Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
The big bang ~BigBaloo~
Side 1 af 2 • 1, 2
The big bang ~BigBaloo~
*Du er kommet for at sætte punktum er du ikke?* Lød det i hendes tanker, men jo nærmere skiklsen kom. Jo mere fornuft kom til Carolines hovede. *Jeg syntes nu mere du ligner et komma.* Caroline kom til sig selv, og kiggede på de hænder mændende havde sat på hende. Normalt ville hun være bange, men hun havde hørt kloge folk sige. At man skulle se sin frygt i øjnene. Caroline gjorde det ligenu, og derfor greb hun fat i en af mændende og lod sine fingre brænde ham halvt ihjel. Han slap, så var der 5 mænd igen. En kamp hun måtte være sej for at overleve! Caroline rejste sig op og fik trukket dolken ud. Hun havde den fast i hendes hånd, med et solidt greb. Hun greb fat i den ene mands skulder, og rev den lidt afled. Med hendes brændende fingre til at få ham til næsten at skrige.
"Hvem er den næste? Jeg kan gør det her hele natten." Svarede hun selvom hun vidste at det ville blive for hårdt, selv for hende. hun var stærk, men ikke uovervindelig.
Gæst- Gæst
Sv: The big bang ~BigBaloo~
han trampede om bag to af angriberne, og grab med en stærk arm af tunge muskler, om halsen på dem begge to og løftede dem op og hamrede dem sammen, brutalt og råt, så de gik ud som et par lys, og før de andre kunne reagere, sparkede han den ene i ben bindeledet så han knækkede sammen og så hurtigt brækkede nakken på ham så han faldt død om, han så på de 2 sidste og den sort klædte og han trek så sin baton ud af den's hylster og foldeden den ud ''ved i ikke det ikke er pænt og lægge hånd på damer, og slet ikke en skønhed som hende?'' han sagde det direkte venligt og trådte hurtigt frem og slog den ene af de 2 angriber i ansigtet så han's kæben brækkede for der efter at sparke ham midt i ansigtet med en tung kamp støvle, han vendte sig om imod den sidste udover den sorte klædte skittelse, og han fornemmede en underlig smerte men valgte og ignorer den og slog den sidste midt på siden af hovedet så han osse gik ud som et lys, han vendte sig om imod den sort klædte person, men kiggede så over på kvinden ''vil du have ham eller skal jeg ende han's liv, for dig?'' han så på hende med et par venlige gule øjne dog uden et smil.
Gæst- Gæst
"Hmm, den var svær. Enlig vil jeg gerne se ham lide, men han overtjerner en hurtig død." Caroline trådte helt tæt på den sortklædte, og uden videre stak hun en hånd i brystkassen på ham. Ikke noget alle kvinder ville gør, uden at finde det en form for klamt. Men Caroline havde dræbt så mange nu, at en som faktisk havde fortjent det. Det gjorde hende intet. Hun greb fat om hjertet, og trak så hånden ud. Hun smed hjertet fra sig. Manden var død nu. Caroline så på sin redningsmand, han var jo lidt hendes redning. Hun smilede til ham, overraskende hurtigt var det oprindeligt.
"Tak for redningen, navnet er Caroline." Sagde Caroline og greb fat i en af de dødemænds trøjer for at tørre hendes hånd af. Caroline havde en venlig side og en morderisk en. Ligenu var hun venlig, og kun få havde formået at kunne tæmme hendes morderiske side helt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja det altid rart at møde nye personer, specielt hvis de ikke er ude på at dræbe en eller noget i den stil." Svarede hun med et kærligt grin. Caroline trak lidt på skuldren, over at han spurgte om hun var såret.
"Lidt små skader Kumma, det ikke så slemt. Jeg er vampyr, vores skader healer hurtigere end andres. Men den trædolk her, er måske også den eneste af sin slags. Og den eneste som kan dræbe mig, så jeg skal have den brændt. Bare tilintetgjort." Sagde hun med et lettere smil, og hun håbede faktisk ikke han bedømte hende udfor hendes race. Men hvis han gjorde, ville han aldrig kende hende ordenligt. hun havde været ud for meget.. Men Kumma var et muskelbundt, hvis man kunne sige det sådan.. Ikke at det gjorde noget, Caroline tænkte over hvilket dyr. Denne shapeshifter kunne skifte til, bare af nysgerrighed.
Gæst- Gæst
''ja det må jeg give dig ret i, og har ingen grund til og slå dig ihjel, du virker venlig, så kan godt lide dig'' han smilede bredt til hende
''tja det jo dejligt nok, hehe, du er vampyr? tja det da altid dejligt hehe, og skal jeg tage mig af den trædolk? vil nødig have du blev dræbt, da du virker meget venlig'' han lød ægte venlig, og han syntes hun var en rigtig venlig person, og han lagde venligt armene over hinanden så de kræftige muskler var nemme og se, og han nikkede roligt da han mente de nok kunne få et godt venskab.
Gæst- Gæst
"Tak, og i lige måde. Men du kender jo ikke mine dårlige sider? Så jeg advare dig, hvis jeg bliver moderisk på et tidspunkt, så hver venlig ikke at dræb mig. Bare sæt mig på plads, selvom jeg er en pige kan ejg sagtens modtage et par slag hvis jeg skulle gå hen og ville dræbe alle og endhver." Svarede hun lidt drillende men stadigvæk alvorligt. Hun kiggede på Kuuma. Caroline rakte ham trædolken, hun stolede af en eller anden grund på ham, til trods for at hun lige havde mødt ham. Men hvem vidste, måske kunne de blive gode venner?
Gæst- Gæst
''det var så lidt, og det gør jeg måske ikke, men det må man respektere, og skal nok lade vær med at dræbe dig, skal nok holde dig på plads, og selvom du er en smuk pige, jamen så tror jeg gerne du kan klare et par smæk, men tja må gøre mit bedste'' han lød venlig og munter, imens han selv drillede tilbage, ikke helt så alvorlig, dog alvorlig nok. Han kiggede roligt tilbage og nikkede venligt, da han tog imod trædolken, han stolede på hende, fordi hun kunne række ham et våben da kunne dræbe hende, han ville dog aldrig bruge det, han så ud til at ville sige noget men nøjes med at smile.
Gæst- Gæst
"Mange tak, det sætter jeg pris på."
Gæst- Gæst
''det var så lidt, elsker at hjælpe, hehe'' han lød venlig og munter
Gæst- Gæst
"Ligenu ikke så meget," Svarede hun og smilede lidt da han drillede lidt. Caroline smilede drillende igen, og lagde hovedet til den anden side. Hun hævede på et bryn, men mere drilsk. Caroline havde ikke haft et drilsk smil over sig i langtid, og det føltes rart at nogle kunne formå at frembringe det.
"Så hvor går vi hen?" Spurgte hun stille men stadigvæk mere frisk i stemmen, den glade side af hende var stået op fra graven og var klar på det meste.
Gæst- Gæst
''over til min hule, så du kan få lidt ro, føde, og et varmt bad tænker jeg?'' han lød tilfreds med de ting, men overvejede lidt hvad han sagde og grinte så brummende ''ja ikke i bad med mig, medmindre du self vil, hehe, føde får du osse fra mig hvis du mangler, og andre ting self'' han lød drillende da han tilbød at gå i bad med hende, mest for sjov, imens han roligt så på hende, klar til og gå imod sit hjem, og håbede de ikke mødte ubehaligheder på vejen
Gæst- Gæst
"Det ville jeg elske." svarede hun med et drilsk smil, hun begyndte stille at gå. "Altså til det første du sagde, ja du ved nok hvad jeg mener." Caroline legede lidt med en af hendes hårlokker, og smilede en anelse genert, det var en smule pinligt. Men hun grinede bare kærligt af det bagefter. Hun fulgte med Kuuma helt stille og roligt. Hendes facade var ikke oppe mere, hun var sig selv ligenu. Bare Carolne. Og det var sandeligt rart at ligge facaden fra sig lidt.
Gæst- Gæst
''tja det jo godt nok, det skal nok blive hyggeligt'' han svarede roligt og med et drillende smil i ansigtet, han gik roligt hen af gyden imod skoven, til sin hule, han svarede da han hørte hende ''haha det osse okay, og ja ved jeg skam godt hehehe'' han grinte muntert og rakte tunge af hende da hun legede med sin hårlok, han brummede venligt da hun smilede genert.
han hørte hende grine og han vendte sig om og grinte muntert til hende og gik så han gik ved siden af hende, han fulgtes roligt med hende, til de nåede skoven.
han begyndte så og gå en del forskelige veje ved siden af Caroline, han gik over til noget da lignede en stor klippe og åbnede en dør i klippen, han vendte sig om imod hende og smilede venligt ''her bor jeg, det sparsomt, men hyggeligt nok'' han lød glad.
Gæst- Gæst
"Hvor er det hyggeligt, sådan en rigtig bjørnehule." Svarede hun med et varmt smil, man kunne slet ikke forstille sig ondt om Caroline. Hun opførte sig så menneskelig, og lidt i den stil havde hun været som menneske dog bare uden tillid og dengang vat hun altid bange. Caroline havde sat sig for ikke at være så bange igen, derfor blev hun det heller ikke. Hun var en stærk kvinde!
"Men hvorfor lever du herude? Udover jeg godt kan se det er fredeligt og stille."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"HVor ser det hyggeligt ud.. alt sammen. Og tak, det er næsten for meget." svarede hun imens hun tog sin trøje af. hun var ik ude på noget. Hun stolede bare på ham, hendes trøje hang nu over hendes arm. Hun havde hendes jeans og hendes bh på stadigvæk.
"Så ville jeg slappe lidt af."
Gæst- Gæst
''tak Caro, det sætter jeg pris på, og det var så lidt, man må hjælpe hvor man kan'' svarede han venligt, han rødmede dog svagt da hun tog sin trøje af og kiggede væk, mest for og respektere at hun skulle i bad, da han ikke ville sende signaler om han var ude på noget, han nikkede og svarede da hun snakkede til ham ''det helt iorden, du lukker bare døren når du går i bad'' han lød venlig og rolig, dog lidt genert.
Gæst- Gæst
"Det tog lidt tid, men det var dejligt afslappende." Sagde hun med et varmt smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så, Kuuma fortæl mig noget om dig selv." Sagde hun og lagde venligt hovedet på skrå imens hun kiggede ham i øjnene. At lære folk at kende var altid en god ting, og hun havde en fornemmelse af at de kunne blive gode venner.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men i sidste ende er det alt smerten som gør en til hvad man er idag, er ingen let vej igennem livet. Det har jeg selv fundet ud af." svarede hun og trak lidt på skuldren, der gik et par sekunder inden smilet kom frem på hendes læber igen. hun ville ikke være uhøflig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du har ret. Selv jeg har været den mest uskyldige person i verden, bange for alt. Følt smerte mest psykisk, men også fysisk. Jeg har været nede hvor jeg ikke kunne bunde og så glade dage. Jeg har en gang været sådan en vampyr som ikke engang ville være tæt på at dræbe, fordi jeg ikke ville vær det. Så fandt jeg en kur, og blev menneske igen. Ingen gang et par måneder efter blev jeg forvandlet til en varulv, og for et år siden blev jeg vampyr igen. Og siden jeg blev varulv, så er jeg blevet mig selv. Jeg dræber, torturer sommetider koldt.. Men det er hvem jeg er, morderisk, men også selvsikker. Dog er jeg også ret venlig hvis det skal være. Det er mærkeligt men sådan er det bare, og folk som har kendt mig siden inden jeg blev varulv. De må snart bare acceptere at jeg ikke er den lille hjælpeløse Caroline som jeg var engang." Svarede hun og kiggede stift ind i bålet, inden hun kiggede ham i øjnene igen.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» I need a little help - Bigbaloo
» New in the Town //BigBaloo//
» I was once like you, but I was a panther. ~ BigBaloo.
» Nothing But the Blood ll BigBaloo
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine