Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba13Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba14Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba15 
Lori
Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba13Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba14Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba15 
Lenore
Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba13Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba14Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba15 
Genevira
Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba13Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba14Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba15 
Celenia
Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba13Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba14Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba15 
Renata
Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba13Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba14Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba15 
Jake
Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba13Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba14Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba15 
Elizabeth
Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba13Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba14Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba15 
Madelena Gray
Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba13Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba14Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba15 
Katrina
Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba13Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba14Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked)

4 deltagere

Go down

Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Empty Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked)

Indlæg af Daron Lør 12 Okt 2019 - 10:12

Hej folkens!

Det her er virkelig ikke sjovt at skrive, hvilket det er derfor, at jeg har udskudt den her besked alt for længe. Jeg stopper desværre på UW.

Det, som går mig mest på, er, at jeg ikke kan komme med nogen bestemt grund til hvorfor. Jeg elsker UW, og det er en stor del af min identitet, samtidig med at jeg stadig elsker rollespil. Men jeg tror, at der er sket så meget det sidste halve år af mit liv, hvor jeg ikke har kunne være på UW, at jeg desværre kan mærke, at det ikke længere kan være en del af min hverdag. Jeg har flere gange prøvet at hoppe tilbage i det igen, men det lykkedes mig aldrig.
Jeg ved ikke, om det kommer til at være sådan forevigt eller om jeg om et halvt år eller to år gerne vil tilbage igen. Men jeg ved bare, at det ikke er fair overfor jer at skulle vente på noget, der måske ikke kommer til at ske. Hverken for mine emnemakkere eller for det fællesskab, som jeg har ansvar for som moderator.

Derfor forlader jeg min moderatorstilling og stopper med mine emner herinde. Jeg har allerede snakket med nogle få af mine faste emnemakkere herinde om aftale om relation, men hvis I også har brug for lige at gribe fat i mig, kan I kontakte mig over min discord Nuuk#6385 og så kan vi finde ud af noget der.

Jeg har været på UW i mange år nu, og det vil altid være en kæmpe del af min identitet. Jeg er så glad for, hvad UW har givet mig, både af rollespilsminder og af venskaber, og så vil jeg altid være taknemmelig for de gode admins, som har gjort min oplevelse inde på UW fantastisk (Shoutout to Sean and Ali <3)

Jeg har besluttet mig for at beholde en karakter så jeg kan komme ind og hilse i chatten, hvis jeg en dag savner jer alt for meget (det ville ikke komme bag på mig, hvis jeg får brug for det). Men denne karakter bliver ikke brugt in-game.

Tak for alt, UW! Til vi ses igen <3

PS: Har stadigvæk tænkt mig at crashe jeres meet ups. I slipper ikke helt for mig!

_________________
I can't love when I can't even love myself
Things I would rather be thoughts at the back of my head
But I'm addicted to hurting
And I got these lungs
And I spent too many late nights
Just thinking a hole in the earth
Daron
Daron
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 115
Reputation : 8
Bosted : Drageborgen
Evner/magibøger : Shadows

Tilbage til toppen Go down

Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Empty Sv: Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked)

Indlæg af Jake Lør 12 Okt 2019 - 12:29

Det er både fuldt forståeligt og sørgeligt at du vælger at stoppe Smile
Men når det er sagt, så kommer virkelighedens verden i første række. UW er et fantastisk sted til at slappe af og nyde et særligt fældesskab.

Ønsker dig alt godt i livet og håber du bliver glad for din beslutning. Men som du også selv skriver: at du måske kikker ind fra tid til anden og crasher vores meet up, så vil det afgjort være noget jeg ser frem til Very Happy (også selv om vi ikke har emnet sammen)

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Empty Sv: Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked)

Indlæg af Lori Søn 13 Okt 2019 - 12:05

Det er d bestemt med meget tungt hjerte at jeg siger farvel til min med moderator <3
Når det så er sagt, så syntes jeg det er en fin beslutning Smile
Det er nu engang bare sådan, at verden ikke tager hensyn til at vi gerne vil have tid og overskud til UW :/

Jeg håber du. Beslutningen kommer dig til gavn Smile
Men ja! Det vil altid være hyggeligt at se dig i chatten i ny og næ <3

Ønsker dig alt godt fremover! Det fortjener du!!! <3

Massere af kærlighed fra din tidligere medmoderator <3

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1065
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Empty Sv: Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked)

Indlæg af Marcus Søn 13 Okt 2019 - 13:33

Sikke en trist nyhed for UW og alle os der kommer til at savne din kreative og skønne sjæl her på siden! Selvom det er trist, så er det også fuldt ud forståeligt at du tager afsked for nu, man skal ikke save sit liv helt over for at kunne være for mange steder på en gang. Jeg håber at du får en masse skønne oplevelser imens du ikke her herinde sammen med os!
Men jeg ser også frem til at du i ny og næ kigger forbi til lidt hyggesnak i chatten!

Og skulle du på et tidspunkt finde tiden og overskuddet til at vende tilbage til UW så glæder jeg mig til at se dig igen! Very Happy

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 630
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked) Empty Sv: Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum