Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Another Human.//Caroline//
Side 1 af 2 • 1, 2
Another Human.//Caroline//
P: Blå skjorte og cowboybukser.
O: Få mennesker der går og køber.
V: Solrigt.
Markedet virkede endnu engang så fredeligt, ved at få væsner gik og solgte ting, samt købte dem...
Zayn sukkede og gav sig til at trille tommelfingre. Han savnede sin egen verden.. Sine venner og kæresten... Han huskede hvordan hun elskede at tage på markeder, flette fingre og blomster.. Lidt sukkersød, men det var de fleste piger vel altid..
Han gik igennem markedet, med afslappede bevægelser. Markedet duftede så frisk, med alt dets mad og farverne der fik alle i godt humør..
En flok piger stod i en bod, de fnisede mens de kiggede på smykker og han bemærkede at der var en af dem der kiggede på ham.
Gæst- Gæst
Sv: Another Human.//Caroline//
Caroline gik rundt for sig selv og kiggede lidt, hun slappede af.. Havde fri fra sit 'dobbelt' liv.. Hun kiggede på en pige gruppe som kiggede på smykkerne. Caroline trak på skuldren, og gik videre hun kiggede lidt ned i jorden. Og lod ikke mærke til at hun gik ind i en ung mand, på hendes alder. Caroline var lige ved at miste balancen, men kom op og stå. Caroline var 1,65 og kiggede derfor op på den unge mand hun var gået ind i. Hun bed sig lidt nervøst i underlæben..
"Undskyld.." Svarede hun stille.
Gæst- Gæst
Denne pige, med det gyldne hår og generte udtrykt, virkede nærmest helt normal.. Et menneske som ham selv...
Han hjalp hende om, og kunne ikke ignore gruppen af piger grinte.. Nogen piger burde opføre sig lidt mere som om at de havde en værdighed..
Gæst- Gæst
"Godt jeg ikke væltede," Rettede hun sætningen, og smilte mere selvsikkert nu.
"Navnet er Thunder," Thunder var hendes dække når hun vaar i the shadow clan, og hun smilte blot til den flotte unge fyr.
Gæst- Gæst
Thunder.. Det lød nu meget godt til hende... Hendes hår skinnede ligesom et lyn..
"Navnet er Zayn," sagde han og bukkede foran hende. "Jeg beklager at jeg ikke så mig for," Han fik store øjne på, da han så pistolen.
Gad vide hvorfor hun havde den på sig? Det lignede ikke en pige at have en psitol, men ja man kunne hurtigt blive narret.
Gæst- Gæst
"JA det er megeet speciel."
Gæst- Gæst
Han kiggede hen på gruppen af piger, der hurtigt stoppede med at grine og kiggede videre på smykkerne. Nogen piger var ikke til at holde ud, han vil vædde med at hvis man puttede dem i en boksering ville de slå mere løs på hinanden end mændende vil.
"Rart at møde dig Thunder," sagde han med et smil og kiggede hen på hende igen.
Gæst- Gæst
"Det også rart at møde dig Zayn," Svarde hun med en stemme så smuk som englesang. Caroline mærkede den varme sol i hendes hår. Den var dejlig.
Caroline rettede lidt på hendes hår og smilte til Zayn.
Gæst- Gæst
Den stemme lød nu meget som en engels, så mon hun var et menneske eller en engel.
"Det ikke for at være uhøflig, men hvilken race er du?" spurgte han og bed sig forsigtigt i underlæben. Det var noget han altid gjorde når han var en smule genert. "jeg er måske en smule nysgerrig hvad det angår,"
Gæst- Gæst
"Jeg et menneske, og dig?" Svarede hun langsomt og gik tættere imod ham.
Gæst- Gæst
Hun var et menneske præcis som ham selv! Hvor var det dejligt at møde et andet menneske.
"Jeg er også et menneske," svarede han og smilte venligt til hende. "Jeg var bare nysgerrig for at se om jeg havde ret,"
Pigerne kiggede på dem ud af øjenkrogen. Som var de løver der ventede på at gazellen skulle lave en fejl, så de kunne angribe...
Gæst- Gæst
"Enlig ja," Svarde hun og ville ikke afsløre sin hemmelighed. Caroline smilte blidt til ham.
Gæst- Gæst
"Hvad gjorde du det for?" spurgte hun forvirret.
"Skøre tøs!" råbte en anden.
Zayn selv var lidt forvirret over den pludselig skydning mod pigegruppen, nok var de irriterende, men gav det ret til at skyde efter dem?
"Du skal bare ignore dem Thunder," sagde han stille og gik hen ved siden af hende. "Sådan nogen piger er ikke altid så meget værd,"
Gæst- Gæst
"Jeg skulle bare se om det holdte skak." Svarede hun med en drilsk undertone.
Gæst- Gæst
"Sikke noget," mumlede han for sig selv og puttede hænderne i lommen. "Der skal vist ikke meget til for at fornærme dem," Han blinkede til hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Forkælet børn var ikke lige hans stil, hvis de opførte sig som en flok kvajhoveder der ikke havde andet end deres egen succes i hovedet.
"Men ja," sagde han og kiggede på hende med et frisk glimt i øjet. "Når man tror at man er bedre end andre, er man ikke mere hver end en pose lort,"
Gæst- Gæst
"Men for noget helt andet, hvor længe har du så været her?" Svarede hun og smilte sødt og blidt til ham.
Gæst- Gæst
2 måneder på gaden, uden at vide hvor man var og havd man skulle gøre.. Dog, var der nogen væsner der havde været venlige nok til at hjælpe ham, mens andre var gået forbi ham og ignoret ham, som var han ikke andet end et stykke skrald de nægtede at samle op..
"Hvad med dig?" spurgte han venligt.
Gæst- Gæst
"To måndeder? Hvordan det?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Kommer ikke fra denne verden jeg er ikke med?" Spurgte hun og lagde hovedet forvvireet på skråt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» The human and the demon. The start of an adventure. -Caroline-
» Du må være Caroline. //Caroline//
» Are you really a human? ~Georgiana
» Welcome human, who might you be? - Loui
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine