Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
i'm so hungry //Matic//
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: i'm so hungry //Matic//
Gæst- Gæst
Han smilede stille og tog imod vandet da hun kom med det til ham og han drak det ganske stille og roligt. Han smilede blidt til hende og vidste ikke hvad han lige skulle sige eller gøre mere end det... han kiggede på hendes krop, stadig så hun godt ud i det...
''Nu står vi vidst lige... Sex nød vi vist ligeligt, og jeg reddede dit liv og du mit.''
Han smilede bare stille til hende...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han rystede på hovedet af hende, og han vidste han havde oplevet værre ting og han kendte en som ikke ville se godt på dette og som ikke ville være noget nemt offer for hende at kunne klare... Han smilede derfor bare...
''Så hvis du virkelig ønsker mig som slave, så vil jeg høre dit tilbud...''
Han så på hende...
''For jeg kender en hvis person... SOm ville kunne knække din ryg og rive rygraden ud af dig... Og ham kan jeg godt få til at dukke op hvis det er...''
Han smilede bare stille og kiggede på hende...
''SÅ hvad vil du bruge mig til som slave?''
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilede bare stille og lyttede til hendes ord, han troede ikke på det var alt hun havde i tankerne udfra tidligere og han kiggede bare på hende...
''Der er mere... Et hvad vil du bruge mig til for dig selv? To hvad for jeg ud af det?''
Han kiggede bare stille på hende...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han grinede stille... Han vidste hvor stærk og farlig den mand var speciel for vampyre.. Han fandt det morsomt at han havde det kort i baghånden og derfor gad han ikke engang passe på mere...
'jeg tror ikke på der ikke er noget mere?''
Han kiggede bare på hende men tog så amuletten fra hende... han kiggede på hende og nikkede kort... Han så på hende...
''Jamen så... Det eneste jeg ønsker er sex og at blive bidt uden at tømmes!''
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og grinede over det hun sagde... Hun misforstod ham tydeligvis og han gik bare med henn til hende og kiggede på hende... Han grinede lidt højere og rystede på hovedet...
''Du misforstår mig... Jeg ønsker de to ting fra og med dig!''
Han kigged epå hende for at se hvordan hun ville reagere på hans ønske...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilede bare venligt skævt og drilsk til hende... Han ville have hende igen det var der ikke nogen tvivl om overhovedet... han havde bare lyst til at smide hende på sofaen lige nu og have sex med hende igen... at elske med hende endnu engang...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilede drilsk til hende og han satte sig ned på sofaen, men sagde så stille noget. Han var ikke sikker på hvad han kunne tillade sig dette men han smilede bare stille til hende og grinede lidt...
''Forresten er det ikke bare at have sex, men at gøre som jeg siger når det har med den slags at gøre... Og du må ikke skade mig!''
Han smilede og så spørgende på hende...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilede drilsk til hende og da hun sagde at det ikke var en del af aftalen trak han bare på skuldrende af det, og kiggede lidt væk fra hende inden hans blik vendte tilbage til hende...
''Well... Hvis du ikke vil gøre som jeg beder dig om, omkring sex, så må du hellere finde en anden til at hjælpe dig?''
Han kiggede bare på hende...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kiggede spørgende på hende og vidste ikke om hun ville kunne leve med det, og han havde da først tænkt sig at finde ud af hvad det var for en kvinde han nu havde med at gøre når det kom til stykket... Han smilede bare...
''Men hvis du har så svært ved det så skal jeg nok gå... men tro mig du finder nok ikke nogen der kan gøre det så godt og hurtigt som mig... Men hvis du vil tage til takke så skal jeg nok smutte?''
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kiggede bare på hende og så helt seriøst på hende, og kunne ikke lade være med at smile lidt... han var i godt humør han havde en ny smuk kvindelig vampyr han kunne have det sjovt med og det gjorde ham i godt humør...
''Hvad hedder hun?''
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og egentligt havde han bare tænkt sig at lokke med hende spille på at give hende lyst til at gå i seng med ham, og efter det ville han sørge for at der skete noget slemt for hende...
Han smilede bare og sad bare og kiggede på hende som hun sad der og smilede venligt til hende da han kiggede på hende og han hviskede hende så blidt i øret...
''Har en ting at sige til dig... Du har lov til altid at bide mig og drikke af mig, så længe du aldrig gør mig svag nok til at besvime...''
Gæst- Gæst
hun lagde hoved på skrå og betragtede ham "jeg bliver nød til at spørge kan jeg stole på dig" hun rettede hoved op lidt efter, men så på ham med opmærksomme øjne, klar til at opfange alle detaljer "vil du da have jeg bider dig nu" spurte hun og lænede sig frem mod hans hals "nu hvor jeg har drukket behøver jeg jo ikke tage så meget" hviskede hun og grinede svagt
Gæst- Gæst
''Ja det kan du godt.''
Han smilede stille og grinede lidt over hendes spørgsmål, han rystede på hovedet af det, og smilede venligt...
''Jeg mente at du ikke behøver drikke af glas så længe jeg er i nærheden og at du ikke behøver at bede om lov.''
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Looking hungry ~ Angel
» Hungry, Draken?
» Why I'm chasing you, you ask? Because I'm hungry! //Rapheal
» why am i here //matic//
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth