Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
What's that?//Zann// - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
What's that?//Zann// - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
What's that?//Zann// - Page 2 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
What's that?//Zann// - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
What's that?//Zann// - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
What's that?//Zann// - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
What's that?//Zann// - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
What's that?//Zann// - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
What's that?//Zann// - Page 2 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
What's that?//Zann// - Page 2 Voteba13What's that?//Zann// - Page 2 Voteba14What's that?//Zann// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

What's that?//Zann//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

What's that?//Zann// - Page 2 Empty Sv: What's that?//Zann//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 12:59

Værelset var et pænt enmands værelse med en gaslampe et træskrivebord en stol og en okay blød seng. Cirka 2 gange 2 meter værelse. Fint rummeligt for en person. Zann smilede roligt til hende og gik roligt derind. "Jeg håber du kan finde det hyggeligt her." Sagde han roligt og så på hende fortsat. Med det venlige smil.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 13:39

Hun kiggede på ham og smilede, det kunne hun i hvert fald, det var rigtig hyggeligt her syntes hun så mon ikke hun ville finde det meget hyggeligt "det tror jeg sagtens jeg kan" sagde hun med en venligt blik, hun blev ved med at kiggede på ham og smile venligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 15:03

Han smilede roligt og gik roligt hen og satte sig på sengen lidt. "Den er ikke værst. Her kunne jeg godt sove." Sagde han og så på hende kort. "Med det rigtige selvskab." Sagde han med et flabet grinagtigt smil. Hvorefter han rettede blikket mod døren kort. Lyden af fodtrin kunne høres da Warren gik væk fordi Zann havde sagt det til ham ved hjælp af tanker. Warren og Zann var forbundet i sjælen så de kunne snakke til hinanden gennem tankerne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 15:37

Hun kiggede på ham som han gik over og satte sig på sengen, hun smilede til ham af det han sagde og satte sig over ved siden af ham, han havde ret den var slet ikke værst den var faktisk ret blød, hun kiggede på ham smilende og lagde benene over kors.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 16:47

Han smilede roligt mens han så på hende lænede sig tilbage op af væggen. "Hvad lavede du overhovedet over i den kirke." Spurgte han roligt med et smil. Mens han fortsat så på hende tænkende. "Jeg mener det jo ikke normalt for en kvinde at befinde sig i en kirke alene." Sagde han smilende og så fortsat på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 17:08

*Er det ikke normalt for en kvinde at være i kirke alene*, tænkte hun og kiggede undrende på ham, det syntes hun nu det var men lad det nu ligge "ikke rigtig noget jeg kom vidst bare for at finde ro" hun trak på skulderne og smilede venligt til ham "men hvad lavede du der" hun kiggede drilsk på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 12:05

Han så op på loftet roligt. "Jeg mindede om min fortid. Med mine forældre." Sagde han og smilede roligt før han lagde sig roligt i sengen helt fladt og så på hende fortsat. "Hvis du vil må du gerne lægge dig det er ikke unormalt at kvinder lægger sig på min arm så du må gerne." Sagde han smilende mens han fortsat så på hendes virkelig smukke ansigt i forhold til et menneske.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 12:10

Hun kiggede på ham og nikkede som et okay, det var nok også det hun var kommet for, hun smilede da han lagde sig ned i sengen og sagde hun også bare kunne ligge sig ned ved siden af ham, hun tøvede lidt i starten men valgte så at ligge sig ned ved siden af ham, hun kiggede stadig på ham med et venligt smil og hendes ansigt var ikke langt fra hans

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum