Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba13The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba14The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba15 
Jake
The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba13The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba14The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba15 
Sasha
The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba13The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba14The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba15 
Renata
The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba13The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba14The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba15 
Genevira
The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba13The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba14The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba15 
Celenia
The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba13The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba14The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba15 
Lenore
The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba13The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba14The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba15 
Katrina
The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba13The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba14The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba15 
Lori
The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba13The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba14The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba15 
Edgar
The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba13The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba14The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jan 2013 - 20:58

"heh, ja det er ikke ofte jeg faktisk tænker over det, det er ret længe siden nogen har spurgt og jeg bruger sjælendt min evne, men jeg er shapeshifter dog er øhm mit dyr en meget anden størrelse en mig. hvad er du egentlig? hvis man må spørge." han smilte let.

Da de ankom til teltet og Alane var gået inden for stod Migel og kiggede lidt rundt. *Det var egentligt et meget charmerende sted hun havde fundet sig her ude her ville han ville...* han stoppede sin tanke gang da han kunne mærke det begyndte at gå over i det forkerte. Han tog en dyb indånding og trådte ind i teltet. Hans største lyst var bare at kaste sig midt i alle tæpperne, men han vidste godt det ville være lidt uhøfligt. "Hvor vil du have mig henne?" spurgte han, med et lille håb i stemmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Alane Tirs 22 Jan 2013 - 21:14

Hun lyttede til det han sagde og nikkede stille. Atter en shapeshifter, hun kunne ikke lade være med at smile lidt, han havde sikkert ingen anelse om hvem hun var men det generede hende egentlig ikke, hun ville stadig kunne være en almindelig person og ikke bare rende rundt men en maske på og være den leder de alle mente hun skulle være, det ville en hver jo blive syg af. Alle havde brug for en fridag. Alane bed sig lidt i læben, Skinwalkers skulle siges at være et ud dødt folk eller i hvert fald næsten så det var yderst sjældent at møde en dog besluttede hun sig for at fortælle ham hvad hun var. "Jeg er en Skinwalker", hun kiggede ham i øjnene da hun sagde det for at se hans reaktion. Det var en sjældenhed at især en der var så ung skulle blive en.
Alane gik roligt over og smed sin taske i hjørnet og tog så efterfølgende etuiet af låret og lagde det forsigtigt på en lille bord. Våbenet blev hængt op på hvad der lignede en stumtjener af en eller anden art hvor der også hang en smuk bue og et pilekogger fyldt med pile. Blikket blev igen rettet mod ham og hun smilede skævt, "Altså nu hvor jeg kun har en seng som du kan se bliver vi nødt til at dele. Det håber jeg du kan overleve med og nu er vi jo også to voksene". Hun gik over og satte sig foran en porcelæns skål hvor der stod en kande ved siden af, hun begyndte stille at vaske hendes fødder, de var fyldt med ar, både friske og gamle sår men det tog hun sig ikke synderligt af.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jan 2013 - 21:41

"Skinwalker? interessant det må du fortælle mig en dag hvor jeg er mere vågen til at lytte" Han smilte venligt til hende og vente så blikket mod deres mål.

Han havde godt lidt forventet det svar, men der var jo altid en chance "Nej jeg overlever jo nok" Han smilede skævt til hende. "Men ville ikke sige det gør det bedre at det er to voksne i samme seng måske lige det modsatte" Sagde han med et lille grin.
Han smed tøjet, til han kun havde bukser og undertøj på, og lagde det et sted hvor det ikke ville rode for meget forefter at ligge sig på sengen. Han nød endelig at ligge på noget blødere en et enkelt underlag. Han havde været i gang med omrejsende udgravninger og undersøgelser på en ældgammel kult eller religion som havde eksisteret omkring Alucards, den første vampyrs, tid og det var efter hans uheld i en af ruinerne at udgravningerne var blevet stoppet.

Han mærkede på ryggen hvor han var blevet fortalt at der var et mærke af en art der var begyndt at sprede sig efter han var flygtet fra ruinen, det skulle vidst nok ligne tomt rum. Da han sidst havde mærket efter var mærket ikke så stort han kunne mærke det på at huden omkring mærket som gav en underlig fornemmelse når man rørte ved det ikke en dårlig fornemmelse bare underlig, men nu havde den spredt sig op over hans ene skulder det gjorde ham lidt urolig, men ville ikke tænke mere på det lige nu. "Det er ellers et dejligt sted" han vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Alane Tirs 22 Jan 2013 - 22:15

Hun grinte let til ham og så ham så i øjnene med et drillende smil, "Hvis du da er så heldig at jeg vil dele det med dig. Det er jo ikke lige frem noget du møder hver dag og for alt hvad jeg ved kunne du jo bare være her for at lokke informationer ud af mig", hun blinkede drillende og gik så over og spiste et par bær, der var kun meget få bær men de var til gengæld også meget eksotiske. Let strakte hun sig så en bar stribe hud kunne ses, man kunne svagt se antydningen af en tatovering omkring hendes hofte, da hun var færdig med at strække sig hev hun trøjen på plads igen. "Det ville da være lidt trist hvis det blev din død at du skulle dele seng med mig og desuden tror jeg heller ikke det ville være den fedeste oplevelse at vågne op ved siden af et lig", hun gøs indvendigt ved tanken om at vågne op ved siden af et lig.

"Det kan du måske have ret i men efter min mening tror jeg det ville være endnu værre hvis det var to teenagere, på grund af alle deres hormoner og så er man jo så nysgerrig som teenager. Ikke at jeg har mistet min nysgerrighed", sagde hun med et lille grin. Alane kunne ikke lade være med at betragte ham kort mens han smed tøjet, han så nu meget godt ud, det kunne hun ikke komme uden om, hun rystede sig dog hurtigt ud af de tanker. Hun kunne ikke lade være med at smile over det han sagde, "Jo tak, jeg har boet her hele mit liv eller i hvert fald næsten". Alane havde ikke rigtigt lagt mærke til hvordan han lå og pillede sig på ryggen. "Du må altså lige kigge væk mens jeg smider tøjet", hun vendte stille ryggen til ham og tog så sin trøje af igen hvorefter hun smed bukserne og så bh'en. Hun fandt en stram sort top frem som gik hende en smule over hofterne. Alane havde en smuk hud, den virkede nærmest porcelæns agtig. Hun havde nogle flotte og dejlige former dog var hun måske lige undervægtig. Men det der stod mest ud på hende det var den tribal tatovering hun havde som strakte sig fra hendes hofte og snoede sig om og endte mellem skulderbladende og så det ar hun havde i den anden side, det lignede mest af alt to kæmpe tænder der havde siddet i hende fra en slange. Det varede ikke længe før hun lagde sig i den anden side af sengen og trak en dyne op over sig. Lysene havde hun allerede pustet ud efter hun havde skiftet.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jan 2013 - 23:01

Tanken om et lig var ikke det fedeste at tænke på og han gøs ved tanken. Han havde fundet nok lig i sine udgravninger.
Selv om hun sagde han skulle kigge væk mens hun skiftede kunne ikke lade være med at lade øjnende glide over hendes smukke krop, gik kort i stå da hans øjne nåede hendes tatovering og arret på hendes ryg, men han vente så blikket mod gulvet lidt i skam da han godt vidste det var uhøfligt, men det var svært ikke at kigge.
"Du har måske ret, men er der ikke lidt teenager tilbage i os alle" Han kiggede på hende med et drillende smil, han kunne lige så godt hoppe med på drillerierne.
Han fulgte hende med øjnende som hun pustede lysende ud og lagde sig på sengen. Da hun havde lagt sig søgte han at se hendes øjne en sidste gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Alane Tirs 22 Jan 2013 - 23:10

Alane var ikke den mest velbevandret i det med lig men hun havde dog set et par stykker i løbet af årene og nogen af dem var da også døde på grund af hende men det var ikke noget hun var stolt af. Hun skubbede hurtigt tankerne væk, hun havde ikke lyst til at tænke på det, ikke på det, ikke lige nu. Hun lagde godt mærke til at han kiggede på hende da hun kiggede sig over skulderen for at se om han stadig kiggede. Lige inden hun lagde sig lukkede hun teltet helt. Små kuldegysninger spredte sig over hendes krop da hun stod ved kulden som ramte hendes hud. Hun lænede sig stille ned og lukkede de sidste allernederst så hun nu stod med bagdelen i røven, tja man kunne ikke brokke sig over den eller jo nogen kunne sikkert men hun syntes nu selv den havde den rigtige størrelse. "Det er der sikkert men ikke nær så meget som man rent faktisk havde på daværende tidspunkt. Migel, hvor gammel er du egentlig?", hun puttede sig let ned under dynen men lænede sig så helt over til ham så hun lå en smule ind over ham, hun hviskede ham stille men meget sensuelt i øret,, "Jeg håber du så noget du kunne lide", det var tydeligt at hun refererede til at han havde smug kigget på hendes krop. Alane lænede sig tilbage og lagde sig så på siden mod ham og gav ham et flabet og drillende smil mens hun så ham i øjnene.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jan 2013 - 23:29

Han kunne virkelig ikke lade være med at kigge efter hende da hun bukkede sig for at lukke teltet til. "Jeg er 26, hvorfor betyder det da noget?"

Han blev lidt forbavset da hun lænede sig ind over ham og små sommerfugle begyndte at flyve rundt i hans mave og samtidig blev han lidt forlegen over at hun havde set at han kiggede på hende. Han lænte sig lidt tættere på hende. "Du er ikke ledt at gemme noget for, det er svært ikke at se noget man ikke bryder sig om" sagde han med et skævt og drillende smil. holdte øjenkontakten og ventede på hendes svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Alane Tirs 22 Jan 2013 - 23:39

Hun rystede stille på hovedet, nej det var hende egentlig lige meget hvor gammel han var, hun var egentlig bare nysgerrig. Tja han var da yngre end Sean, han var vel over de 700 år havde han vidst selv sagt, hun skubbede ham dog hurtigt ud af hovedet. "Nej det betyder ikke noget på den måde andet end at jeg egentlig bare var nysgerrig. Jeg selv er 18". Alane kiggede stille på ham som de lå der, betragtede ham stille i den smule lys der nu kunne komme igennem teltet fra månen udenfor hvilket ikke var meget. Hun lod ham bare komme tættere på, hun var ikke bange for at han kom tæt på hende. Det var rart endelig at have nogen her om natten, bare det at der var nogen her. Det var ved at være et godt stykke tid siden hende og Sean overhovedet havde set hinanden. Hans ord trak hende ud af hendes triste tanker og hun kunne ikke lade være med at smile drillende til ham. "Touché", hun grinte stille mens hun kiggede ham i øjnene. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige, det var rart selv når de ikke snakkede. Alane kravlede længere ned under dynen og kiggede op på ham.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jan 2013 - 23:43

Migel Kravlede med ned under dynen, men opdagede først forsent at det ikke var den samme som den han havde. kiggede hende i øjnende, smilte lidt for sig selv. Det var jo ikke meningen at det her skulle ske, men nu hvor der nærmest var sket satte han ingen stopper for det, hvem ved måske villedet være en nat at huske.

//Hvad skal vi kalde det et emne eller vil du skrive videre?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Alane Tirs 22 Jan 2013 - 23:56

Søvnen overtog hende snart og et gab undslap hendes krop. Alane opdagede dog at han kravlede ned under hende dynen men var alt for træt til at sige noget. Det havde trods alt været en lang dag og der var sket så meget men hun følte sig for en gangs skyld tryg når hun skulle sove. Hun sendte ham et stille smil før hendes øjne gled i og det varede ikke længe før hun faldt i søvn. Alane lignede vel egentlig mere en engel end en shapeshifter i hvert fald når hun sov.


//Skal vi ikke sige at det er det og så starte et nyt emne sammen? Smile//

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 0:03

Migel så hvor træt pigen var og lagde sig også til at sove.

//helt sikkert og godnat her fra// ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Alane Ons 23 Jan 2013 - 0:04

//Så snakker vi lige videre om det i morgen. Godnat Smile//

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Alane Ons 23 Jan 2013 - 14:09

Alane vågnede før solen stod op. Det var sådan hendes dagsrytme var. Hun kravlede stille ud af sengen for at undgå at vække ham. Mørket lå stadig tæt omkring dem, hun tændte et enkelt stearinlys og trak i et par shorts, sorte ligesom toppen hun havde på, hun fandt en daggert frem som hun spændte om låret hvorefter hun greb sin bue, dyrene her i underworld eller i hvertfald nogen af dem var stadig vågne under vinteren. Hun listede stille ud af teltet og begav sig ud for at finde dem noget mad.

Det varede ikke længe før hun vendte tilbage til teltet med to kaniner. Hun flåede dem udenfor og hang dem så op i et træ så de lige kunne dryppe af. Hun havde blodpletter her og der på den blege hud. Hun fik hurtigt sat gang i et bål og satte så kaniner over. Mens de stegte gik hun ind i teltet igen. De grønne øjne søgte straks over mod sengen. Hun havde virkelig hygget sig med ham og håbede ikke på at dette blev den sidste gang de sås. Hun lagde våbene på sin rette plads og gik så over og satte sig på sengen. Hun rodede under madrassen og fandt så en billederamme frem. Alane sad stille og kiggede på billedet i sin egen verden. En enkelt tåre gled ned af hendes kind som hun arrigt tørrede væk.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 14:21

Migel vågnede da Alane satte sig på sengen. Han kiggede på hende og skulle til at sige godmorgen da han pludselig fik følelsen af at der var noget galt *Græd hun?*. En underlig nedtrykthed havde lagt sig over teltet. Han kravlede over til hende mens han prøvede at se hvad det var hun sad med i hænderne. Da han kom over til hende satte han sig ved hendes side. "Er du okay Alane?" sagde han med medlidenhed i stemmen og et uroligt blik. Migel satte en beroligende hånd på hendes skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Alane Ons 23 Jan 2013 - 15:59

Da hun hørte han kravlede over til hende gemte hun hurtigt billedet. Alane havde ikke lige regnet med at han ville vågne nu men det var måske fordi hun alligevel havde larmet. Hun tørrede øjnene som han satte sig ved siden af hende. De grønne øjne mødte hans blå og hun sendte ham et lille smil, smilet nåede langt fra øjnene men hun kendte ham ikke godt nok til at fortælle omring hendes familie. Let strøg hun håret ud af øjnene og lagde så sin hånd oven på hans og gav den et lille klem. "Jeg klare mig, det skal du ikke bekymre dig om", hun slap hans hånd og strøg ham så blidt over kinden før hun rejste sig. "Der er mad lige om lidt, jeg går lige ud og kigger til det". Hun ønskede ikke at ødelægge stemningen mellem dem, det havde været så dejligt og sådan skulle det forsætte. Blodpletterne var efterhånden tørret ind på huden. Roligt gik hun ud af teltet, de bare fødder lavede mærke i sneen som lå omkring bålet.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 19:28

Det ar hun græd gjorde ham lidt urolig. Han brød sig ikke meget om når hans venner var kede af det og var mere en villig til at hjælpe hvis de var. "Det håber jeg" hviskede han dog så højt at hun ville kunne hører det.
Han fulgte hende med øjnende da hun gik mod telt åbningen og rejste sig først op da hun havde forladt teltet, trak i sin skjorte uden at lukke den og satte sig ud til bålet. "Hvis der er noget, kan du altid komme til mig okay?" Meningen var at det skulle være sagt med medlidenhed, men det blev mere til en lidt ansvars-stemme hvilket han ikke var sikker på han brød sig om.
Han sad lidt og nød den kolde sne mod hans barer tær. Det var længe siden han havde gået med barer tær. En tanke slog ham, måske vampyren fra igår var forsvundet så han kunne hente sine ting! Han sad lidt kiggede ind mellem træerne for at få en ide om hvor hans lejer mon lå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Alane Ons 23 Jan 2013 - 19:44

Hun kiggede sig stille Over skulderen og gav ham et forsikrende smil, "Bare rolig Migel jeg er en stor pige. Hvis jeg har brug for hjælp så skal jeg nok sige til, bare rolig". Hun kom nogle krydderier ud over kaninerne og gned det så stille ind i kødet for mere smag. Det duftede himmelsk. De grønne øjne fandt hans da han kom ud af teltet. Hun måtte altså indrømme at han så rigtig godt ud men han var også så anderledes end Sean. Igen skubbede hun ham hurtigt ud af hovedet. Han skulle ikke ødelægge hendes liv mere. Let gravede hun fødderne ned i sneen og sukkede stille, det var rart men også meget koldt men det fik hende virkelig til at føle at hun var i live. Da hun hørte det tone leje han snakkede i stoppede hun stille. Da han kiggede væk kastede hun sig over ham så han faldt bagover og lå nu på ryggen med hende oven på sig. Hun gav ham et dejligt men også drillende smil, "Lev livet lidt i stedet for at være så alvorligt. Migel jeg klare mig, det lover jeg og mange tak for tilbudet. Jeg er rigtig glad for jeg mødte dig", det lange hvide hår hang ned omkring hendes ansigt, de grønne øjne funklede stille mens hun kiggede på ham med et fortryllende smil. Hun støttede hænderne mod hans brystkasse.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 21:54

Han blev meget forbavset da han pludselig blev væltet bagover og lå nu med hænderne over hoved som om nogen pegede på ham med et skyde våben. Den kolde is gav ham et sjok som fik vækket ham godt op. "Det har du bare at gøre" han smilede til hende. "men var det der virkelig nødventit?" sagde han med et drillende udtryk.
han førte stille sine hænder op til vær sin deres side af hendes hofter og tog så hende med i et rul rundt så hun lå nederst. Han støttede sine hænder på hver sin side af hendes hoved og kiggede på hende med hele ansigtet malet med fryd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Alane Ons 23 Jan 2013 - 22:03

Hun kunne ikke lade være med at grine lidt da hun så det overraskede udtryk i hans ansigt da han nu lå på ryggen i sneen. Hendes sorte top var kravle op så den nu sad over hendes navle. De grønne øjne blev ved med at betragte ham. Tankerne om alle hendes problemer fløj hurtigt ud af vinduet og nu levede hun bare i dette øjeblik. Selvom hun kun lid havde mødt Migel virkede han som en fantastisk fyr. Let lod hun sine fingrespidser glide over hans kind for at børste noget sne af hans ansigt. Hendes fingre var silkebløde og faktisk lettere varme. Et let nik blev sendt hans vej og et smil. "Ja det var nødvendigt fordi det var det jeg havde lyst til", hun smilede skævt til ham og havde et drillende glimt i øjet. Et gisp undslap hende de hans kode hænder ramte hendes varme men silkebløde hud. Kuldegysninger spredte sig over hendes krop, hun havde stadig ingen bh på så det var ret tydeligt. Med et lå hun under ham og kiggede stille op på ham. Alane stak stille tunge. Ud af ham og gav ham så et flabet smil bagefter. Lidt barnlig var det vel godt at være?

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 19:10

Han kiggede ind i hendes smukke grønne øjne. En hvisken kom som ud fra ingen ting, selvom Migel godt viste hvor den kom fra. "Kys hende" Migel så lidt forlegen ud, men med et drillende smil løftede han et øjenbryn som til tegn for om han måtte kysse hende?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Alane Tors 24 Jan 2013 - 19:34

Hun gav ham et stille smil og skubbede sig så op på albuerne hvilket også gjorde de kom tættere på hinanden men egentlig var det mere for at ligge godt. Alane fjernede stadig ikke øjnene fra hans og smilet forblev på hendes læber. Stille strøg hun noget hår ud af øjnene. atter engang. Hendes tøj var gennemblødt på ryggen og det varede nok heller ikke længe før maden var færdig. Hun var så meget i sine tanker at hun hørte halvdelen af det han sagde og derfor smilede hun bare til ham. Det var på pinligt ikke at have hørt hvad han sagde. Et lettere forvirret blik gled over hendes ansigt da han kiggede på hende på den måde men hun afviste ham jo sådan set heller ikke. Dog gengældte hun det drillende smil som han gav hende.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 21:06

Han kunne godt se der var et eller andet hun ikke havde fået fat i, så han tog chancen. Han lettede den ene arm fra jorden, kørte lige fingrende mod håndfladen for at fjerne hvad en sne der måtte sidde tilbage på den, og satte så sin hånd ved hendes kæbe som om han holdte hendes hoved. Han førte stille sit hoved mod hendes, stadig med venstre arm til støtte mod jorden. Han ventede på det gyldne tegn at hun førte sit hoved en smule tættere på hans med munden længere fremme en panden, lukkede øjnende og kyssede hende og holdte kysset et stykke tid for så at slippe kysset og kigge hende dybt i øjnende.
(Hvis hun ikke gjorde det stoppede han tæt på hendes ansigt og kiggede ind i hendes øjne)
Kort efter rejste han sig op "Maden er også snart færdig" sagde han og rakte hånden til hende for at hjælpe hende op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Alane Tors 24 Jan 2013 - 21:30

Alane kunne virkelig ikke få sine øjne fra hans. Hun havde ikke følt sig så tæt på en person i så lang tid og det var bare så ubeskriveligt. Hun savnede tætheden fra en anden og helst fra det andet køn, det var den tæthed hun savnede. En let rødmen lagde sig over hendes kinder som en fint lag støv. Let lænede hun sig ind mod hånden som han lagde den mod hendes kind. Hun var så forvirret og det her føltes så godt. Så måtte hun tage konsekvenserne senere. Stille lænede hun sig lidt hen mod ham. Et gib gik igennem hendes krop da hans læber ramte hendes. Hendes egne var helt silkebløde og varme men med et trak hun sig væk. "Undskyld Migel....", hun rejste sig hurtigt og gik så ind i teltet hvor hun satte sig på sengen og lagde hovedet i hænderne.
Tåre løb stille ned af hendes kinder og hendes skuldre rystede stille, hun følte sig så ødelagt.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2013 - 22:09

En rar følelse spredte sig fra hans læber da de ramte hendes. Han fik kun fat i halvdelen af det der skete da Alane hurtigt rejste sig op sagde et eller andet og løb ind i teltet. Det tog Migel lidt tid at få klaret tankerne, rejste sig så op, gik hen og løftede telt åbningen til siden så han kunne se ind på den grædende Alane. Han trådte stille inden for, gik hen og satte sig på sengen ved Alanes side. Han lagde sin ene arm omkring hende og satte den anden hånd på hendes arm lige underskulderen. Der sad han bare og lod hende græde ud og ventede på hun ville sige et eller andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Alane Tors 24 Jan 2013 - 22:21

Hun tørrede sine øjne da han satte sig ved hendes side. Stille kiggede hun på ham, han ville hade hende og de ville ikke se hinanden igen efter det her men hum ville hellere fortælle ham det. Stille lagde hun sin hånd ovenpå hans og gav den et stille klem. "Du kommer sikkert til at hade mig efter det her men jeg vil heller ikke skjule det.... Jeg har en kæreste, det er ikke et sundt forhold men det ændre ikke på jeg er i et... For et stykke tid siden fandt jeg ud af at han havde været mig utro og nu havde fået et barn med en anden og han ikke havde fortalt mig det.. Allerede før det var vi aldrig sammen og dertil ikke særlig godt... Jeg har været virkelig nede og ked af det og rasende hele tiden og så kom du... Du gjorde mig bare så glad og fik mig til at glemme alle mine problemer og fik mig til at føle der var nogen der holdt af mig.. Og så kom kysset, det føltes bare helt rigtigt men så alligevel ikke fordi jeg jo ville holde dig for nar...", hun så på ham med engstælige øjne. Ville han gå, ville ham blive sur eller hvad ville der ske. Tåre gled ned af hendes kinder som hun så på ham og til sidst sænkede hun Stille sit blik og så ned i madrassen, Tårene dryppede Stille ned på den og lavede pletter.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel - Page 2 Empty Sv: The Cave of Dreams... And a Hydra you say?//Migel

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum