Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
superhelte fans klik her EmptyIgår kl. 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
superhelte fans klik her EmptyIgår kl. 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
superhelte fans klik her EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
superhelte fans klik her EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
superhelte fans klik her EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
superhelte fans klik her EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
superhelte fans klik her EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
superhelte fans klik her EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
superhelte fans klik her EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
superhelte fans klik her Voteba13superhelte fans klik her Voteba14superhelte fans klik her Voteba15 
Lori
superhelte fans klik her Voteba13superhelte fans klik her Voteba14superhelte fans klik her Voteba15 
Valentine
superhelte fans klik her Voteba13superhelte fans klik her Voteba14superhelte fans klik her Voteba15 
Natalie
superhelte fans klik her Voteba13superhelte fans klik her Voteba14superhelte fans klik her Voteba15 
Sean
superhelte fans klik her Voteba13superhelte fans klik her Voteba14superhelte fans klik her Voteba15 
Lenore
superhelte fans klik her Voteba13superhelte fans klik her Voteba14superhelte fans klik her Voteba15 
Jake
superhelte fans klik her Voteba13superhelte fans klik her Voteba14superhelte fans klik her Voteba15 
Edgar
superhelte fans klik her Voteba13superhelte fans klik her Voteba14superhelte fans klik her Voteba15 
Abigail
superhelte fans klik her Voteba13superhelte fans klik her Voteba14superhelte fans klik her Voteba15 
Celenia
superhelte fans klik her Voteba13superhelte fans klik her Voteba14superhelte fans klik her Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164711 indlæg i 8728 emner

superhelte fans klik her

Go down

superhelte fans klik her Empty superhelte fans klik her

Indlæg af Gæst Fre 11 Jan 2013 - 22:20

jeg er meget nysgerrig

hvilke(n) superhelt(e) er jeres yndlings og hvorfor

personligt er min enten Jonah Hex eller V fra V for vendetta (ja han er en superhelt i mine øjne) af to forskellige grunde.

Jonah Hex er bare en bonefied badass da han bare kan komme tilbage fra de døde og V fordi han er en rigtig helt der står inde for hans handlinger og bøjer sig ikke for nogen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

superhelte fans klik her Empty Sv: superhelte fans klik her

Indlæg af Gæst Fre 11 Jan 2013 - 22:34

Hverken Jonah Hex eller ´V´ er super helte, de er begge anti helte. (mest V dog)

Min yndlings må være professoren fra X-man. Han er mystik, klog, også virker han så chill og afslappede.
Men er mest til anti helte - som dig selv ^^
Syntes superhelte altid er så ufærdig udbygegt, og deres personlighed og handlinger er ikke bare nem at gennem skue, men det er sjældent de giver en fed stemning eller man kraver sig dybt ind i deres tankesæt eller synspunkter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

superhelte fans klik her Empty Sv: superhelte fans klik her

Indlæg af Gæst Fre 11 Jan 2013 - 22:42

touche my friend

men det må man have ret i de er noget kedelige de almindelige helte og anti helte er mere uforudsigelige end de almindelige helte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

superhelte fans klik her Empty Sv: superhelte fans klik her

Indlæg af Gæst Lør 12 Jan 2013 - 0:34

Uhhh den er svær elsker superhelte må jeg nok sige at jeg ikke kan vælge som sådan, men dem mindes bedst at kan lide ef Wolverine, Emma Frost og Storm. dog ved jeg ikke rigtigt om man kan kalde Emma for en helt da hun oftes kan finde på spille både den onde og gode side ud imod hianden.

Storm er efter min mening en superhelt særklasse elsker hende men jeg kan rigtigt lide fordi ser meget af hendes væremåde som min engen, evnen til skifte vejrmønster af der heller ikke så ring enda

Wolverine kan jeg også lide, da han ikke rigtigt kan huske sin fortid virker ham på mange som mytisk fyr, jeg rigtigt lide at på åde skjuler hvad han rigtig føler bag et jerntæppe af vrede. Wolverine er da sød på engen og meget vrede måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

superhelte fans klik her Empty Sv: superhelte fans klik her

Indlæg af Gæst Lør 12 Jan 2013 - 0:51

Superhelt... Hvorfor lige superhelte, spørg om skurke og du skal få en hel liste Smile men når nu det er superhelte vi taler om så lad os dog kigge... Jo batman selvfølgelig.

Der er så mange fordier men jeg komme med et af dem, fordi Andy Biersack fra BVB kan lide ham og lad os sige 'what my idol love i love' ik, og så er batman bare for sej, jeg har aldrig været en stor fan af superman eller spiderman men batman, han sagde mig noget, og så Robin... Robin sej fyr <3

Må man ogs lige klemme en Anti-helt ind for så vil jeg helt sikkert sige Gambit, sej fransk gut, elsker ham, charmerende, farlig, mystisk, uforsigelig og lækker (i den rigtige film hvor det er Taylor Kitsch som spille ham) jeg er helt vild med ham i X-men Evolution der er han virkelig god...
Han har bare noget specialt over sig som gør ham til min yndlings af alle som har kræfter, ej okay har så ogs lige Nightcrawler de er mine to yndlings <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

superhelte fans klik her Empty Sv: superhelte fans klik her

Indlæg af Gæst Lør 12 Jan 2013 - 1:13

Syntes min og Johns pointe med anti helte er de sejeste, bliver understøttet af de fleste super i nævner der er de sejeste, faktisk er anti helte xD

Alt fra Wolverine til Batman - faktisk bestemt batman xD hele konceptet er at skabe frygt, og det er en de ting der definere en anti helt. Og selv hvis han ikke var en anti helt, ville han stadig ikke være en super helt, for han har ingen superkræfter, så han ville være en normal helt.

Dog er skurkene som min kære kloge Usha siger, typisk også dem der tiltaler mig mest ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

superhelte fans klik her Empty Sv: superhelte fans klik her

Indlæg af Gæst Lør 12 Jan 2013 - 9:08

Batman fordi han ikke har superhelte kræfter og hans historie og
jeg ved ikke og jon snow er en superhelt men det er han
bare i mine øjne alle så fra game of thrones

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

superhelte fans klik her Empty Sv: superhelte fans klik her

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum