Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) EmptyIdag kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Voteba13hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Voteba14hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Voteba15 
Lori
hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Voteba13hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Voteba14hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Voteba15 
Valentine
hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Voteba13hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Voteba14hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Voteba15 
Jake
hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Voteba13hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Voteba14hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Voteba15 
Lenore
hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Voteba13hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Voteba14hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Voteba15 
Abigail
hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Voteba13hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Voteba14hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Voteba15 
Edgar
hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Voteba13hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Voteba14hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane)

Go down

hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Empty hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane)

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 16:48

V: 23:45
O:mænd som slås og kvinder som hepper på den mand de bedst kan lide
S: Kroen det vilde svin.
P: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]


Pan hadede kroer, men idag var nød til at tage der hen, lignede ikke som tit kom på besøg kroen, hun havde en rød gallakjole på, men det var også kun fordi hun lige havde været på arbejde, hun skulle dræbe en datter af en politiker missionen var gået godt med havde tot af pigens lyse hår, hun lovet manden at tage bevis med, pigen havde desuden været jomfru menneske og jomfrublod var noget af det bedste hun vidste, Pan sukkede hun havde tømt pigen fuldstændigt for hver dråbe der havde været i hende, hun lod svagt en glide igemmen håret som var sat i stram knold. Pan hadede at være så fin det gav alt for meget opmærksomhed, allerede få meter inden var inde var kommet komentar fra en halvfuld tåbe heldigvis var der en anden som var begyndt slås med ham for at vinde hende gunst eller sådan, men det virkede ikke og forsatte ind.
Pan smilede svagt idet fik øje på ham der havde givet hende jobbet, rundt sad der masse piger " her" sagde hun og rakte ham totten med håret. Manden smilede imponeret og man kunne tydelig se at ikke troet at hun kunne klare det, men det kunne hun. Pan satte sig ned og sukkede svagt hvordan kunne dette lade sig gøre, aldrig før havde mødt en kunde som heller end gerne havde slået ihjel gratis, jo lyttede til han ævl jo mere vred blev hun, hun lyttede til sidst ikke efter. Hun kiggede afventede på ham og håbede at han snart ville betale.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Empty Sv: hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane)

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 17:01

Dørene til kroen blevet slået op, og en kvinde kom ind ad døren. Meget ung teenage pige, flere kom til syne bagved hende. 2 mænd og en kvinde. de gik alle 4 hen og satte sig ved et bord. Jane kigged erundt hendes blodrøde ønjne opfangede en vampyr. Hun kiggede lidt på kvinden, ældte en hende.
Jane tog kappen af sit gyldne hår, som var sat op i en knold. Jane manglede intet, hun havde hvad hun havde brug for. Slaver, penge osv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Empty Sv: hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane)

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 17:38

Pan fik endelig sin løn skulle til rejse sig idet mærkede et blik i hendes ryg, hun vendte sig imod hvem troede hun troede det var, Pan fik øje på en pige hvis øjne som røde. Da gik op for pan at denne pige ikke var helt normal. Pan blottede svagt sine tænder imod pigen for utilfredshed med at betragtede hende. Pan vendte sig om for gå, hun ville ikke være sekund længere. satte kursen imod døren idet mand væltede ind i spildte øl på hendes kjole. Et vredes udbrud undslp hende læber og skulle lige til kaste sig over manden idet noget holdte hende tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Empty Sv: hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane)

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 19:29

Xander havde tabt lidt øl på kvindens kjole, det havde ikke været med vilje overovedet. Jane for op, og gik imod vampyren. og prikkede hende på skuldren.
"Slip ham." Lød hendes stemme direkte og kold, henes øjne lyste op med den mest blodrøde farve.
Xander kunne ikke komme væk fra vampyrens hårde greb i hans aarm. James og Amazon stod lidt bag ved Jane, og kiggede.
"Please slip ham.." Mumlede Amazon og gemte sig lidt bag James.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Empty Sv: hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane)

Indlæg af Gæst Fre 14 Dec 2012 - 21:04

Pan betragtede pigen lagde hovedet på skrå betragtede pigen igen blottede hun utilfredst sine tænder, hun slap drog ikke sit greb i den øl spildende dreng. Hun knebe øjne sammen de var meget smalle og kolde Pan gav drog til sidst slip, men veg ikke fra pigens efter hun vendt sig " styr dit kæledyr" sagde hun pegede på drengen " næsten gang er måske ikke så heldig" svarede hun og hendes stemme stikkende oh kold, hvem troede denne pige at hun var, kongen af alting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane) Empty Sv: hvad laver jeg her og hvorfor lytter jeg til det ævl (Jane)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum