Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba13Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba14Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba15 
Jake
Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba13Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba14Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba15 
Sasha
Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba13Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba14Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba15 
Renata
Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba13Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba14Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba15 
Genevira
Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba13Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba14Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba15 
Celenia
Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba13Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba14Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba13Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba14Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba15 
Taliia
Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba13Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba14Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba13Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba14Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba15 
Katrina
Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba13Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba14Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Lad dem bare lege- // Skylar TW//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Empty Sv: Lad dem bare lege- // Skylar TW//

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 7:21

Rex kunne ikke mærke andres tilstedeværelse end pigernes, han kiggede sig omkring, snusete men der var intet, Chie fulgte loyalt efter Andju, det var trods alt hendes første ven siden Damian forsvandt. Hun fik atter store øjne da de var kommet op på Andjus værelse, dukkerne gjorde hendes bange, *Jeg har aldrig set så mange dukker siden bedstemor!* Tænkte hun til Rex, Rex var enig, det var helt utroligt."Her er vildt pæn!" Sagde hun om hele stedet. Hun kiggede på Andju som netop havde fået en ny kjole på, Chie smilede, "Hvor ser du fin ud" Smilede hun sødt. Rex nikkede i form at han var enig med Chie. Andju så skam sød ud. Chie gik hen til vinduet, "Sikke en udsigt!" Smilede hun bredt. Der hvor hun boede var der ingen over etage og ingen kælder, det var hun glad for men at se dette sted ønskede hun det for en kort stund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Empty Sv: Lad dem bare lege- // Skylar TW//

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 3:43

Andju kiggede hen på hende "tak. Ja jeg, har mange dukker. Vær gang jeg drikker blod af en pige/kvinde. Laver jeg dukker af dem. " hendes mundvige luftede sig til et lille smil. hun var jo vampyr, og hade syge tanker. Hun var lidt god hjertet men kun for sin egen fordele. " vil du være min ven? har aldrig haft en siden jeg blev til vampyr. så føler mig lidt alene" hun ville godt have en ven, men vis der var noget så arbejde hun med det alene.. Dov var Chie ikke vampyr og det gjorde hende lidt trist. Men hvad det var hendes familie heller ikke. Og måske vis de blev venner de måske kunne finde ham eller hende der hade gjord Andju til vampyr. Andju kunne godt lide tanken. Det bankkede på døren. og ind kom Kenta. " du hjemme..?... " kenta kiggede rundt og så at der var en pige.. Han bukkede pænt til hende " Hej, sikke en overraskelse. Det ikke så tit Andju har gæster her" Andju var rød glødene i øjne. *Hvad blider han sig ind.* tænkte Andju " Andju der er lavet mad. Ved godt du ikke spiser, men hvad med din veninde.?" Andju kiggede hen på Chie " sulten tror også godt rex kan få noget" Andju gik hen til rex og kiggede på ham. Hun ventede på en rektion for ham.. *Hm.. gudvide om han forstår mig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Empty Sv: Lad dem bare lege- // Skylar TW//

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 16:06

Chie bukkede og hilste pænt på drengen. Hun kiggede direkte hen på Rex da Andju var gået derhen, "Jo, jeg ville gerne være din ven" Smilede hun sødt. Rex kiggede på hende, ind i øjnene, *Hun kigger på mig, og så tæt... Hvorfor?* Spurgte Rex til Chie. Chie kiggede hen på drengen endnu en gang, "Det gør ikke noget, vi er ikke så sultene," Smilede hun. Hun kiggede på Andju, "Er der noget ved Rex?" Spurgte hun. Hun var lidt nervøs for hvad hun ville gøre ham. Som sagt hvis han dør, dør hun også. Hun satte sig på hug, så hun var på størrelse med Rex når han sad ned. Hun holdt øjnene på Andju i håb om et svar. De var jo venner, og man viste aldrig om 3 var for mange. Det kendte Chie nemlig en del til. Men hun elskede at færdes i store grupper, også selvom hun blev ignoreret. Hun kunne nemlig skabe sit eget sjov uden behov for andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Empty Sv: Lad dem bare lege- // Skylar TW//

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 17:07

" Vil du også være min ven?" Sagde andju til Rex, men hun regnede ikke med et svar. Så hun gik hen til chie og tog hendes" kom i to nu skal vi have noget og spise. Det var min store bror der kom ind. Han hedder kenta, Han har værelse i den anden ende af gangen. Andju gik med chie ned i spisestuen. Hvor alle sad og spiste.


Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 28snd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Empty Sv: Lad dem bare lege- // Skylar TW//

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 17:15

Rex nikkede, med det samme, men Andju havde sikkert ikke registeret det. Chie fulgte flittigt med og ligeså gjorde Rex. Da hun så de andre spise, bukkede hun med det samme og smilede nervøst. Hun følte sig pludselig lille og utryg. Hun kiggede på Andju i håb om at hun ville gøre et eller andet, Chie var helt anspændt, hvad skulle hun gøre? Hvad skulle hun sige? Hun stod bare og kiggede ned på gulvet nu. Rex var bagved, pigerne, han var ikke bange bare fordi at der var en masse mennesker. Han havde jo været van til at der færdes masser af fremmede sammen med ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Empty Sv: Lad dem bare lege- // Skylar TW//

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 17:28

Andju gik hen til en tom stol ude ved kanten af boret. " Chie du kan side her, så kan jeg side ved siden af dig. og Rex henne i hjørnet, står der en skål med mad og hvad. " Andju satte sig ned. "så sig os andju hvem er din veninde?" Sagde lina og lune. de to tvillinger sad bare og kiggede på chie. " Det er chie og sin hund rex. hun er også et menneske" Andju tog sin ske og begundte og spise af sin skål der var blod i. hun var jo den eneste vampyr så hun spiste jo ikke det samme som de andre.

//undskyld det blev lidt kedeligt. men skal skal smutte//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Empty Sv: Lad dem bare lege- // Skylar TW//

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 17:38

// Fair nok //
Chie satte sig ned siden af Andju og Rex gik hen og begyndte at spise og drikke. Chie smilede nervøst da Andju præsenteret hende, hun havde det som om hun sank dyb ned i stolen og var blevet til en klump ler. Rex kunne mærke det på hende, også selvom han var et stykke væk fra hende, det var en ting de havde, de kunne føle hinanden når det var glad, nervøse og sure. Hun så sig omkring på dem alle sammen hurtigt før hun sank hovedet og kiggede ned på tallerkenen. Hun havde en klump i halsen, klumpen af nervøsitet, det kom sjældent og hun plejede ikke at være sådan, men lige i dette tilfælde var hun altså. Hun sank klumpen og begyndte at spise stille for sig selv, hun prøvede at lukke tanker og alt hvad der kunne gøre hende nervøs ude, hun spiste pænt, ingen skam i det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Empty Sv: Lad dem bare lege- // Skylar TW//

Indlæg af Gæst Fre 14 Dec 2012 - 17:27

Andju kunne se på hende, hun ikke var tryk. Andju ikke sig omkring * glæder mig til og blive en fuld vampyr, så slipper jeg for de her mennesker. * Hun var træt af sin familie, eller nej hun var træt af deres udvikling. Hun er rigtig glad for og være vampyr. Og hun ser verden på en hel anden måde.. Hun ser dem lidt som mad, men så alligevel ikke, fordi de har været gode ved hende. Men hun tror også at det fordi, de er bange for hende. Det under frygt. men det har Andju heller ikke noget i mod. Frygt er en god ting syns hun. Da der var gået lidt tid. forsvandt folk væk fra boret. og huset virkede tom igen.. alle var inde på deres værelser.. Selv andju´s forældre hade en stue kun for voksne mennesker. Mest fordi de hade alkohol der og, så meget andet. Andju viste godt hvordan voksne viste deres kærlighed til hinanden. " Hvad har du lyst til og lave chie." Andju vendte hoved til hende. "Jeg ikke vand til venner, så jeg ved ikke hvad man laver"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Empty Sv: Lad dem bare lege- // Skylar TW//

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 15:21

Chie tænkte sig om, "Jeg er mest sammen med 'venner' udenfor, vi kan lege gemme leg, og når det sner, snebolds kamp, så kan man snakke, spille musik, synge, danse, al verdens ting, kun virkeligheden sætter grænser, eller hedder det fantasien?" Hun tvivlet på tale måden. Hun kiggede på Andju, "Hvad sætter grænser for hvad du vil?" Hun smilede, hun var ikke længere nervøs, specielt ikke nu hvor alle nærmest var væk. Rex stod bag hende og ventede på hvad de afgjorde hvad de havde lyst til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Empty Sv: Lad dem bare lege- // Skylar TW//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 2:05

*danse? synge, kaste med sne?* Hun undrede sig lidt over det * gemmeleg det ved jeg hvordan man leger* Andju kiggede rex. " lyst til og lege gemmeleg? " sagde hun og kiggede på Chie. Andju gik hen i hjørnet af rummet og begyndte at tælle til 50 "1.2.3.4.5.6......"

//billedere af huset//

Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 2n7v9f
Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 2aj3nso
Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 211jxae
Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 33y6ssy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Empty Sv: Lad dem bare lege- // Skylar TW//

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 19:56

Chie blev overasket da Andju begyndte at tælle. Chie løb med det samme, hun gemte sig et sted på et værelse, hun gemte sig under sengen. Rex var løbet på noget der lignede et badeværelse ned i badekaret for ikke at kunne ses, han lagde sig ned og var stille, Chie ligeså og når hun hørte nogen komme, holdt hun vejret så hendes åndedræt ikke kunne lugtes eller høres.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Empty Sv: Lad dem bare lege- // Skylar TW//

Indlæg af Gæst Man 24 Dec 2012 - 4:08

Andju, stoppede med og tælle. Og gik så rund i huset. Andju kunne lugte rex på bade værelset. Hun gik ind og kiggede rundt. * hm.. det her det sjovt..* Andju kiggede ned i bade karet. " du er her med fundet " Andju gik ud af døren og løb rundt i huset .. Hun kiggede ikke rigtig hvor hun løb så hun løb lige ind i sin store bror " lillesøster er du okay?" Andju Sad på numsen. " ja.. det må du undskylde " andju kiggede op og så at hendes bror holde hånden ud for og hjælpe hende. Hun tog fat i hans hånd og så hjælp han hende op... Lidt tid efter løb andju stadig rundt i huset for og lede efter hende.. Da hun nåde hen til et af værelserne kunne hun lugte hende så hun gik ind af døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Empty Sv: Lad dem bare lege- // Skylar TW//

Indlæg af Gæst Man 7 Jan 2013 - 17:22

Rex gøede af glæde, og fulgte flittigt efter Andju. Rex stoppede op og fik en lille forskrækkelse da Andju faldt. Så snart Andju var klar igen fulgte han loyalt med. Da de noget hen til et værelse kunne Rex få færten af Chie, *Chie! Vi kommer og finder dig!* Tænkte Rex. Chie smilede for sig selv hun var stadig under sengen, hun prøvede at se om det der med at holde vejret ville hjælpe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad dem bare lege- //  Skylar TW// - Page 2 Empty Sv: Lad dem bare lege- // Skylar TW//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum