Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
The party killer ~Dominic~ EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
The party killer ~Dominic~ EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
The party killer ~Dominic~ EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The party killer ~Dominic~ EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The party killer ~Dominic~ EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
The party killer ~Dominic~ EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
The party killer ~Dominic~ EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
The party killer ~Dominic~ EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The party killer ~Dominic~ EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
The party killer ~Dominic~ Voteba13The party killer ~Dominic~ Voteba14The party killer ~Dominic~ Voteba15 
Genevira
The party killer ~Dominic~ Voteba13The party killer ~Dominic~ Voteba14The party killer ~Dominic~ Voteba15 
Valentine
The party killer ~Dominic~ Voteba13The party killer ~Dominic~ Voteba14The party killer ~Dominic~ Voteba15 
Jake
The party killer ~Dominic~ Voteba13The party killer ~Dominic~ Voteba14The party killer ~Dominic~ Voteba15 
Edgar
The party killer ~Dominic~ Voteba13The party killer ~Dominic~ Voteba14The party killer ~Dominic~ Voteba15 
Abigail
The party killer ~Dominic~ Voteba13The party killer ~Dominic~ Voteba14The party killer ~Dominic~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

The party killer ~Dominic~

Go down

The party killer ~Dominic~ Empty The party killer ~Dominic~

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 20:17

Tid: 23.42!
Sted: Firestep Diskotek!
Vejr: Luften er varm, men der er overskyet, så man kan ikke se stjernerne!
Omgivelser: En hel masse festglad unge mennesker! Bvadr!
Påklædning:
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] Hun har bare ikke brunt hår, men rødt og så er hun en del mere bleg!

Bella kiggede ned ad gaden! Hvor skulle hun gå hen? Hun var tørstig, men ikke tørstig nok til at dræne et menneske.. Hun var træt, men ikke træt nok til at sove! Hun havde mest af alt bare lyst til at have en aften/nat for sig selv, men havde alligvel også lyst til at lave noget 'sjovt'! Bella kiggede igen ned ad gaden og fik øje på Firestep Diskotek! Hun fik et skævt smil over læben! Hun havde fået en ide! Hun gik med målrettede skridt hen mod diskoteket! Hun smilede stadigt skævt, men fjernede dog smilet lige inden hun gik ind! Ingen skulle tro at de havde noget at gøre sammen med hende!
Bella åbnede døren ind til diskoteket og blev ramt af en høj musik! Ad! Hun kunne bestemt ikke lide musik, og specielt ikke musik med bas i! Det larmede for meget! Bella gik med stadigt målrettede skridt op mod baren, og satte sig! Hun råbte til bartenderen at hun skulle have en drink! Da hun havde fået sin drink i hånden satte hun sig til at tænke! Hvordan kunne hun ødelægge denne fest mest muligt?


Sidst rettet af Bella-Kate Ons 1 Maj 2013 - 21:21, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The party killer ~Dominic~ Empty Sv: The party killer ~Dominic~

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 21:20

Påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Dominic slikkede blodet væk fra tænderne og læberne. Han smed det døde lig fra sig, og rettede på sit tøj. Det nøgne lig havde været en pige der havde været lidt for grov mod ham. En lussing var ikke noget Dominic ville have, og da slet ikke når pigen selv havde lagt op til at danse... Hrmpf. Så han var åbenbart blevet for direkte, og hun havde givet ham en lussing. Ja, så havde han trukket hende udenfor, og gæt så hvad han havde gjort.. Noget enhver kvinde helst ville undgå. Eller, de fleste ville. Han havde samtidig drukket hende tom for blod, så nu var han i hvert fald ikke sulten mere. Han smilede skævt, og begravede hænderne i jakkelommerne. Han traskede ind i diskoteket igen, og så rundt. Den høje musik gav ham adrenalin i kroppen, og en pludselig lyst til at hoppe op på et bord og råbe højt op om at verden var et godt sted når man havde evigt liv! Men han lod være. Det ville være dumt. Så i stedet gik han hen til baren, fik en drink, mens han blik søgte efter et nyt offer. Deres følelser strømmede mod ham, og han smilede skævt. Lyden af noget glas der gik i stykker fik ham til at se hen imod en servitrice der havde tabt nogle drinks.. Og en mand stillede sig bag hende, kyssede hendes nakke, og rev lidt i hendes arbejdstrøje. Dominic rynkede på panden, rystede på hovedet, og hans blik gled videre. Hans øjne landede på en... Vampyr. Med rødt hår. En bleg og rødhåret vampyr. Han smilede skævt. "Hvad laver en vampyr mon på et diskotek mens hun ligner en der tænker så det knager?" Spurgte han mens han så på hende. Han så ned i sin drink, og smilede for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The party killer ~Dominic~ Empty Sv: The party killer ~Dominic~

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 21:32

Bella drak af sin drink mens hun fortsat forsøgte at finde en måde at ødelægge festen på.. Hun havde endnu ikke fundet en god måde.. Kun måder som ville afsløre hele hendes identitet og gøre hende meget upopulær! Den ene måde var bl.a. at dræbe en person midt i blandt alle andre! Hun forestillede sig folkene rundt oms reaktion, da hun blev forstyrret af en fyr, som så ud til at være lidt ældre end hende! Hun skærpede sine sanser lidt og lugtede diskret til ham! Hun åndede dybt ind, og kunne fornemme på ham, og lugte på ham, at han lige havde drukket blod, men han var for mørk til at være vampyr! Der var kun en anden mulighed med den lugt! Bloddæmon! "Hvad rager det en forstyrrende bloddæmon?" Bella gloede ondt på ham, og fik straks lyst til at slikke det blod han havde i mundvigene af, men hun styrede sig, og stoppede sig selv! Hun skulle ikke nyde noget af at han troede han kunne tage hende blod! Hun var om ikke andet mere magtfuld end ham, i følge sig selv i hvert fald! Bella kiggede ud på dansegulvet igen! Uambitiøse unge mennesker, føj! Mennsker i det hele taget! Der var et eneste menneske som Bella lige kunne fordrage. Hendes slave Jaques! Men hN var også absolut den eneste!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The party killer ~Dominic~ Empty Sv: The party killer ~Dominic~

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 14:34

Dominic tog en tår af sin drink, mens han fornemmede hun kiggede på ham. Han kiggede dog ikke på hende lige nu, han så bare ud mod dansegulvet. Han smilede lidt over at have fornemmet hendes lyst til at slikke blodet af hans mundviger. Teknisk fornemmede han bare hendes lyst til at slikke blod, og da han havde blod på den ene mundvige, kunne han regne det ud. Hans nøddebrune øjne landede på hende. Han betragtede hendes røde hår, det lignede det rene ild, tydeligvis et tegn på at hun var brandfarlig. Han smilede kækt, og så ned i sin drink.
"Den måde du ser rundt på, og hvordan du tænker meget. Plus, din lyst til at slikke blodet af min mundvige. Du er tydeligvis ude på noget. Dermed vedrører det mig fordi jeg er det samme sted som dig." sagde han roligt og kiggede på hende. Han tog en tår af sin drink igen, og kiggede mod dansegulvet. Han smilede stadig kækt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The party killer ~Dominic~ Empty Sv: The party killer ~Dominic~

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 14:50

Bella fjernede blikket fra de mange dansende unge, som bare fyrede den af, og over på drengen over for hende! Hun kiggede bebrejdede på ham, med sine mørkebrune øjne! Han var da ikke så lidt kæk? Og på sin vis irriterende! Bella hadede at bliveforstyrret! Folk havde ikke ret til at blande sig i hendes sager! Hun skulle have dem for sig selv! Hun rystede på hovedet og kiggede ned i sin drink igen, da han sagde det med hendes lyst til at slikke blodet væk! Hvordan vidste han det? Hun kiggede chokeret op på ham, men tog hurtigt facaden som hun altid havde på igen! "Du er da ikke så lidt kæk hva? Men jeg vil stadig mene at du ikke behøver vide det!" Bella kiggede irriteret på ham! Hun var på ingen måde bange for ham, på trods af at han var bloddæmon! Hun havde er våben, som var, om ikke andet lige så farligt som hans!
Hun drak lidt af sin drink! Hun kunne mærke at alkoholen i den påvirkede hende, fordi det var mange år siden hun sidst havde drukket noget som helst med alkohol i! Hun synes at blive en lille bitte smule svimmel, men hun holdte facaden og kiggede ud mod mængden igen!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The party killer ~Dominic~ Empty Sv: The party killer ~Dominic~

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 18:16

Dominic smilede uskyldigt til vampyren da hun kiggede bebrejdende på ham. Nå, så nu blev hun lidt tøsesur, hva? Han havde et uskyldigt glimt i øjnene da deres øjne mødtes. Han lagde hovedet lidt på skrå, og grinede lavt. Han fornemmede chokket i hende, men hun tog hurtig facaden op. Som om det kunne hjælpe hende, han kunne fornemme hendes følelser, uanset hvad. Han smilede flabet, og skævt.
"Vi har forskellige meninger, søde. Dit chok over at jeg kendte til din lyst til det med blodet, overrasker mig ikke." Han smilede stadig flabet, og havde stadig det uskyldige glimt i øjnene. Han lagde hovedet lidt på skrå.
"Du kan ligeså godt fortælle hvad du har tænkt dig. Jeg lader dig ikke være før du har sagt det." Han bundede sin drink, gav glasset til servitricen, og kiggede på vampyren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The party killer ~Dominic~ Empty Sv: The party killer ~Dominic~

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 19:38

Bella kiggede ondt på ham! Hun ville ikke virke svag og fortælle ham det, men alligevel ville hun gerne have at han lod hende være i fred med sine planer! "Du kalder aldrig mig søde igen, men hvis du så gerne vil vide det, så forsøger jeg at finde en måde at ødelægge denne fest på! Og du forstyrrer mig faktisk!" Hun sendte ham et 'Og-forsvind-så'-blik og bundede sin drink! Hun kunne nu for alvor mærke alkoholens effekt på hendes krop! Hun havde ikke forventet at den havde nogen effekt overhovedet på hende, fordi hun var vampyr, men det havde den åbenbart, og det chokerede hende en del!
Bella fik et skævt smil og læben, og strejfede hans arm kort! Hun tænkte selv på Athen skulle gå, og fik derved også ham til at tænke på det! Bella afventede hans reaktion på dette, og bedte om et glas vand fra servitricen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The party killer ~Dominic~ Empty Sv: The party killer ~Dominic~

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 20:50

Dominic ignorerede hendes onde blik på ham. I hans øjne var hun en lidt idiotisk pige. En ret dum pige også. Det ville have så morsomt hvis hun havde været blondine, så havde han kunne have kaldet hende blondinedum. Det var lidt svært at kalde hende det når hun var rødhåret... Han smilede uskyldigt.
"Søde, må jeg sige noget?" Hurtigt fortsatte han. "Dit hår ligner ild, og det forklarer hvorfor du er lige så ukontrolleret som ilden, og samtidig brandfarlig. Men du er heller ikke for klog. Så chancen for du er klog nok til at ødelægge festen, er meget lille." Han sagde det med en lidt hånende tone, men stadig uskyldig. Han betragtede hende da hun bundede sin drink, og han fornemmede hendes chok. Over hvad hun var chokeret over, vidste han ikke.
Da hun fik et skævt smil og strejfede hans arm kort, rynkede han på panden. Men så... Måske skulle han bare gå? Ja, det virkede som en fin ide. Hun var også kedelig. Han rejste sig op. "Tak for snakken, men jeg må desværre gå nu." Han bukkede galant for hende, og begyndte at gå... Mod dansegulvet. Han var der nok i nogle minutter, før han kom tilbage. Hans øjne lynede mens han så efter hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The party killer ~Dominic~ Empty Sv: The party killer ~Dominic~

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 21:11

Brlla kiggede op mod ham! Hun trak vejret hurtigt! Ingen havde før kaldet hende dum! Ingen havde før taget sig tid tik at lærer hende at kende! Bella kneb øjnene sammen og kiggede surt på ham! Hun ville gerne komme med en spydig kommentar, men hun kunne ikke sige det! Hun var for optaget af sine tænder! De var udspilede! De var spidse! Hun mærkede blidt på dem med tungen! Hun havde aldrig før prøvet at de var blevet udspilede uden at hun havde opfanget duften af et åbent sår! Hun havde aldrig før prøvet at de bare var blevet spidse fordi hun var blevet sur!
Bella nikkede let med hovedet da han gik! "Det glæder mig at du er nød til det!" Hun smilede svagt! Det glædede hende faktisk! Hun hadede folk der var sådan! Folk der modsatte sig hende! Folk som ikke gjorde, ligesom fyren her! Bella vendte sig mod sit glas igen, og sad og grublede videre da drengen kom tilbage igen! hans øjne lynede! Man kunne tydeligt se at han var sur.. Men over hvad? Over at hun havde fået ham til at gå?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The party killer ~Dominic~ Empty Sv: The party killer ~Dominic~

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 15:39

Dominic frydede sig over at han kunne irritere hende sådan. Han elskede at han havde lukket munden på hende, og hun var sur på ham. Han elskede at irritere andre, specielt dem der havde fortjent det. Og hun havde været en af dem der havde fortjent det. Han grinede lavt.
Dominic rynkede kort på panden da hun sagde det glædede hende. Men han tænkte ikke lige over det, han skulle bare væk.
Han stod hurtigt foran hende. Han bøjede sig lidt ned mod hende, så deres ansigter var tættere på hinanden. "Aldrig gør det igen! Aldrig!" Snerrede han. Han rettede sig op, og kiggede nedladende på hende. Han tog hendes glas, og hældte indholdet ud i gulvet. "Vær du glad for at det ikke blev hældt på dig." Han slog glasset så hårdt i disken at det blev lidt ødelagt. Han kiggede på hende. Han satte sig ned, lidt væk fra hende, og kølede ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The party killer ~Dominic~ Empty Sv: The party killer ~Dominic~

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 19:57

Bella så lidt efter ham! Det glædede hende at han var så nem at manipulere med.. Der skulle jo ikke andet end en lille strefning, og en tanke til, så var han væk! Bella frydede sig over det! Hun smilede lidt for sig selv og vendte så blikket mod baren! HUn tog en tår af sit glas vand! Den kølende drik havde ingen effekt på hende tørst, der skulle ganske vist noget andet til!
Bella satte glasset fra sig igen da fyren kom tilbage til hende og stak ansigtet helt op i hendes ansigt! Han snerrede til hende at det skulle hun ikke gøre igen... Bella lagde hovedet på skrå, for at lade som om hun på ingen måde vidste hvad han snakkede om. Hun smilede uskyldigt til ham.. Da han hældte vandet ud ved siden af hende fnøs hun! "Nåår, ja.. for jeg kan ikke tåle vand!" Hun rystede lidt på hovedet af ham! Hun havde dig aldrig været ude for noget værre.. En bloddæmon som troede at hun ikke kunne tåle vand!
Bella nikkede stille da han gik, for at vise at hun var helt tilfreds med at han holdte sig væk!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The party killer ~Dominic~ Empty Sv: The party killer ~Dominic~

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 20:17

Dominic var pisset af. Han ville ikke manipuleredes med! Han himlede med øjnene over hendes ord. Hvor var hun dog dum... Han hævede et øjnebryn, og fornemmede hun frydede sig. Han havde lyst til at kvæle hende, men tanken om at hun med en berøring havde puttet en tanke ind i hans hoved, stoppede ham.
Han surmulede ikke, nej, han holdte øje med hende. Ville hun udføre sin plan om at ødelægge festen?
"Har du tænkt dig at fuldføre din plan om at ødelægge festen?" Spurgte han, højt nok til at hun kunne høre det. Hvis hun ikke ville, så var det tydeligt hvad Dominic ville tænke om hende. En kylling. En svag vampyr, der ikke kunne klare sine problemer uden at få dem til at gå sin vej, med sin latterlige evne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The party killer ~Dominic~ Empty Sv: The party killer ~Dominic~

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 21:01

Bella fejede glasskårene ned fra bardisken, og så tænkende ud i luften! Hendes tanker var faldet tilbage på hendes egentlige ærinde herinde. Hun sukkede svagt og tænkte på livet løs! Hun opdagede at drengen snakkede til hende og vendte irriteret hovedet! "Ja, hvorfor skulle jeg ikke det?" Hun kiggede tilbage på den plet som hun havde kigget på før!
Bella kunne fornemme på drengens kropsprog at han syntes hun var svag! Bella trak vejret dybt ned i lungerne, for at styre sig, men lige lidt hjalp det! Hun fór op og over til ham! Hendes øjne var blodsprængte og hun stillede sig så tæt på ham at han kunne se hendes tænder. Hun hvæsede af ham! "Jeg er ikke svag," snerrede hun lige op i ansigtet på ham! Hun var sur nu! Hvordan kunne han tillade sig det? At synes hun var svag! Bella vendte om på hælen og satte sig hen på stolen hvor hun sad før, igen! Hun forsøgte at skjule sin aggressivitet og trak vejret meget dybt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The party killer ~Dominic~ Empty Sv: The party killer ~Dominic~

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 21:21

Dominic smilede svagt. Ja, hvorfor hun ikke skulle det? Fordi hun var bange, vel? Fordi hun ikke turde. Fordi hun var sindssyg. Fordi hun var underlig. Der kunne være mange grunde, og mange dem var gode. Han havde et uskyldigt glimt i øjnene. Oh yes, han var på banen igen. "Der er mange grunde til du ikke skulle, eller tør, men jeg tror ikke du vil høre dem." Sagde han, lidt hånende, men mest drillende. .
Han fornemmede at hun blev vred. Hvilket var en fryd for ham. Nu var det hendes tur til at være vred. Han kiggede koldt på hende da hendes ansigt var tæt på hans. Han smilede hånende til hende. "Ikke det? Du kunne ikke engang klare at snakke med mig, siden du fik mig til at gå." Sagde han med en hånende og bedrevidende tone i stemmen. Han fulgte hende med øjnene, og grinede lavt. Dette var sjovt. Han lænede sig tilbage, med ryggen mod bardisken, og betragtede sine omgivelser med en rolig mine.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The party killer ~Dominic~ Empty Sv: The party killer ~Dominic~

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 21:41

Bella rejste sig op og satte sig på stolen ved siden af ham! Hun kiggede irriteret på ham.. Hvorfor hun var så irriteret vidste hun ikke helt! Han var bare træls! Han modsatte sig! "Der var så faktisk en eneste ting du havde ret i!" sagde hun koldt og stirrede på ham! Åh, gud! Hvordan det være at han var så irriterende? Han lignede slet ikke en der var sådan! Han lignede faktisk mest af alt en bad boy, som alligevel var sød indvendigt!
Bella kiggede på ham og brændte indvendigt. "Fint, så snak løs, men forvent ikke at jeg begynder at kunne lide dig!" Hun så på ham uden at foretrække en mine! Hun var sur, men ikke sur nok til at han behøvede at kunne se det, selv om hun havde på fornemmelsen at han kunne mærke det.. Måske var det hans evne?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The party killer ~Dominic~ Empty Sv: The party killer ~Dominic~

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 21:48

Dominic lagde armene over kors, og smilede skævt til hende da hun satte sig ved siden af ham. Han havde et flabet glimt i øjnene. Han så badboy ud, ja, men det var han også overfor dem der fortjente det... Eller, faktisk overfor de fleste. Udover de få der betød noget for ham, ved dem var han.. Anderledes. Mere barmhjertig, kærlig, venlig, og så videre..
"Hvis du kendte mig, noget bedre, ville du opdage jeg tit har ret." Sagde han afslappet, og foldede armene bag nakken. Han lænede sig igen tilbage. Han fornemmede udmærket de føleler der foregik inde i hende. Han elskede sin evne.
Han smilede flabet. "Det er heller ikke meningen, at du skal kunne lide mig." Sagde han roligt, og kiggede på hende. "Har du nogen hobbyer?" Han spurgte hende som om de var de bedste venner i verden. Selvfølgelig kun for at irritere hende yderligere. Han havde et flabet smil om læberne og et hånende glimt i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The party killer ~Dominic~ Empty Sv: The party killer ~Dominic~

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 14:40

Bella smilede ironisk... Hans smil og hans glimt i øjet irreterede hende ikke.. Det gjorde hende helller ikke glad... Hun var sådan set ligeglad med det! Hun kunne godt fornemme på ham, at han var sådan en selvisk person! Ligesom hende selv! "Det har du sikkert!" Bella hævede øjenbrynene lidt.. Hun vendte sig om så hun sad med ryggen op mod bardisken og satte hænderne på bardisken!
Da han spurgte om hun havde nogle hobbyer, smilede hun bare.. Det rørte hende ikke at han forsøgte at irritere hende ved at spørge om sådan noget! "Jeg er glad for du spørger.. Jo, altså.. Jeg dræber mennesker!" Sagde hun koldt, men halv højt! Flere af de omkring stående kiggede over mod hende, men det rørte hende ikke! Det var jokke løgn?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The party killer ~Dominic~ Empty Sv: The party killer ~Dominic~

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 16:22

Hm.. Han overvejede kort at blive forførende, men droppede det hurtigt igen. Så interessant var hun heller ikke. I hvert fald ikke nok til at han ville prøve på at få noget sjov ud af hende. Hun var jo skide sur hele tiden. "Jeg er glad for du igen, giver mig ret." Sagde han drillende. Han betragtede hende med et skævt smil.
Han hævede et øjnebryn, og grinede lavt over hende svar. HAn rystede på hovedet, og betragtede hende så. "Mhm.. Og ikke andet? Ingen fjender du jagter, eller noget?" Spurgte han nysgerrig Han kiggede rundt, og smilede skævt. "du snakkede for højt." Han kom i tanke om han slet ikke havde fået hendes navn. "Hvad hedder du så?" Han så spørgende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The party killer ~Dominic~ Empty Sv: The party killer ~Dominic~

Indlæg af Gæst Tirs 7 Maj 2013 - 15:37

Bella smilede reelt! Noget hun faktisk ikke havde gjort længe.. men hvorfor ikke forsøge at få en ven i det mindste? Forsøge at være sød! Hun kunne godt Børge nogen venner! Hun havde stort set altid kun haft fjender! Nok fordi hun for det meste bed folk! "Det må du undskylde at jeg gjorde, det var ikke med vilje!" Hun smilede drillende til ham og bedte hurtigt om et nyt glas vand!
Bella så på ham... Var der mon noget i vejen med at dræbe mennesker! "Nej det tror jeg ikke. Jeg laver ikke meget!" Bella så rundt da han sagde at hun snakkede for højt, men det rørte hende stadig ikke! Det var jo for det meste bare mennesker! "Jamen det er jo sandheden, så hvorfor må alle ikke vide det?" Hun så spørgende på ham! "Navnet er Bella-Kate, men bare kald mig Bella. Og du?" Hun afventede et svar fra ham og så lidt rundt i rummet'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The party killer ~Dominic~ Empty Sv: The party killer ~Dominic~

Indlæg af Gæst Tirs 7 Maj 2013 - 16:17

Dominic lagde mærke til hende reelle smil. Han hævede et øjnebryn. Han så mod dansegulvet og overvejede kort at finde en pige han kunne drikke fra. Men hans opmærksomhed blev vendt mod vampyren igen da hun sagde undskyld. Han lagde armene over kors. Det drillende smil fik ham til at rynke lidt på panden. "Hvor kommer den glæde-ting fra?" Spurgte han med et skævt smil.
Han dræbte mennesker(piger) hver evig eneste dag. "Ikke det? Hvorfor ikke?" Han så spørgende på hende.
Han grinede lavt. "Ja, men så gæt hvad de tænker om dig nu, og fordi at så kan de regne ud hvad du er." Han smilede skævt og betragtede hende. "Mhm.. Okay, Bella. Jeg hedder Dominic. En.. Fornøjelse at møde dig." Han smilede skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The party killer ~Dominic~ Empty Sv: The party killer ~Dominic~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum