Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba13Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba14Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba15 
Lori
Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba13Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba14Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba15 
Valentine
Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba13Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba14Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba15 
Natalie
Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba13Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba14Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba15 
Jake
Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba13Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba14Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba15 
Katrina
Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba13Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba14Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba15 
Sean
Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba13Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba14Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba15 
Lenore
Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba13Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba14Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba15 
Renata
Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba13Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba14Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba15 
Edgar
Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba13Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba14Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!]

Go down

Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Empty Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!]

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 20:09



Hej alle sammen...
Nille er nu hermed død.


Men frygt ej!
Nille træder ikke fuldkommen af!
En reinkarnation af hende vil komme!
Nu skal jeg forklare...

"My name is Nille... But... Who are you?"

Nille er dræbt af Sean.
Sean tror at Nille er død...
Men det er der han tager fejl!
Gudinden af Skam nægter at den sidste Skammer dør!
Hun tog Nilles ånd, og sjæl hen i en anden krop!
Nille har glemt dem hun elsker... Dem hun holdte af... Alle dem hun havde mødt.
Det eneste hun kan huske er hendes navn, hendes evne Skam, hendes gamle race, og hendes nye race.
Hun er nu en
Sjæledæmon.
I stedet for vand har hun nu luft.
Hendes hukommelse er som et puslespil der bliver lavet lidt efter lidt...
Jo mere hun husker, jo mere vil hun ligne sig selv...
I stedet for blondt hår, vil håret blive sort igen.
I stedet for blå øjne, vil de sorte øjne komme igen.
Men hun vil aldrig blive en shapeshifter igen...
Den side af hende er faktisk død.


"Se mig i øjnene..."
Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Tumblr_lmclf16k9T1qd37o6o1_500

De emner jeg har med Nille nu som er sket før hun blev dræbt vil jeg stadig svare på.
Jeg vil dog råde til at vi afslutter dem snarest.
Dette plot vil ikke forsvinde hurtigt.


"Et midlertidligt farvel..."
Farvel Nille... Vi ses snart igen.


Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Tumblr_m7qzgeRULM1qasdemo1_r1_500
Sig goddag til Sjæledæmonen Nille


VIGTIGT!

The Clan Shame er slettet!
Den eksistere ikke længere!


https://theunderworld.danskforum.net/t2809-en-ny-nille-men-alligevel-aldrig-den-samme-you-killed-me-and-now-i-cant-remember-anything-sean


Sidst rettet af Nille Lør 26 Jan 2013 - 3:50, rettet i alt 4 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Empty Sv: Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!]

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 20:21

Farvel Nille... :'(
.
.
.
.
.
Goddag Nille! Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Empty Sv: Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!]

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 20:24

*Snøft!*

Ved jo godt ideen er så du kan være venner med mig XD

Just kidding.. Jacob? Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Empty Sv: Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!]

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 20:29

Farvel og godag igen
Håber du kan lige den nye Nille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Empty Sv: Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!]

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 20:31

*Sad face*

Jamen.. Hvad skal man sige? Farvel? Nah.. Jeg hader at sige farvel! så, det bliver et vi ses!
Vil savne dig Nille, men er glad for at hun ikke er helt død Smile
Du er altid velkommen, Jacob er der.. Lige meget hvad Wink

Vi ses!!!
Ikke farvel!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Empty Sv: Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!]

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 20:31

Jeg synes om at lave en ny karakter, men Nille er, og vil altid være mit lille øjesten<3

Det rigtigt du kære Jacob!
Det et, vi ses!
Nille er jo ikke hel død... Smile


Sidst rettet af Nille Lør 26 Jan 2013 - 3:50, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Empty Sv: Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!]

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 20:55

No way!

Jade og Nille er måske ikke de bedste veninder.. MEn ked af Nille skulle 'dø' for at være sammen med JAcob.. Altås har lidt med du skulle finde en grund til at du kunne være samme nmed ham Razz (Tror jeg..)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Empty Sv: Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!]

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 20:56

Nurh Jade Wink

Det er de nemlig ikke...
Vil i hævne mig? Dræbe Sean? xD
Søde venner? xD

Hun døde ikke fordi hun var sammen med Jacob. Hun døde fordi at Sean havde sagt "Ja tak!" til at dræbe hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Empty Sv: Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!]

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 20:58

Nå ja men bagtanken også for de kunne være sammen, kan du ikke se det på en måde XD?

Men altså ja..
Vil da savne Nille Nille, men vil også gerne emne med Nille som ikke ved hun er Nille XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Empty Sv: Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!]

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 21:00

Tjah, tror nu stadig at Jacob vil være sammen med Nille når hun har fundet ud af det hele Wink

Nille ved godt at hun er Nille... Hun ved om skammerne, men alt det andet... Væk. Pist væk. LAVER DU EMNET?! XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!] Empty Sv: Nille er død... Eller er hun? [VIGTIGT!]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum