Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg.
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg.
Det er sådan at jeg skal ned til min mor her i dag, hun skal opereres mandag og må ikke være alene, desuden så er jeg meget bekymret for hende da hver gang hun er blevet opereret er der gået noget galt så slipper hende ikke af syne det næste stykke tid.
Og så er det desværre sådan at som så mange af jer andre herinde her jeg også eksamner, jeg skal trække eksamens spørgsmål i biologi tirsdag og skal så op onsdag (24-timers eksamen) så der vil jeg nok ikke være til ret meget, eller måske, det er svært at forudsige det hele lige nu men ville blot give en heads up på at jeg muligvis er fraværende det næste stykke tid.
Jeg kommer nok til at give lidt opdatering herinde i løbet af tiden jeg er væk (:
- Jackson, Garret, Selicity og Alane.
Gæst- Gæst
Sv: Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg.
Og held og lykke med din eksamen selvfølgelig også.
- Antal indlæg : 6527
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
- If you need me, just text!
Alt held og lykke til dig! <3
Gæst- Gæst
Som lovet kommer der lige en opdate; Operationen gik helt forfærdeligt, allerede en time efter min mor var kommet hjem røg hun tilbage på hospitalet da hun var ved at forbløde, ambulance folkene var bange for at hun ikke ville klare den, men det gjorde hun! Hun blev syet lidt mere og så gik det, i hvert fald indtil torsdag hvor hun så atter engang røg ind, denne gang fordi hun bare havde det rigtig dårligt, de kunne dog intet finde..
Hvad angik min eksamen så gik det rigtig dejligt men selvfølgelig skulle mine nerve og snøvlen spænde ben for mig atter engang så det der faktisk havde været et 12-tal blev til et 10-tal, hvilket jeg skam også er ganske glad for! (:
- Lige en anden sidenote, jeg har endnu en eksamen her på torsdag, matematik for at være mere præcis hvilket betyder at der er en masse at læse op på så mine svar bliver nok en anelse ustabile! (:
Gæst- Gæst
» Muligt fravær...
» Weekends fravær!
» Weekends fravær :)
» Englen og dæmonen tager på en weekends fravær xD..
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper