Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
Ubestemt fravær. (Nille, Ramiel, Dominic.)
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Ubestemt fravær. (Nille, Ramiel, Dominic.)
Jeg kommer desværre med denne triste nyhed, at jeg ikke kan svare mine emner på nogen af mine brugere. Mine brugere er: Nille, Ramiel og Dominic.
Min ryg gør at jeg simpelthen ikke kan svare. Det kan tage mig 2-3 timer at svare på alle mine emner, hvor jeg før i tiden kunne svare alle mine emner på mindst en time.
Jeg er ikke fraværende på siden, jeg er på chatten og i kan skrive en pm til mig.
Hvis i ser mig svare et emne og ikke svarer jer, som også emner med mig, er det ikke fordi jeg ikke gider jer. Det er fordi jeg ikke ville have overskud til at svare andre emner udover lige det emne jeg svarer. Hvis dette er forvirrende, er det fordi jeg har hovedpine og dermed ikke kan skrive det fuldkomment, sorry. o.o
Men ja, jeg har det hårdt lige for tiden, og der er andre hyggelige ting jeg gerne vil lave end at svare emner lige for tiden. Jeg kan ikke længere lige sætte mig til at svare et emne hurtigt og nemt, det er ikke som sådan hygge for mig lige nu. Jeg tager en pause fra emnerne, og igen, hvis i ser mig svare et emne er det fordi det er et emne jeg lige kan overskue, ikke fordi jeg ikke vil emne med jer andre, hvilket jeg meget gerne vil!
Der er mange brugere som jeg ikke har emnet med før og jeg gerne vil emne med, men på grund af dette, kan jeg ikke... Hvilket irritere mig. o.o
Jeg stresser fordi jeg føler jeg er nød til at svare, så derfor skriver jeg denne fraværs besked om jeg ikke svarer emner så jeg ved at i ved det, og jeg kan slappe af.
Så nu ved i det. ^^
- Nille, Ramiel og Dominic.
Ps: Vær venlig ikke og presse mig til at svare. Hvis i gør det, beder i selvom at jeg bliver trist eller sur. Bare så i ved det. ^^
Sidst rettet af Nille Tirs 11 Jun 2013 - 16:22, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: Ubestemt fravær. (Nille, Ramiel, Dominic.)
Kender godt det med at have lyst til andre ting, end lige emner. Og jeg kender til at føle sig presset til at svare.
Vores emne er dog, heldigvis måske, slut. Men jeg håber da andre viser sig fra den tålmodige side.
- Antal indlæg : 10267
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Gæst- Gæst
Du skal bare sørge for at få det bedre :3
Knuz Jacob ^^
Gæst- Gæst
Tak i tre!
Og dog... Jacob, jeg har dog ikke tænkt mig at gå udenfor. xD
Mener nu mere at jeg hellere vil spille, se en film eller noget.
Ikke noget med at sole mig.
Kani, søde. Jeg er stadig på chatten og over pm, så helt væk er jeg ikke. Men ja, vi skal også aftale det nye emne med Oliver og nille. :3
Sean, ja det er slut. Det var et godt emne. ^^ jeg håber også at mine andre emnepartnere forstår.
Tak i tre, endnu engang. ^^
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Ej, vil bare have du får det bedre! ^^
Gæst- Gæst
Nu må den ryg simpelthen holde op med at ødelægge det hele! Slem ryg! Håber snart du/i/verden finder en måde så du kan få ordnet den ryg! Ellers.. Nej vent sådan noget skal jeg nok ikke begive mig ud i
Nå men jeg håber du finder tid til at svarer de få emner du kan når du har lyst, eller ryggen har en af sine bedre dage. Chat, skype.. Hvor jeg end er, du skriver bare! Det ved du jo du kan min søtte tøs!
*Giver dig et kram, som ikke kan gøre ondt* :3
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Josh: Ja, nemlig! Kun dig! Tak ^^
Camille: Tak tak! UH EN KANIN! C:
Caroline: Haha, jeg har været hos en børnelæge idag, som gerne skulle kunne hjælpe mig. Lad os nu se hvordan det går. ^^ Tak Caroline, din søde pige.<3 *Krammer*
Hey! Jeg gjorde det kun fordi jeg havde set andre gøre det, og fordi jeg har tre brugere. xD
Gæst- Gæst
Glæder mig til at se dig på chatten, nyd din pause n__n
Gæst- Gæst
Nyd din pause fra emnerne!
*Puster lettet ud*
Puha.... Godt du ikke forlader os helt, men kun fra emnerne, i et stykke tid! Jeg ville ikke kunne klare at du var væk fra siden, når Del også er væk xD
-Lailah
Lailah- Evolved
- Antal indlæg : 255
Evner/magibøger : Hun kan sende lyn gennem dig, blot ved at lægge én finger på dig.
Men nu kommer jeg lige med en opdatering, som jeg håber i ser!
Da jeg ikke vil skrive ny fraværstråd...
Jeg har fået svaret mine emner noget mere, men denne fravær gælder stadig! Jeg kan nu mærke at jeg simpelthen ikke orker, at svarer alle mine emner. Det må i desværre lige bære over med. Jeg har gode og dårlige dage. Der er foreksempel de dage hvor jeg er til en eller anden læge, eller hvad jeg nu er til. Det kan tage sin tid og trætter mig. Jeg orker nok kun lige at svare et eller to emner når jeg kommer hjem, måske ikke, men ikke mere.
Det kan jeg simpelthen bare ikke. Hvis det er en god dag, kan jeg eventuelt svare alle mine emner som jeg gjorde her forleden.
Bare så i ved det. ^^ Og stadig hvis i presser mig til at svare, bliver jeg nok trist eller sur, og gider slet ikke at svare. Just so you know it.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Tak Rowse. ^_^
Men, som det står til nu... Orker jeg simpelthen ikke at svare emner, i hvert fald ikke alle mine emner.
Jeg kan ikke svare over Ramiel eller Dominic lige for tiden... Beklager... :/
Men jeg prøver at svare emner over Nille!
Gæst- Gæst
Nu er det så sådan at jeg er syg, eller jeg er forkølet og har mega meget hovedpine.
Samtidig har jeg stadig meget ondt i ryggen.
Og emnerne er grunden til jeg stresser.
Så derfor svarer jeg ikke emner! Eller jo, nogle emner svarer jeg, men ikke alle! Som jeg har skrevet før her i fravær tråden, så svarer jeg de emner jeg orker.
Jeg svarer ikke emner på Ramiel og Dominic! Eller, måske gør jeg, men ellers gør jeg ikke! Kun hvis jeg lige orker.
I bedes ikke at plage mig om at svare.
- Nille, Ramiel, Dominic.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Sørg du bare for at få det bedre, så må alle emnerne vente, for det vigtigste er sku dit helbred! :3 Du skal aldeles heller ikke stresse angående vores emner, du tager den tid du behøver og sådan er det :3
Håber du snart får det bedre igen!
- Josh og Jacob.
Gæst- Gæst
Det skal så lige siges at jeg vil begynde at out'e nogle af mine emner!
Har alt for mange. x_x xD
Gæst- Gæst
» Fravær på ubestemt tid
» Fravær på ubestemt tid.
» Fravær på ubestemt tid
» Tja... fravær på ubestemt tid
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper