Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Cold night alone //André// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Cold night alone //André// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Cold night alone //André// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Cold night alone //André// - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Cold night alone //André// - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Cold night alone //André// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Cold night alone //André// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Cold night alone //André// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Cold night alone //André// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Cold night alone //André// - Page 2 Voteba13Cold night alone //André// - Page 2 Voteba14Cold night alone //André// - Page 2 Voteba15 
Lori
Cold night alone //André// - Page 2 Voteba13Cold night alone //André// - Page 2 Voteba14Cold night alone //André// - Page 2 Voteba15 
Valentine
Cold night alone //André// - Page 2 Voteba13Cold night alone //André// - Page 2 Voteba14Cold night alone //André// - Page 2 Voteba15 
Natalie
Cold night alone //André// - Page 2 Voteba13Cold night alone //André// - Page 2 Voteba14Cold night alone //André// - Page 2 Voteba15 
Jake
Cold night alone //André// - Page 2 Voteba13Cold night alone //André// - Page 2 Voteba14Cold night alone //André// - Page 2 Voteba15 
Katrina
Cold night alone //André// - Page 2 Voteba13Cold night alone //André// - Page 2 Voteba14Cold night alone //André// - Page 2 Voteba15 
Sean
Cold night alone //André// - Page 2 Voteba13Cold night alone //André// - Page 2 Voteba14Cold night alone //André// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Cold night alone //André// - Page 2 Voteba13Cold night alone //André// - Page 2 Voteba14Cold night alone //André// - Page 2 Voteba15 
Renata
Cold night alone //André// - Page 2 Voteba13Cold night alone //André// - Page 2 Voteba14Cold night alone //André// - Page 2 Voteba15 
Taliia
Cold night alone //André// - Page 2 Voteba13Cold night alone //André// - Page 2 Voteba14Cold night alone //André// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Cold night alone //André//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Cold night alone //André// - Page 2 Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 13:59

ja da sælg du bare den" sagde han. *jeg tjener alligevel intet* tænkte han og kørte hånden igennem sit hår. "Det gør mig ondt at du mistede din elskede, men du skal vide, at du altid kan komme til mig, hvis du har brug for hjælp" sagde han blidt. han hadet når folk var ulykkelige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// - Page 2 Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Kairi Søn 17 Feb 2013 - 14:05

Hun smilede, og nikkede igen. "Du får selvfølgelig del i fortjenesten, ret skal være ret."
Hun smilede venligt og nikkede som tak for hans venlighed. "Mange tak."
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// - Page 2 Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 14:20

han smilede venligt. "Du kan altid komme forbi, hvis du har brug for at jeg skal tage overarbejde" sagde han blidt. jeg tog bogen han lige havde smidt ud og lagde den i sin jakke lomme igen. "Min forlovede er vild med det jeg har skrevet, så jeg må heller lade være med at smide ud" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// - Page 2 Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Kairi Søn 17 Feb 2013 - 14:26

Hun smilede, og nikkede igen. "Tak. På samme måde kan du altid komme til mig hvis du har brug for noget, fridage, ferie, eller hvad det nu måtte være."
Hun smilede da han samlede bogen op.
"Hun lyder dejlig, og som en der virkelig holder af dig."
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// - Page 2 Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 14:41

hun er også ligeglad med at jeg kun har et øje, hun er stolt af mig, og det gør mig glad, jeg vil så gerne gøre hende ære, men en som mig..tja" sagde han. André skrev for det meste, på grund af hans dårlige selvtillid. men han havde nu også prøvet lidt af hvert

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// - Page 2 Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Kairi Søn 17 Feb 2013 - 14:50

"Det lyder til at du har fundet den rette. Hold godt fast i hende, og behandl hende godt, så skal du nok blive lykkelig."
Hun smilede, og tænkte på sin egen lykke. Den var ikke fuldkommen, hun havde lige mistet sin elskede, men intet kunne ødelægge den lykke hun samtiddigt havde opdaget.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// - Page 2 Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 14:56

miss, kender du måske en god måde at opbygge sin selvtillid igen, men er knækket, så...tja jeg frygter at miste min forloved på grund af det, jeg ved hun siger hun elsker mig, men jeg har såret hende så mange gange på grund af min selvtillid" sagde han og blev trist. en blodig tårer løb ned af hans venstre kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// - Page 2 Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Kairi Søn 17 Feb 2013 - 15:03

Hun så på ham med et medfølende blik. Hun vidste godt hvordan det var, hun havde også selv været knækket engang.
"Tja, du skal lytte efter når nogen giver dig ros, uanset hvem det er og uanset hvad det handler om, og så skal du tage det til dig, tænke over det og sige til dig selv at det passer, at du ER god nok præcis som du er. Hver gang du tænker dårligt om dig selv, så prøv at vende tanken om, og finde noget positivt om dig selv i stedet for. Jeg ved at det er svært i starten, men med tiden bliver det nemmere." Hun smilede, og rakte ham noget papir til at tørre tårerne væk.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// - Page 2 Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 15:19

men jeg ved ikke engang hvad der er godt ved mig, min far mener jeg er en fornuftig und mand, som har familiens evne til at fægte, men forloved siger det med mine bøger, og så noget med at jeg er en vildkat, den sidste forstod jeg så bare ikke" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// - Page 2 Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Kairi Søn 17 Feb 2013 - 16:18

Hun grinede lidt.
"Tja, jeg vil mene at du så er alle tre ting."
Hun smilede venligt, og fortsatte så.
"Det er sådan jeg har klaret mig igennem det. tag så mange positive ting til dig som du kan, og glem alt det negative. Du kan alligevel sjældent bruge det til noget."
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// - Page 2 Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 16:28

hvad var det enlig var sjovt af det jeg sagde" sagde han venligt. han forstod ikke hvad hun havde syntes var så sjovt af det han havde sagt. "Men hvordan ligger arbejdstiderne enlig" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cold night alone //André// - Page 2 Empty Sv: Cold night alone //André//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum