Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Nyt legetøj til plottet! og et hurtigt spørgsmål... EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Nyt legetøj til plottet! og et hurtigt spørgsmål... EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Nyt legetøj til plottet! og et hurtigt spørgsmål... EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Nyt legetøj til plottet! og et hurtigt spørgsmål... EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Nyt legetøj til plottet! og et hurtigt spørgsmål... EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Nyt legetøj til plottet! og et hurtigt spørgsmål... EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Nyt legetøj til plottet! og et hurtigt spørgsmål... EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Nyt legetøj til plottet! og et hurtigt spørgsmål... EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Nyt legetøj til plottet! og et hurtigt spørgsmål... EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Nyt legetøj til plottet! og et hurtigt spørgsmål... Voteba13Nyt legetøj til plottet! og et hurtigt spørgsmål... Voteba14Nyt legetøj til plottet! og et hurtigt spørgsmål... Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Nyt legetøj til plottet! og et hurtigt spørgsmål...

Go down

Nyt legetøj til plottet! og et hurtigt spørgsmål... Empty Nyt legetøj til plottet! og et hurtigt spørgsmål...

Indlæg af Sean Tirs 30 Apr 2013 - 22:17

Hejsa kære brugere!

Vi admins har snakket lidt om hvordan vi kan give jer mulighed for bedst at lege med på plottet og har valgt at oprette et nyt sted til jer, et sted som er blevet ramt af den nye krig mellem levende og døde!
Stedet hedder Dødsmarken.
I finder det her:
https://theunderworld.danskforum.net/f106-ddsmarken

Brug det!

Der ud over har jeg et hurtigt spørgsmål til jer, eller anmodning mere.
Jeg mangler stadig på E-rangs væsner for at være færdig, den ene er til sirener. Men jeg aner ikke hvad jeg skal kalde sirenernes! Jeg har heller ingen ide om hvordan de skal være endnu.
Enhver ide er velkommen!

Fortsat god uge
- Sean
på vegne af DTBM.

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum