Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The meating of 2 Clans (Zamiel) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
The meating of 2 Clans (Zamiel) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The meating of 2 Clans (Zamiel) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
The meating of 2 Clans (Zamiel) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
The meating of 2 Clans (Zamiel) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
The meating of 2 Clans (Zamiel) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
The meating of 2 Clans (Zamiel) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The meating of 2 Clans (Zamiel) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
The meating of 2 Clans (Zamiel) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba13The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba14The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba15 
Jake
The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba13The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba14The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba15 
Sasha
The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba13The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba14The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba15 
Renata
The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba13The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba14The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba15 
Celenia
The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba13The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba14The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba15 
Lenore
The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba13The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba14The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba15 
Genevira
The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba13The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba14The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba15 
Katrina
The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba13The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba14The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba15 
Lori
The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba13The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba14The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba15 
Edgar
The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba13The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba14The meating of 2 Clans (Zamiel) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

The meating of 2 Clans (Zamiel)

Go down

The meating of 2 Clans (Zamiel) Empty The meating of 2 Clans (Zamiel)

Indlæg af Gæst Ons 8 Feb 2012 - 9:58

Sted: på en lille kro i nærheden af market

Tid: 22.00

Vejre: let overskyet med tåge, og mulighed for en smugle regn

Omgivelser: folk sidder i kroen og venter på deres drink og flere og flere kommer og går,
rejsende så vel som eventyrlystende folk kommer ind i kroen for at få noget slader eller
rygter og bliver sendt på vildspor mod deres eventyrløst, og forskellige af mennesker som
sidder i afkrågen og tror de kan se skummel og farlig ud. mens kro ejeren som hedder Moritz
står og servere drink til de tørstige mænd og kvinder.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Mai sad inde ved et hjørne og ventede på hendes gæst ville komme, mens hendes tanker om hans besøg undrede sig, hendes påklædning var en kimono,sin wakizashi under sin kimono og hendes kappe som havde over sig mens hendes hætte dækkede over hendes hovede så man blot kunne se hagen, mens mørket fra hendes øjne kiggede rundt i rummet efter den som hun skulle mødes med,

*hmm hvornår kommer personen, dette var trods alt den position vi skulle mødes ved*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The meating of 2 Clans (Zamiel) Empty Sv: The meating of 2 Clans (Zamiel)

Indlæg af Gæst Ons 8 Feb 2012 - 10:19

Zamiel havde fart på for han var en lille smule bag ud med tiden da et møde havde trukket ret meget ud i forhold til hvad han lige sådan havde forventet sig, han var ved og være nået hen til kroen og han havde enlig set frem til møde med Shadowclans leder. Han var selv i Rosen Kruez familiens jakkesæt og han så enlig ikke ud som den type der ville komme på en lille kro som den her, han komme indenfor og han kiggede sig kort om før han fik øje på en kvinde i kimono det var nok hende hans skulle mødes med og han tog stille roligt over i mod hende ”ud fra deres tøj går jeg ud fra at de er leder af Shadowclan ikke sandt? Og jeg beklager meget ventetiden jeg havde et møde som trak en smule ud da jeg skulle til og afsted” sagde han med en meget rolig stemme og han gav sig selv et kort øjeblik til og kigge på hende før han tog plads over for hende.
Han lod stille armen slap af på bordet og han holdt et roligt ansigt mens han kiggede på hende og han fanget os kort hendes duft, en dæmon Zamiel havde altid haft det fint med dæmoner for de minde meget om ham selv eller de kun godt være mere onde end ham selv men stadig han havde et fint forhold til dem og han var og god klar over hvordan man skulle snakke med dem og sådan ting, han trak vejret kort og roligt mens han kiggede på hende med et kort blik og han lod det kort gå væk fra hende og tilbage igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The meating of 2 Clans (Zamiel) Empty Sv: The meating of 2 Clans (Zamiel)

Indlæg af Gæst Ons 8 Feb 2012 - 10:32

''undskyld, jeg tror de forvæksler med med en anden, dog ligner de den som jeg skulle overakke dette brev til, de er Zamiel er det korekt? jeg skulle overakke dem et brev'' sagde mai og kiggede undrene på ham, hvor efter hun tog et brev frem og overakte det til ham

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brevets indhold:

Det er ikke sikkert at tale her inde, følg efter mig når jeg rejser mig op, vægene har
øjne og øre over alt, og det er ikke sikkert at tale inde ved kroen, min identitet er
mission om at forblive hemmeligt iforhold til andre modstander så som dem der ønsker mig
fjernet fx. derfor forbliver vi i skyggerne, men mere info vil de få senere i vores møde lokale

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

mai rejste sig op og kiggede kort på ham mens hun gik imod kælderen og åbnede en dør hvor hun regnede med at Zamiel fulgte med, hendes blik drejede kort bag om skuldren for at sikre at han var med.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The meating of 2 Clans (Zamiel) Empty Sv: The meating of 2 Clans (Zamiel)

Indlæg af Gæst Ons 8 Feb 2012 - 10:37

Han nikkede stille efter han havde læst brevet og han gik bare med hende ud af døren da han selv godt kendt til de farlig ting ved og være klan leder *hvor mon vi går hen?* tænkte han kort mens han kiggede på hende og sted betød som sådan ikke ret meget for ham bare der ikke var andre mennesker end dem selv, han trak igen vejret langsomt og han så bare på hende med et kort blik før han kort efter lukkede øjne og åbent dem igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The meating of 2 Clans (Zamiel) Empty Sv: The meating of 2 Clans (Zamiel)

Indlæg af Gæst Ons 8 Feb 2012 - 10:55

mai lukkede døren efter dem og gik over til et gammelt gaderarobe hun lagde
hånden på den og den roligt gik til side hvor efter en lem åbnede sig fra gulvet
under skabet, og hun kiggede på ham,

''her ned kan vi tale, uden forstyrrelser fra andre'' sagde mai og smilede venligt,
hvor efter hun gik ned er lemen og ventede til at han var gået med ned, hvor efter
hun trak i et håndtag som tog lemmen til at lukke sig og gaderaroben til at rykke
over lemmen, hvor efter hun gik vidre ind mod en dør, mens lys i rummet stadig var,
dog let lys med mere og mere mørke hvor efter hun åbnede en dør ind til et rum
med 6 lys og gik inden for og satte sig ved stolen,

''husk at lukke døren efter dem, blot for at være på den sikre side, og de er i
sikkerhed, eftersom jeg ikke ikke helt tør lade andre vide hvem jeg er, dog beklager
jeg for den situation som jeg puttede dem i ved at stikke dem en løgn om at jeg
intet viste om deres situation, men jeg vil forsikre dem at de ikke har gået
forgæves, men jeg er som den de søger lederen af shadow clan, jeg er den som
man kalder Shadow Wolf'' sagde mai og lod hætten falde af og kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The meating of 2 Clans (Zamiel) Empty Sv: The meating of 2 Clans (Zamiel)

Indlæg af Gæst Ons 8 Feb 2012 - 11:04

Han gik efter hende til den lille lem og med ned, der var en smule mørke men det forstyr ham ikke som vampyr for han havde et god syn i mørke, han lukket roligt døren efter dem da de var inden i det lille lokal og han var ikke længer sikker på hvor de var hen men det gjord vil heller ikke det store i øjeblikket..

”det helt i orden for jeg ved selv hvordan livet er som klan leder og det ikke let længer og i sær ikke med alle dem som gerne vil tag livet af en” sagde han roligt mens han kiggede på hende ”shadow wolf det vil jeg huske og jeg sikkert klar på at du ved hvem jeg er ikke sandt?” sagde han roligt kort efter mens han kiggede på hende og han sagde ikke mere for en kort tid, han kiggede sig kort om og så på hende igen mens han ikke sagde mere og han var en meget høflig person eller sådan var hans oplært fra da han havde været helt lille men det havde lavet sig lidt om i gennem tiden, han kiggede beder på hende nu hvor han kun se hende og han flyttede kort efter blik igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The meating of 2 Clans (Zamiel) Empty Sv: The meating of 2 Clans (Zamiel)

Indlæg af Gæst Ons 8 Feb 2012 - 18:34

''men tag plads, undskyld for dette mødested blev nød til at være her, men visse fornøjeser bør tags i brug, eftersom min klan desværre ikke ønsker at jeg viser mig selv i andre højere steder end ved en lille hygge kro, men skal vi starte med at ligge vores handels interesser i vores tanker, og ja jeg kender dem skam godt, de er klanen Kruez overhovede og leder formoder jeg vel'' sagde mai og kiggede med et venligt smil mens hendes karpe røg af hende og hendes kimono forblev på hende.

''jeg forstår at kruez klanen skulle efter sige være en vampyr klan er det korekt?'' sagde mai og ventede høfligt på hans svar.

*hmm han virkede roligt, ikke dårligt, en rolig type og oven i købet høflig, dette lyder vist til at en del god handel i, det respektere jeg skam* mai kiggede lidt rundt på bordet for at sikre sig alt var gjort paradt til hendes handel mellem Kreuz og Shadow clan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The meating of 2 Clans (Zamiel) Empty Sv: The meating of 2 Clans (Zamiel)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum