Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Nogen der er god til computer tegning? xD  EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Nogen der er god til computer tegning? xD  EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Nogen der er god til computer tegning? xD  EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Nogen der er god til computer tegning? xD  EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Nogen der er god til computer tegning? xD  EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Nogen der er god til computer tegning? xD  EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Nogen der er god til computer tegning? xD  EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Nogen der er god til computer tegning? xD  EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Nogen der er god til computer tegning? xD  EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Nogen der er god til computer tegning? xD  Voteba13Nogen der er god til computer tegning? xD  Voteba14Nogen der er god til computer tegning? xD  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Nogen der er god til computer tegning? xD

Go down

Nogen der er god til computer tegning? xD  Empty Nogen der er god til computer tegning? xD

Indlæg af Gæst Lør 11 Jun 2016 - 19:57

Wellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Jeg søger en som kan det shit med computer og tegning i samme sætning. Selv er jeg mere til håndtegning så det anede kan jeg ikke finde ud af. Derfor søger jeg en som kan lave en "Underskrift" (der hvor man kan sætte et billede ind eller skrive noget kruseduller og det så bliver vist under hvert svar man poster) af min Minotaur her. Og ideen er at det skal være hans ansigt i profil med rød tribal der kunne komme ud af øjnene og hele hans hoved kunne måske komme røg ud af eller sådan noget sejt noget xD well if you are the man or woman for that job, please answer xD

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum