Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Watch your step! ~ Alec
Side 1 af 2 • 1, 2
Watch your step! ~ Alec
Tid: Nat ~ 1:21.
Vejr: Kulde ~ Lidt vind ~ Halvmåne ~ Skyer ~ Stjerner.
Omgivelser: Væltet skraldespande ~ Rotter ~ Ingen væsner ~ Mørke bygninger.
Påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] ~ Sorte jeans, sorte converse.
Dominic rettede på sin læderjakkes kraver, smilede skævt, og kiggede rundt. Han var ved de tomme gågader. Hans converse sko ramte lydløst torvfliserne. Han havde et lusket smil spillende om læberne. Han havde en kniv i en af læderjakke lommerne, og en af de sjældne pistoler i hans anden læderjakke lomme. Han begravede sine hænder i bukselommerne. Hans blik søgte rundt, på udkig efter om der var nogen form for fare, han skulle jo være opmærksom. Hans krop var gemt i skyggerne. Gågaden var stille. Alt for stille faktisk... En rotte pilede foran hans fødder, og han rynkede på næsen. Han rystede på hovedet, og drejede rundt om et hjørne.
Han havde fornylig mødt mange han havde kendt fra fortiden, men også nye spændende personer.. Han smilede for sig selv. Han stoppede op da han hørte nogle løbe. Han vendte sig om, og fik øje på nogle... To skikkelser løbe mod ham. Han rynkede på panden. Han tog pistolen frem, klar til at forsvare sig selv.
//Kort start, sorry... Vidste ikke hvad jeg skulle skrive.
Gæst- Gæst
Sv: Watch your step! ~ Alec
Form: engel
Dæmonen skrig flød igennem natten, hans skrig om nåde fik blot den unge Nephilim til at grine ondt og hånligt, som han hamrede kniven ind i maven på ham "dette er for min moder....og dette" ham hamrede kniven endnu engang ind i maven på ham, dog uden at skade ham så meget at han ville dø, dette ville blot ødelægge sjoven og fratage ham fra hans chancen for at få hævn, men også for at fuldføre den opgave hans slags gjorde.
På en eller anden måde slap han fri af Alec's greb, for så at løbe ud af den mørke gyde og ud mod gaderne, hvor der gik en anden ung mand (dig). Med et suk fik han sin bue og pil frem, lagde an og efter at havde givet den sårede dæmon lidt tid at løbe på, lod han den forgiftede pil flyve igennem luften som et projektil. Dæmon var straks nede, gurglede af smerte, mens Alec langsomt gik mod ham. Hans tatoverede arme var frie, vidste de mange runer frem, der var et kende tegn for den klan han engang var en del af, den klan han var født til at være en del af. Han smilede ondt, fik sin bue lagt på plads omme bag ryggen, hvorpå han tog den lange kniv frem (ses på billedet)
Gæst- Gæst
"Hvilket rent skud du kom med dér." Sagde Dominic, og lagde armene over kors. "Hvem skylder jeg æren af at møde? Mit navn er Dominic." Han smilede høfligt.
Gæst- Gæst
Han lagde hoved på skrå og det blonde hår, hang ned og ramte svagt de brede skuldre "Alec" sagde han stille, trak op i de sorte fingrehandsker. Hans øjne var observante og var opmærkesomme på hver enkel bevægese denne dæmon lavede
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han hævede øjenbrynet da Dominic så ned på hans tatoveringer "mhh, så må vedkommende være en del af den gamle klan" sagde han stille, han lagde armene over kors "for det er kun de medlemmer der har disse" fortsatte han med hoved på skrå
Gæst- Gæst
Dominic kiggede på Alecs ansigt igen. "Det tror jeg ikke hun har været. Hun.." Han tænkte sig hurtigt om." Har bare nogle slags runer på sin krop." Han trak på den ene skulder.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hun kender ikke sin far." HAn trak på den ene skulder, og kiggede på ham. "Hun hedder Clarissa, men bliver kaldt Clary." Svarede han. Dominic holdte stadig øje med Alec.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja, hende." Svarede han. "Kender du hende?" SPurgte han undrende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han rynkede på panden. Gudfar?! æh.. Han lagde hovedet lidt på skrå.
"Hendes gudfar.." HAn nikkede forstående. "Jeg mindes ikke hun har nævnt nogen gudfar." Sagde han og trak på den ene skulder.
//Kreasvigt, sorry...//
Gæst- Gæst
//helt okay
Gæst- Gæst
"Hvor er hendes mor egentlig?" Spurgte han nysgerrig. Dominic kunne huske at Clary havde sagt noget med hun fik mareridt omkring sin mor, eller noget.. Han kunne ikke helt huske det. Der var sket så meget.
Gæst- Gæst
han sukkede stille "Clarissa's mor Clarie, var en af mine bedste venner, hun var i sandhed en jeg holdte af og den tøs hun kunne dele slag ud, men hun er død" sagde han og kørte hånden igennem det pjuskede og rodet blonde hår
Gæst- Gæst
Han nikkede langsomt. "Død... Ja.. Det er.. Det er en skam.. Det gør mig ondt." Han havde ondt af både Alec og Clary lige nu. HAn bed sig i underlæben. "Men, hun virker fortvivlet over det med runerne.. Det ville sikkert være rart for hende at en fortalte hvad det er." Han trak på den ene skulder.
Gæst- Gæst
han var ikke helt sikker hvorvidt, det var klogt at se hende igen, selvom han gerne ville se hende igen, var det bedst hun så hans menneske side i stedet for engle siden, eftersom den side normalt ikke var særlig sød, dette var blot et tilfælde
Gæst- Gæst
//Skal Clary være med i emnet? ^^//
Gæst- Gæst
//mh lan hun godt
Gæst- Gæst
Dominic forstod det. Han havde set mange væsner gå rundt og være vrede, fordi de ikke kunne styre sin evne. "Øvelse gør mester." Sagde han blot, og smilede skævt. "Sandt.." Han bed sig i underlæben for ikke at grine. "Jeg tror også hun er på et diskotek." Han havde jo mødt Clary på diskoteket. "Vi ses i parken."Dominic vendte rundt, og gik mod firestep diskoteket, hvor han regnede med Clary var.
Gæst- Gæst
han nikkede "mhh det siger alle, men jeg har nærmest to personligheder" brummede han og sukkede. han så efter ham som han forsvandt, hvorpå han skiftede om til sit menneske jeg, da det nok var bedst at møde hende som en lidt sødere person end et røvhul. han lagde hænderne i lommerne og gik stille ned mod parken, hvor han stilte sig op af et træ og ventede
Gæst- Gæst
Clary havde været i diskoteket, og derefter revet ud derfra af Dominic. Han havde kun sagt at de skulle hen til parken, ikke hvorfor. Hendes gudfar blev slet ikke nævnt. For tænk hvis han nævnte hendes gudfar, at hun så ikke ville med fordi hun enten ikke troede på ham eller ikke gad. Han havde kursen mod parken, med Clary der fulgte efter ham.
"Vi er der snart." Sagde han, og lidt efter nåede de parken. Han så rundt efter Alec.
Gæst- Gæst
han havde stået lænt op af det træ og ventet. nok var hans menneske side mere venlig end englesiden, men han kunne også slå fra sig, det var bare der alle følelserne var, der han kunne elske og holde af. For englesiden ville hellere knalder hver aften end elske en eller anden hver aften.
da han så dem komme gående, fjernede hans sig fra træet og gik dem i møde "jamen det gik hurtigt" sagde han og det var kun hans tøj og tatoveringer der afslørede hvem han rigtigt var
Gæst- Gæst
påklædning: Et par lavtaljede læderbukser, en stram sort bluse uden ærmet og et par høje hæle
Clary havde brugt hele aften på at have det sjovt på et diskotek, eller faktisk kan man sige hun havde brugt tiden på at have det sjovt, efter at havde haft et mareridt. Dog blev hun revet ud af sin dans da Dominic pludselig greb fat i hende og den eneste forklaring var at de skulle i parken "hvad helved" sagde hun, men fulgte dog med ham hen til denne park.
Hun stivnede da hun fik øje på en svagt bekendt ung mand med kort mørkt hår og et par dybe blå øjne "hvem er det" spurte hun og trådte tilbage
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Die young - Alec
» A Private Show, Just for you ~ Alec.
» Step away from my children! - Catherine
» A step too close - Sayra
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine