Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Uhhh... teeths... //Katharina// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Uhhh... teeths... //Katharina// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Uhhh... teeths... //Katharina// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Uhhh... teeths... //Katharina// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Uhhh... teeths... //Katharina// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Uhhh... teeths... //Katharina// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Uhhh... teeths... //Katharina// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Uhhh... teeths... //Katharina// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Uhhh... teeths... //Katharina// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba13Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba14Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba15 
Jake
Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba13Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba14Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba15 
Sasha
Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba13Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba14Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba15 
Renata
Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba13Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba14Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba15 
Lenore
Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba13Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba14Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba15 
Genevira
Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba13Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba14Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba15 
Celenia
Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba13Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba14Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba15 
Emery
Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba13Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba14Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba15 
Taliia
Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba13Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba14Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba15 
Madelena Gray
Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba13Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba14Uhhh... teeths... //Katharina// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Uhhh... teeths... //Katharina//

Go down

Uhhh... teeths... //Katharina// Empty Uhhh... teeths... //Katharina//

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 13:48

Tid: 22:00
Sted: gyderne
Omgivelser: Ingen folk tom gyde.
Påklædning: Et par bukser ikke andet...
Vejr: Stille

Matic sad i gyden op af muren, han havde blod løbende ned af hans hals fra to fine huller hvilket tydede på at han uden tvivl var blevet bidt endnu engang. Man skulle næsten tror at han bare sad der fordi han var døende, men nej han sad bare sådan fordi han havde nydt biddet og det andet kvinden havde gjort ved ham... Hun havde så taget hans tøj da hendes eget var blevet ødelagt af akten og hun var nu taget hjem igen... Han sad der så bare og kiggede frem for sig...

Han fik sig sat lidt bedre op men stadig var der ikke meget liv i ham som han sad der og kiggede frem for sig. Han vidste ikke om han skulle hjem eller bare blive... han valgte det sidste mens han stille nød den kølige luft...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Uhhh... teeths... //Katharina// Empty Sv: Uhhh... teeths... //Katharina//

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 13:59

Den søde duft af blod, kom med den kølige luft. Katharina suste godt ind, og nød duften. Hun ville finde frem til kilden, hun havde hendes søster og slave Maria med sig. Som også blottede sine tænder ved den søde duft. De kiggede på hinanden og smilte lumsk, Katharina gik i forvejen og kom hen til kilden. En engel, måske en falden. De havde nået af det sødeste blod.

Hun gik hen foran ham, og satte sig på hug. Hun kiggede lidt på ham, og lagde hovedet på skrå. Blodet fik hendes tænder frem, og hun satte dem i den anden side af hans hals. Hun drak ikke det hele, hun sugede blot bare langsomt. Hun tog sine tænder til sig, og havde blodet randende ned af hendes hage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Uhhh... teeths... //Katharina// Empty Sv: Uhhh... teeths... //Katharina//

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 14:35

Overrasket blev han en smule da han pludseligt mærkede nogen der var foran ham, og han smilede da bare venligt og drilsk til personen som kort efter bed ham i den anden side af halsen end der hvor han allerede var blevet bidt. Han smilede for sig selv da han mærkede det...

Han sukkede nydende over bidet og han lagde armene rundt om hende og en hånd på hendes nakke og trak hende tættere ned imod hans hals, og den anden hånd gled ganske stille og roligt ned imod hendes røv...

''Hvem er de?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Uhhh... teeths... //Katharina// Empty Sv: Uhhh... teeths... //Katharina//

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 14:08

Katharina sugede lidt mere blod, da han skubbede hendes hoved imod hans hals. Hvorfor ville han dog lade hende drikke hans blod. Det har var ikke sjovt, hun elskede når folk gik i panik.
Han sukkede af nydelse, som fik hende til at trække sig væk. Hans hånd bevægede sig imod hendes røv. Og hun kiggede ham i øjne, og med en hurtig bevægelse. Greb hun fast i hans hånd, og fjernede den.
"Navnet er Katharina. Og hvem er de?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Uhhh... teeths... //Katharina// Empty Sv: Uhhh... teeths... //Katharina//

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 14:34

Han smilede stille da hun bare fortalte sit navn bare sådan uden videre. Han smilede stille til hende og tænkte at han vel hellere måtte præsentere sig selv for hende. Han kiggede stille op på hende...
''Navnet er Matic... Og jeg takker frøkenen.''
Han smilede og fik sig rejst op. Han smilede bare over at hun fjernede hans hånd da han gjorde ehntydning til at tage på hende. Han smilede stille til hende og kiggede på hende...
''Plejer du bare sådan at tage fra folk?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Uhhh... teeths... //Katharina// Empty Sv: Uhhh... teeths... //Katharina//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 16:10

Katharina kigged ham i øjne, og tørrede blodet væk fra hendes mund.
"Takker mig for hvad?" Katharina hævede sit ene bryn, og kigged lidt forvirret. Men stadig så vidunderlig som hun nu var. Katharina rejste sig op, på hendes lange smukke ben. Og kiggede ned på ham.
"Mig? At suge blod er min passion, jeg elsker det?" Hun foldede sine arme overkors.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Uhhh... teeths... //Katharina// Empty Sv: Uhhh... teeths... //Katharina//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 17:02

Han kiggede på hende og da hun rejste sig rejste han sig også bare op sammen med hende og kiggede stille på hende...

''Hmmm... For to ting... Den ene er der at tage mit blod.''

Han smilede drilsk til hende og med et glimt i øjet. Han vidste ikke om hun regnede den anden ud, men han lod næsten helt urørligt og usynligt en hånd glide ned af hendes ene side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Uhhh... teeths... //Katharina// Empty Sv: Uhhh... teeths... //Katharina//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 17:33

Hun kiggede på ham, og lagde vægten over på den ene side. Hun kiggede undrende på ham, og forstod ikke hans drilske glimt. Hvad var sjovt.
"Takker du mig for at suge dit blod??" Spurgte hun forvirret, og hævede et forvirret bryn. Hun plegede normalt at suge blod for sjovt, men han fandt det taknemligt? Hvorfor det, hun blottede sine tænder igen. Og kune sagtens drikke mere, men tja det var blot ikke så sjovt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Uhhh... teeths... //Katharina// Empty Sv: Uhhh... teeths... //Katharina//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 17:46

''Ja jeg takker dig for at drikke af mit blod.''

Han smilede drilsk til hende og gjorde så bare an til at gå... Han smilede drilsk til hende en svag del af hans smil var også en smule lokkende og forførende. Han kiggede på hende lidt for at finde ud af om hun kunne regne ud hvad den anden ting så var han takkede for...

''Ved du så hvad den anden er?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Uhhh... teeths... //Katharina// Empty Sv: Uhhh... teeths... //Katharina//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 17:55

Katharina rullede øjne og kiggede på ham, hun vidste ikke hvad det andet var. Ville hun overhovedet vide det?
"Nej det ved jeg ikke."
Flød det udover hendes blodrøde læber. Hun kiggede lidt på ham, og kiggede lidt på ham med et elevatorblik.
"Vil du fortælle det?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Uhhh... teeths... //Katharina// Empty Sv: Uhhh... teeths... //Katharina//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 18:01

''Det kommer an på om du tør vide det?''

Han smilede stille og drilsk til hende. Sandheden var jo at det gav ham en lyst... En lyst til sex, og egentligt var den nemmeste måde at forklare det på at han blev tændt af at der var nogen der bed ham og drak af hans blod...

''Skidt pyt... Det gør mig tændt...''

Han grinede stille og så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Uhhh... teeths... //Katharina// Empty Sv: Uhhh... teeths... //Katharina//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 19:38

"Sikke enskam, det sikkert sidste gang du er det."
Svarede hun ham med en lumsk og drilsk latter.
Hun trådte tættere på ham, med sine arme overkors.
"Du har desværre valgt den dag hvor jeg tørstig, så jeg drikker dit blod op."
Katharina blottede sine tænder, og satte den i hans hals igen.
Katharina begyndte at drikke af hans blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Uhhh... teeths... //Katharina// Empty Sv: Uhhh... teeths... //Katharina//

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 10:12

I det hun bed ham lagde han den ene arm om hende og tog hende på røven mens han lod den anden hånd glide ned i hendes bukser og begyndte at kærtegne hendes underliv med hans fingre... Enten ville hun nyde det og måske miste lysten til at drikke hans blod eller trække sig væk fra ham...

''jeg nu ikke bange...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Uhhh... teeths... //Katharina// Empty Sv: Uhhh... teeths... //Katharina//

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 19:02

Hun stønnede kort, men hvis der var noget Katharina ikke fandt sig i var det den form for behandling. Hun tog hans arm og vred den om til den brækkede. Katharina kiggede ham kort i øjne, med meget fartruende øjne. Og vred armen mere om, med et lumsk smil.
"Det burde du." Svarede hun og var heller ikke spor bange. Nu var spørgsmålet om han ville tillade hendes reagtion. Men hendes tørst stod i vejen for hende, og satte derfor tænderne i ham igen. Og drak mere af blodet.

//Kan se du har skiftet karakter, men ja.. Øh.. Forsatte nu bare Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Uhhh... teeths... //Katharina// Empty Sv: Uhhh... teeths... //Katharina//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum