Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked)
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked)
Det her er virkelig ikke sjovt at skrive, hvilket det er derfor, at jeg har udskudt den her besked alt for længe. Jeg stopper desværre på UW.
Det, som går mig mest på, er, at jeg ikke kan komme med nogen bestemt grund til hvorfor. Jeg elsker UW, og det er en stor del af min identitet, samtidig med at jeg stadig elsker rollespil. Men jeg tror, at der er sket så meget det sidste halve år af mit liv, hvor jeg ikke har kunne være på UW, at jeg desværre kan mærke, at det ikke længere kan være en del af min hverdag. Jeg har flere gange prøvet at hoppe tilbage i det igen, men det lykkedes mig aldrig.
Jeg ved ikke, om det kommer til at være sådan forevigt eller om jeg om et halvt år eller to år gerne vil tilbage igen. Men jeg ved bare, at det ikke er fair overfor jer at skulle vente på noget, der måske ikke kommer til at ske. Hverken for mine emnemakkere eller for det fællesskab, som jeg har ansvar for som moderator.
Derfor forlader jeg min moderatorstilling og stopper med mine emner herinde. Jeg har allerede snakket med nogle få af mine faste emnemakkere herinde om aftale om relation, men hvis I også har brug for lige at gribe fat i mig, kan I kontakte mig over min discord Nuuk#6385 og så kan vi finde ud af noget der.
Jeg har været på UW i mange år nu, og det vil altid være en kæmpe del af min identitet. Jeg er så glad for, hvad UW har givet mig, både af rollespilsminder og af venskaber, og så vil jeg altid være taknemmelig for de gode admins, som har gjort min oplevelse inde på UW fantastisk (Shoutout to Sean and Ali <3)
Jeg har besluttet mig for at beholde en karakter så jeg kan komme ind og hilse i chatten, hvis jeg en dag savner jer alt for meget (det ville ikke komme bag på mig, hvis jeg får brug for det). Men denne karakter bliver ikke brugt in-game.
Tak for alt, UW! Til vi ses igen <3
PS: Har stadigvæk tænkt mig at crashe jeres meet ups. I slipper ikke helt for mig!
And I spent too many late nights
Just thinking a hole in the earth
Daron- Raceleder
- Antal indlæg : 115
Evner/magibøger : Shadows
Sv: Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked)
Men når det er sagt, så kommer virkelighedens verden i første række. UW er et fantastisk sted til at slappe af og nyde et særligt fældesskab.
Ønsker dig alt godt i livet og håber du bliver glad for din beslutning. Men som du også selv skriver: at du måske kikker ind fra tid til anden og crasher vores meet up, så vil det afgjort være noget jeg ser frem til (også selv om vi ikke har emnet sammen)
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage
Når det så er sagt, så syntes jeg det er en fin beslutning
Det er nu engang bare sådan, at verden ikke tager hensyn til at vi gerne vil have tid og overskud til UW :/
Jeg håber du. Beslutningen kommer dig til gavn
Men ja! Det vil altid være hyggeligt at se dig i chatten i ny og næ <3
Ønsker dig alt godt fremover! Det fortjener du!!! <3
Massere af kærlighed fra din tidligere medmoderator <3
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse
Men jeg ser også frem til at du i ny og næ kigger forbi til lidt hyggesnak i chatten!
Og skulle du på et tidspunkt finde tiden og overskuddet til at vende tilbage til UW så glæder jeg mig til at se dig igen!
Marcus- Raceleder
- Antal indlæg : 632
Evner/magibøger : -
» Darons fravær
» Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)
» Hmm denne film...
» Denne weekend...
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine