Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
No! Don't do it! //Jane//
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
No! Don't do it! //Jane//
O: Tåge, træer.
V: Tåge, lidt regn.
T: Aften.
P: Sort trøje, sorte jeans og sorte converse sko. Bue og pilekogger på ryggen.
Nille gik roligt genmen skoven, og lyttede. Hun havde hørt en stemme der kaldte på hende... Det var faktisk også lidt uhyggeligt. Stemmen havde bare hvisket "Nille..." Hele tiden. Hun kiggede sig omkring, der var tåge og lidt regn. Gid hun havde taget sin kappe med. Hun tog buen ned fra ryggen og havde den i venstre hånd. Hun hørte en gren knække og vendte sig om og så hendes mormor i øjnene. "Mormor!" Hun hviskede det og gav hende et kram.
Gæst- Gæst
Sv: No! Don't do it! //Jane//
"Sikke et sødt barnebarn du har dig." Sagde hun med en lumsk stemme, som hviskede ind i mormorens øre.
Gæst- Gæst
"Sig mig hvad bestiller ud her?" Nille sagde det roligt men hun havde lyst til at skifte form.
"Jah, det har jeg" Mormorens stemme var fuld af varme og smil. Hun skubbede pigen blidt væk og smilede. "Og du min pige er også sød, sådan at give mig et kram" Hun kiggede venligt på pigen."Sig mig hvad hedder du?"
Gæst- Gæst
"Sikke en skam var? Og glem det, lad hver med at skifte form. Hvis du har hendes liv kært." Janes stemme var kold og skarp
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det har jeg lyst til."
//Læs profil for mere info, om hendes evne.//
Gæst- Gæst
"Du har ingen værdighed... Tage en piges mormor... Påføre hende smerte... SKAM DIG!" Nille brugte sin evne. Hun kunne få folk til at skamme sig, og den havde udviklet sig. Hendes stemme sang og lagde sig som et tæppe af nåle på alle der var i nærheden.
//Jeg kender hendes evne ^^ Det er den samme som hende i twillight og jeg har læst det. Læs eventuelt min, og skal dog lige sige den virker i en kort periode men man føler stadig en smule skam.//
//Vi blev enige om at mormoren ikke døde ikke :p?//
Gæst- Gæst
//Jo Mormoren, bliver blot ført væk. Men Jane elsker at true og drille andre, især med hendes evne. Super, har læst din ^^//
Gæst- Gæst
//Æhm, George kan blive slået bevidstløs men ikke dræbes ^^//
Gæst- Gæst
Jane lo af panternen. Og James kom frem, den stærkeste og klogeste af Janes slaver. Han sparkede hårdt til panteren, som om han kunne læse Janes befallinger. Når man var slave for Jane lærte man at kode hendes befallinger. James gjorde blot hvad han skulle.
Gæst- Gæst
"NEJ! LAD HAM VÆRE!" Hendes øjne skinnede og hun hoppede på James og slog ham i kæben. "SKAM DIG!" Nille var ligeglad med smerten der voksede i hende, man skulle ikke slå hendes ven! George var besvimet, den var ikke klar til at blive sparket så hårdt.
Gæst- Gæst
"Det var dagens måltid!" Sagde Tyler sakastisk og slog hænderne sammen.
//Det virker bare ikke på Alec, og Amazno er den uskyldige af dem. ^^//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Rolig tigermis!"
James rejste sig og greb rund om den store panter, og klemte dens riben hårdt så det sagde knæk. Jane nikkede tilfredst, og Tyler pustede ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Tyler lagde armene overkors, og pegede på sig selv.
"Jeg ikke nogen idiot!"
Xander kom gående bag ham.
"Jo du er."
James holdte pigen i hendes favn, Jane gav et nik til den ene side.
"Måske kunne hun være god til at gøre rent? Eller lave mad?"
Amazon kiggede på pigen, da James bare lod hende ligge. Men Jane var ligeglad.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Lad hver med at tirre dem.."
Amazon kiggede pigen i øjne, Jane og de andre var forsvundet ind i skoven. Amazon og pigen var alene tilbage.
"Det her gør nok lidt ondt.." Amazon lagde sine hænder på de brækkede ribben.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det ved jeg ikke, de dæmoner.. Jeg må ike vide alt, fordi jeg er menneske. Og har for bange til at flugte.. Pga.. Janes evne.."
Gæst- Gæst
"Tak.. Dæmoner? Årh helt ærligt!" Hun sukkede opgivende. Hun havde det ikke for godt med dæmoner. "Hvor tror du de gik hen? Jeg vil befri min mormor." Hun kiggede nysgerrigt på kvinden. "Forresten så hedder jeg Nille."
Gæst- Gæst
"Det ved jeg ikke, det var Xander og Tyler som førte hende væk.."
Nille hed pigen.
"Jeg hedder Amazon."
Gæst- Gæst
"Tak for hjælpen Amazon... Sig mig har du en ide om hvor damen og hendes mænd er på vej hen?" Hun kiggede på Amazon med håb i øjnene. "Angående denne Janes evne... Jeg gætter på det er hende der er lederen? Jane der har en evne... Til at få andre til at føle smerte. Jeg kan få andre til at skamme sig. Næsten det samme... Min evne bringer smerte i det man har gjort forkert... Men hvorfor blev hun ikke ramt? Min evne duer på alle racer nu." Hun så spørgende på Amazon.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
» Friend or foe ~Jane~
» I just want a place to be?//Jane//
» Hvad vil du? //Jane//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine