Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Can i stay here?//Kendra//
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Can i stay here?//Kendra//
Gæst- Gæst
"Så, selvom du er en vampyr, tror jeg sagtens at du kan finde en partner," sagde han og sendte hende et stort, charmerende smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du har ret," sagde han og gav sig til at skylde sin tallerken. "Jeg ved intet om det, men jeg ved dog en ting," Han kiggede på hende. "Jeg ved hvordan det er, at man ikke ved hvad der kommer til at ske," Glimtet i øjet lyste klart, på en blid og venlig måde.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tak, du er heller ikke som andre vampyre," sagde han og lænede sig op ad køkkendisken. "Jeg har hørt at i skulle være djævlens værk, men det ser det da ikke ud til lige nu," Han kiggede på hende, med et venligt smil.
"Jeg hedder Zayn," fortalte han og kiggede med, da hun hældte den røde dilikatese op i sit glas. "Hvad med dit navn?"
Gæst- Gæst
da han præsenterede sig, smilede hun og nikkede "Zayne, hyggeligt at møde dig, jeg hedder Kendra" hun smilede og bed sig i læben
Gæst- Gæst
Han kiggede sig over skuldren, for at se hvad hun lavede. Det så nu meget sødt ud, når hun sådan bed sig i læben.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det ved jeg ikke," sagde han og kunne ikke lade være med at stamme lidt. Det var længe siden at han havde følt en anden person så tæt på.
"Hvad har du lyst til?" spurgte han.
Det var jo hendes hus, så hvorfor ikke lade hende bestemme.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kiggede tilbage på hende, bemærkede godt at hun var en smule nervøs, hvorfor forstod han ikke. Der var ingen grundt til at være nervøs overfor ham.
"Alt okay?" spurgte han forsigtigt og gik tættere på hende, med rolige bevægelser.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nej, hvorfor skulle han føle afsky overfor hende, hun havde ham jo intet gjort. Hun havde givet ham tørt tøj og mad, hvorfor skulle han føle afsky?
"Nej Kendra," sagde han og smilte til hende. "Jeg føler ikke afsky ved dig," Et beroligende glimt var i hans øjne. "Bare pga. du drikker blod, betyder det vel ikke at jeg skal afskye dig, du har jo en god personlighed,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han ville hende intet ondt gøre?
"Fordi," sagde han og puttede hænderne i lommen. "Det er vel bare din natur," Hans stemme var varm og rolig.
Forsigtigt gik han tættere på hende, med rolige bevægelser. Han placerede en hånd på hendes skulder og kiggede hende i øjnene.
"Jeg ser igen grund til at afsky så venlig en person," sagde han, med et smil. "Lige meget hvilken race,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tak," hviskede han og smilte kærligt til hende. "Du er nu også en meget god kvinde,"
Han forsod ikke om det var ham, der gjorde noget galt for at hun virkede så bange, eller rettere nervøs. "Du har hvad?" Han ville gerne høre hvad hun havde at sige, men vidste ikke om det var noget hun havde fortrudt igen.
"Det lige meget, du behøver ikke at fortælle mig det hvis du ikke vil," sagde han stille og kiggede hende i øjnene.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg ved ikke hvad jeg skal sige," sagde han stille og gik hen til hende, så han stod bag hende. "Du er ikke afskyelige Kendra, og jeg er ikke smuk, hvis der er en af os to der er smuk så er det dig,"
Hans stemme var beroligende.. Hun måtte ikke ignore ham, han nød hendes selvskab.. Og.. Der var en i den anden verden.. Hun var bare så langt væk..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg indrømmer," sagde han stille og kiggede ned i gulvet. "At det er fristende at kysse dig," Han vidste ikke om han ville fortryde disse ord, men hun måtte vel også vide at hendes læber var fristende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Grunden til.." sagde han og kløede sig nervøst i nakken. "At jeg ikke kysser dig, er fordi jeg har en pige i min egen verden.." Han kiggede på hende, for at se hendes reaktion. "Det er godt nok 2 måneder siden at jeg så hende, så jeg ved ikke engang om hun tænker på mig mere.. Men.. Det er min grund.."
Han smilte skævt og indsnuste duften af parfume, og et lille skvæt blod..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» har jeg flygte fra dig //kendra//
» I am reading//kendra
» Go right ahead, laugh at me! //Kendra//
» You are not as dead as I thought?..//Kendra//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine