Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Your new home, my little sweetheart
Fravær. (Nille, Patch, Allyson, Ramiel) EmptyIdag kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
Fravær. (Nille, Patch, Allyson, Ramiel) EmptyIgår kl. 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Fravær. (Nille, Patch, Allyson, Ramiel) EmptyIgår kl. 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
Fravær. (Nille, Patch, Allyson, Ramiel) EmptyIgår kl. 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
Fravær. (Nille, Patch, Allyson, Ramiel) EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
Fravær. (Nille, Patch, Allyson, Ramiel) EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Fravær. (Nille, Patch, Allyson, Ramiel) EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar

» Who am I now?? //Jake//
Fravær. (Nille, Patch, Allyson, Ramiel) EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
Fravær. (Nille, Patch, Allyson, Ramiel) EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Fravær. (Nille, Patch, Allyson, Ramiel) Voteba13Fravær. (Nille, Patch, Allyson, Ramiel) Voteba14Fravær. (Nille, Patch, Allyson, Ramiel) Voteba15 
Rafaela
Fravær. (Nille, Patch, Allyson, Ramiel) Voteba13Fravær. (Nille, Patch, Allyson, Ramiel) Voteba14Fravær. (Nille, Patch, Allyson, Ramiel) Voteba15 
Savas
Edgar
Juniper
Sean
Valentine
Madelena Gray
Dr. Trott
Elizabeth

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164972 indlæg i 8752 emner

Fravær. (Nille, Patch, Allyson, Ramiel)

4 deltagere

Go down

Fravær. (Nille, Patch, Allyson, Ramiel) Empty Fravær. (Nille, Patch, Allyson, Ramiel)

Indlæg af Gæst Fre 14 Mar 2014 - 22:35

Hej alle sammen!

Som i nok har bemærket svarer jeg ikke emner så meget mere.
Grunden til det er at jeg har lavt overskud på grund af mine rygsmerter og at jeg går igennem en del lige for tiden.
Det betyder dog ikke at jeg stopper helt med at svare. Jeg svarer når jeg har lyst og kreativitet til det.
På onsdag skal jeg indlægges. Bare rolig, jeg skal ikke opereres. Lægerne skal holde øje med hvornår jeg får ondt, hvor meget jeg får ondt, og så videre. Det er fra onsdag til fredag, tror jeg.

Det er også grunden til at jeg kan virke ret trist eller sur i chatten. Hvis jeg virker sur, er det nok fordi jeg er ked af det i virkeligheden.

- Nille, Patch, Allyson, Ramiel. Smile

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Fravær. (Nille, Patch, Allyson, Ramiel) Empty Sv: Fravær. (Nille, Patch, Allyson, Ramiel)

Indlæg af Camille Fre 14 Mar 2014 - 22:50

Rigtig god bedring Nillemus.
Efter regn kommer solskind....remember that.
Smile
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Fravær. (Nille, Patch, Allyson, Ramiel) Empty Sv: Fravær. (Nille, Patch, Allyson, Ramiel)

Indlæg af Delilah Fre 14 Mar 2014 - 22:55

*Host host*

Hentydning til min mobil. Og sådan noget med smser og sådan noget. Og Skype. You know the drill. Og du ved præcis hvad jeg vil sige om det hele!<3

Og det med emnerne .. Yeah, you know the drill. Tag dig god tid, gør hvad du har lyst til, hverken mere eller mindre :3

- Del

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Indlæg af Gæst Søn 16 Mar 2014 - 20:23

Jeg skal nok sms'e dig, hver gang jeg kan, når jeg er blevet indlagt. Razz
Og ja, jeg ved hvad du vil sige om emnerne og det. I know you. xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Delilah Søn 16 Mar 2014 - 20:24

Good girl! Så skal alt nok blive godt xD

Evolved
Evolved

Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Indlæg af Gæst Tors 20 Mar 2014 - 18:21

Så er jeg kommet hjem fra hospitalet. Rigtigt skulle jeg først hjem i morgen(fredag), men fordi de ikke kunne få skaffet en fysioterapeut som kunne få mig i træning, så kunne jeg tage hjem.
Det betyder dog at jeg den 31(mandag), skal indlægges igen. Jeg skal være indlagt i en hel uge, desværre. Jeg vil nok ikke svare emner, eller være meget online, når jeg er indlagt, men dem der har mit nummer kan få fat i mig. Hvis i er heldige logger jeg på chatten i en time eller to.
Det betyder dog ikke at jeg vil svare emner snart. Jeg svarer emner når jeg har lyst og kreativitet til det, hvilket jeg ikke har lige for tiden. Så i må have tålmodighed jer der har emner med mig.

- Nille, Patch, Allyson & Ramiel.

Gæst
Gæst

Indlæg af Elizabeth Tors 20 Mar 2014 - 18:29

Awww Nille. D: Det er godt at have dig tilbage igen! Men det er trist, vi så må give afkald på dig, til den tid. :c Men velkommen hjem! :3

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1550
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Indlæg af Delilah Tors 20 Mar 2014 - 18:50

Dejligt at du er hjemme! Men er det ikke en halvlang køretur at komme frem og tilbage?

Øv at du skal indlægges igen, men i det mindste får du lov at blive hjemme i weekenden. Og hvis det kan hjælpe dig at være indlagt, så er det jo en fed ting! Efterfølgende, ikke imens det sker, det kan jeg godt se ...
Men jeg behøver nok ikke skrive det hele ned igen, når du i virkeligheden godt ved hvad jeg vil sige. Så endnu engang: Du ved hvad jeg siger og mener;)

Held og lykke, sweetie!
- Del

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tors 20 Mar 2014 - 20:37

Held og lykke med det hele lillesøs <3
Du ved jo at vi smutter ingen steder og tager imod dig når du engang kommer igen Smile De læger (eller hvad de nu kalder sig) har bare at tage sig godt af dig Smile (ellers skal jeg personligt kommer efter dem.. Jeg har mine metoder :b)
Tag alt den tid du skal bruge for at blive rask igen!

Gæst
Gæst

Indlæg af Sean Fre 21 Mar 2014 - 10:19

Vi vil savne dig!
Held og lykke med det hele. Jeg vil vente, utålmodigt, på at du er klar til at spille med os igen! Wink
Både i emner...Og i andre spil xD

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10267
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Indlæg af Gæst Fre 4 Apr 2014 - 20:34

Og nu er jeg så hjemme igen!
Jeg har fået svaret alle mine emner, men jeg vil stadigvæk ikke svare emner hver dag. ^^

Hvordan det går med min ryg og hvad der er blevet planlagt kan i spørge om over PM, da jeg simpelthen ikke orker at skrive det hele ned nu. xD

- Tallis, Patch, Allyson, Ramiel.

(Pssst, det er by the way mig, Nille! Jeg har skiftet karakter! xD)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 4 Apr 2014 - 21:07

godt at ha dig tilbage igen Nilsen :9

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum