Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Everething comes with a price(Åbent) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Everething comes with a price(Åbent) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Everething comes with a price(Åbent) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Everething comes with a price(Åbent) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Everething comes with a price(Åbent) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Everething comes with a price(Åbent) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Everething comes with a price(Åbent) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Everething comes with a price(Åbent) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Everething comes with a price(Åbent) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Everething comes with a price(Åbent) Voteba13Everething comes with a price(Åbent) Voteba14Everething comes with a price(Åbent) Voteba15 
Jake
Everething comes with a price(Åbent) Voteba13Everething comes with a price(Åbent) Voteba14Everething comes with a price(Åbent) Voteba15 
Sasha
Everething comes with a price(Åbent) Voteba13Everething comes with a price(Åbent) Voteba14Everething comes with a price(Åbent) Voteba15 
Renata
Everething comes with a price(Åbent) Voteba13Everething comes with a price(Åbent) Voteba14Everething comes with a price(Åbent) Voteba15 
Genevira
Everething comes with a price(Åbent) Voteba13Everething comes with a price(Åbent) Voteba14Everething comes with a price(Åbent) Voteba15 
Celenia
Everething comes with a price(Åbent) Voteba13Everething comes with a price(Åbent) Voteba14Everething comes with a price(Åbent) Voteba15 
Lenore
Everething comes with a price(Åbent) Voteba13Everething comes with a price(Åbent) Voteba14Everething comes with a price(Åbent) Voteba15 
Katrina
Everething comes with a price(Åbent) Voteba13Everething comes with a price(Åbent) Voteba14Everething comes with a price(Åbent) Voteba15 
Lori
Everething comes with a price(Åbent) Voteba13Everething comes with a price(Åbent) Voteba14Everething comes with a price(Åbent) Voteba15 
Edgar
Everething comes with a price(Åbent) Voteba13Everething comes with a price(Åbent) Voteba14Everething comes with a price(Åbent) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Everething comes with a price(Åbent)

Go down

Everething comes with a price(Åbent) Empty Everething comes with a price(Åbent)

Indlæg af Gæst Tors 27 Dec 2012 - 16:03

Tid: Aften
Sted: gyderne i Doomsville rotten root district
Vejr: Mørkt og køligt
Omgivelser: Skumle typer

Det var hen af aftenen nattens mulm og mørke havde overtaget og halvmånens lys var det stærkeste der ramte gyderne i Doomsville Rotten Root District! Dust bevægede sig let gennem gyderne og nød at være i mørket det var trossalt hans livslange følgesvend gennem et ellers så ensomt hadefuldt liv som hans og som han gik der med hætten over hovedet kunne han ikke lade være med at bemærke det tæskehold der havde lagt mærke til ham og nu fulgte efter ham men det var ikke noget særligt problem for ham de havde ikke nogen særlig bemærkelsesværdig aura og Dust var trossalt flere hundrede år gammel og vant til at kæmpe i mørket for ikke at glemme at han havde studeret Blood mamba meget nøje og var faktisk blevet ret god til at bruge den til at slås selvom han nu var ret god med sine daggerts der sad i hans bælte gemt under hans rejsekappe som han bar nærmest hele tiden! Efter lidt tid blev Dust stoppet af hans forfølgere og uden de så det dannede et smil sig på hans læber men det var ikke hans sædvanlige følelses tomme smil dette var et helt andet hans skizofreni havde givet udslag og fået ham til at skifte til en helt anden personlighed!

"Hallo du der giv os dine ting hvis du vil overleve!" sagde lederen af tæskeholdet der have forfulgt Dust mens en af `musklerne´ grinede mere eller mindre dumt! Han vendte sig roligt om mod dem og så på dem med sine ravgule øjne som lige kunne skæmtes i månelyset under hans hætte han smilede da denne side af ham i den grad elskede aftaler mere end vold og han var et udspekuleret væsen!

"Jamen dog hvor interessant at møde en flok skøre tosser som jer jeg tror jeg kan tilbyde jer noget langt bedre end det jeg går rundt med!" sagde han med et underligt fordrejet smil mens dem der stod overfor ham kiggede åndssvagt på ham som var de ikke vant til den reaktion fra deres ofre "Jeg kan se at i er lidt forvirret så tillad mig at forklare først og fremmest går jeg under navnet rumleskaft og jeg kan opfylde et enkelt ønske for jer alle så vidt at det er inden for rimelighedens grænser så hvad siger i til det i stedet lyder det ikke lidt mere tiltalende end at få hvad end jeg nu skulle bære under min rejsekappe?" Dust lage roligt hovedet på skrå mens han ventede på deres svar men de var mistroiske så lederen af dem gik hen foran Dust for at virke truende og kiggede ham i øjnene "Godt så jeg vil gerne være udødelig!" sagde han roligt og Dust smilede blot da dette ønske ikke lige just var svært for ham især fordi det i alt sin simpelhed ikke påkrævede at den der ønskede det havde sin sjæl "Godt så du får lov at være udødelig!" sagde Rumleskaft og tog uden videre hans sjæl og gjorde at hans krop blev efterladt som et tanketom zombie lignende væsen der ikke kunne dø! Resten af teamet kiggede forskræmt på skiftevis Rumleskaft og deres leder mens Rumleskaft smilede "Åh ja huskede jeg at sige at alt kommer med en pris man kan ikke bare få et ønske opfyldt uden at det koster!" sagde Rumleskaft før resten af tæskeholdet ikke var lang tid om at komme væk fra ham!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum