Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Hmm denne film...
:: Brugerhjørnet :: Spørgsmål
Hmm denne film...
Jeg sidder og nørder rundt på youtube og finder så en film der hedder Underworld Evolution!
Og i denne film er der nogle Vampyre og Lucians (vareulve) der kæmper en krig mod hinanden...
Er denne side inspireret af filmen??
Filmen er i hvert fald kommet på min "må se" liste ^^
Og så lige noget random fakta...
Da jeg spillede ovre på lost kaldte jeg mig også Akuam men havde et bestemt billede af en dæmon-ligende ting...
Og nu viser det sig at den faktisk er med i den her film og er en Vampyr? Det er sku noget af et sammentraf
(jeg fandt billedet ved at søge "Human with wings" på googloe og anede ikke hvad det var kun at det lignede et menneske godt nok)
Gæst- Gæst
Sv: Hmm denne film...
Men det med navnet.. Så er UW så en underverden, så jeg tror bare det er et sammentræf
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Jeg mente bare at det med underworld og vareulvene hedder Lucians (det gør e-rags vareulvene også)...
Altså jeg mente ikke at det var taget hundrede procent af filmen men bare nogle få detaljer. Hvis du forstår?
Jeg har ikke selv set filmen kun nogle Trailers til den så jeg skal ikke gøre mig klog på det men alt har da en inspiration et eller andet sted fra
Gæst- Gæst
navnet er jeg 99 på bare er et tilfælde
Gæst- Gæst
Og det ville bare have gjort det lidt mere nice ^^
fx er min gamle personlighed (på lost) inspireret af en bog ved navn djævlens lærling
Gæst- Gæst
Og som asmodeus selv siger, så ligger denne side ikke kun fokus mellem vampyr og varulve. Vi har selvfølgelig skrevet, at de er fjender imod hinanden og sådan noget. Men der er jo så mange racer, der er jo fjender i forevejen imod hinanden så
By the way Jeg kan anbefale at se alle 3 underworld film især 3'eren den er god, men man skal helst ha set de andre, og så er der en 4 på vej yes!!
Gæst- Gæst
Når lige for at gøre Mina glad så kan 4'eren ses her http://www.ntzmoviez.com/apps/videos/videos/show/15894547-underworld-awakening
Gæst- Gæst
Jeg kan ikke huske dem lige nu, men en gang i mellem er jeg stødt på en race, den måde de er på, historie eller et navn som alle kommer fra hver deres film/bog og/eller univers.
Hvad angår filmene kan men vist godt kalde mig en lille fan.
Jeg har dem ikke selv, endnu i hvert fald, men jeg kan godt lide dem og glæder mig til at se den nye
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
» Blandingsracen. Reglerne for denne.
» SVScon denne weekend
» Vild med Skyrim tjek denne side ud
» Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked)
:: Brugerhjørnet :: Spørgsmål
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine