Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde.
:: Brugerhjørnet :: Spørgsmål
(offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde.
Jeg vil meget gerne have jeres hjælp, da jeg sidder lidt i en situation, hvor jeg er vold bekymret for en af mine kære emnepartner, som er "forsvundet".
På the Underworld ved jeg, at hun har haft karakteren Zefira, men kender ikke noget til hvis hun skulle have andre karakterer.
På min side The new world har hun for de personer, som er inde på den og kender til den, så har hun brugerne Payne og Serah.
Men hun har slet ikke været på i over en måned. Jeg har hendes skype og snakkede vold godt med dette dejlige pigebarn, men har desværre aldrig fået hendes mobilnummer.(og nej har ikke hendes facebook fordi jeg ligesom ingen facebook har)
Hun(Emillie) kan dog i tide og utide forsvinde pga internettet som driller i under en uge eller lige knap en uge i træk.
Men vil bare vide, om der er nogen som kender til pigebarnet, som enten kan lige fortælle mig at hun er rent faktisk i live eller som evt kunne smide et mobilnummer i min retning. Og ja jeg ved, at hvis nogen af jer er venner med hende, at det kan virke rets så en dårlig ide at bare give nummeret til en fremmede, men hvis i nævner karakteren Vladimir til hende fra the new world. Så ved hun 100% hvem det er.
Håber nogle kan hjælpe mig og bevise, at det bare er mig som er hysterisk angående med de ideer om, hvad der kunne have haft sket med hende.
Ellers forsæt goddag til jer alle, som end kigger her ^^
Gæst- Gæst
Sv: (offgame) Kan nogen hjælpe mig, leder efter en veninde.
Men bare rolig, er ret sikker på at Payne har det fint, hun har måske bare brug for en pause.
På the house of night, har min bedste ven (og url kæreste) ikke været på siden december, så den slags ting sker altså bare.
Gæst- Gæst
Mmmm som jeg sagde, måske var det bare mig, som er hysterisk og har abstinenser XD
Men jo er anyway bekymret. ^^
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
» vil nogen hjælpe
» Offgame
» Hedder det en veninde eller? ~~Nancy~~
» Blind date...very funny! (Camilles veninde)
:: Brugerhjørnet :: Spørgsmål
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper