Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Voteba13(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Voteba14(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Voteba15 
Edgar
(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Voteba13(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Voteba14(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Hvilket forslag?

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Voteba1338%(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Voteba15 38% 
[ 5 ]
(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Voteba1331%(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Voteba15 31% 
[ 4 ]
(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Voteba138%(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Voteba15 8% 
[ 1 ]
(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Voteba1315%(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Voteba15 15% 
[ 2 ]
(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Voteba138%(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Voteba15 8% 
[ 1 ]
 
Totale stemmer : 13
Tilbage
 
 

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 15:47

Jeg ved, at vi har haft sådan en afstemning tidligere, men dengang var vi en del mindre plus, at der er flere brugere, som stadigvæk gerne vil ha lavet det om. Så vi vil gerne have i bruger 1 minut på dette og stemmer og evt kommer med jeres mening, så vi kan få fundet ud af om det skal ændres eller ej.
Fordi vi vil gerne have at i har den bedste tid her på underworld Smile


Vi har valgt modsat lost at ikke lave e-rangs grupper for hver race, da der næsten ikke er nok farver til alle de grupper der vil være. Det kan dog godt komme til at lykkes med besvær, og hvor man nok ikke ville kunne se den store forskel imellem f.eks normal vampyr og e-rangs vampyr..

Men vi har 2 forslag i skal tage stilling til.


Forslag 1
Vi beholder det gamle nu, at alle de som er e-rang kommer under e-rangsgruppen plus er stadigvæk under deres normale race.. det vil sige f.eks jeg som er elver og e-rang er i begge grupper, så man kan se hvilke e.rangs elver der er under bare den normale gruppe istedet for at gennemgå alle e-rangsmedlemmer for at finde e-rangselveren. Det er sådan som det er nu

Forslag 2
Så har vi et andet forslag, som siger at vi ligesom på lost, skal lave seperate e-rangs grupper så man kan se direkte der hvem er e-rangs elver eller ej f.eks. Der kommer vi dog til at mangle farver, så der stort set nok ikke kommer til at være en rigtig farveforskel imellem elver og e-rangs elver. men det vil måske lykkes med arbejde at kunne alligevel lave en forskel imellem dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 16:13

Jeg har et helt andet forslag:

Alle racerne beholder deres farve som de har nu, men vi sletter e-rangs gruppen, og laver i erstatning en rang der hedder E-Rank.

Hvis i går ind og kigger på f.eks Minas profil, så kigger i under hendes avatar/billed hvor der står Rank: Admin. Så ved eventuelle E-rangs brugere, kan der så komme til at stå E-rank.

På den måde slår vi problemet med farverne ihjel, plus man stadig kan se hvem der har hvilke rang. Det vigtige er jo at brugeren selv ved det, og det kan ses på profilen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Sean Lør 10 Mar 2012 - 16:16

stemmer på Eric´ ide Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 16:17

Hell yeah Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 16:17

Lyder som en god ide Smile og alle e-rang skulle meget gerne have en e.rangs titel Smile Som der f.eks står under dit navn Eric Smile

Er der nogen der er frisk på den løsning?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 16:21

Jeg støtter Eric Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 16:23

*rækker hånd op* Er med på Eric's idé (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 16:23

Wuhuuu! ... Very Happy *Danser lykkeligt rundt*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 16:24

Det er gjort Very Happy men jeg har stadigvæk ladet e-rangsgruppen være, for så kan folk altid kigge den igennem Smile hvis de nu leder efter en der er e.rang Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 16:25

*Giver sig selv en klapsalve i ren egoisme* xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 16:27

Ja men som sagt, så er e-rangsgruppen jo ikke helt slettet, som du jo ellers snakkede om Very Happy så du vandt ikke helt ha!! *just kidding* Very Happy
SÅ er brugerne lige pludselig også blevet mere farverige Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 16:28

Sikke ydmyg de dog er Eric Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 16:29

De har ikke e-rangs farve, og det var dét jeg kæmpede for! Det er jo bare lettere at gruppen stadig er der :]

Yep ... *føler sig meget pink* o.o

Yep, selvfølgelig er jeg det Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 16:30

hmm ligger det til familien...
hmm pink hvorfor kommer jeg til at tænke på en lille gris nu o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 16:31

Hvilke familie ... min?

*grynter* Du er ikke den første med den tanke ó_ò

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 16:33

Måsker minder mennesker bare meget om grise og skinker? Very Happy
*Drille* XD

Men jeg synes nu der bliver lidt tomt uden de gamle farver.... Dem var man vant til, men glæder mig nu også meget til at se hvordan det nye kommer til at se ud Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 16:33

:O måske er det sådan at farven ligefrem gør sådan at følk forvandler sig til en gris OO
*kigger sært på Eric efter hans grynten* xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 16:34

Fornuftigt tænkt af min lille it Wizz...1-0 til Eric Smile


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 16:35

Vi er jo lige så højintelligent som grise ... som er blandt de klogeste Very Happy , så ja, der minder vi nok lidt om grisen, samt vi bruger beskyttelse mod solen ... og et eller andet sted er lidt små pink ...
Men skinke ... jeg har aldrig smagt menneske, så jeg kan ikke udtale mig om det ...

Jeg ved det Camille *skyder brystet frem*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 16:40

( de nye farver er fine...f.eks er grøn jo håbets farve...bum bum bum *

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Sajro Lør 10 Mar 2012 - 16:41

Undskyld jeg spørger men er det ikke sådan i forvejen eller er jeg den eneste der kan se de der fem stjerner hvor der oven over står E-rang?

Som jeg mindes der altid har gjort sammen med nybegynder, A-rang, B-rang, C-rang, D-rang og Admin???

O.o

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 16:43

Jo ... det fandt jeg også lige ud af, men vi slap for farveproblemet! Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 16:45

Æhm.....sålænge det virker * griner*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Sajro Lør 10 Mar 2012 - 16:46

Ja ja, men om ikke andet har der også altid stået hvilken race man var under ens billede der hvor der står lidt info omkring en. Der skriver man jo også hvilken race man er. ^^

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 16:48

I princippet er det overflødigt med farverne, men det er bare ofte en hurtig og nem vej og se hvilke race man er Smile Man behøver jo ikke et navn når det gælder in-game, men der er så meget der er overflødigt, så nogle gange må man jo bare skide stort på det Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver. Empty Sv: (admin udmelding) Endnu en Afstemning. VIGTIGT! Racernes farver.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum