Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Voteba13Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Voteba14Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Voteba15 
Edgar
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Voteba13Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Voteba14Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Elizabeth Tors 17 Jul 2014 - 11:47

Sted; Aquener.

Tidspunkt; Omkring aftens tid. - Den præcise tid, kan kun ses på solen, hvis man kan tyde det.

Omgivelser; Diverse skibe, med hver deres last, folk der laster og hunde, katte, fugle m.m. Få træer.

Vejr; Solen er højt på himlen, der er ingen skyer. Hvilket vil sige, det er en solrig dag. Dog, kommer der ind imellem en brise hist og pist.

Påklædning; Bliver beskrevet i teksten.



Jazz stod og så ud over horisonten. Hun stod på et skib, kaldet: Helga. Tydeligvis en pige. De fleste skibe var dog piger, hun havde dog set få skibe der havde drengenavne, men hun havde ikke gidet kommentere på det.
Alle skibende var dekoreret lige flot. Nogle havde havfruer, andre havde blot en kvinde.. Mens nogle få havde et vanddyr. En fisk, en hval eller ligende.
Jazz ville gerne have hendes eget skib, så ville hun kalde det: Simba. Eller måske Pan, opkaldt efter deres lille tigerunge.
Og dog, hun ville nok ikke kunne passe et skib så meget. Måske skulle hun blot starte med et lille et, og senere bygge det større.

Hun havde fået at vide, hun skulle mødes her, med en hvis Dominic. Hun havde kun fået en lille beskrivelse om, hvordan han egentlig så ud, ellers anede hun ikke helt hvordan han så ud. Eller hvem han var. Hendes blik faldt dog hurtigt over en enkelt herre, men ikke den beskrivelse hun havde fået. Det var blot en af de mange mænd der arbejde på skibene.
Jazz hoppede ned fra skibet hun stod på, og lande blidt i vandet. Hun blev godt nok våd, men det ville hurtigt tørre i vandet.
Lige så stille bevægede hun sig op af vandet. Hendes tøj dryppede samt hendes hår.
I en hurtigt bevægelse satte hun håret op i en hestehale som altid, når hun havde vådt hår.
'' Undskyld mig, men.. De ved ikke hvor Dominic er? '' Jazz så på en herre foran hende. Hun forventede ikke at han vidste hvor han var, men lidt måtte han vide om stedet.
'' Desværre MyLady. Jeg ved ikke hvem denne Dominic er. Jeg kender ingen. ''
Jazz så lidt ned af sig selv.
Det er typisk mænd. De ved ikke hvor de andre er. Når de ser en dame, går de altid ned. Typisk.
Jazz, slap nu lidt af. Det er ikke alle der ved hvem andre er. Kender du måske alle kvinder i verden?
Nej, men jeg kender de fleste. Jeg er en indflydelses rig kvinde, der kender de fleste i områderne. Mænd burde kende hinanden. De har det med at skulle fortælle deres sex historier, og alt muligt andet, til hinanden.
Tsk...

Jazz så væk fra herren, og rystede bare på hovedet.
'' Tak for.. hjælpen, du ikke rigtigt gav mig. ''


Sidst rettet af Jazmin Tors 17 Jul 2014 - 22:56, rettet 1 gang

_________________
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Gæst Tors 17 Jul 2014 - 21:58

Dominic spankulerede langs molen, med et selvsikkert udtryk. Han havde fået besked på at møde en bestemt person hernede. En kvindelig dæmon ved navn Jasmin. Roligt som han gik langs molen, gled hans øjne over havet, den mørke himmel og lige ud, spejdende over molen efter denne kvinde.
Undskyld mig, men.. De ved ikke hvor Dominic er?... Dominic smilede ved lyden af sit navn og kiggede frem for sig hvor han fik øje på en ung herlighed. Køn og ung, så kunne man vel kun håbe på hun også havde lidt intelligens også.
Med et stod han bag hende, et lille charmerende smil var over hans læber da han roligt sagde, med munden ikke langt fra hendes øre. " Jeg er lige her, My Lady." inden han greb hendes hånd og gav den et kys med et drillende glimt i øjet. Det var kun dril alt dette, og snart skulle de på en mission og lege forelskede, det ville ikke gøre noget at putte lidt intimitet ind i det for fremmede, for det kunne ende med at netop denne mand kunne komme til at ødelægge det hele for dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Elizabeth Tors 17 Jul 2014 - 23:24

Jazz smilede ved stemmen ved hendes øre. Stemmen, var en ung mand. Hans stemme, var lækker og rå. En hver type for hende, dog havde hun Rowan. En mand for hende. Men denne gang, måtte hun glemme ham et kort øjeblik, imens hun skulle lege forelskede med denne mand, for at klare en mission.
Solen var ved meget nede, i forhold til at det var aften. Og i forhold til at det var aften, var der utroligt mange mennesker ved skibende. Normalt forlod folk deres skib tidligt, men i aften var anerledes. Som om, at det hele var planlagt. Hun tænkte ikke mere over det, før hun havde lagt mærke til Dominic. Han så ret godt ud i forhold til hvad hun havde forventede. Mon han havde gjort noget ved sig selv?

Jazz vendte sig om imod ham. '' Hej, min elskede. ''
Hun lagde hurtigt en hånd ved hans ene krave, holde om den, og hev ham tættere mod hende, inden hun gav ham et meget lang kys, inderligt. Et hvert kys hun ville have givet Rowan, hvis han havde været her. Hun forstillede sig godt nok lidt, at Dominic var Rowan.. Men ellers vidste hun godt, det ikke var ham. Langt fra.
Jazz, burde jeg ikke tage over? Du ved jeg er bedre til det med at ligne en forelskede en.
NEJ! JEG VIL SELV TAGE DEN HER.
Slap af.. Der er ingen grund til at råbe i dit eget hoved.

Jazz rystede meget svagt på hovedet.
'' Kom min elskede. '' Jazz hev ham med, i det hun begyndte at gå. Selvom der ikke var ret mange mennesker tæt på dem. De skulle stadig virke ligeså forelskede som før. En hver person kunne ødelægge det hele for dem.
Hun gik tættere på ham. '' Jeg elsker dig. '' Hun gav ham et hurtigt kys på halsen, inden hun gik videre.
'' Så.. Denne mission. Den går ud på? '' Hun stoppede op et kort øjeblik, hviskede ham i øret, og bed ham derefter i det, for at virke som et rigtigt forelskede par.

_________________
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Gæst Fre 18 Jul 2014 - 21:12

Han smilede over hende og uden at have det mindste i mod det gengældte han inderligt kysset og lagde armene tæt om hende og trykkede hende helt ind til sig.
Han grinede kort og lydløst mod hendes læber som kysset endte, det så ud til at gå hen og blive en utrolig hyggelig Mission alligevel. Hun var dog lidt overgearet, og hendes reaktioner omkring ham var enten fordi hun var et hyper barn, eller overdrevede forelskelsen tilstrækkeligt for meget. Han havde haft en stor pose i hånden hvor i to store æsker havde ligget i, nu stod den på jorden ved siden af dem.
Som hun begyndte at hive i ham snoede han hende rundt under sin arm og hev hende helt ind til sig, inden han begravede sit ansigt ved hendes hals og hviskede i hendes øre"Sæt tempoet ned, ellers opdager folk at noget er forkert."Hviskede han og lignede en der kyssede hende op og ned af halsen inden han viklede hende ud, greb posen og begyndte at gå afsted, stadig med hendes hånd i hans.
Han kiggede ned på hende da hun sagde at hun elskede ham, og en lille gruppe mennesker passerede dem som hun sagde det og plantede kysset på hans hals. Et lille drillende smil gled over hans læber, men forsvandt lige så hurtigt igen"Jeg elsker også dig"Svarede han med en rolig ru stemme og kyssede hende kærligt i håret.
Han havde en invitation i lommen til det bal de skulle til i aften, og det var på et af de store skibe. De havde endda fået tildelt en af kahytterne så de ikke skulle leje hotel værelse eller få en vogn hjem. Han smilede til hende over hendes spørgsmål"Jeg fortæller det ikke, det er en overraskelse på væreslet"Svarede han med normal stemme der var drillende. Han hentydede til at han ville fortælle hende hvad han havde fået af vide, når de var kommet frem til det skib hvor ballet ville blive afholdt. For der havde de fået tildelt egen kahyt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Elizabeth Fre 18 Jul 2014 - 21:43

Jazz så roligt på ham, i det hun blev svinget ind i hans favn. Hver kærtegnelse ved hende, var vidunderlig, men kun fordi hun forstillede sig, det var Rowan.
Hans måde, at sige hun skulle styre sig på, var forkert. Hun vidste udmærket godt, hvordan man spillede forelskede overfor andre.
Hun rystede en anelse på hovedet, og gik blot med ham. Skulle hun virkeligt vente til kahytten, før hun kunne få noget at vide med denne mission? Hun sukkede blot, en anelse og gik videre.
Hun så en anelse på de pakker han gik med. Mon det var deres gallatøj? Hun fik julelys i øjne. Hun glæede sig til at se den kjole hun skulle bære. så længe den var god, og smuk var hun ligeglad med andres meninger. Hun burde også sætte håret op. Så kunne hun se fin ud.
Længere henne af havnen, var skibet hvor det hele skulle være på. Skibet var større end alle de andre. Skibet hed Leksi. Et anderledes navnet end alle de andre.
Det var pyntet fint, med nogle passende farver. Og en havfrue. Deres flag, var udlandske, men også det nationale land. De havde mange forskellige landes flag.
Et der særligt fangede Jazz's var det græske flag. Hun havde altid ønsket sig, at komme dertil. Og se hvordan de levede derhenne. Men det var aldrig gået i opfyldelse.
Jazz bevægede sig op langs en træplade der var sat fra skibet og ned mod jorden. På den måde kunne de komme op på skibet.
'' Velkommen til Mylady, og min herre. '' Jazz smilede blot falsk til herren foran hende.
Han var ikke lige den pæneste, hun længe havde set. Hun havde set pænere, og hun gik med en der var pænere. Hun viste det frem til kahytten de skulle bo i. '' Her er deres kahyt. En af de fineste vi har på skibet her. Jeg håber de er tilfreds. '' Jazz nikkede blot til herren, og smækkede døren i bag ham. Ikke hårdt, men blødt. '' Fortæl. '' Hun så på Dominic.

_________________
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Gæst Fre 18 Jul 2014 - 22:34

Han kiggede på hende, hendes utilfredshed var tydelig og det fik smilet frem på hans læber inden han kiggede op fra hende igen. Mørket lå tæt om dem nu, og der ikke ret mange mennesker mere, kun få, få som dem, der skulle til ballet på skibet. Et par smil og høflige nik blev sendt i forskellige retninger. Han bar en sølvgrå skjorte, sorte bukser og en sort habit. Han var pænt klædt og alt på ham sad perfekt, håret og måden tøjet hang på.
Tålmodigt ventede han og lod hende gå op på planken først, men fulgte tæt efter hende, alle mænd var dominerende omkring deres kvinder, især i offtentligheden og nær fremmede, så dette instinkt blev han nødt til at skabe.
Han smilede til manden der hilste dem og gav ham hurtigt invitationen, som han læste igennem hurtigt, og viste dem så vej til kahytten. Med en hånd skødesløst i den ene bukselomme, fulgte Dominic efter, dog med en arm der lå let om lænden på Jazmin.
Før Dominic overhovedet havde sat sig på sengen havde hun allerede utålmodigt bedt ham om at fortælle.
Han sukkede lydløst og rakte hende den ene kasse."Vi skal stjæle nogle yderst værdi fulde papirer, som en af gæsterne har med på skibet. Vi har deres navne og et overfladisk resumé af deres personlighed og udseende. Chefen ser helst at vi gør det diskret så det ikke bliver opdaget før i morgen formiddag hvor du allerede er gået i land og er på vej væk med papirene. Helst ingen skal dø, og vi skal være ekstremt diskrete"Hans svar var roligt, og hans tempo langsomt og balanceret. Han smilede lidt til hende"Du må hellere gøre dig i stand."Sagde han så med et glimt i øjet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Elizabeth Fre 18 Jul 2014 - 22:55

Jazz så blot på ham, da han begyndte at fortælle om det de skulle, samtidigt med han sagde hun ikke måtte dræbe. Han skulle bestemt ikke bestemme om hun dræbe, eller ej. Hvis hun følte trangen til det, gjorde hun det. Normalt gjorde hun det dog kun, hvis det var nødvendigt eller folk provokerede hende.
Hun sukkede af ham, og rystede en anelse på hovedet. '' Mænd. '' Hun snakkede meget lavt. Kun hvis han lyttede meget til det hun sagde, kunne han høre det.
Hun gik hen, og tog den kasse han havde lagt til hende. Åbnede den langsomt op, og så ned på kjolen. Lige indtil videre, var den ikke hendes stil, men da hun løftede den op, ændrede hun hurtigt mening. '' Du kender hvis kvindernes smag.. ''
Hun smilede blidt til Dominic, med et kækt, dog en anelse frækt.
'' Undskyld mig. '' Sagde hun, blidt inden hun gik ind på et badeværelse der var sat til kahytten. Hun havde ikke tænkt sig at skifte foran ham. Ikke så længe hun havde Rowan.

Efter et stykke tid gik hun ud fra badeværelset. Kjolen sad som den skulle på hende, og så perfekt ud på hende, efter hendes holdning. Det var blot håret, der manglede at blive sat op, til at det hele så godt nok ud til hende.
'' Ser det godt nok ud? '' Hun drejede en anelse rundt, så han kunne kommentere på det hele, og ikke blot det foran eller bagved. Det var det hele der skulle se godt ud.
Langsomt tog hun håret op i hånden. '' Hvordan skal jeg sætte det op? '' Hun vendte sig om mod Dominic et øjeblik, inden hun vendte sig tilbage ved et spejl, der stod ved kommoden. Der stod hun blot og beundrede sig selv, i spejlet.

Inden hun rigtigt anede af det, åbnede en anden herre kahyt døren. '' Undskyld mig, men er det her Miss. Neveú-Sulpíce. Og, Hr. Vladimir? '' Jazz nikkede til herren.
'' Velkommen til ballet. Jeg håber de får en god, og vidunderlig aften i aften. Vi ser frem til dette. ''
'' Jo tak. Og mere behøver vi ikke høre fra dem. ''
Jazz smilede, inden hun endnu engang smækkede døren i hovedet på en ny herre.

_________________
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jul 2014 - 13:09

Han kiggede roligt på hende" hvis du selv synes det er klogt at slå folk ihjel på et højt sikret skib og tro ingen opdager det, så er du i det forkerte erhverv. Hvis vi slår nogen ihjel, vil mindst en anden gæst fatte mistanke og en eftersøgning vil blive sat igang, og ude på havet er der ikke mange flugtmuligheder" han stemme var irreteret over at hun ikke kunne tænke så langt som det.
Han smilede skævt til hende" tjah, eller også ved jeg bare hvad vi mænd vil se jer i og samtidig sørge for at det er "civiliseret" sagde han afslappet. Han havde haft meget med kvinder at gøre hele sit liv også var han god til at ovservere.
Han grinede kort over hendes ændrede attitude og nikkede da hun gik ind på toilettet hvor efter han selv klædte om til en sort, mat smoking og lod skødesløst hånden glide igennem håret så det sad perfekt. En smule uglet på en måde mange kvinder fandt sexet, dog så det alligevel pænt og stylet ud.
Han smilede ved synet af hende" perfekt!" Var hans eneste reaktion på hende. Han rystede på hoedet af hende og himlede lidt med øjnene" du skal ikke bekymre dig, den sidder som den skal og ikke en milimeter forkert" svarede han roligt og mente det. Tag nogle diamanter om halsen og sæt dit hår op så man kan se halsen." Sagde han en smule kommanderende.
Han lod hende om manden i døren da han havde lagt sig tilbage i sengen for at slappe af imens han ventede på hende. Smokingen blev ikke krøllet det mindste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Elizabeth Søn 20 Jul 2014 - 13:46

Jazz lod hendes hånd omfavne hendes hår. I en hurtigt bevægelse satte hun det op i en knold. Halsen var lys, mens små totter af hendes hår gik ned over hendes ansigt, men det så perfekt ud sammen. Hun smilede en anelse i spejlet, og dog. Hvor skulle hun finde diamanter fra? Hun åbnede blidt alle skabe, og skuffer der var. Ingen steder var der noget at se. Mon det lå i kassen, hvor hendes kjole også var? Jasmin undersøgte hurtigt kasse, og rigtigt nok lå der en fin diamant kæde hun kunne tage på. Hun lod den falde omkring hendes hals. Yndefuld så hun ud, med det hele. Og ikke nok med det, roste han hende også.

Jasmin smilede til Dominic. '' Jeg skal nok lade være med at dræbe.. '' Hun smilede blidt til ham, og rykkede sig tættere på ham i kjolen. Imens han sad op af væggen, i sengen. Stod hun ved sengekanten. Langsomt kravlede hun tættere på ham, mere og mere forførende. Hun bed sig en enkelt gang i læberne, og smilede frækt til ham. Efter alt dette, gav hun ham et langsomt og yndefuldt kys på kinden.
Hendes læber kyssede ham hele vejen op til øret. '' Jeg tænder på dig. '' Jasmin bed ham en enkelt gang i øret, inden hun svingede sig ned fra sengen af, og begyndte at gå imod døren, for at komme ind til den rigtige fest. Ikke den lille fest de havde igang her.
Jasmin åbnede blidt døren op, og så om imod ham. '' Kommer du? ''

// Jeg beklager det halv korte svar. v.v Jeg håber det er godt nok for dig. Very Happy Og når jeg skriver Jasmin, er det stadig Jazz, jeg orker bare ikke hele tiden at skrive Jazz. Razz //

// Halskæden : http://img.focalprice.com/860x666/HP/HP1332/HP1332W-3.jpg //

// Kjolen : http://www.fashionminutes.com/wp-content/uploads/2013/08/Black-Strapless-T-shaped-Sequin-Top-Pleated-Dress.jpg //

_________________
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jul 2014 - 18:56

Han ventede tålmodigt på at hun blev færdig, hans blik fulgte hendes mindste bevægelse og roligt i en bevægelse han havde lavet så mange tusinde gange, lagde han armene over kors. I et kort øjeblik lå hans blik på hendes røv, facineret og med et drillende smil. Han tænkte slet ikke på at hun kunne lægge mærke til det.
Han kiggede på hende med et lille blik" forhåbentlig, ellers må jeg jo straffe dig, ubeskriveligt hårdt" han var rolig da han sagde det, alvoren stod i hans ansigts mimik men et lille skummelt smil lå bag den lige streg hans mund havde formet. Hans blik fulgte hende som en høg da hun bevægede sig tættere på ham. Og han smilede skævt for sig selv som hun kyssede ham inden han greb fat i hendes hofter med et fast greb og hev hende helt tæt på hvor eftrr hans blik gled ned i kavalergangen i et godt stykke tid før hans blik lagde sig på hendes ansigt" godt for dig at det er gensidigt." Sagde han lavt med en rå stemme. Da han rejste sig op greb han hendes hånd og vendte hemde om så hun havde front mod ham, dog uden at hive hende ned i sengen. Han tog hendes ben som var ved skræingen i kjolens skærf og stillede hendes fod på sengekanten mellem hans ben så hele hendes ben og hele låret var synligt.
Med langsomme sensitive bevægelser gled hans hænder fra hendes ankel og hele vejen op under kjolen, men forsvandt så uden at røre hendes følsomme område. Han plantede et lille kys mod hendes inderside af knæet og der efter længere oppe på inderlåret inden han hurtigt satte hendes ben ned på gulvet og rejste sig op.
" ja jeg kommer nu" svarede han drillende og åbnede døren for hende og fremrakte hende sin hånd så han kunne eskortere hende ind til festen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Elizabeth Søn 20 Jul 2014 - 20:23

Jazmin nød hver eneste tag af ham. Hver eneste berøring fra ham var vidunderlig. Hendes nerver kunne mærke det hver milisekund han rykkede tættere på hende. Det tændte hende enormt meget. Selvom hun havde Rowan, havde Dominic tændt hende enormt meget.
Jasmin nød det hele. Og dog, på en måde generede det hende også, men hun viste det ikke nok.
Endnu et kys plantet hun i hans hår.
Hvorfor skal det være så svært. Rowan er der jo også, men Dominic er så vidunderlig. Han er som os. Forstår i det slet ikke?


'' Så kom. '' Jasmin lod en hånd blive rakt imod ham, så han havde muligheden for at tage hende i hånden, så de kunne ligne en rigtigt par, når de gik derind. Og selv, kom han med en hånd fragt imod hende. Hun tog imod hånden og begyndte at gå frem imod festen, inden hun dog smækkede døren i bag sig. Der var overhovedet ingen tegn på de havde denne mission, eller de var forkerte mennesker. Det var kun deres tøj der lå tilbage.
En herre stod i døråbningen til at åbne døren for de nyankomende gæster. Det var ikke alle der boede på skibet i starten, men det kom de til i løbet af aften. For skibet ville sejle præcis klokken 00:00. Der var ikke specielt lang tid til det.
'' Velkommen til, Mylady and herre. '' Jasmin smilede blidt til ham inden de gik helt ind. Nogle få af gæsterne sendte dem et blidt smil og et hej. De gæster der kunne se dem.
En enkelt herre og kvinde, kom over imod dem. '' Velkommen til. Og i er? '' Jasmin så på kvinden der spurgte dem om hvem de var. Skulle de give deres rigtige navne, eller falske navne? Jasmin smilede blot. '' Jeg er Sophie, Sophie Summers. Og de er? '' Hun havde ikke i sinde at opgive sit navn, på en så risikabel mission som denne.

_________________
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jul 2014 - 20:58

Et drenget smil bredte sig over hans læber da hun kyssede ham i håret. Hun havde været let at få i nettet, men alligevel var der noget over hende, men han kunne ikke sætte en finger på hvad det var.
Han smilede og tog hendes hånd og førte hende afsted mod festen. Han trak hende roligt ind til sig som en af gæsterne skulle passere dem i den lettere smalle gang, og da han gjorde det hviskede han lavt og drillende i hendes øre"Vil du have mere?" inden han førte hende tilbage ved siden af sig.
Han nikkede roligt til manden i døren som bød dem velkommen. Lige så snart de var kommet ind til selve ballet greb han hende og svang hende ind foran sig. Ikke noget andre ville lægge besynderligt meget til, for han gjorde det langsomt og diskret, men stadig ville der være folk der så det. Han greb hende blidt i nakken og kyssede hende intenst imens hans tunge drillede og pirrede hendes, men han lod det ikke stå på alt for længe, ellers ville det netop give dem unødig opmærksomhed. Da herren og kvinden kom over til dem og spurgte hvem de var, kyssede han hurtigt Jazz for at få hende til at tie stille inden han selv svarede" Dette er min kone Sophie Vladimir, og jeg er Dominic Vladimir. Direktør og ejer af Vladimir smedene."Svarede han overlegent og med et charmerende smil. Manden genkendte hurtigt hans forretning og de faldt i snak omkring togene mellem Thorban og Doomsville, som Dominics firma havde været med til at bygge vognene og skinnerne til.
Roligt havde han lagt armen om Jazz og kærtegnede diskret det øverste af hendes ribben, og nogle gange lod han en finger eller to, kærtegne hendes brysts side, men ikke ofte da ingen helst skulle se det.
Han sendte korte blikke til Jazz hvor det gled op og ned over hende, og en enkel gang skiftede hans blik til et mørk begæret blik inden han fik det under kontrol og kiggede på manden igen.
Da manden begyndte at kede Dominic, smilede han skævt og undskyldte Ham selv og Jazz for at forlade ægteparret så de kunne gå ud og danse." Må jeg få denne dans?"spurgte han og kiggede på hende med et glimt i øjet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Elizabeth Søn 20 Jul 2014 - 21:53

Jasmin nød hans kærtegn, men det generede hende også en smule hver gang. Hver eneste gang, han rørte hende et nyt sted, begyndte hendes vrede at koge op, mens hun samtidigt blev tændt af det. Følelsen af nærvær var generelt bare rart ud anset hvem det var.
Langsomt svingede hun sig selv ind i hans arme, selvom han også svingede hende ind i hans.
Hans tunge imod hende, var dejligt. Hun lod blidt hendes tunge røre hans få gange, for at gøre det mere spændende mellem dem. Han skulle have følelsen af, at han havde hende allerede selvom han langt fra havde. Der skulle langt mere til, at få hende.
Langsomt, lod hun ham gøre hvad han ville med hende, bare det ikke blev alt for intenst.

Han spurgte hende, om han måtte få denne dans med hende. Selvfølgelig måtte han det. Det skulle virke virkeligt, overfor alle de andre der var til stede til festen.
'' Gerne. '' Hun tog blidt fat i hans hånd, og begyndte at bevæge sig ud imod danse gulvet. Der var en masse andre par, der også stod og dansede.

_________________
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jul 2014 - 22:07

Dominic smilede hurtigt og drillende til hende inden han lod blikket glide omkring dem, søgende men uden at man kunne se det i hans ansigt eller øjne.
Han kiggede mere rundt omkring dem end på hende da de dansede. Elegant snurrede han hende rundt. Intimiteten var fuldstændig forsvundet fra hans side. Han gik mere op i deres mission nu, for han havde fået øje på parret og deres yderste smukke, unge, blonde datter. Dominic havde en lille svaghed for blondiner, men brunetter, rødhårede og sorthårede gjorde ham heller intet overhovedet.
Han sluttede dansen af med hende"Kom vi skal lige over hilse på nogen"hviskede han med læberne mod hendes øre før han hurtigt lod læberne stryge mod hendes kind som i et slags kys, men uden at ville det, lod han blikket hænge lidt for meget ved parrets unge datter. Han kiggede på Jazz med et charmerende smil og førte hende over til dem. Det var dem de skulle stjæle nogle vigtige papirer fra, så det kunne ikke skade at hilse på dem. Han præsenterede Jazz og sig selv som før, og uden rigtig at tænke over det sendte han hele tiden hede blikke til den unge piger imens han snakkede forretninger med faderen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Elizabeth Søn 20 Jul 2014 - 22:16

Jasmin så på pigen, og ægteparret hun var blevet ført over til.
Hun så blot på pigen, og beundrede hende. Hun skænkede ikke forældrene et eneste blik. Hurtigt så hun på datteren, der pludselig så ud til at ville forlade dem.
'' Må jeg ikke få en dans med dem? '' Jasmin smilede til datteren, og rakte hånden imod hende.
'' Jeg håber ikke de er bange af natur. '' Jasmin nikkede til Dominic inden hun gik ud på dansegulvet med pigebarnet. Trods hendes ellers ret gode moves, var Jasmin altid bedre end alle andre. Efter hendes holdning. Ingen var bedre end hende, undtagen en.. En hun ikke nævnte navnet på. Hun var alt for bange for at nævne navnet for andre, eller sig selv. Person betød for meget for hende. En person hun havde mistet for længst, til en anden.

Jasmin så blot på pigen.
'' Så.. Hvad laver du i din fritid. '' Jasmin førte stadig an med dansen, forsat gjorde hun det indtil pigebarnet svarede..
De rykkede sig tilbage til ægteparret og Dominic.

_________________
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jul 2014 - 22:35

Dominic undertrykte et grin, mange kiggede lettere mærkeligt på Jazz og pigen, selv Dominic inden han begyndte at lave halve aftaler med manden. Hvis alt gik perfekt, ville ingen vide at han stjal dokumenterne og han ville have mulighed for at få en handel i hus med manden. Kunne man udnytte folk mere? og hvis alt skulle gå galt..Ja så var der da mad til en hel måned på dette skib. Måske to måneder endda.
Pludselig blev alle gennet udenfor på skibets dæk hvor de modtog et glas champagne hver. Med Jazz foran sig og med armen om hendes mave trak han hende til siden, og lidt efter fløj raketter i vejret over dem og lavede et fremragende fyrværkeri show. Langsomt gled hans hånd lidt op kærtegnede snittende hendes barm, inden han lod hånden glide ned over hendes mave og længere ned mod hendes kvindelige V skæring, men inden han helt ramte hende gled hans hånd op på hendes mave igen og lå overfladisk der. Roligt drak han champagnen hurtigt. Han begyndte langsomt at kede sig, han var ved at blive rastløs, og sulten, og han kunne ikke tillade sig at drikke, for han kunne ikke styre sig og stoppe før de blev fuldstændig drænet. Han trak vejret dybt en enkel gang og lagde så endnu en gang læberne ved hendes øre"Lad os få det her overstået"mumlede han. lyden at tusinde pulserende pulse begyndte at irretere ham en smule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Elizabeth Man 21 Jul 2014 - 11:51

Jasmin nød hver eneste berøring han kom med. Det var behageligt, men samtidigt ubehageligt fordi der var så mange andre, ved dem. Der var andre end kun dem.
Pigebarnet og forældrene gik selv hver deres vej, og Jasmin og Dominic gik sammen uden for, der hvor der skulle fyres fyrværkeri af. Det var smukt. Jasmin så op imod himlen. I starten anede hun ikke helt, hvad hun skulle gøre, men hun lænede sig ind imod Dominic. Som om, at han var et trykt punkt. Som en moder, eller en meget tæt ven, man delte alt med. Langsomt lod hun blikket falde ned, da han berørte hende andre steder. Hun lukkede blidt øjne, og gav et enkelt og lavt støn fra sig en gang imellem, når det blev alt for behageligt. Han havde tændt hende enormt meget. Og som han selv gjorde, lod hun en hånd glide ned mod hans V skæring, og ned og røre hans ømmepunkt.

Jasmin vendte sig om imod ham. Hun kunne se, at han var sulten. Hvis han blev vred, eller sulten nok kunne han angribe med det samme, og han ville ikke stoppe før at de var tømt alle for blod. Langsomt, lod hun hendes mund omfavne hans øre. '' Du er velkommen til at drikke en smule fra mig af. '' Hun ville gerne tilbyde lidt af hendes blod, blot han ikke drak hende til døde, eller alt for slap. Han skulle gøre det så folk ikke opdagede det, som små blide kys på halsen.

_________________
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Gæst Man 21 Jul 2014 - 22:06

Han smilede da hun begyndte at røre ved ham, og han nød det. Dog havde han større selvkontrol end hende, tydeligt at dømme efter hendes lave støn. Hans eneste reaktion var den svagt begyndende erektion som ikke ville være tydeligt og hans lille smil. Han lod hånden glide ned af hendes mave og lagde sig lige over hendes kvindelige område. En enkel finger strøg hende langsomt og blidt over trekanten. Med et lille drillende smil lænede han sig ned ved hendes øre og bed let i hendes øreflip.
Han betragtede hende da hun vendte sig om og smilede så bredt over hendes ord" det vil gå galt, jeg har ingen selvkontrol når det kommer til blodet, om min hud skifter farve til sort når jeg drikker" hviskede han drillende i hendes øre" jeg ville ganske enkelt dræne dig for blod og slå dig ihjel" sluttede han indem han tog fat om hendes hage og trak hendes ansigt ind til sit og kyssede hende grådigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Elizabeth Man 21 Jul 2014 - 22:45

Jasmin så på Dominic, som tydeligt lagde op til en masse. Ikke at hun sagde hun slet ikke var interesserede, men det var hun ikke helt. Som sagt, havde hun Rowan.
Hun lænede sig blot op af ham, og spillede fint med på det tænde hende.
Langsomt, lod hun et kys plante sig på hans brystkasse.
'' Jeg klare det. Jeg har været overfaldet før, af massere vampyre. '' Et smil bredte sig på hende. Hun havde ikke lyst til hele deres mission skulle spoleres pga. ham. Fordi han var sulten.

'' Lad os blive færdig med, det vi kom her for. '' Jasmin så faktisk overraskende en anelse koldt på ham, inden et falsk smil bredte sig over hendes mundvige.
Jasmin blik gled over imod det ægteskab hvor de havde mødt og snakkede med tideligere. Det var dem der havde papirene. Nogle af dem i hver til fald.
Jasmin gik langsomt over imod dem, med glidende bevægelser. Ikke alt for diskret. De stod og kiggede mod himmelen, hvor der stadig kom massere af farver.

_________________
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Gæst Man 21 Jul 2014 - 23:21

Han kiggede roligt på hende og fnøs."Jeg flænser dig på ingen tid, og din strube ryger først."sagde han lavt til hende så kun hun kunne høre det. Hvad end du siger drikker jeg ikke fra dig."han sagde det hårdt og alvorligt. Hans ansigts træk havde ændret sig markant til et sten hårdt udtryk og hele hans holdning blev afvisende over for hende, hvis han skulle flænse hende så skulle det være efter denne mission. Ikke midt i den!
Han kiggede på hende og smilede bare over hendes koldhed, men han tolkede det også som at han nok ikke ville få noget sjov ud af hende, og hans blik landede hurtigt på den unge blonde pige. Hun nærmest lyste af uskyldighed. Et kort blik lagde sig på Jaz og han smilede over hende inden han gik indenfor for at hente nogle drinks til dem og få de til at se lidt almindeligt ud hvis det nu skulle gå galt for hende. Roligt hældte han champagne op i to glas og snuppede en cigar. Det var almindeligt at mænd i denne penge klasse røg cigarer. Han gik udenfor igen og tændte cigaren og kiggede kort på Jaz for at se hvordan det gik hende inden hans blik lagde sig på blondinen igen, en lille tanke om hende nøgen begyndte at vokse i hans hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Elizabeth Tirs 22 Jul 2014 - 12:57

Jasmin ignorerede en hel del Dominic lige nu. Nu skulle missionen bare klares, og så kunne hun smutte igen efterfølgende. Han trak tiden mere og mere ud, hvilket irretrerede hende enormt meget. Hvorfor skulle han også få så våde tanker om pigebarnet? Jasmin sukkede en anelse, og gik frem imod ægteparret. En hilsen var på hendes plads, inden hun ville forsøg på noget som helst. Ægtemanden smilede enormt meget til hende, og rettede blikket ned et sted, en anden person ville have fået et slag for. Og dog, hun kunne ikke bare begynde at slå ham nu, og slet ikke en magtfuld mand.
Jasmin smilede, og gik længere frem imod rællingen, hvor hun vendte sig imod imod ægteparret igen, og deres datter. Moderen og datteren så blot op imod himmelen, mens herren stadig havde blikket på Jasmin.
Jasmin vinkede ham over imod hende, om han ville komme anede hun ikke helt.
Han kyssede hurtigt sin kone, og datter på kinden inden han sagde nogle ord hun ikke kunne høre. Derefter bevægede han sig over imod Jasmin.
'' Du er smuk i aften. '' Var et par ord, der kom ud af hans mund. Smigrende, men hun tog det ikke rigtigt til sig. Jasmin lod sig rykke tættere på, samtidigt med hun havde et blik på konen og datteren som ikke skulle opdage noget.
'' Skal vi ikke finde os et rum? '' Jasmin tog hårdt fat i ham neden for neden, inden hun gav ham et frækt smil. '' Så kan vi gøre lidt mere, end vi kan her. '' Jasmin begyndte at bevæge sig imod kahytterne.

_________________
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jul 2014 - 14:01

Roligt som han betragtede Jasmin slog tanken ham at hvis hun kunme distrahere dem længe nok kunne han jo gå til deres finde dokumenterne og snuppe dem imens Jasmin tog manden med hen til dominic og hendes kahyt. Han kiggede på hende og gjorde et lille diskret tegn om at han gik ind igen, forhåbentlig forstod hun at han ville gå ind og finde dokumenterne så hun ikke lod manden tage hende med hen til sin egen kahyt. Ikden han gik stilte han sig helt tæt på en gruppe mennesker som var godt beruset og svingede lidt med glassene. Hans ide gik som den skulle, en af dem havde ikke set han og fik svunget sit glas lige ind i ham så alt indholdet røg ud over Dominics hvide skjorte. Han bandede højt og vendte sig om for at gå ind og skifte, den perfekte undskyldning for at bevæge sig rundt inden for lige nu uden at virke mistænksom.
Han bevægede sig hurtigt og lydløst igennem de tomme gange og en enkel gang mødte han en tjener som han høfligt henvendte sig til" undskyld, men hvornår slutter fyrværkeriet? Jeg vil gerne vide hvor meget tid jeg har at skifte i. Og vil de være så venlig at holde et øje med min kone?" Hans tone var høflig og theneren fortalte at der stadig var 10 minutters tid tilbage da det var det helt store show i dag de fyrede af. Til det sidste nikkede han og fik et udtryk der viste at han følte sig betydningsfuld.
Da tjeneren var væk satte Dominic kursen direkte mod ægteparrets kahyt. Der var ingen, så vidt hans hørelse fortalte ham var alle stadig oppe på dækket. Roligt lirkede han døren op uden at ødelægge låsen så den også kunne låses igen. Han gik ind i kahytten og begyndte at undersøge den hurtigt, men grundigt. Hele tiden med et øre på hver mindste lyd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Elizabeth Ons 23 Jul 2014 - 19:55

Jasmin gik så blot efter Dominic, som var på vej hen et helt tredje sted. Jasmin havde hverken tænkt sig at tage herren med ind på hendes, eller hans værelse. De skulle finde et tredje et. Et hvor de kun ville blive opdaget af folk, hun nemt kunne dræbe.
Jasmin lod ham blot røre hvor han ville undervejs. De fleste folk kiggede op i himmelen, og uden at tænke over det anede de ikke at en ægtemand gik og ragede på en anden kvinde.

5 minutter senere, havde det fået bevægede sig ind på et ukendt værelse. Det så ikke ud til der var nogle der boede her, eller ville bo her resten af aften. Langsomt smed hun herren ned i sengen, og begyndte nærmest at gå amok på ham.
Som hun havde gjort på Dominic, lod hun sig langsomt kravle op imod ham, inden han trak hende til sig. Et enkelt kys plantet sig på munden af herren. Et enkelt, men dog langtrukket kys.
Herren tog fat på Jasmins røv, og klemte hårdt til. Ikke at det ikke var behageligt, men det var blot noget hun måtte leve med. Hun havde på ingen punkter tænkt sig at dyrke sex med manden, men han måtte gerne forstille sig, at det gjorde de. Langsomt legede hun lidt med hans hjerne.
For ham, så det ud som om, at hun var ved at pille tøjet af, men for hende, havde hun det stadig på.
Han så syner, men det var Jasmin evne. Kun få folk kendte til den. En ret effektiv evne, hvis man vidste hvordan den skulle bruges.
Herren anede ikke at hun overhovedet ikke var der, at det blot var en forstilling han havde for sig, men som sagt. For ham virkede det virkeligt.

( Forstillingerne i hans hoved. )
Den rigtige Jasmin satte sig blot ved en stol, længere væk.
Inden i herrens hoved, gik Jasmin blot tættere på ham, mere og mere forførende. Hun lod sig langsomt bukke sig ned over ham, og knappede hans skjorte op. Ligeså forsigtigt med små blide kys på hans krop. Efter hans skjorte var knappet op, kyssede hun ham længere op imod skuldrene, inden hun hev den af ham. Den var ødelagt.
Da hun var færdig med skjorten, lod hun de små blide kys, der var intime gå længere ned imod hans underdel.

_________________
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Gæst Ons 23 Jul 2014 - 21:44

Det tog ikke Dominic mere end et par få minutter før han havde fundet dokumenterne i en lille penge boks. På ingen tid fik ham luret koden ved hjælp af den skærpede hørelse han besad, og derved fik han udskiftet de falske dokumenter som han havde med sig, med de ægte. De falske dokumenter var dog bare blanke sider. Uden at det mindste lå forkert, låste han pengeskabet og lagde det på plads. Selv det nummer det havde stået på før var også det, det stod på nu.
Han gik ud af døren og havde kun lige nået st få låst kahytten igen, stukket dokumenterne ned i hans bukser så de var skjulte, og gået rundt om et hjørne før den platin blonde datter kom langsomt gående mod ham. Hendes blik var forførende og et lille smil sad på hendes læber. Det var blandet med nervøsitet,generthed, men det Dominic lagde mest mærke til, var lysten i dette smil. Han smilede skævt til hende og gik helt tæt på hende. Han kunme sagtens tage hende lige her, der var ingen mennesker i miles omkreds.
Der behøvede ingen ord i mellem dem, de var begge godt klar over at den anden vidste hvad de ville, og inden hun vidste af det, greb Dominic fat i hende og kyssede hende hårdt og grådigt imens ham trykkede hende op mod væggen. Stadig med et øre på sine omgivelser. Hurtigt fik han åbnet sine bukser og hevet hendes kjole op. Det hele gik så stærkt, og inden han kunne nå det, havde hun allerede svunget benene om livet på ham. Han smilede mod hendes læber og trængte op i hende.

Et dybt tilfreds suk lød fra ham da han fik lukket bukserne igen. Hun var allerede gået, hvilket han avde bedt hende om. Trin kunne høre ikke langt derfra og dokumenterne var faldet ned i det ene bukseben under det hurtige knald, dog sad de hvor de skulle igen. Han begyndte roligt at gå ned gennem gangen med sin kahyt. Han skulle både skifte trøjen og have gemt dokumenterne sikkert af vejen. Han gik roligt ind i sin egen kahyt, smed skjorten på sengen og skiftede til en ny skjorte. Dokumenterne vidste han allerede hvad han skulle gøre af. Forsigtigt hev han et af gulvpladerne op og placerede dokumentet dernede under inden han satte pladen ordentlig fast igen. Ham rejste sig og lagde sig kort på sengen med et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Elizabeth Ons 23 Jul 2014 - 23:23

Jasmin så blot på herren, eller ægtemanden der var hans kone 'utro' ifølge ham selv. I følge Jasmin, havde han blot nogle forstillinger. Intet af det var sandt. Jasmin ville ikke selv være Rowan utro. Engang med den mest forførende mand, eller kvinde i verden. Hun havde en person hun elskede og det var ham.
Kys og kram, og måske en smule røren ved hinanden så hun intet problem i, men det gjorde han nok. Dominic og hende, havde haft gang i en smule i løbet af aften, og det havde været ved at løbe af sporet, men de havde trukket sig fra hinanden igen. De var for ens. For ens til at kunne have noget med hinanden seksuelt.
Hun ville blot se ham som en ven, hvis hun skulle se ham som noget. Han var som Daron.

Herren begyndte at trække bukserne ned helt, samtidigt med hans underliv blev stiv. Jasmin sukkede dybt, og grinede blot lavt for sig selv. I herrens hoved, grinede hun med ham.
Han vendte hovedet tilbage, inden han gav sig til at stønne endnu mere end han havde gjort tidligere. Jasmin smilede blot. At det var så nemt at narre en person, og at han oven i købet var hans kone utro. Jasmin kunne slet ikke forstå sådan mennesker, selvom hun egentlig på en måde selv var det, men i hendes hoved, var hun bedre end alle andre. ALLE.
Langsomt og roligt, så det ud til at han smed den falske Jasmin ned fra ham, og han nu var toppen af det. Man kunne se hvordan han nærmest begyndte at huimpe en seng, lidt som en hund der humper en bamse. Ynkeligt.

_________________
Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Oh.. Now you could come? ~ Dominic. Empty Sv: Oh.. Now you could come? ~ Dominic.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum