Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Voteba13(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Voteba14(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Voteba15 
Lori
(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Voteba13(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Voteba14(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Voteba15 
Valentine
(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Voteba13(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Voteba14(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Voteba15 
Jake
(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Voteba13(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Voteba14(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Voteba15 
Edgar
(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Voteba13(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Voteba14(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Voteba15 
Abigail
(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Voteba13(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Voteba14(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde.

Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Go down

(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Empty (offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde.

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 18:59

Hejsa kære alle på Underworld. ^^ Det er så dejligt at se alt den aktivitet herinde, når man for så lang tids siden har haft posten som admin for denne side. Men nok om den historie.

Jeg vil meget gerne have jeres hjælp, da jeg sidder lidt i en situation, hvor jeg er vold bekymret for en af mine kære emnepartner, som er "forsvundet".
På the Underworld ved jeg, at hun har haft karakteren Zefira, men kender ikke noget til hvis hun skulle have andre karakterer.
På min side The new world har hun for de personer, som er inde på den og kender til den, så har hun brugerne Payne og Serah.
Men hun har slet ikke været på i over en måned. Jeg har hendes skype og snakkede vold godt med dette dejlige pigebarn, men har desværre aldrig fået hendes mobilnummer.(og nej har ikke hendes facebook fordi jeg ligesom ingen facebook har)
Hun(Emillie) kan dog i tide og utide forsvinde pga internettet som driller i under en uge eller lige knap en uge i træk.

Men vil bare vide, om der er nogen som kender til pigebarnet, som enten kan lige fortælle mig at hun er rent faktisk i live eller som evt kunne smide et mobilnummer i min retning. Og ja jeg ved, at hvis nogen af jer er venner med hende, at det kan virke rets så en dårlig ide at bare give nummeret til en fremmede, men hvis i nævner karakteren Vladimir til hende fra the new world. Så ved hun 100% hvem det er.

Håber nogle kan hjælpe mig og bevise, at det bare er mig som er hysterisk angående med de ideer om, hvad der kunne have haft sket med hende.

Ellers forsæt goddag til jer alle, som end kigger her ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Empty Sv: (offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde.

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 19:25

Ingen der kender Emillie tøsen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Empty Sv: (offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde.

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 19:28

Pus, lad nu de andre tænke og evt. læse dit indlæg XD En halv time er vel næppe nok. Smile

Men bare rolig, er ret sikker på at Payne har det fint, hun har måske bare brug for en pause.
På the house of night, har min bedste ven (og url kæreste) ikke været på siden december, så den slags ting sker altså bare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Empty Sv: (offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde.

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 19:37

Jeg skrev nu mest igen, fordi min emne druknede de alle de andre svar Very Happy

Mmmm som jeg sagde, måske var det bare mig, som er hysterisk og har abstinenser XD
Men jo er anyway bekymret. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Empty Sv: (offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde.

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 19:43

Badgirl vil du fortrælle mig hvor hun er, når du finder hende?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Empty Sv: (offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde.

Indlæg af Gæst Ons 24 Apr 2013 - 3:43

Hun er okay ^^ har snakket med hende nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Empty Sv: (offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde.

Indlæg af Gæst Ons 24 Apr 2013 - 10:11

Det var godt ^^ Du må gerne sige, at jeg(Vladimir) er ved at gå ud af mit gode skind når jeg mangler min Payne hihi/ikke hører fra hende XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde. Empty Sv: (offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Skriv nyt emne   Besvar indlægget
 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum