Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
the meating with the fallen- Azriel EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
the meating with the fallen- Azriel EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
the meating with the fallen- Azriel EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
the meating with the fallen- Azriel EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
the meating with the fallen- Azriel EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
the meating with the fallen- Azriel EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
the meating with the fallen- Azriel EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
the meating with the fallen- Azriel EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
the meating with the fallen- Azriel EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
the meating with the fallen- Azriel Voteba13the meating with the fallen- Azriel Voteba14the meating with the fallen- Azriel Voteba15 
Jake
the meating with the fallen- Azriel Voteba13the meating with the fallen- Azriel Voteba14the meating with the fallen- Azriel Voteba15 
Sasha
the meating with the fallen- Azriel Voteba13the meating with the fallen- Azriel Voteba14the meating with the fallen- Azriel Voteba15 
Renata
the meating with the fallen- Azriel Voteba13the meating with the fallen- Azriel Voteba14the meating with the fallen- Azriel Voteba15 
Lenore
the meating with the fallen- Azriel Voteba13the meating with the fallen- Azriel Voteba14the meating with the fallen- Azriel Voteba15 
Genevira
the meating with the fallen- Azriel Voteba13the meating with the fallen- Azriel Voteba14the meating with the fallen- Azriel Voteba15 
Celenia
the meating with the fallen- Azriel Voteba13the meating with the fallen- Azriel Voteba14the meating with the fallen- Azriel Voteba15 
Taliia
the meating with the fallen- Azriel Voteba13the meating with the fallen- Azriel Voteba14the meating with the fallen- Azriel Voteba15 
Madelena Gray
the meating with the fallen- Azriel Voteba13the meating with the fallen- Azriel Voteba14the meating with the fallen- Azriel Voteba15 
Katrina
the meating with the fallen- Azriel Voteba13the meating with the fallen- Azriel Voteba14the meating with the fallen- Azriel Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

the meating with the fallen- Azriel

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Tirs 14 Feb 2012 - 19:38

T: ca 21.30
V:tåget, og lidt smår regn, med en lille aften brise.
S:parken
O:der en lille legeplads, og slet ingen mennesker eller noget, kun nogle små dyr som man ikke lægger mærke til.

Lucian kom løbene ud af træerne på vej efter et lille egern, som han havde sat sig til at jage. hans tøj bestod af kun slidte arbejds bukser ellers havde han intet på.

han kunne mærke sulten den tynget ham og det fik ham til at blive mere vild, man kunne tydeligt se vildskaben i hans øjne.
han sprang og tog om det lille egern der pibbet som en gal og vred sig i smerte, hans greb bliv stramet og man begyndte at høre knæk fra det lille dyr.
han begyndte at tage fra hovedt ind i munden.
da han tog tænderne i kødet kunne man høre tog han en lettet åndedrev.
han nydte et vært bid fra det lille dyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Tirs 14 Feb 2012 - 20:04

Azriel havde hans sorte kofte med et lidt for slidt læder bælte med hans to hånds sværd i venstre side, han havde netop lige gået en tur hvor han hørte noget der sagde nogen knække lyde bag nogen buske, han trak lidt i hans sværd for at hver parat til hvad der var bag de buske. han to sin hætte på lydløst og gik forsigtigt mod busken, han kigged forsigtigt og bliv meget skuffet at se en voksen mand æde som et vildt dyr. han tog hætten af igen og grinet hånligt af den beskidte mand.
"hvad har du lige gang i dit gamle svin en et sølle menneske" sagde Azriel og grinte endnu mere hånligt og sænket sit sværd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Tirs 14 Feb 2012 - 20:09

han slugte resten af dyret og havde blodet over hele ansigtet.
Lucian vendte hovedt mod det væsen der nu stod over for ham.
det irriteret ham ikke at han grinte hånligt, han blev lidt glad i den tro at det var hvad han søgte.

han rejste sig stille op og kigget koldt på englen.
*dette væsen er måske det jeg leder efter* tænkte han imens hans instenkt fortalte ham at det ikke var men han ignorederede dem.

"det kan du vel se" sagde han hånligt og nedladne i og kigget kolder på ham.
han gik en smule tætter på englen så han stod med næsetipen mod hans.
han åndede så tungt at man tydeligt kunne lugte egernet fra mundet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Tirs 14 Feb 2012 - 21:08

Azriel vente sig om og så ud til og gå sin vej mens han grinte højlyttende "sikke en køter" sagde han mens han grinte endnu mere. mens han følte lidt at den mand var klar til og dræbe ham *han er måske farlig* tænkte han for sig selv han var klar til og lave flammer hvis dette dyr argtige menneske skulle overfalde ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Tirs 14 Feb 2012 - 21:23

Lucian begyndte langsomt at gå imod ham imens han knorede.
man kunne tydeligt se i hans øjne et dræber blik, der var klar til at slå til.
han tog fat om mandens skulder og knyttet den anden, hans had til denne mand var stort og den kunne ikke dæmpes.
hans mistanke stoppet slet ikke tilat dette var det han ville dræbe.
"hvad så med dig din bloddyr" sagde han lidt vredt og kigget ham vredt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Tirs 14 Feb 2012 - 21:45

"hva mener du" sagde Azriel efter ikke forstå hvad den mand mente med bloddyr, han kigged forvirret bag sin skuldre og hviste ham et tomt og fjernt blik, han lagde ikke mærke til det vrede blik der udstrålede denne mand. *gad vide om det en ulv* tænkte han for han har ret mange krafter i den ene hånd, det var ikke menneskeligt. hans så med det tome blik hvor han gjorder sig mest sårbart, eftersom det lignet en at han skulle i kamp

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Ons 15 Feb 2012 - 21:16

han var allerede nået græsen og når han spurgte dumt blev det ikke bedre syntes Lucian.
dog syntes Lucian at der var noget underligt hved denne fyr.
han tog fat om begge skuldre for nu ville han bevise hans teori om det var sandt eller ej.
han slønget ham hen imod et træ så hårdt han kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 22:01

Azriel hade ikke lige set det komme, da han ramte træet ømed han sig en lille smule *gad vide hvorfor han gjorder det* tænkte han. han rejste sig op og bøsted jorden væk fra hans sorte kofte, "hvad gik det ud på" sagde Azriel mens hans hænder begyndte at gløde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Fre 24 Feb 2012 - 1:08

Lucian slapped mere af da han opdaget hvad han havde gjord, han havde i et kort øjeblik mistet kontrollen fordi denne fyr som stod hern pisset ham af.
"skulle teste noget" sagde lucian og prøvet at virke venlig over for ham som han lige havde slynget ind i et træ.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Fre 24 Feb 2012 - 9:44

Azriel var ved at blive godt træt af denne mand der sagde han skulle bare teste noget "teste noget din klovn næste gang så prøv at spørg det hjælper" råbte Azriel det begyndte at få flammerne frem. tågen var ved at tage af så mens der kom meget vind.

man kunne se at Azriel var rasende der var ingen der skulle bruge vold på en der ikke er forberet. *denne mand har ingen ære* tænkte han mens næsten helle hans krop var omgivet og flammer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Fre 24 Feb 2012 - 10:06

Lucian kigget koldt på ham. han begyndte at fnyse over det han sagde.
"det ikke sikkert du ville havde ladet mig få lov" sagde lucian stille og han kunne godt se at denne mand var rasende, selv lucian var rasende, men han tog sig ikke meget af det.
flammernde på azriel kom som et chok, men det var ikke et man kunne se.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Fre 24 Feb 2012 - 15:07

"det ved du sgu da ikke din klovn" råbte Azriel, flammerne steg lidt i graderne nu mere rasende han blev destro flere flammer kom der. *denne mand han skal bare ned og kende sin plads som den hund han er* tænkte han, Azriel grinte lidt hvor efter flammerne dempede sig "jeg har sgu ikke tid til at tæve noget fornuft ind i dit hovde" sagde han.

Azriel vente sig om og kigget op mod himlen *mon jeg skulle flyve væk* tænkte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Søn 26 Feb 2012 - 20:33

han fnyste denne mand bevarede godt nok ikke kontrolen, selvom lucian heller ikke gjorde det nogen gange.
"jo for så du et fjols hvis du sagde ja" sagde han lige så stille og kigget roligt på ham, han havde nu ingen vrede mod denne mand.

han fnyste endnu engang efter det næste han sagde og kigget op mod stjernerne da han gjorde det.
"som om du kan" sagde han stille og også hånligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Man 27 Feb 2012 - 9:46

der kom en let brise da Azriel grinte af ham "du er sgu svag din styrke kan ikke hamle op med noget din skadeløse køter" sagde Azriel og grinte endnu mere.

det begyndte lidt at holde op med at regne hvor efter solen kom frem fra skyggerne. efter Azriel holdte op med at grine lavede han et lille suk "godt jeg ikke dræbte dig man har jo altid brug for en god tjener og efter det stun der skylder du mig ihvertfald noget" sagde han og vente sit hovde mod dette væsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Man 27 Feb 2012 - 17:01

brisen ramte ham og fik håret til at virvle omkring hans ansigt.
han fnyste bare over at få at vide at han var en hund.
"hvordan hved du det" sagde han og kigget lige så kold som en regn vejrs dag.

han kigget bare undrene på ham da han hørte ham sige at han skulle arbejde for ham. "jeg arbejder ikke for dig dog kan jeg gøre noget for dig" sagde han og kigget irriteret på ham for at blive talt ned til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Man 27 Feb 2012 - 18:41

Azriel så at han irrtert ham gromt, "som hvad hvad kan du tilbyde som undskyldning" sagde han med et smil. men han forstod ikke hvad han mente med hvordan ved du det *er han en argtig ulv* tænkte han mens det følte der var en storm på vej

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Man 27 Feb 2012 - 20:27

Azriel kunne mærke der var en storm på vej, måske fordi der var krig eller kamp han viste det ikke han kunne bare mærke noget det kunne man se.
"når hvad kan du tilbyde som undskyldning" sagde han og ville bare have det overstået med det samme, for han var ret træt af dette væsen *han er ikke menneskelig* tænkte han.

*sådan en kræft er for besværgelig at kæmpe imod men jeg har da fået en ny modstander* tænkte ham mens der kom et smil på hans læber, regnen begyndte at dale ned som krystaler. "når skal vi ikke finde et andet sted og søge ly for regnen" sagde han med et lidt venlig smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Man 27 Feb 2012 - 20:58

han tænkte sig om, mest fordi han ville helst ikke bruge sin kraft på ham.
han fnyste som om at det bare var noget der krævede af at han skulle gøre det.
"hvem siger jeg vil give dig en undskyldning" sagde han og begyndte at mærke nogle dråber falde ned i håret på ham.

"jaer lad os heller det" sagde han ikke fordi det generet ham men mere fordi at han hadet at blive våd.
han vendte sig om og gjorde tegn med hånden om at de skulle begynde at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Tirs 28 Feb 2012 - 9:42

Azriel fulgte stille med *ham her kender åbentbart ikke til ære men gad vide om jeg kan bruge ham* tænkte han, stormen bliv være og være som om det aldrig ville holde om "hvor vi så på vej hen" sagde han med et blik der var forberet på hvad som helst, Azriel var klar til og gøre modstand hvis han gjorder ham noget igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Ons 29 Feb 2012 - 16:23

han vendte ansigtet mod Azriel og han fnyste over hans utålmodighed.
"væk her fra og hjem" sagde han og vendte hovedt mod vejen han gik imod.
han var virkelig træt af Azriel og han håbet på at han bare ville skride, selvom han ikke havde noget i mod hans race så kunne han sagtens komme til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Ons 29 Feb 2012 - 18:51

Azriel viste godt hvad ham her var efter at have tænkt nærmer efter "når så du er alligevel en hund uden ære" sagde han og satsede på det ville irreter ham.

*han skylder mig så let for han ikke lov til at slippe* tænkte han "når men jeg næsten ligeglad med hvad du gir mig som undskyldning for imodsætning til dig har jeg ære og kender til dens betydning" sagde han mens han gik op ved siden af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Man 5 Mar 2012 - 16:19

han stivnede hved at blive kaldt for en hund men han prøvet at lade som ingen ting, for den fornøjelse ville han ikke give ham. "jeg er en mand med ære hvis det overhovedt findes" sagde han koldt og vendte hovedt mod ham.
"hvad vil du havde" sagde han og håbet på at han ikke skulle smede noget for ham. mest fordi det fortjente Azriel ikke af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 15:38

"tja du opføre dig lidt som en hund uden ære du angriber en der ikke har gjordt noget alt i alt du en slatend mand en kujon" sagde han med kold stemme og håbet på at få noget ud af denne køter som stod foran ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 21:40

lucian begyndte lidt at knurrer af Azriel og hans øjne lynet af vrede det var op til flere gange han var blivet kaldt hund og han hadet det af helveds til.
"klad mig det igen og du får dit livs kamp" sagde Lucian og kigget ham ondt i øjnene han ville helst ikke give ham denne fornøjelse men nu var han blivet træt af denne aroganse. han stod helt tæt på ham og hviste tænder. hans hænder var knyttet selvom han vidste han skyldte ham noget var han hved at brække sig over tanken over at han skulle smede noget til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 22:34

"når lad mig se hvad kan du tilbyde og siden du knure så ved jeg hvad du er hvorfor skjuller du din natur du blir bare mere menneskelig du burde elske det du er" sagde Azriel for han hviste nu godt hvad han var, han smilte "mit livs kamp er mod guderne ikke dig" sagde han inden han svarde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the meating with the fallen- Azriel Empty Sv: the meating with the fallen- Azriel

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum