Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~
Gæst- Gæst
Kani kom frem for den nu helt mærke nat efter en lille gå tur ude i det fri, han's store sorte vinger slå flere og flere slag, i hans stærke arme havde han en ung pige ved navn Lu Xin, han havde fundet hende ude i en skov hvor hun var begynd at kaste blod op, Kani havde besluttet sig at tage hende med hjem, hvor han ville hjælpe hende lige som han vil hjælpe en ung varulv ved navn Callie og nok stadig lå på sit væresle og sov sammen med hans lille tiger unge, svagt kunne Kani se det kæmpe store hus som hans forældre havde boet i, Kani stoppede med at slå med sine kæmpe store vinge så de langsomt kom ned på jorden igen, kort tid efter stod Kani 5 meter fra sin hus, han så ned på pigen og opdage at pigen var skrækslagende over den lille flyve tur, han satte hende hurtig ned og sagde med en rolig stemme, "Hey velkommen til mit hjem, jo jeg skall ige hurtig side at en af mine veninder også bor her" han smilede sødt til hende og gik hen til døren og åbnede den lydløs, og gik ind og vente blikket imod pigen for at se om hun gik med eller om hun heller ville stå ude foran i mørket.
Den lille tiger unge som lå oppe i Callie's seng var blevet vækket af døren var blevet åbnet den stilede sig op og knurrede lavmidt så Callie nok vågnede af den, noget tid efter hoppede den ned fra sengen og løb ned under og lige hen til Kaniøs ben og hoppede op og ned af glæde over at se sin bedste ven igen.
Kani så ned på den og to den stille op og hviskede i den ører, "Ja hvem har været en god tiger" Hvorefetr han satte den ned igen og gik ind i stuen og satte sig ned for at slappe lidt af.
//Røkefølen er Kani, Lu Xin og Callie, sender kommer Kukiu og Eliza//
Gæst- Gæst
//undskyld mit korte svar//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Another day another drama ~Kukiu&Callie~
» Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~
» et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//
» //shifty// nyt hjem
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine