Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ - Page 2 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ - Page 2 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ - Page 2 Voteba13Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ - Page 2 Voteba14Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ - Page 2 Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Tors 30 Maj 2013 - 12:02

//Det næste indlæg som kommer er Lu Xin med, så lige nu er det Kani, Lu Xin og Callie, sener kommer Kukiu og Eliza og skal nok sige til når de hopper ind:-D//

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ - Page 2 Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Lør 1 Jun 2013 - 20:51

//okay tak//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Jun 2013 - 17:02

//Lu Xin er er lige hurtig noget fakta om vores emne, huset og væreslerne kan du se på min perfil, Callie ligger på sit væresle og sover//

Kani kom frem for den nu helt mærke nat efter en lille gå tur ude i det fri, han's store sorte vinger slå flere og flere slag, i hans stærke arme havde han en ung pige ved navn Lu Xin, han havde fundet hende ude i en skov hvor hun var begynd at kaste blod op, Kani havde besluttet sig at tage hende med hjem, hvor han ville hjælpe hende lige som han vil hjælpe en ung varulv ved navn Callie og nok stadig lå på sit væresle og sov sammen med hans lille tiger unge, svagt kunne Kani se det kæmpe store hus som hans forældre havde boet i, Kani stoppede med at slå med sine kæmpe store vinge så de langsomt kom ned på jorden igen, kort tid efter stod Kani 5 meter fra sin hus, han så ned på pigen og opdage at pigen var skrækslagende over den lille flyve tur, han satte hende hurtig ned og sagde med en rolig stemme, "Hey velkommen til mit hjem, jo jeg skall ige hurtig side at en af mine veninder også bor her" han smilede sødt til hende og gik hen til døren og åbnede den lydløs, og gik ind og vente blikket imod pigen for at se om hun gik med eller om hun heller ville stå ude foran i mørket.

Den lille tiger unge som lå oppe i Callie's seng var blevet vækket af døren var blevet åbnet den stilede sig op og knurrede lavmidt så Callie nok vågnede af den, noget tid efter hoppede den ned fra sengen og løb ned under og lige hen til Kaniøs ben og hoppede op og ned af glæde over at se sin bedste ven igen.

Kani så ned på den og to den stille op og hviskede i den ører, "Ja hvem har været en god tiger" Hvorefetr han satte den ned igen og gik ind i stuen og satte sig ned for at slappe lidt af.

//Røkefølen er Kani, Lu Xin og Callie, sender kommer Kukiu og Eliza//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Jun 2013 - 17:05

lu xin så rundt og rystede stadig efter flyve turen. hun for en halv meter op i luften da hun så tigeren. "Det er jo en tiger" sagde hun rystende, og kunne ikke få ro på sit hjertes banken. tiger var jo et vildt dyr, så hvorfor pokker var der et her. men hun syntes også den bare lignede en forvokset kat.

//undskyld mit korte svar//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Jun 2013 - 17:16

Callie hørte tigeren og vågnede op hun rejste sig og gik ned til de andre og smiler for sig selv og slapper af og rødmer meget og ser på ham, ''kani?'' spurte hun blidt og kom der hen og smiler for sig selv og slapper af hun så pigen ''hej'' sagde hun blidt og så på kani også på pigen og så på tigeren og smilede bare og kunne ikke lade være...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Jun 2013 - 9:00

Kani smilede til Lu Xin "Ja det er en tiger, men han gør dig ikke noget" Han satte tigen ned igen og så at Callie var kommet ned i stuen til dem, Kani smilede stort til hende, han var glad for at se hende igen, og se at hun kunne gå igen, "Callie det her er Lu Xin, hun er menneske og hun skal bo her til hun er klar igen" Da han sagde at hun var menneske sagde han det mere med en hård stemme, han så hen på Lu Xin og sagde så igen med et smil på låæberne, "Og Lu Xin, det her er Callie hun er min besteven's lillesøster, hun er varulv og hun bor her også på grund af hun er blevet såret" Han så fra den ende pige til den anden pige, han kunne svagt mærke en føle hos Callie, om det var kærlighed som venner eller om hun var som en søster, eller noget helt andet viste han ikke, Lu Xin kendte han ikke så godt, men han viste at de nok skal få et godt venskab til hinanden, noget tid efter så han igen hen imod Callie, "Callie, vil du ikke nok vise Lu Xin et værelse som hun kan få, imens laver jeg lidt mad til jer begge, og til den lille tiger enden han bider i min sofa" han smilede glad til tigen og togden op og gik ud i køkkenet for at lave mad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum