Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Voteba13AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Voteba14AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Voteba15 
Abigail
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Voteba13AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Voteba14AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Hvilket forslag?

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Voteba1362%AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Voteba15 62% 
[ 13 ]
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Voteba1333%AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Voteba15 33% 
[ 7 ]
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Voteba135%AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Voteba15 5% 
[ 1 ]
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Voteba130%AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Voteba15 0% 
[ 0 ]
 
Totale stemmer : 21
 
 
Poll closed

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 14:29

Jeg håber i lige gider at bruge 1 min på denne besvarelse, da denne besvarelse kan være med til at gøre siden mere overskuelig eller ej Smile

Vi har valgt modsat lost at ikke lave e-rangs grupper for hver race, da der næsten ikke er nok farver til alle de grupper der vil være. Det kan dog godt komme til at lykkes med besvær, og hvor man nok ikke ville kunne se den store forskel imellem f.eks normal vampyr og e-rangs vampyr..

Men vi har 2 forslag i skal tage stilling til.


Forslag 1
Vi beholder det gamle nu, at alle de som er e-rang kommer under e-rangsgruppen plus er stadigvæk under deres normale race.. det vil sige f.eks jeg som er elver og e-rang er i begge grupper, så man kan se hvilke e.rangs elver der er under bare den normale gruppe istedet for at gennemgå alle e-rangsmedlemmer for at finde e-rangselveren. Det er sådan som det er nu Smile

Forslag 2
Så har vi et andet forslag, som siger at vi ligesom på lost, skal lave seperate e-rangs grupper så man kan se direkte der hvem er e-rangs elver eller ej f.eks. Der kommer vi dog til at mangle farver, så der stort set nok ikke kommer til at være en rigtig farveforskel imellem elver og e-rangs elver. men det vil måske lykkes med arbejde at kunne alligevel lave en forskel imellem dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 14:31

Jeg synes det er en fin måde sådan som det er nu og kan ik se nogen grund til at få det ændret^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 14:32

Stemmer på no. 1

Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 14:35

Tja, da det de to piger siger faktisk er klogt, kan jeg ikke andet end at være enig.

Desuden kan jeg godt lide det som det er Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 14:41

Ja men lad os se hvad det bliver om tre dage, når afstemningen er færdig Smile Det kan jo være at folk har mere lyst til det andet forslag Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 14:42

Yea i know
Vi skrev jo også kun vores meninger Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 14:43

*THUMBS UP CASH*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 14:44

ja og det vil jeg hverken kritisere jer for eller noget som helst Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 14:47

Det ved jeg godt ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 14:47

Og, desuden så kan man jo se det når man snakker med dem!
Så kunne man sætte regl op at når man skrev race, så skulle man skrive den overordnede race, så det blive elver istedet for f.eks. moonwalker for mit vedkommende.
Så kan man se det på farven og racen^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 14:51

jamen flere af racerne er der jo forskellige slags e-rangs som elver er der både havelver og moonwalkers Smile Så man skal nok skrive det sådan op Elver: Moonwalker eller havelver Smile Så kan man se racen og hvilken slags e-rang man er Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 14:53

Ja^^
Det var en ide, istedet for at man skal til at lære 20-30 forskellige farver uden ad!
Jeg bliver forvirret nok i forvejen med menneske og varulv farven xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 14:53

Nu bliver jeg faktisk i tvivl.
Jeg kan godt lide det som det er nu, fordi det ikke er som på Lost.
Men deres system er godt og hvis vi får det her, med f.eks. forskellig farve på Drevens og Archdemons er jeg også med på den vogn.
xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 14:56

Det var også godt, da der var 5 forskellige racer! Men hvis hver evig eneste forskelpå race skal have en farve så kommer vi op på 30-40 forskellige farver!
Kan du holde styr på det Ben?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 15:00

Måske... Who knows?
Faktisk, ja. Hvis dæmon racen er grå, drevens lidt mørkere og Archdemons sorte.
At de er delt op, ya know?
Men kan godt se din pointe ;D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 15:02

Ja men næsten alle e.rangsracer har 2 forskellige det vil sige at der vil blive 45 forskellige grupper og farver, hvis vi skal lave at de forskellige e-rangs racer også får deres egen farver.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 15:03

Goodie ^^
Nogen gange er man nødt til at skære det ud i pap for dig, eller hvad Ben?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 15:03

*no comment*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 15:04

Haha^^
Nu får vi at se hvad de andre siger Mina <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 15:07

Ellers vil det kun være 30. Hvis vi kun laver en e-rangsgruppe for hver race og ikke 2 hvis racerne har 2 forskellige e-rangracer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 15:09

Men det er da ik ALLE racer der har 2... Jeg ved shapeshifters kun har skinwalker!! Eller sidder i og gemmer nogle flere E-rangs racer i ærmerne?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Cortez Lør 28 Jan 2012 - 15:11

Stemmer på nr.2
Cortez
Cortez

Antal indlæg : 214
Reputation : 1
Bosted : Valley of a Thousand Winters - Sammen med Ribanalon og Demetri
Evner/magibøger : Illusion - Læs i profilen

Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 15:12

Nej okay, der er lige nogle få der kun har en, men det vil stadigvæk være omkring de 40 styk farver og grupper Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 15:13

Yea i know^^
Kunne ik lade være xD
Sorry for min personlighed Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 15:15

Hvorfor skulle du undskylde?? O_O
Har jeg vist noget med at jeg er utilfreds eller? *kigger undrende omkring* Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum