Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Have something to say? - Skylar  EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Have something to say? - Skylar  EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Have something to say? - Skylar  EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Have something to say? - Skylar  EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Have something to say? - Skylar  EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Have something to say? - Skylar  EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Have something to say? - Skylar  EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Have something to say? - Skylar  EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Have something to say? - Skylar  EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Have something to say? - Skylar  Voteba13Have something to say? - Skylar  Voteba14Have something to say? - Skylar  Voteba15 
Lori
Have something to say? - Skylar  Voteba13Have something to say? - Skylar  Voteba14Have something to say? - Skylar  Voteba15 
Jake
Have something to say? - Skylar  Voteba13Have something to say? - Skylar  Voteba14Have something to say? - Skylar  Voteba15 
Valentine
Have something to say? - Skylar  Voteba13Have something to say? - Skylar  Voteba14Have something to say? - Skylar  Voteba15 
Edgar
Have something to say? - Skylar  Voteba13Have something to say? - Skylar  Voteba14Have something to say? - Skylar  Voteba15 
Abigail
Have something to say? - Skylar  Voteba13Have something to say? - Skylar  Voteba14Have something to say? - Skylar  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Have something to say? - Skylar

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 21:05

Tid - 19:00
Sted - Hjemme i deres hus
Vejr - Lidt koldt og blæsende udenfor
Omgivelser - Deres hus.
Påklædning - [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Benji sad i sofaen, ved siden af Sky. Han sad og læste i et blad, han vidste ikke helt hvad det gik ud på, han havde bare haft lyst til at have noget at læse i. Der var gået noget tid efter som Sky var flyttet ind. Det var dejligt at bo sammen med den man elskede, i sær Sky. Han var så dejlig nem at bo sammen med. Men det var sikkert bare fordi at de holde så meget af hinanden at der ik var meget at komme efter. Det var kun blevet bedre efter de var flyttet sammen. De var jo en familie nu... På en måde. De manglede dog at blive gift... Få børn.. Kunne de så ik... Men de kunne vel adoptere et når tiden kom. Og når de begge var klar selvfølgelig.
Benji kiggede kort på Sky og smilede kærligt til den mand han elskede. Der sad lige ved siden af ham.
Han kunne høre det blæse ret voldsomt udenfor. Det var mærkeligt som vejret havde ændret sig de sidste par dage. Men det var vel bare årstiderne der skiftede? Var det ik på den tid af året.. Eller.. Han vidste det ik helt, og han var oss ret ligeglad. Her sad han bare med sin Sky og havde det drøn hyggeligt. Intet kunne ødelægge det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 21:17

Påklædning :: løs trøje, et par stramme jeans og sokker.

Skylar sad tæt ved Benji, med sine fødder mod hans skød og et blad i sine hænder. Englelig læste han det slet ikke, det opdagede han hurtigt, efter at havde læst den samme sætning tyve gange, det var ikke så meget det der stod der gik ham på...det var hele situationen. Som den store romantikker han var, mente han man mødte sin eneste ene, forelskede sig og var sammen, for så at blive gift, men det virkede næsten som om Benji fejede emnet væk hver gang han forslog det....mon han overhoved gad at gifte sig med ham. Han bed sig i hemmelighed hårdt i læben og sukkede, allerede tidligere havde han set en lille boks lige i en reol, nysgerrig som han var, havde han set på den, men stik mod hvad han havde håbet var det ikke hvad han havde troet.
Han sukkede højlydt, lagde magasinet fra sig og vendte sine triste øjne mod ham "nu gider jeg ikke vente længere" udbrød han med et og vidste godt, Benji umuligt kunne vide hvad pokker han mente, men efter så lang tid var han bare træt af at håbe og vente, han ville binde sig fuldt ud med den mand han elskede og hvis Benji ikke kunne det....vidste han ikke hvad han skulle gøre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 21:23

Benji fik sig noget af en chok da Sky lige pludselig udbrød. Han vende hurtigt sit blik mod ham og så hans triste blik der var vendt mod ham selv. Han lagde langsomt sit blad fra sig og vende sin opmærksomhed mod Sky. "Hvad er det?" spurgte han roligt. Han vidste ikke hvad han egentlig ik gad vente længere på. Han var ærligtalt blank. Han havde bare givet et udbrud fra sig som Benji slet ikke vidste noget om. Havde han mon gjort noget forkert. Han kiggede bekymret på Sky, og med hovedet på skrå ventede han ligesom på at Sky ville komme med svaret på sit udbrud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 21:36

Han sukkede og så væk "jeg har prøvet at efterlade spor og små hints hele tiden, prøvet at snakke om det...men du gider åbenbart ikke" han trak sine ben til sig og lagde armene om sig selv. Han bed sig hårdt i læben "jeg....hvorfor gider du ikke gifte dig med mig?...er jeg ikke god nok?" udbrød han og vendte igen blikket væk, han kunne ikke se ham i øjnene når han havde det sådan her, det gjorde for ondt på ham at se på den mand han elskede af hele sit hjerte...men det gjorde samtidig mere ondt, hvis han ikke gad binde sig til ham på de måder han selv ville

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 21:46

Han kiggede på ham, prøvede at få øjenkontakt med ham da han så væk. Han var såret, det kunne Benji se på ham. Men over hvad kunne han ikke sætte ord på før han havde sagt det. Han kiggede undrende på ham. Lagde hovedet let på skrå. Han betragtede ham roligt. Han havde ik lige fanget det med at han godt ville giftes, ja de havde da talt om det før... Men Benji havde aldrig haft nogen ring, men var det en god nok undskylding. Han skulle havde taget sig sammen til at købe en ring til ham da han havde det i tankerne... Han havde såret Sky selvom han egentlig ikke havde tænk på det. "Åh Sky" Han kiggede ned på sine hænder der var foldet i sit skød. "Det er ik fordi jeg ik vil gifte mig med dig Sky... Det vil jeg rigtig gerne.. Jeg har bare aldrig taget mig sammen til at købe en ring til dig.." han kiggede op på Sky. Han lagde hovedet lidt på skrå. Han vidste ike hvad han mere skulle sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 21:53

Han trak sine ben op mod sit bryst, var det virkelig for meget af ham at forlange? for hvad nu hvis Benji ikke var klar til den slags ting?....hvilket forfærdelig person var han så, når han gjorde som han gjorde nu? Han lagde armene om sig selv, lagde panden mod sine arme og så ned mod gulvet "det er okay hvis du ikke vil...jeg forstår dig godt" hviskede han uhørligt og krympede sig sammen. Han følte sig som den mest forfærdelige kæreste overhoved, her havde Benji gjort alt for ham, elsket ham, givet ham et bedre hjem og en kærlig favn og hvordan takker han ham, ved at brokke sig over nye ting

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 22:04

Han sukkede tungt og rykkede sig let hen mod Sky. Han trykkede ham ind til sig. "Jeg vil gerne giftes med dig Sky.." sagde han. Han elskede ham jo, så hvorfor skulle han ik oss have lyst til at gifte sig med ham. Han var den eneste ene, der var ingen andre han ville binde sig til. Sky var... Den mand han ville have. Ingen andre. Han fik ikke nogen bedre. Han nussede roligt om ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 22:10

Han lukkede øjnene, greb fat om hans trøje, han trykkede sig mod ham og vendte ansigtet mod hans og kyssede ham "vil du?" spurte han blidt og lagde panden mod hans bryst, smilet forblev på hans læber og han ville kun være sammen med ham "hvorfor spørg du så ikke" spurte han og betragtede ham med tåre i øjnene,der var virkelig intet andet han ville end at være sammen med Benji, føle hans kærlighed, den dejlige kærlighed der fyldte ham ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 22:13

Han kiggede blidt ind i hans øjne, han kunne mærke hvordan hans trøje blev trukket i. Han smilede blidt til ham og gengælde kærligt kysset. Han nikkede "Ja da, jeg elsker ik andre, så hvorfor skulle jeg ik have lyst" han kiggede kærligt på ham. Han sukkede tungt. "Jeg har ik haft nogen ring..." han trak på skulderne. En ring behøvede man måske heller ik. Men det syntes han nu alligevel at Sky skulle have.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 22:20

Han sukkede og smilede kærligt til ham "jeg elsker også dig" han satte sig op på sine knæ, lagde armene om hans hals og smilede kærligt til ham "et øjeblik var jeg bange for at havde bedt om for meget" han så ned mod hans læber og derefter ind i hans øjne. han trykkede sig mod ham "åhh..okay" han rynkede brynet og så ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 22:27

Han smilede blidt og rystede let på hovedet af ham, han vlle aldrig kunne spørger om for meget, Benji ville gi alt til ham, gøre alt for ham. Sky var hans svaghed. Man kunne få ham til alting hvis det galt Sky. "Du kan aldrig bede om for meget Sky"
Han lagde hovedet let på skrå og smilede. Han betragtede roligt og kærligt Sky.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 22:30

Han nikkede og smilede svagt "mener du det" spurte han usikkert, han kunne stadig ikke fatte, han havde mødt den dejlige Benji, en mand som ikke mente hans behov var for meget. Han rejste sig op, strakte sig "jeg vil gå op og tage et bad" sagde han og smilede til ham, før han trådte væk og hurtigt forsvandt op på badeværelset, hvor han fik smidt tøjet og stilet sig under bruseren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 22:41

Han nikkede roligt, "ja det mener jeg da" han smilede blidt.
Han kiggede roligt på ham da han rejste sig op fra sofaen. Sagde at han ville tage et bad. Han nikkede som et okay, "okay, hyg dig" sagde han roligt og tog sit blad og begyndte at læse igen som han var forsvundet op til badet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 28 Aug 2013 - 17:10

Han sukkede og forlod badet hurtigere end han normal ville, ligeså hurtigt fik han undertøj på, et par bukser og derefter snuppede han en af Benjis bluse. Han løb ned til ham igen, han smed bladet væk, satte sig på hans skød og kyssede "jeg elsket dig" hviskede han blidt og lagde armene om hans hals

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 28 Aug 2013 - 23:07

Roligt sad han og læste i det han kunne høre Sky komme løbende, han smilede roligt men blev lidt overrasket da han ik lige havde regnet med at Sky ville komme og tage hans blad og så bare sætte sig på skødet af ham. Men på den anden side, så var det ik usandsynligt med Sky. Han smilede blidt og betragtede Sky side på hans skød. Han kiggede kærligt på ham. Han lagde selv armene om ham, om hans liv og ham ind til sig. "Jeg elsker oss dig Sky" hviskede han kælent i hans øre og lod sine hænder køre op af hans sider.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 1:25

Han sukkede "bare at høre dig sige de ord" hviskede han og stønner svagt, med armene om hans hals, knubbede han sig mod ham "jeg hr sådan lyst til dig" stønner han kælent i hans øre, nappede ham samtidig i øreflippen "du gør noget ved mig...jeg kan ikke stoppe mig selv" han trak hurtigt hans trøje af, smed den væk og så ned af han bryst med begær i øjenen. Han lod forsigtigt sine fingre glide ned af hans bryst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 2 Sep 2013 - 9:50

Han kiggede kærligt på ham med et frækt smil der roligt formede sig af hans ord og hans stønnen. Han lagde sine hænder på hans hofter under trøjen som han havde på, i det han knubbede sig mod ham.
Han skælvede blidt og brummede frækt af hans kælen stønnen i hans øre, og så nappet bagefter. Han sukkede nydende og kiggede frækt og lystigt på ham. "Jeg er nok heller ik lige den mindst lystige lige nu" hviskede han kælent tilbage.
Han brummede svagt, smilede kælent af hans ord og at han tog hans trøje af. Hans spandt kræft af hans fingre der løb ned af hans bryst. Han hev op i Skys trøje og tog den af og smed den væk.
Han lagde sine hænder på hans hofter igen, løftede ham og smed ham blidt ned på sofaen og lagde sig let løftet oven på ham. "Så smuk du er" hviskede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 4 Sep 2013 - 18:49

Han gispede og sukkede svagt "ikke det?" Spurgte han som en lav spinden, lige nu var det tydeligt han var drevet af lysten, lysten efter hver enkel af Benjis blide berøringer. Han rødmede kraftigt da hans trøje med et røg af og blev smidt væk, svagt gispede han da Henhold løftede ham op og lagde ham på sofaen, hvorpå han lagde sig over ham, så deres bare bryst ramte mod hinanden "du er smukkere...end noget andet jeg har set" han bøjede sig op og kyssede ham blidt, lagde en hånd mod hans buksekant, et smil dannede sig på hans læber som han trak i hans bukser

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 23 Sep 2013 - 7:55

Han smilede frækt til ham og rystede på hovedet. "Nej"
Han lod sin hånd køre op af Skys bare brystkasse, den dejlige brystkasse der lår lige under hans egn. Han smilede skævt og rystede på hovedet "har du aldrig set dig selv i spejlet, for du overgår mig helt sikkert" hviskede han blidt og spandt i hans øre. Han mærkede hvordan han hev i hans bukser, han smilede skævt, og kyssede ham op af halsen og bed ham blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 4 Okt 2013 - 23:51

Han rullede med øjnene, men stønnede overrasket "må jeg ikke synes du er smuk?" spurte han forsigtigt, det virkede for ham næsten som om Benji ikke ville have han følte sådan, da han hele tiden blev ved med at sige modsat og for en som skylar, der jo elskede Benji virkede det underligt for ham. Han nussede ham igennem håret og gispede svagt, svingede benene tæt om hans liv, trykkede ham mod sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 5 Okt 2013 - 0:00

Han smilede roligt til Sky og kyssede ham lidenskabeligt på munden, "jov da, bare ikke smukkere end dig" hviskede han blidt og kyssede ham ned af halsen og fortsatte ned af hans brystkasse, lige til over og så op igen til hans læber som han kyssede kærligt og små bed i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 19:02

Han sukkede, lagde hoved tilbage og stønnede svagt af rendyrkede nydelse. Det var som en elektriskstød der løb lige igennem ham, gav ham alle former for nydelse og han ville kun have mere af dette. Han bed sig i læben, lukkede øjnene, men gengældte kysset da Benji's læber igen ramte mod hans egne "men for mig er du, plus jeg vil kun lyde egoistisk hvis jeg render rundt og omtaler mig selv på den måde" pointerede han og smilede bredt, alt i mens han lagde armene om hans hals

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 19:11

Han smilede kærligt, hans stønnen var virkelig bare.... Mhm.. Hvordan skal man sige det, himmelsk. Det vidste at han nød det, hvilket var... Um.. Godt, ja!
Han smilede mod Skys læber da han gengælde kysset, han lod sine læber slippe og kiggede ham kærligt i øjne. "Mhhh... Du har en pointe..." sagde han med et drillende smil på læben. Så er det vel bare mig som må sige du er smukkere" han lænede sig ned til hans øre. "smukkere end alt andet jeg har set" hviskede han kærligt og nappede i hans øreflip.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 19:23

Han låste benene om hans liv, trykkede ham længere ind mod sig, som ønskede han ingen luft mellem deres bryst. Hans hænder gled ned af den glatte ryg, alt i mens han bed sig i læben, kun for at holde alle de lyde han kunne komme med inde. Han lagde den ene hånd mod hans kind, strøg blidt ned af den bløde hud "mhh har jeg ikke altid det" spurte han og vendte dem drillende rundt, således han selv lå øverst. Hurtigt gav han ham et kys, hvorpå han lod sine kys glide ned af hans bryst, ned mod hans mave.
Et drillende smil dukkede op på hans læber og hurtigt lagde han sig over ham, pressede sit underliv mod hans, før han rejste sig op og betragtede ham med drillende øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 19:37

Et stort smil kom frem på hans læber da han mærkede hvordan Sky lukkede sine ben om ham og trykkede ham tættere. Han trykkede sig selv tættere på ham, så der slet ik var noget luft imellem dem. Benji sukkede blidt da han kunne mærke Skys hænder ned af hans ryg. Han kiggede frækt ind i Sky's øjne. Dybt. Han mærkede hans hånd mod hans kind, han drejede hovedet og kyssede hans håndflade, i det den strøg ned af hans kind. Blidt.
Han kiggede smilende på ham og nikkede, "det har du" sagde han drillende.
Han blev lidt overrasket af den pludselig vending, men det var postivt. Han kiggede op på Sky som nu lå øverst.
Han stønnede blidt af hans kind ned af hans brystkasse til hans mave. Han kiggede ned på Sky og hans drillende smil som lige pludselig spillede på hans læber. Han kiggede på ham da han kom op og lå på ham og han mærkede hans skridt som blev presset mod hans. Han kiggede undrende op på Sky da han rejste sig med et drillende smil. Nej det slap han ik fra, næ nej! Han rejste sig hurtigt op og blidt pressede han ham mod væggen mens hans kyssede ham ømt og lidenskabeligt på munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum