My black angel of nemesis (Tegning) EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
My black angel of nemesis (Tegning) EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
My black angel of nemesis (Tegning) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
My black angel of nemesis (Tegning) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
My black angel of nemesis (Tegning) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
My black angel of nemesis (Tegning) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
My black angel of nemesis (Tegning) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
My black angel of nemesis (Tegning) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
My black angel of nemesis (Tegning) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
My black angel of nemesis (Tegning) Voteba13My black angel of nemesis (Tegning) Voteba14My black angel of nemesis (Tegning) Voteba15 
Valentine
My black angel of nemesis (Tegning) Voteba13My black angel of nemesis (Tegning) Voteba14My black angel of nemesis (Tegning) Voteba15 
Genevira
My black angel of nemesis (Tegning) Voteba13My black angel of nemesis (Tegning) Voteba14My black angel of nemesis (Tegning) Voteba15 
Lori
My black angel of nemesis (Tegning) Voteba13My black angel of nemesis (Tegning) Voteba14My black angel of nemesis (Tegning) Voteba15 
Edgar
My black angel of nemesis (Tegning) Voteba13My black angel of nemesis (Tegning) Voteba14My black angel of nemesis (Tegning) Voteba15 
Abigail
My black angel of nemesis (Tegning) Voteba13My black angel of nemesis (Tegning) Voteba14My black angel of nemesis (Tegning) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

My black angel of nemesis (Tegning)

Go down

My black angel of nemesis (Tegning) Empty My black angel of nemesis (Tegning)

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 9:21

Ja ude over at jeg laver digte, så elsker jeg også at tegne, men jeg tegner kun meget få gange Smile Så derfor er de ikke helt så gode mine tegninger Smile Men jeg vil bare høre hvad i mener, og evt komme med fif omkring tegneteknikker og sådan noget Smile Så jeg kan lave dem endnu bedre Very Happy og hvis i endelig har kritik, jamen så kom med dem Very Happy jeg afholder i hvert fald jer ikke fra at gøre det Very Happy Man kan kun finde ud af hvad man skal gøre bedre Very Happy hvis man får at vide hvad der er galt Smile

Denne tegning er lavet på et A3 ark. Desværre som i kan se på billedet, så er kvaliteten desværre langt fra god ærverligt.
My black angel of nemesis (Tegning) Dsc0076lq

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My black angel of nemesis (Tegning) Empty Sv: My black angel of nemesis (Tegning)

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 9:28

Altsår dét første der popper op o mit mærkelige hoved er...
Jeg ville have givet hende et mere blidt øje, som kontrast til al dét seje og rå.
Dét er muligvis helt afsporet, og som sagt jeg aner intet om tegneteknikker og dets lige...
Dét var bare hvad der poppede op, omkring denne seje engel Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My black angel of nemesis (Tegning) Empty Sv: My black angel of nemesis (Tegning)

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 9:36

mmmm ja men hun er ikke mild Smile du har mødt hende før, hvis du tænker på et emne, hvor der var et hvis engel med gule øjne, hvidt langt hår osv Smile Så får du måske forklaring hvorfor hun ikke er så mild Smile men nu hvor jeg også nærstudere billedet, så kan jeg se at billedet er blevet lidt sammenpresset, så derfor ser øjet faktisk en smule mere ond ud Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My black angel of nemesis (Tegning) Empty Sv: My black angel of nemesis (Tegning)

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 13:23

Flot^^
Måske lidt flere streger i håret, så det virker lidt mere levende?

Altså nu er jeg ik selv den store tegner, men jeg tegner lidt en gang i mellem, og jeg synes at sådanne tegner er bedst, med lidt streger i håret^^
Men det kunne jo godt være at du ville have at håret skulle være sådan, det er der jo ingen der siger Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My black angel of nemesis (Tegning) Empty Sv: My black angel of nemesis (Tegning)

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 13:36

mmmm jo det ville nok ha været blevet bedre med dem, det kan jeg kigge på senere når jeg kommer hjem Very Happy og få at se om jeg kan få nogle pæne streger i håret Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My black angel of nemesis (Tegning) Empty Sv: My black angel of nemesis (Tegning)

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 13:38

Det er jeg sikker på at du kan, hvis du vil have dem i^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My black angel of nemesis (Tegning) Empty Sv: My black angel of nemesis (Tegning)

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 13:41

Det er der kun en måde at finde ud af det på Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My black angel of nemesis (Tegning) Empty Sv: My black angel of nemesis (Tegning)

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 13:41

Ja, det har du ret i ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My black angel of nemesis (Tegning) Empty Sv: My black angel of nemesis (Tegning)

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 13:45

jepsen for jeg har altid ret:D eller ikk Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My black angel of nemesis (Tegning) Empty Sv: My black angel of nemesis (Tegning)

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 13:57

Jeg ville nærmere sige ik xD
*joke*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My black angel of nemesis (Tegning) Empty Sv: My black angel of nemesis (Tegning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum