Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba13Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba14Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba15 
Natalie
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba13Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba14Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba15 
Lori
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba13Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba14Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba15 
Valentine
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba13Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba14Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba15 
Jake
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba13Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba14Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba15 
Lenore
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba13Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba14Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba15 
Renata
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba13Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba14Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba15 
Katrina
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba13Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba14Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba15 
Sean
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba13Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba14Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba15 
Abigail
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba13Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba14Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 14 Jun 2013 - 12:48

Sted: Doomsville City: Doomsville Angerforge District: Gaderne.

omgivelser:: Indenfor: Der er link på min profil om hvordan der ser ud inde i mit hus.
Undenfor: Masser af væsner som går frem og tilbag for at købe ind, små drenge og piger som tikker om penge elelr mad, selv om deres forælder er rige.

Tid: Eftermiddag

Vejt: Solen står højt på himmel, luften er varm og nogen gange kommer der en kold ving som gør luften køligt.



Indfor:
Der var helt stille i det kæmpe store hus som ligger i Doomsville City, der har det ligget i mere end 200 år, dette hus er ikke et helt normalt hus, i dette hus er beboet af 4 væsner, to unge varulve som er i familie, den ende at en mand ved navn Kukiu og den anden er han's lillesøster Callie, så er det en ung Engel som ikke er en lys engel nej men en falden engel ved navn Kani, han er helt alene i verden, det eneste han har er en tiger unge som han tog til sig for noget år tilbage, det sidste væsen er en ung kvindlige vampyr ved navn Eliza, Kukiu og Eliza er kærester selv om man skulle to at de vil slå hinanden ihjel.


Inde i det kæmpe store hun gik Kani stille og roligt frem og tilbage for at få sine tanker på plasd, Callie var taget ud i skoven for at hage efetr hun har ligget hjemme hos ham og ikke kun noget som helst, Kukiu og Eliza var taget i byen for at købe ind til i aften, for de skulle lav mad, hvis de altså kunne komme igennem alle de væsner som var uge på gade i dette øjneblik, Kani gik vider i det tomme og stille hus, men hvad var ikke alene det eneste levende væsen ud over sig selv var tiger ungen som havde valgt at tage en godt lur på en stoldine i suten var Kukiu altis sad hvis han var sur, og idag hvade tigeren tagte chancen og havde ladt sig.

Kani viste ikke rigti gved han skulle lave, så han så på tigeren og havde men en trist stemme, "Hvad skal jeg dov gøre, min ven?" Tigeren åbnede sine øjne og så bare træt på Kani og lade sit hoved tilbage, den viste heller ikke hvad han skulle være.


//Alt det her hvor de andre er har vi aftalt, rækkefølen er Kani, Callie, Kukiu og Eliza//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 14 Jun 2013 - 15:52

den unge varulve pige kom gående gennem døren og så på dem og rødmede meget, ''jeg er hjemme kani'' sagde hun og kom ind og smilede for sig selv og undrede sig, ''keder du dig?'' spurte hun blidt og roligt, hun satte sig ned ved siden af ham go smilede for sig selv, og tænkte over hvad kuki havde fortalt hende omkring kani, men callie kunne ikke lade være med at tænke på det hun så ned i jorden, ''hvad har du lyst til at lave?'' spyrte hun blidt og roligt og slapper af og tænker på hende og smiler for sig selv... callie så den lille tiger unge.. ''er min bror og hans kæreste ikke hjemme?'' spurte hun blidt og så på ham og rødmede over kani hun kunne godt lide ham en smule...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 14 Jun 2013 - 19:37

//Vil lige hurtig sige at det kun er Kani og Callie der er hjemme, Eliza og jeg kommer hjem lidt sender//

Undenfor:

Den unge Ulv til Kukiu gik rundt i Doomsville City med sin elskede Eliza i hånden, han kunne slet ikke forstå at de var sammen, når den ende nu var en varulv og den anden en vampyr, Kukiu var ligeglad med at folk sagde om dem, for han viste at det ikke passede, han smillede sødt til Eliza og sagde med en glad og kærlig stemme som han altid brugte når han snakkede til hende, "Når hvad skal vi lave af mad i aften?" Han smiliede bare til hende, og kyssede hende på håndfladen, han gik vider og så rundt for at finde på noget at lave i aften, han så en sød lille pige sidde i siden af vejen men et glas foran sig med nogen få penge i, Kukiu smilede til hende og ledte efetr nogen penge i sin lomme som ham kunne give pigen, de eneste han sådan lige hurtig fandt var 10 sløvmønter og gav hende de penge han havde, hvor efter han tiggede på Eliza og ventede på at hun skulle svare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 14 Jun 2013 - 20:03

Eliza så på sin dejlige fyr som var varulv hun kyssede hans kind, ''jeg ved godt hvad jeg skal ha, men øm... hvad med noget steg af en art, tror du kani og callie vil ha det i aften?'' spurte hun blidt og holdte kuki i hånden hun er simpel hen så glad for ham han betyder alt for hende, hun rødmede meget over hvor hos hendes kæreste er, hun var i hver til faldt meget glad for ham under ingen tvilv.... hun så glad på kuki da han gav penge til den lille pige, hun var glad for hun havde kuki..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 17:46

Indenfor:

Imens Kani gik rundt inde i det kæmpe store hus, hørte han hoveddøren gå op og han kunne gætte sig frem til at det var Callie som var kommet hjem, for det kunne ikke være Kukiu og Eliza for så hurtig kunne de da ikke købe ind, han hørte den dejlige stemme som altid kunne få ham til at falde til ro, "Hey Callie dejligt du er hjemme" Han så hen på hende da hun spurgte om han kede sig, han ville helst sige sandheden til hende men hvad skulle de dov lave hvis han sagde at han kedet sig lidt for meget, "Næ ikke sådan rigtig Callie" Han smilede til hende da hun satte sig ned på en stold som var overfor ham, hvad havde han lyst til, han mærkede sine lyster komme, men stoppede sig selv i det da det var Kukiu's søster, "Hvad har du lyst til at lave?" Han så spørgerne på hende og blev bare ved med at stå og kigge på hende, han så ikke mere til hende, han kunne svagt mærke at det løb ned af hans ryg så han over vejede at tage sin sorte bluse af men så alligevel ikke, "Nej de er ikke hjmme indnu"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 18:05

Callie gik hen til ham og rødmede, ''tja, jeg har meget energi, så har du nogle gode ideér til noget man kan lave når man har meget energi søde kani'' spurte hun blidt og roligt og slapper af, og rør ved hans kind og ser fllirtende på ham, da hun jo havde været en smule vild med ham i et lille stygge tid, hun rødmede meget over det hun havde gjort hun smilede...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 18:17

Udenfor:

Kukiu smilede til Eliza og kunne ikke lade være med at grine af det hun lige havde sagt, "Sandt nok men vi skal lige finde noget blod først til dig, men hvilke noget blod vil din smukke pige havde i aften, og jo hvorfor ikke tage noget kød i aften og måske lidt salat til Kani" Han smilede til hende og kyssede hende på halsen imens han svagt bid hende så hun lig kunne mærke hans tænker, det var ikke hårdt eller noget bare sådan sødt og dejligt, han så hvordan Eliza smilede sa han havde givet pigen nogen penge, han så på hende og rystede på hovedet, "Hvad nu, er det forkert at jeg giver penge ud til tikker?" Han smilede bare kærligt til hende imens han gik hen til en butik hvor man kunne købe noget køb og lidt frygt og grønt.


Sidst rettet af Kukiu Søn 16 Jun 2013 - 18:31, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 18:23

eliza smilede glad og tog hans hånd kærligt, ''nej det er sødt af dig at give penge til tikker'' sagde hun kærligt og lod sin hånd nusse hans kind kærligt, ''hm... måske lidt kanin eller noget i den slags'' sagde hun kærligt og rødmede meget og smilede for sig selv, hun kunne ikke mestemme sig for hvad hun ville spise der var så mange lækre ting man kunne spise, hun rødmede over det kuki gjorder, hun var glad, ''kuki, stoler du overhovede på kani er alene med din søster?'' spurte hun kærligt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 18:29

Indenfor:

Kani smilede til hende og svarede hende sødt tilbage, "Hmm måske kunne vi finde på noget sammen, har selv også meget energi, så måske kunne vi lavde noget sammen? Han smilede bare sødt til hende, og mærkede hendes dejlige bløde hånd imod hans kind, han havde aldrig set hende som andet end en søster, han havde ikke sådan tænkt sig at gøre hende noget på den møde, men hans lyster var ved at tage over ham og han kunne snart ikke holde sig tilbage, og det havde han sådan redt i, for nogen minutter efter lå hans læber imod hendes læber, han tog sin hånd om bag hendes nakke og nussede hendes hår blidt og kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 18:37

Callie blev overraskede over at hans læber meget hurtigt var mod hendes, hun lagde sine arme om hans nakke og kyssede blev stille og roligt hedt, hun tog om ham og rødmede meget, og så på ham hun havde ikke regnede med kani ville kysse hende, de havde jo mere bare været søskende end noget andet, hun var glad for ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 19:17

Indenfor:

Kukiu smilede til hende da hun sagde at hun ville havde kanin eller noget andet, han smilede sødt og sagde med en stille stemme, "Vil du virkleig ikke havde noget andet en kanin som du næsten altid spiser" Han tog stille hendes hånd og hørste igen hvad hun sagde, om han var bange for at Kani var alene sammen med Callie men han tog sig ikke af det sådan rigtig, "Callie er ude og jage og jeg stoler på hende, hun er min søster den eneste familie jeg har tilbage" Han så lidt trist ned han viste ikke om Eliza kunne forstå ham, for hun var jo også en del af hans liv, men ikke på samme møde som Callie var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 19:25

Eliza kysser hama og nusser hans kind, ''det ved jeg godt skat og jeg ved hvordan du har det'' sagde hun....  ''hm.. jeg ved ikke hvad jeg ellers har lyst til at spise, en kat kunne måske være noget eller noget'' sagde hun blidt og roligt og slapper af og smiler for sig selv og slapper af og rænker på en masse og smiler..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 19:32

Indenfor:

Kani mærkede hendes hænder om sin nakke og det var først der han opdagede hvad fanden han havde gang i, han skubbede sig selv væk fra hende og satte sig ned på sofaen og lade hænderne bag nakken, "Callie vi skal ikke, det er forkert" Han så væk fra hende, hvad fanden havde han gang i at kysse sin bedsteven's lillesøster, når han havde lovet han at lade være, hvorfor var han blevet så dum oven i hovedet, hvordan kunne han finde på det, idito det var lige det han var, han viste at Kukiu vile blive pisse sur på ham og måske ville hans ulv tage over ham og alå Callie og måske enddag slå Kani ihjel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 19:42

Callie så på ham, nok havde han ret, men callie ville så gerne kysse med ham og rørte ved ham, hun sætter sig på hans skød og ser på ham og slikker sig om munden ''kani... nej glem det'' sagde hun og flyttede sig og gik væk fra ham og op på sit værelse og satte sig på sin seng og sukkede og skubbede til et bord på sit værelse hun hadet at hun ikke bare kunne gøre om en hver pige ville, bruge sin krop, og forføre ham, men hendes krop var fyldt med mange sår og ar...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 12:22

undenfor:

Kukiu smilede til sin elskede Eliza, "Vil du gerne hvade en kat min elskede" Han holde hende i hånden og fik købt lidt køb men han synes ikke rigtig der var noger grønt han havde lyat til at købe til sin bedsteven, han smilede til kvinden som solgte køb og gik ud for at finde et sted de havde noget godt grønt som Kani kunne få til sit køb, Kukiu fik tanker om hans søster og Callie, han vil aldrig noen sine tilgive Kani hvis han havde sex med hende, bare hvis de havde kysset ville jeg ikke tilgive ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 13:32

Eliza smielde for sig selv og slappede af og tænkte på en masse og smiler glad for sig selv og kysser ham, ''ja tak'' sagde hun kærligt og smiler for sig selv og tænker på en at få en familie med ham men uden at fortælle ham det hun tur ikke fortælle ham det på nogle måde. han betød for meget for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 20:47

Indenfor:

Kani mærkede at hun satte sig hos ham men indne han nået at sige noget til hende om hvorfor han ikke kunne kysse hende var hun gået, han så ned i gulvet og følte at det var hans skyld at hun var blevet ked, havde hun virkelig følelser for ham og hvis hun havde hvorfor var hun så bare gået med tårer i øjne, han valgte at gå op til hende, da han var nået hen til hendes dør bankkede han pænt på og ventede på at hun skulle sige at han godt måtte komme ind, "Callie det er ikke din skyld det er min egen, vil du ikke nok åbne døren så jeg kan gøre det godt igen indne Kukiu og Eliza kommer tilbage" Han viste godt hvad han skulle gøre hvis hun virkelig havde følelser for ham, men han vil kun hvis hun gav ham lov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 21:09

Callie så på døren, hun gik hen til døren og åbnede ''hvad kani?'' spurte hun stille og stille hun var ked af det han havde gjort, hun var forelskede i ham og han mente sikker hun ikke var det værd, hun så ned og gik ind på sit værelse og lod døren stå åben og satte sig ned med ryggen til ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 1:31

Undenfor:

Kukiu fandt fram til en butik som solgte grænsager Kukiu smilede til ELiza og sagde med en kærlig stemme, "Vent her ude min kære, henter lige noget grønt til Kani også tager vi ud og jager efter noget mad til dig, jeg har huskede nogen flasker som vi kan hælde blod i til sender og måske noget til imorgen" Han kyssede hende hurtigt på panden og gik ind af døren.

Nogen minutter efter kom Kukiu med en pose som havde fået af manden som solgte grønsager, Kukiu gik hen til ELiza og tog hende i den anden hånd for at tage ud og jage et dyr eller to, "Når min kære hvilket dyr skal vi jage? du bestemmer" denne gang kyssede han hende på kinden og gik vider hen af stien som gik ud af byen og ud i skoven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 17:46

Eliza lod sin hånd flette fingre med fyren der var hendes livs kærlighed, hun tog hans hånd og lagde sit hovede på hans skuldre og smielde glad, ''elsker at jage panter'' sagde hun kærligt og rør ved hans kind kærligt og smiler for sig selv og slapper af og tænker på en masse...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Tors 20 Jun 2013 - 15:39

Kani så hvordan Callie åbnede døren, hun havde grædt og det sårere Kani rimelig meget, "Callie der er ikke noget galt med dig overhovedet" han gik ind på hendes værelse og satte sig på sengen ved siden af hende, han havde næsten glemt hvordan hendes værelse så ud, fordi han viste at hvis folk går ind på deres værelse så er det fordi de ville havde fred, "Callie du ved jeg holder af dig, og jeg vil gerne alt for du har det godt og er lykkelig, bare sig hvad jeg skal gøre og jeg gør det" han lade sin egen hånd oven på hendes og ventede på at hun skulle bede ham om noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Tors 20 Jun 2013 - 19:33

Callie så på ham og rødmede ''kys mig kani som du ville kysse en du ville kunne være sammen med'' sagde hun trist da han jo havde sagt han ikke ville være sammen med hende, så hun ville nyde det tid de kunne nå og ha sammen, kuki ville nok slå kani i hjel hvis han fanndt ud af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 20:25

Undenfor:

Kukiu smielde frækt til sin elskede Eliza, "Fint skat, lad os gå ud og jage så du kan få lidt mad" Hvorefter han kyssede hende og forvandlede sig et den sorte han ulv som nogen gange kunne tage over ham, hvis han var sur eller trist, han løb afsted imod skoven for at jage med Eliza.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 20:32

Eliza løb efter ham og kom op ved siden af ham og nusser ham på kinden inden hun sprang til siden da der kom et træ hun smilede og sprang på en pater og drak af den, dog kradsede panter hende på armene hun skreg af smerte og holdte for sin arm og drak det sidste af blodet og satte sig ned og holdte for sin arm ''lorte panter...'' hvæssede hun dog healede det.... bare en smule langsomt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 21:25

Indenfor:

Kan hørte hvad Callie lige havde sagt, vil hun virkelig gerne havde at han kyssede hende, stille og rolig længede Kani sin længer ind til hende og lade sin læber imod hende, og kyssede hende det var helt utroligt, han kyssede hende som aldrig før, han lukkede øjne og lade stille og roligt sin tunge ind i hendes mund for at lege med hendes, han viste godt at Kukiu ville blive sur over det, men Kani var ligeglad lige nu, før det eneste han havde i tankerne var at gøre Callie glad.

//Jeg tænkte på at imens Kukiu og Eliza var unde og jage at det kun var mig og Callie som skrev, så mnet ikke blev for langt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum