Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
i don't see the fun in theese places //jai// EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
i don't see the fun in theese places //jai// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
i don't see the fun in theese places //jai// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
i don't see the fun in theese places //jai// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
i don't see the fun in theese places //jai// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
i don't see the fun in theese places //jai// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
i don't see the fun in theese places //jai// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
i don't see the fun in theese places //jai// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
i don't see the fun in theese places //jai// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
i don't see the fun in theese places //jai// Voteba13i don't see the fun in theese places //jai// Voteba14i don't see the fun in theese places //jai// Voteba15 
Jake
i don't see the fun in theese places //jai// Voteba13i don't see the fun in theese places //jai// Voteba14i don't see the fun in theese places //jai// Voteba15 
Sasha
i don't see the fun in theese places //jai// Voteba13i don't see the fun in theese places //jai// Voteba14i don't see the fun in theese places //jai// Voteba15 
Renata
i don't see the fun in theese places //jai// Voteba13i don't see the fun in theese places //jai// Voteba14i don't see the fun in theese places //jai// Voteba15 
Genevira
i don't see the fun in theese places //jai// Voteba13i don't see the fun in theese places //jai// Voteba14i don't see the fun in theese places //jai// Voteba15 
Celenia
i don't see the fun in theese places //jai// Voteba13i don't see the fun in theese places //jai// Voteba14i don't see the fun in theese places //jai// Voteba15 
Lenore
i don't see the fun in theese places //jai// Voteba13i don't see the fun in theese places //jai// Voteba14i don't see the fun in theese places //jai// Voteba15 
Katrina
i don't see the fun in theese places //jai// Voteba13i don't see the fun in theese places //jai// Voteba14i don't see the fun in theese places //jai// Voteba15 
Lori
i don't see the fun in theese places //jai// Voteba13i don't see the fun in theese places //jai// Voteba14i don't see the fun in theese places //jai// Voteba15 
Edgar
i don't see the fun in theese places //jai// Voteba13i don't see the fun in theese places //jai// Voteba14i don't see the fun in theese places //jai// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

i don't see the fun in theese places //jai//

Go down

i don't see the fun in theese places //jai// Empty i don't see the fun in theese places //jai//

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 22:06

S: uden for det vilde svin
T: lige ved solnedgang
O: et par fulderikker
V: lidt over smule overskyet
P: et jakke sæt der er knappet helt op til hans hals

manden der stod uden for baren puffede det sidste af sin cigar væk før han gik inden for mens han tænkte lidt stille at det var noget mærkeligt noget at gå på kro men han gik op til skranken "jeg tager et glas Chardínaire og bare lad flasken stå" manden fandt en gammel flaske frem og satte den ned på skranken "mange tak" han lagde nogle guld mønter og bartenderen lod ham være alene. han hældte lidt op og rørte lidt rundt mens han duftede "ah det år husker jeg. det var det år jeg endelig blev en af de udvalgte ryttere" han mumlede nok mest til sig selv men han lod sig bare overvælde af gamle minder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i don't see the fun in theese places //jai// Empty Sv: i don't see the fun in theese places //jai//

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 22:26

Jai kom stille og roligt gående gennem de mange gader som der var i byen og havde lige være ude og træne i skoven, så hun havde sit træning så hun havde sit trænings tøj på og det sad endeligt godt på hende og sådan.
Hun fik øje på en form for kro og smilte roligt og gik så roligt ind på kroen og satte sig ned på en bar stol og bestilte en øl som vil være dejligt forfriskende efter sin træning og alt det, hun kørte en hånd gennem sit hår og slappede bare roligt af og smilte stille da hun fik sin øl og betalte den og drak så lidt af den og stilte den så på bordet og slappede roligt af.

Påklædning= [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i don't see the fun in theese places //jai// Empty Sv: i don't see the fun in theese places //jai//

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 22:44

hans øjne så op mod døren da en kvinde kom ind af døren. de fleste mænd vendte hovedet og flere tabte kæben over hvad hun havde på. en mand ved siden af ham der havde fået rimelig meget at drikke bundede sit glas og gik hen mod hende. han var uden for Johns høre vide men han kunne se at han chikanerede kvinden. med et slog gentlemanen inden i ham traf fyldte ham. han vidste ikke om det var hans enlige mod eller om det var hans rødvin men han rejste sig op og gik hen til den fulde mand og prikkede ham på skulderen "undskyld mig min gode mand men jeg tror ikke den nydelige unge dame nyder deres selvskab" manden mumlede noget der godt kunne lyde som en fornærmelse og slog ud efter ham. John dukkede sig og greb fat i mandens arm "vil de undskylde mig smukke frøken mens jeg går ud med skraldet" han vendte rundt på stedet og gik hen til døren, åbnede den op og smed manden ud på gaden hvor efter han gik hen og tog vinen og gik hen til hende "jeg håber ikke jeg kom for sent" han smilede og hældte et lille glas op til sig selv "kan jeg byde på noget" han drak lidt og skar ansigt "det her sjask bliver værre og værre hvert år" han havde tit fået en ofring fra de lokale landsbybeboere for at lade dem være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i don't see the fun in theese places //jai// Empty Sv: i don't see the fun in theese places //jai//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 23:52

hun sad der roligt og slappede bare af da hun fik et lille chok over hvad der sådan skete og så på ham der hjalp hende og alt det med denne her mand som var fuld og alt det, hun viste ikke hvorfor den anden mand hjalp hende men det var da flink nok gjort af ham og det hele.
Hun så på ham da han var kommet tilbage og smilte roligt til ham "tak"sagde hun roligt og viste ikke hvad hun ellers kunne sige for hun var ikke sådan en folk bare ville hjælpe på den måde som han lige havde gjort og sådan.

//sorry længden//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i don't see the fun in theese places //jai// Empty Sv: i don't see the fun in theese places //jai//

Indlæg af Gæst Lør 6 Apr 2013 - 21:42

//hallo//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i don't see the fun in theese places //jai// Empty Sv: i don't see the fun in theese places //jai//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum