Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Who am I now?? //Jake//
Englen og dæmonen tager på en weekends fravær xD..  EmptyIdag kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Englen og dæmonen tager på en weekends fravær xD..  EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Englen og dæmonen tager på en weekends fravær xD..  EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Englen og dæmonen tager på en weekends fravær xD..  EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Englen og dæmonen tager på en weekends fravær xD..  EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Englen og dæmonen tager på en weekends fravær xD..  EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Englen og dæmonen tager på en weekends fravær xD..  EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Englen og dæmonen tager på en weekends fravær xD..  EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Englen og dæmonen tager på en weekends fravær xD..  EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Englen og dæmonen tager på en weekends fravær xD..  Voteba13Englen og dæmonen tager på en weekends fravær xD..  Voteba14Englen og dæmonen tager på en weekends fravær xD..  Voteba15 
Rafaela
Englen og dæmonen tager på en weekends fravær xD..  Voteba13Englen og dæmonen tager på en weekends fravær xD..  Voteba14Englen og dæmonen tager på en weekends fravær xD..  Voteba15 
Jake

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner

Englen og dæmonen tager på en weekends fravær xD..

Go down

Englen og dæmonen tager på en weekends fravær xD..  Empty Englen og dæmonen tager på en weekends fravær xD..

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 13:48

Jacob: Så skal vi desværre melde fravær endnu engang..
Josh: Jup, men det er der jo ikke så meget at gøre ved desværre, når familien kalder så kommer vi xD
Jacob: Men men, vi kan jo lide at være her? o.o
Josh: Ja, men det betyder da ikke at bare fordi vi har lidt fravær så..
Mig: Ti stille i to og lad mig tage ordet! xD
Josh og Jacob: Lukker munden helt i og sætter sig ned)

Nå, så jeg forsøgte at skrive så har jeg ikke tid til at komme på her fra i dag af, til på lørdag eller måske søndag ^^ Og med fra i dag af, mener jeg her fra 4 tiden af, da jeg tager et smut ud til min far, for at være sammen med dem der nu bor derude i Randers xD. De får mig altid til at smile og jeg elsker at være hos dem, men misforstå mig ikke, jeg elsker skam også at værer her.. Men ja, de bliver nok skuffet hvis jeg ikke besøger dem og jeg fortryder nok at jeg ikke gjorde det xD
Men i hvert fald, så kommer jeg ikke på og svarer ikke emner ^^ Måske et kig over mobil, men ellers ikke mere ^^ Kan godt nå at svarer jer nu, hvis i ønsker det ^^ Men ellers så.. Der er vist ikke så meget andet at sige.. Øh.. nej, jeg har egentlig ikke mere at sige end i må have en god weekend, og på gensyn!! ^^

Josh: Th, det kunne jeg da også have sagt Razz
Mig: Josh? Ik bland dig! xD

- Den tossede pige fra midtjylland... Eller hvor jeg nu bor xD

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Englen og dæmonen tager på en weekends fravær xD..  Empty Sv: Englen og dæmonen tager på en weekends fravær xD..

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 13:50

Jo søde du bor i midtjylland Razz

Go weekendt til dig også Smile

Gæst
Gæst

Englen og dæmonen tager på en weekends fravær xD..  Empty Sv: Englen og dæmonen tager på en weekends fravær xD..

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 13:54

Kunne godt tænke mig at svar fra Josh og Jacob! xD

O.O

I BEGGE FORLADER MIG?! D:

Ej hvor er i onde! xD

Ej i må hygge jer, og lade mig vente på at i kommer og svarer på emnerne her! xD

Hyg jer! Razz

Gæst
Gæst

Indlæg af Delilah Tors 25 Apr 2013 - 13:54

Tsh tsh ... Joshy og Jacob blander sig også altid o.o

Ej, hyg dig! Håber du får en god tur, og vi glæder os til vores yndlings babydæmon og hvide dæmon kommer tilbage xD
Eller er det bare mig der vil have de to tilbage? I andre må da gerne få Joshy og Jacob o.o

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 14:00

Tak allesammen!! ^^

Og ja, du har helt ret Delilah de blander sig altid xD
Det ved jeg ikke om det kun er dig Delilah o.o Hvis det er så er det da en lille smule sårene xD Ej, jeg kommer igen lørdag eller søndag ^^ Razz

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum