Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
well you agian (Kaichi) - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
well you agian (Kaichi) - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
well you agian (Kaichi) - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
well you agian (Kaichi) - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
well you agian (Kaichi) - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
well you agian (Kaichi) - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
well you agian (Kaichi) - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
well you agian (Kaichi) - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
well you agian (Kaichi) - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba13well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba14well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba15 
Lori
well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba13well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba14well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba15 
Valentine
well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba13well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba14well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba15 
Natalie
well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba13well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba14well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba15 
Jake
well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba13well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba14well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba15 
Katrina
well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba13well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba14well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba15 
Sean
well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba13well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba14well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba15 
Lenore
well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba13well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba14well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba15 
Renata
well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba13well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba14well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba15 
Taliia
well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba13well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba14well you agian (Kaichi) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

well you agian (Kaichi)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Kairi Søn 30 Dec 2012 - 23:02

Hun så på ham da han vendte hende om, og lagde sig ned på knæ foran ham og tog hans pik i munden. Hun slikkede lidt på den først, og tog den så helt i munden og kørte frem og tilbage, hurtigere og hurtigere. Hun så op på ham indimellem, og smilede frækt inden hun vendte blikket ned igen.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 23:09

Han så på hende med et smil og nød det meget da hun suttede hans pik og sådan noget og slappede bare mens hans pik blev større inde i hendes mund og sådan noget og efter noget tid så han på hende og fik hende roligt til at stoppe og fik sin pik ud af hendes mund og trak hende med hen til det hun nok ville kalde hendes spisebord eller noget og fik hende til at ligge på det.
Han så på hende og spredte hendes ben og nussede sit lem mod hendes underliv og pressede sig så ind i hende og så på hende og håbede hun nød det lige så meget som han gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Kairi Søn 30 Dec 2012 - 23:19

Hun lod hans pik glide ud af hendes mund igen, lod sig tække med hen til bordet og lagde sig på det. Hun lod ham sprede hendes ben. og gav et suk af nydelse frada han trængte op i hende. Hun nød det virkelig, og håbede aldrig det ville stoppe, selvom det vidste hun jo godt det ville på et tidspunkt.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 23:25

Han så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og gav sig til at køre frem og tilbage inde i hende og smilte af hendes suk og sådan noget, roligt tog han hendes hænder og lagde dem på bordkanten så hun kunne holde fast i den så hun ikke gled væk fra ham og sådan, roligt stod han der og kneppede hende roligt for hun skulle mærke at han var blevet lidt større i det og sådan noget fra sidst de havde haft det sjovt sammen og sådan.
Han så på hende og kørte vider i hende "hvad siger du til det søde er jeg lidt større end sidst"sagde han frækt og slappede bare af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Kairi Søn 30 Dec 2012 - 23:30

Hun nød virkelig da han begyndte at bevæge sig inde i hende, og smilede tilfredst. Hun tog fat i bordkanten, lukkede øjnene og nød hans bevægelser. Hun så på ham da han talte til hende, og svarede ham med et nik. "Jo, lidt er du da." Sgade hun drilsk.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 23:34

Han så på hende med et stille smil og lyttede til det hun sagde og smilte roligt og gav sig til at gøre det lidt hård og hurtiger inde i hende og små klappe lyde kunne høre da deres hud klappede mod hinanden og sådan noget, og mens han gjorde gav han sig til at lege med hendes nippels for at gøre dem stive og hårde og mere følsomme og sådan og alt det.
Han så på hende og håbede på at hun nød det, men det ville han i den grad tro for det så nemlig sådan ud og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Kairi Søn 6 Jan 2013 - 20:04

Hun nød det virkelig, og holdt sine øjne lukkede. Hendes smil forsvandt dog pludseligt, og hun kunne mærke at det var noget galt, lige inden hun besvimede. Hun vidste ikke præcist hvad der skete, men hun vågnede op på sofaen med et tæppe over sig, og da hun drejede hovedet kunne hun se at han sad på gulvet nede foran hende. Hun regnede med at det var ham der havde båret hende herhen, og smilede svagt til ham. Hun havde kørt sig selv for hårdt på det sidste, og det var det der nu viste sig. "Undskyld..." Hun lukkede øjnene et kort øjeblik, og prøvede så at sætte sig lidt op, men det gik ikke ret nemt. Hun undskyldte igen, og lagde sig så så hun så opgivende op i loftet.

//Jeg sagde jeg nok skulle finde på noget Razz //
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 20:13

Han kiggede på hende og fik lidt af et chok da alt det der skete bare skete og han gjorde jo det første han kom i tanke om og alt det, roligt sad han der og kiggede på hende da hun endeligt vågnede op og sådan, han så på hende "du skal ikke undskylde søde jeg vil bare vide om du har det godt lige nu"sagde han roligt og nussede hende på panden og slappede bare af.
Han så på hende og så at hun prøvede og rejse sig "søde tror du ikke det bedst at du bliver liggende lidt for du ser ud til at kunne bruge noget afslapning"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber, han sad der roligt og tja nøgen da han mest tænkte på at hun skulle ha det godt og sådan noget og hun var nøgen under tæppet og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Kairi Søn 6 Jan 2013 - 20:23

Hun smilede lidt til ham igen, og nød egentlig at ham sad og nussede hende. "Jeg har bare kørt mig selv lidt for hårdt, med min fars forretning, alle de folk jeg har mødt, ulvene ude i skoven og... Ja, der er bare lidt for meget omkring mig lige nu." Hun så på ham og blev bare liggende. "det er sødt af dig at hjælpe mig sådan."
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 20:30

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og slappede bare af mens han sad og hørte på hvad hun sagde til ham og sådan "okay det skal du da vist passe på med søde"sagde han med et smil på sine læber og lænede sig roligt op til hende og kyssede hende roligt på munden "hvorfor skulle jeg ikke ville hjælpe dig søde"sagde han med et smil og satte sig ned igen.
Han så på hende med et smil og slappede roligt af, og viste ikke hvad han sådan skulle sige lige nu, og slappede bare helt af "er der noget du har brug for søde"spurgte han roligt og så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Kairi Tirs 8 Jan 2013 - 23:22

Hun smilede og nikkede. "Det kan du have ret i." Da han spurgte om der var noget hun havde brug for tænkte hun lidt, og rystede så på hovedet. "Nej det tror jeg ikke." Hun smilede lidt for sig selv. Havde Johan været her havde han lavet sjov og sagt at hun vel også havde alt hun behøvede lige her. Men det her var ikke Johan, det var Zankuji. Hun så på ham igen, og vidste ikke helt om hun skulle fortælle ham det eller ej. Hende og Johan var jo som sådan ikke kærester endnu, men hendes tanker kredsede om ham konstant.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jan 2013 - 23:38

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af som han sad der og så på hende, han kiggede lidt rundt "okay men sige til ikke "sagde han roligt og rejste sig op og havde stadig sin såkaldte stådreng og sådan noget, Han så på hende "søde du gjorde mig hvis tændt selvom du ligger der under tæppet"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af.
Han kiggede rundt og slappede bare af "hvorfor har jeg en fornemmelse af at du har noget du godt ville fortælle mig men er ikke helt sikker på det søde"sagde han roligt og kløede sig i nakken og alt det, han så på hende og smilte bare roligt og viste ikke hvad han skulle sige lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Kairi Ons 9 Jan 2013 - 11:17

Hun nikkede stille og smilede. "Skal jeg nok." Hun grinede lidt af hans kommentar om at hun stadig tændte ham selvom hun lå under tæppet. Da han snakkede igen bed hun sig i læben, og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre. Dog kom der et hemmelighedsfuldt smil op, præcis som når man spørger en forelsket teenager-pige om der er nogen hun kan lide. Hun så ned i gulvet foran sig og vidste ikke helt hvor hun skulle begynde, så hun forblev bare tavs.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 11:27

Han så på hende og slappede bare roligt af og satte sig ned ved hende og slappede bare af "så hvis jeg skal vide må du jo sige det hvis du syns"sagde han roligt og slappede af og viste ikke hvad hun ville sige til ham, han så lidt rundt også på hende og slappede bare af for han kunne ikke sådan rigtig noget andet lige nu og her.
Han så på hende og lagde en hånd på hendes kind og nussede den lidt før han fjernede sin hånd igen og smilte bare roligt og ventede bare på hvad hun ville sige for der var noget, for hun skulle vide at hun altid kunne stole på ham og det mente han nu nok godt at hun viste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Kairi Ons 9 Jan 2013 - 13:15

Hun så på ham og smilede lidt igen. Hun var stadig usikker på om hun skulle sige noget eller ej. Hun lukkede øjnene og smilede da han aede hende på kinden, og åbnede så øjnene igen.

"Jeg ved ikk helt hvor jeg skal starte..." Hun gik i stå igen, bed sig i læben og fortsatte så. "Zankuji, jeg har mødt en. En rigtig sød fyr, som...." Hun stoppede igen. Hvad skulle hun sige....? "Jeg tror jeg er forelsket i ham." Hun rødmede og vendte hovedet væk fra ham. Lidt efter så hun på ham igen og afventede hans reaktion.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 13:48

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af "okay på den måde også tilbringer du tiden med mig lige nu hvis du med"sagde han roligt og rejste sig op og gik hen og hentede sit tøj, og begynde så roligt og tage det på og så på hende.
Han var ikke sur eller noget som helst på hende for sådan var det jo bare og man kunne jo ikke gøre noget hvis man er forelsket, han så på hende og slappede bare af og havde kun fået underbukser på og viste ikke hvad han skulle sige til hende lige nu og her for hun var her hjemme ved hende og ja før hun besvimede havde de det sjovt og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Kairi Ons 9 Jan 2013 - 13:55

Hun så ham rejse sig, og gå hen for at tage tøj på. Hun rejste sig hurtigt op, og gik hen mod ham. "Nej du behøver ikk gå..." Hun stod pludselig stille og vidste ikke hvad hun skulle gøre eller sige. Hun så ned i gulvet foran sig og følte sig pludselig så dum. Hvorfor havde hun også sagt det? Hun fik altid ødelagt alting uden grund. Og det var jo ikk engang sikkert med hende og Johan endnu.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 14:24

Han kiggede på hende og slappede af da hun ikke ville ha at han skulle gå eller noget "hvem sagde noget om at gå"spurgte han roligt og løftede op i hendes hoved så hun kiggede på ham i stedet for gulvet, han så hende i øjne og slappede roligt af og kyssede hende på panden.
Han så på hende og slappede bare roligt af og klappede hende roligt på numsen og nærmede sig hendes øre "mit lem frøs lidt"sagde han roligt og så på hende med et stille smil på sine læber og slappede bare roligt af, og viste ikke hvad han sådan skulle sige mere nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Kairi Ons 9 Jan 2013 - 14:41

Hun lyste en smule op, og så på ham med et lille smil. "Troede bare..." Hun gik i stå igen. Hvad havde hun egentlig troet? At hun blev sur? Såret? Eller bare ikke gad hende mere nu hun havde en anden? Hun så på ham igen og prøvede på at smile. "Jeg ved ikke, jeg troede vel at du blev sur eller sådan..."
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 19:30

Han kiggede på hende og slappede stille og roligt af "nej hvorfor skulle jeg blive sur søde altså kærlighed er da noget der bare sker jo"sagde han roligt og slappede af "men er det blevet seriøst eller hvad er det søde mere det jeg vil vide enden jeg gør noget som helst"sagde han roligt med et stille smil på sine læber og slappede bare roligt af og sådan noget halløj der.
Han så på hende med et smil og stod og ventede på at hun ville sige noget til ham og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Kairi Ons 9 Jan 2013 - 20:52

Hun smilede og rødmede lidt igen. "Tjah, det har du jo ret i. Ved ikk hvor seriøst det er endnu, men jeg føler hvert fald noget for ham... Og tror det er gengældt." Hun rødmede lidt igen, og vidste ikke hvad hun skulle gøre eller sige nu.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 21:05

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af "okay søde men nu for du jo og se hvad der sker"sagde han roligt og gik roligt om bag hende og kørte en hånd ned af hendes ryg og ned af hendes røv og ned mellem hendes ben og nussede hende roligt "men nu er vi en nutiden"sagde han roligt og nussede hende bare roligt mellem bene og sådan noget der, og viste ikke hvad hun ville sige til hende og sådan.
Han så på hende og ventede bare på at se hvad hun ville sige til det han gjorde og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Kairi Tors 10 Jan 2013 - 0:08

Hun smilede lidt da han gav sig til at røre hende, men stivnede så pludselig og flyttede sig lidt væk fra ham. "Jeg er nød til at stoppe det her... Det er ikke fordi jeg ikke kan lide dig, du er meget sød, men... Det ville ikke være fair overfor Johan..." Hun så lidt op og forventede en reaktion, men kunne ikke rigtig se nogen, og fortsatte. "Hvad hvis der sker noget? Hvad skulle jeg så sige til ham?.... Nej, Jeg har allerede risikeret for meget...." Hun så ned foran sig, og bed sig i læben. Zankuji var ikke den eneste hun havde været sammen med på det seneste, men det var ikke så meget det der plagede hende. En ting var hvis hun blev gravid med en hun havde haft sex med før hun kendte Johan, men at fortsætte den affære samtiddigt med hun havde ham... Det ville ikke være fair på nogen måde, og ville nok bare skabe problemer. Hun kendte ikke Johan godt nok til at vide hans mening om det her, og derfor måtte hun sige fra lige for nu.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2013 - 9:08

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af da hun flyttede sig og sådan noget der "du har nok ret i det du siger der søde men du bare så tiltrækkende så det er lidt svært hvis du kan sætte dig i mit sted"sagde han roligt og slappede bare af og alt det, Han så på hende og slappede bare roligt af og viste ikke hvad han sådan skulle sige for hun havde jo ret i det hun sagde til ham om at det ikke var fair overfor den hun havde noget med og sådan, han så på hende "men du skal vide du altid kan komme til mig hvis der er noget ikke søde"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare helt af.
Han var ikke sådan sur eller noget for han havde ikke den grund til at skulle være det og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Kairi Tors 10 Jan 2013 - 15:25

Hun så på ham med et lidt skævt smil. "Jeg forstår dig skam godt. Jeg er jo selv et vildt dyr, hvis du forstår mig. Jeg plejer ikke sådan at kunne fanges på den måde, jeg vil have lov at være sammen med alle dem jeg har lyst til. Men... Det er heller ikk ham der bevidst har fanget mig som sådan, det er mere pga. mig og mine følelser...." Hun så på ham og håbede han forstod hvad hun sagde, men var ikke helt sikker, det lød lidt kludret.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

well you agian (Kaichi) - Page 2 Empty Sv: well you agian (Kaichi)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum