Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A royal search for knowledge
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// - Page 2 EmptyIdag kl. 0:09 af Valentine

» Who am I now?? //Jake//
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// - Page 2 EmptyIgår kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// - Page 2 Voteba13En ny begyndelse  //JessicaLuchia// - Page 2 Voteba14En ny begyndelse  //JessicaLuchia// - Page 2 Voteba15 
Jake
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// - Page 2 Voteba13En ny begyndelse  //JessicaLuchia// - Page 2 Voteba14En ny begyndelse  //JessicaLuchia// - Page 2 Voteba15 
Juniper
Valentine

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner

En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// - Page 2 Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 20:07

Jessica kiggede på ham og pludselig stod hun foran ham og lagde hovedet på hans skulder, "Sådan har jeg det lige nu, hvor er der noget jeg kan spise?" sagde hun stille og vredt, hendes hænder var knyttet sammen, hun var så sulten at hun havde lyst til at dræbe hvem som helst bare for at få noget.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// - Page 2 Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 21:55

Genesis grinede stile. "Næsten over det hele, men man skal bare lige finde det førss, og jeg går næsten ud fra at du kan spise hvad som helst lige nu." Det var ikk et spørgsmål. Han fortsatte. "Prøv en gang bare at så lidt og lyt til alle de lyde der er. Der er langt flere lyde end hvad et menneske kan høre." Han så over på hende for at se om hun lagde mærke til det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Dec 2012 - 16:02

Jessica lukkede øjnene, det gav et ryk i hendes øre, "Jeg kan høre, fugle, hare... rådyr og... mennesker," Sagde hun stille, hun kiggede på ham i få sekunder før hun begyndte at gå efter lyden af mennesker, "de må have et eller andet godt at spise," sagde hun stille og smilede skævt. Hun havde ikke indset at vampyr, spiste blod og ikke normalt menneske mad. Hun havde nærmest glemt at hun var vampyr pga. sulten.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Dec 2012 - 21:55

Genesis smilede af det Jessica sagde. Han vidste at når hun først kom frem til menneskerne ville hun være bedøvende ligeglad med deres mad. Kun en ting vil fylde hendes hoved, og det var at få deres blod. "Du ved godt at du ikk vil kunne li' deres mad ikk?" Han så på hende med et skævt smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 11:52

Jessicas øjne var blevet røde af irritation af sulten, "Mad er mad," sagde hun og løb hen til menneskerne, hun så på dem lidt, det var en mor og hendes barn, de frøs, hun kunne mærke deres varme, hun kunne se at de var lidt bange fordi Jessica stirrede på dem, som var de mad. Hun så væk og ned på jorden. "Jeg kan ikke," Hun kiggede op på dem igen, hendes mave gjorde endnu mere ondt end før. Hun stod foran dem, bare stod og kiggede på dem. "I dufter så godt," sagde hun, og holdt sig for næsen, men det hjalp ikke meget. "Genesis, hvad gør jeg? Hjælpe mig!" Sagde hun i alt sin frustration. Også selvom hun ikke ville have hjælp, kunne hun ikke lade vær med at føle sig så svag, på dette punkt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 21:27

Genesis så på hende med et smil. "Hvad har du mest lyst til? At dræbe dem eller lade dem leve?" Han kunne se på menneskerne, at de blev bange for det han sagde. Han smilede. "Hvis jeg var dig ville jeg nok dræbe dem, er du med?" Han så på hende et lille klort øjeblik før han selv gik over mod dem med blottede hugtænder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 22:14

Hun kiggede på den lille pige, "Hun er max 5-6 år!" Sagde hun vredt, hun kiggede på moderen, hun stod pludselig bag ved moren og drak alt hendes blod, for blot derefter at dræbe hende. "Det... stillede sulten" sagde hun og kiggede på Genesis, hun smilede tungt og kiggede på den lille pige, skulle hun beholde den? Eller skulle hun dræbe den? Den lille pige, hun smilede af sig selv, hende en mor? Hun fniste og dræbte pigebarnet for derefter at drikke halvdelen af hendes blod, hun kiggede op på Genesis igen, "Vil du smage?" Spurgte hun flabet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 8:58

Genesis smilede og rystede på hovedt. "Ellers tak bare spis." Han så sig lidt rundt mens Jessica spiste, og så så over på hende igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 12:49

Jessica havde nu drukket al pigens blod, hun stod op og kiggede på Genesis, "... Jeg føler mig lidt som et monster," sagde hun og kiggede på ligene, "Kan vi ikke skille os af med ligene?" Spurgte hun. Hun kiggede ned på jorden, ikke så meget at se der, ikke en gang blod havde hun spildt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 13:16

Genesis stod lidt og tænkte over det. "Skille os af med ligende? Hmm. Du kunne jo finde dig en flod, og smide ligende i den, eller begrave dem, hvad du lige syntes mest om." Han trak let på skuldrende. Det var helt op til hende. Han smilede til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 14:45

Jessica kiggede på dem, hun satte sig på huk, "Jeg er stadig lidt sulten," sagde hun stille, der hvor bide mærket var rev hun så det ikke lignede et bide mærke, nu lignede det at nogle havde skåret dem op der hvor hun havde bidt. "Vi lader dem bare ligge" smilede hun og gik begyndte at gå væk derfra.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 8:51

Genesis smilede svagt til hende. "Det var smart fundet på, men hvis du dræber for mang, og selvom du gør det sam me som nu, vil folk ligge mærke til at der ikk er noget blod i kroppen, og så vil de jage dig, til endten du dør eller de giver på, og tro mig det er ikk sjovt." Han så på hende med et bekymret udtryk i ansigtet. "Jeg siger kun det her fordi jeg ikk vil ha at du laver den samme fejl som mig." Han sukkede svagt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 10:24

Hun sukkede, "Det er lidt forsent nu..." Hun gik, hun bevægede sig rundt omkring træerne mens hun snakkede til Genesis. "Hvis du er så bekymret for mig, hvorfor så ikke lærer mig alle reglerne? Så jeg ikke ender som dig?" Hun havde et flabets smil på og snakkede i en flabet tone. "Jeg mener, det må da være træls at skulle flygte hele tiden, lær mig hvordan jeg undgår det,"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 21:54

Genesis så på hende med et lille smil. "Jeg skal da prøve på det." sagde han, og hoppede op i et træ, men vidste ikk helt hvorfor. Han behøvede ikke at klatre op, og det havde han heller ikk gidet. Han så ned på Jessica med et smil. "Vi kan jo også lære af henanden. Er det ikk en bedre ide?" sagde han stille, men vidste at hun kunne høre det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum