Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba13You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba14You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba15 
Natalie
You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba13You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba14You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba15 
Lori
You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba13You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba14You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba15 
Valentine
You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba13You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba14You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba15 
Jake
You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba13You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba14You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba15 
Renata
You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba13You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba14You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba15 
Katrina
You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba13You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba14You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba15 
Sean
You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba13You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba14You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba15 
Lenore
You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba13You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba14You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba15 
Abigail
You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba13You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba14You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane//

Go down

You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Empty You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 0:15

S: slavemarkedet.
O: En masse væsner, der sælger og køber.
V: Solen er på vej ned, så himlen er blodrød.
T: 18.49

"De var heller ikke gode nok til at overtage dig D12," sagde en lille mand irriterede, efter at han var luntede væk fra en bode, hvor der stod en gruppe købere.
"Men herre," sagde D12 der gik bag ham, med ryggen ret. "Du er min herre og jeg ønsker ikke en ny,"
"Nej, det ved jeg D12," sagde den lille mand og rettede på sine store briller der sad i panden på ham. "Men, du ved jeg ikke har langt igen og jeg vil gerne have at du får en ny herre når jeg er borte,"
Det var en mission herren ville udføre. D12 skulle ikke bare vandre alene rundt, uden en herre den dag han var væk.
Nej!
Han var skabt til at adlyde ordre, derfor måtte han have en ny.
"Men desværre, er der ingen som har udvist at de ville kunne håndtere en soldat endnu," sagde herren skuffede og foldede hænderne bag ryggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Empty Sv: You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 12:27

Jane kom gående hen imod dem, hun kiggede altid på nye slaver. Hun elskede det simpelthen, nød frygten i dem. Og valgte altid efter noget speicelt. Jane kiggede på den høje veltrænte mand. Og så over på hans lille herre.
"Så hor meget ?" Jane havde set nok, hun kunne mærke når folk var specielle. Og der var noget over denne mand. Jane var van til at håntere lidt af hvert. James gik på siden af hende, Janes tætteste stærkeste og klogeste slave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Empty Sv: You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 14:04

Herren kiggede på hende og løftede et øjenbryn.
"Hvad får dig til at tro at jeg vil sælge ham til dig?" spurgte han og rynkede på næsen.
D12 stillede sig ved siden af sin herre, med ryggen ret, så hun ikke skulle finde på noget, hvis hun nu var et meget ivrigt væsen.
Denne kvinde havde blodrøde øjne, der gennemborede ens sjæl. Aldrig havde D12 set et par øjne, så skræmmende før, de var nærmest umenneskelige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Empty Sv: You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 14:08

"Fordi du står på et slavemareked?" Jane hævede et bryn, og kiggede på den lille herre.
"Tro mig, du vil elske at sælge ham til mig." Hun smilte med et lille smil, som mindede om et glad barn. Som havde fået den perfekte julegave. Jane kiggede ind i øjne på den lille mand, uden at bruge hendes evne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Empty Sv: You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 14:19

Manden kiggede tilbage.
"Jeg ved nu ikke," sagde han og kløede sin hage, hvor der var små hår der kunne stikke. "Du ser så ung ud, og jeg ved ikke om du forstår at styre ham," Han kiggede op på D12, for at vise at det var ham han mente. "Hvad bruger du da dine slaver på?" Han kiggede hen på hende igen, med et spørgende blik.
Han måtte undersøge denne kvinde først, det var ikke alle der fortjente D12 som deres slave, da han skulle bruges som soldat og ikke en der skulle slides ihjel.
D12 fik et udtryksløst ansigt på og kiggede hen på den unge mand, der stod ved siden af hende med de blodrøde øjne. Han virkede bange, men på en måde i respekt, præcis ligesom ham selv. D12 var en smule bange for sin herre, men vidste godt at hvis de kom op at slås ville han være en sikker vinder. Men, han kunne ikke bare angribe sin herre og havde derfor respekt for ham, og hvis ikke vile herren sætte ham i et rum, hvor han vil brænde ham, lige indtil at han var tæt på at over op hede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Empty Sv: You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 14:32

Jane kom med en lille hånende latter.
"Tro mig jeg kan klare det." Hendes øjne lyste op, men hendes evner sat til siden.
"Jeg bruger mine slaver til lidt kampe, respekt, forsvar. Og selvfølgelig at gøre min far stolt." Jane lagde armene overkors, og kiggede på manden hun ville have som sine nye slave. Hendes far ville blive så stolt, hun kunne ligeforstille sig det. Selvom han havde været ligeglad med den sirene hun havde fundet, eller som hendes far havde sagt: Hvis den gøre din kjole våd så skær nosserne af den.
Jane kiggede på den lille mand igen, og hævede et bryn. Jane så meget ung ud, men alligevel havde hun levet i 138 år.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Empty Sv: You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 18:35

Den lille mand kiggede op på hende.
"Jeg ved nu ikke," sagde han og tyggede lidt på sin underlæbe. "Hvem er din far?"
D12 kunne ikke bare se på længere, han ville ikke have en ny herre?
"Herre, jeg vil ikke have en ny herre!" vrissede han og kiggede koldt på Jane.
Han skulle ikke nyde noget af at være hendes slave.
Den lille mand blev tydeligvis overrasket over sin slaves udbrud. Det var for galt. D12 skulle ikke blande sig.
"D12," sagde han og kiggede koldt op på ham. "Jeg ejer dig, og du skal gøre som jeg siger!"
D12 kiggede ned i jorden... Han ejede ham... Der var vel intet at gøre..
"Ja herre..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Empty Sv: You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane//

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 15:11

//Gætter på et out? XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Empty Sv: You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane//

Indlæg af Gæst Lør 2 Feb 2013 - 0:30

//Du gættede rigtigt Wink Skal vi tage et nyt?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane// Empty Sv: You want my soldier as your slave? Hmm, how much will you pay?//Jane//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum