Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Nothing But the Blood ll BigBaloo EmptyIgår kl. 16:54 af Katrina

» Your new home, my little sweetheart
Nothing But the Blood ll BigBaloo EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
Nothing But the Blood ll BigBaloo EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Nothing But the Blood ll BigBaloo EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
Nothing But the Blood ll BigBaloo EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
Nothing But the Blood ll BigBaloo EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
Nothing But the Blood ll BigBaloo EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» Who am I now?? //Jake//
Nothing But the Blood ll BigBaloo EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
Nothing But the Blood ll BigBaloo EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Nothing But the Blood ll BigBaloo Voteba13Nothing But the Blood ll BigBaloo Voteba14Nothing But the Blood ll BigBaloo Voteba15 
Rafaela
Nothing But the Blood ll BigBaloo Voteba13Nothing But the Blood ll BigBaloo Voteba14Nothing But the Blood ll BigBaloo Voteba15 
Lori
Savas
Edgar
Juniper
Sean
Valentine
Celenia
Madelena Gray

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner

Nothing But the Blood ll BigBaloo

Go down

Nothing But the Blood ll BigBaloo Empty Nothing But the Blood ll BigBaloo

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 16:32

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]//

Så var endnu et slag slået, men det betød ikke det hvide flag var rejst endnu. Der skulle meget til før det så meget som blev overvejet. For hvordan knækkede man en som ikke kunne knækkes, som var så stærk at tortur altid var den eneste udvej.. Og det virkede ikke engang.. Lys tog hun intet skade af heller ikke helligelys genstande, hun var stærkere.. Langtid siden man havde set en vampyros så ung og så stærk. Caroline sad lænket til denne stol ved siden af en vogn på slavemarket. Hendes tøj havde været pletfri lige til hun havnede her, hun måtte simpelthen begynde at blive lidt mere diskret.. Caroline's tøj var fyldt med hendes eget blod.. Hun mærkede hvordan de skarpe knive flænsede hendes håndflader og arme op, imens hun bed smerten til sig.. IGen og igen.. Caroline havde lært at tage det roligt og så hun var helt rolig.. Lige meget hvor ondt det gjorde, hun ville ikke lade dem tage hende ned uden kamp. Hendes jakke var blevet revet af, for noget tid siden.. Manden fandt nogle pile frem, spidse og dyppet ekstra godt i vievandet som stod i en spand ved siden af. Han stak 5 i på langs af hendes krageben, og det sveg ufatteligt.. Men hun lod sig ikke løfte så meget som på en muskel.. Manden vred en klud op på med vievand og lagde den på hendes pande, det brændte voldsommere end nogensinde før.. OG hun kom enlig med et lille klynk.. Manden fjernede hendes sko og satte hendes fødder ned i vandet. Caroline rykkede voldsomt i lænkerne for at komme fri, men nu da hun begyndte at rører på sig blev smerten voldsommere.. Hun bed tænderne sammen.. Og lukkede øjnene hårdt i og prøvede at holde sig i ro igen.. Hvorfor gjorde det altid dette? Hun var meget værd i penge, men de ville knække hende først.. Så vidste de jo hvor du havde hende henne, men hun kunne ikke knækkes.. Eller kunne hun.. Manden tog et træspyd, ikke et som kunne dræbe hende men igen.. Han stak det i maven på hende så hun kom med et gisp.. Hun sank en klump, hun kunne jo ikke fjerne det.. Så satte manden to knive i hendes håndrygge som skar igennem træstolen hun sad på.. Enlig skreg hun, alt for meget smerte på et sted.. Det ville ikke dræbe hende, men smerten var bare alt for stor på engang til hun kunne holde det ud mere..

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Nothing But the Blood ll BigBaloo Empty Sv: Nothing But the Blood ll BigBaloo

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 16:51

beklædning: sort elefant hue kun med øjenhuller, sorte læderhandsker, en sports taske på ryggen med en R700 snigskytte riffel med lyddæmper og en Vector SMG Silent + en masse patroner, lagt i magasiner, sin skud sikker vest med en jakke udover i sort læder, sine kamp støvler og tykke kamp bukser i sort med en Strike One 280. caliber spændt fast til.

Han kom stille gående da han havde hørt at Caroline var blevet kidnappet, hvordan de havde gjort det, vidste han ved gud ikke, han vidste dog enten så var hun optaget af noget, eller osse så var de fyre bare skide heldige, men han var kommet for og give en hånd med sammen med 6 af sine våben brødre, alle med samme tøj som ham, udover 4 af dem var bevævnet med Vector SMGer med lyddæmper, og de to andre med en pistol i hver hånd med lyd dæmper, de sneg sig roligt hen af slavemarket på taget af en bygning, og han så ned på fjenderne, og bemærkede Caroline, han sukkede lidt og undrede sig over hvorfor de var gået efter hende, men hende's skønhed var nok en af grundene, for ude hun måtte have nogle hemmelig hokos pokus ting, men hvad fanden, han ville redde hende's uheldige nuttede røv, og han nikkede til sine folk da de hægtede sig fast på kanten med gribe kroge og kastede sig udover sammen med Kuuma, så de begyndte og gå ned af væggen, imens de rettede deres våben imod slavehandlerne, og på tegn fra Kuuma, skød de løst på slavehandlerne, som faldt som fluer omkring Caroline, de missede nogle skud hist og her, men det var tydeligt at de var døde, udover nogle som bare var hårdt sårede, og han stillede sig på jorden og hægtede sig fri af sin kabel og han gik hen til Caroline og sagde roligt.
''kommer jeg ubelejligt eller kommer jeg for sent?''
da var venlighed, dog morskab i han's stemme, han så stille på Caroline's skader og fløjtede trist og nikkede til sine våben brødre, som begyndte og dræbe de overlevende våben handlere som havde fanget Caroline, trodet de da, han gik roligt over og fjernede vandet ved Caroline's fødder, og han begyndte og trække pile og hvad i al verden da sad i Caroline, og for hver gang han trak en pil eller skarp dimle dut, da lagde han sin hånd på sårene, og healede dem, han tærrede på sine kræfter, men han fik jobbet gjort, imens han så på Caroline og sagde.
''tja jeg ved ikke hvordan du fik din nuttede bagdel ud i dette her, men nu redder jeg din nuttede bagdel, igen''
han lød venlig og spøjs, imens han hjalp Caroline fri, og løftede hende op i sine arme, for at nikke til sine våben brødre, som har plynret de døde, for og finde spor efter hvorfor de fangede Caroline, og osse for værdi genstande, imens de så løb igennem market's pladsen, med deres våben klar til og skyde på alle da prøvede og stoppe dem, selv om folk forskrækket trådte tilbage fra dem, og de løb bare videre over til en varevogn som de alle hoppede ind i, med to føre som osse var bevæbnet og klar, imens Kuuma satte sig ned med Caroline i sin favn og nikkede til førren at han kunne køre imens en af han's våben brødre, smækkede side døren så de kunne køre.
han så sagde venligt til Caroline.
''sjov måde at mødes på igen eller hvad?''
han lød drillende, dog for at dække over sin bekymring for Caroline, imens han trak sin elefant hue af så hun kunne se han's ansigt, dog skjulte han sin bekymring godt selv om han's øjne sagde noget andet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 17:40

Pludselig var der angreb, det fik Caroline til at rykke lidt hovedet så kluden med vievand faldt af. Først var hun lettere forvirret, men der var en genkendelig fært. Det fik hende til at tage det lidt roligere, og da han trak pilene ud samt træspydet åndede hun lettet ud.. Hun var i hans favn, det fik hende til at føle sig lidt svag.. Men ligenu var hun heller ikke meget kampklar, selvom hun stadigvæk havde gnisterne til at overleve et par angreb i kamp, dog havde hun mistet en del blod.. Hun havde brug for blod.. Enlig kom hun ned og sidde hun hævede lidt på et bryn.
"Spørg mig ikke, jeg skal måske bare begynde at opdage at min røv er meget hver i penge." Svarede hun og grinte lidt af sin egen kommentar. Delilahs familie havde også fanget hende så hun kunne blive gift ind i hendes familie, bare fordi hun var raceleder.. Det var vildt, efter den post var man pludselig så mange penge værd. Synd de kunne prøve så meget de ville, ingen kunne købe hendes frihed væk.
"Siger du ikke, men det meget normalt for mig at ende i konflikter eller kampe. Dog overlever jeg altid, enten af mig selv eller ved lidt hjælp. Så tak." Svarede hun med et mere venligt smil på læben, og rettede sig lidt op. Han havde ikke behøvet at heale hende, men det var da pænt gjort stadigvæk. Selvom hun var vampyr og healede selv, dog var Caroline taknemlig når hun fik hjælp til noget. Hun var dog gladest når det var fra en genkendelig person, og Kuuma havde jo hjulpet hende før. Både med et slagsmål men også med at få kontrol over sig selv, Caroline kørte en hår lok væk fra sit ansigt og så imod Kuuma stadigvæk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 18:22

Han smilede venligt til hende, og han kunne mærke førren dreje skarpt til venstre, imens han sagde noget til sin side makker som åbnede vinduet og skød imod noget da åbenbart kørte efter dem, imens de andre bag ved sammen med Kuuma og Caroline, tjekke deres våben, han vidste at Caroline havde brug for blod, mest over alle de sår hun havde, så han lyttede roligt til hende da han hørte hende, og han bemærkede osse hende's hævede bryn og han grinte da han svarede.
''hehe fair nok, og det ville være en god ide, jeg kan jo ikke redde din nuttede røv hver gang vel? eller kan jeg nok godt, men tja det kan nok gå hehe''
Han sagde dette muntert og grinte imens han så på hende, han vidste ikke hvad hun havde lavet, hvorfor, eller hvad da var sket, han var dog osse usikker på hvem da jagtede dem, han ville bare hjælpe Caroline, dog vidste han osse hun var raceleder, den slags var ting da var værd og holde øje med, han gav hende et blidt smæk i numsen, mest for og drille hende, da han hørte hende og svarede drillende, dog venligt osse.
''tjohhh det siger jeg jo nok et eller andet sted, og det samme her, det sjovere end bare og sidde stille, men en dag slipper dit held måske op, så vær forsigtig ikke? og tja det var sku så lidt, skulle det være en anden gang?''
han lød venlig og besvarede hende's venlige smil, imens han roligt overvejede at tilbyde hende blod, mest fordi hun havde brug for det, men han hørte nogen besvare ilden imod deres varevogn, for at se to af han's våben brødre, åbne slågerne i bag døren, for at begynde og skyde på et ukendt køretøj, Kuuma tog den dog med ro, imens han spurgte Caroline, han så hende fjerne hårlokken fra sit ansigt og han grinte og sagde.
''skal du altid se så smuk ud, selv når du blevet mishandlet? nå ja det er jo dig, og det ikke for og lægge an på dig hehe, men jeg ved du har brug for blod, så har du lyst til noget blod?''
han lød venlig imens han trak ned i sin bluse så han's hals blev blottet, så hun osse kunne se de både gamle ar og nye ar, fra vampyre, som har bidt ham i halsen, man han smilede bare venligt til hende imens han ventede på hende's svar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 21:41

Caroline nikkede og mistænkte ham for faktisk at bekymre sig bare en smule.
"Jeg skal forsøge mit bedste." Svarede hun på det første, og hørte tydeligt der blev skudt endnu engang. Dog forholdt hun sig roligt og holdt fokus på Kuuma som snakkede til hende.
"Det bare ikke altid man er lige heldig hver gang, men har oplevet mit værste tror jeg." Svarede hun og så på ham med et 'helt seriøst' blik da han slog hende i røven, også selvom hun vidste det bare var for sjovt. Derfor rystede hun bare venligt på hovedet.
"Det ved jeg ikke, det må være en gave!" Sagde hun ironisk og grinte kærligt. Caroline lagde hovedet lidt mere på skrå da han blottede sin hals.. Hun var tørstig det måtte hun indrømme, og noget af det bedste var jo det dejlige shapeshifter blod.. Hun nikkede lidt.
"Ja tak." Svarede hun og lændte sig ind imod hans hals.. Hun trak tænderne ud og satte dem i. Hun sugede blod til sig men vidste godt hun ikke skulle tage alt for meget, men hun nød det dejlige blød flyde ned i hendes årer og gøre hende stærk igen. Caroline sugede til igen, men efterlod blod nok til hans overlevelse da hun enlig trak sig væk. Hun tørrede blodet væk fra hendes læber med hendes håndryg og kiggede på ham igen.
"Tak, lige hvad jeg havde brug for."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 22:23

Han nikkede venligt tilbage, og han smilede bare venligt til hende. og han rykkede roligt med varevognen da de kørte hårdt til venstre, og han skubbede en taske hen til de to våben brødre da skød på fjenden, imens en af dem taknemmeligt tog et magasin op af tasken, genladte sit våben, og skød videre, han hørte hende og grinte venligt.
''tja ellers må jeg jo bare redde dig tredje gang, ikke sandt?''
han lød venlig og blid, han bemærkede hende's helt seriøst blik, og han grinte bare drillende, og lavede en dum grimasser, som om han ikke vidste hvad han gjorde, så grinte han venligt igen, han lyttede til hende og så hende osse ryste venligt på hovedet.
''tja må jeg give dig ret i, så må jeg hellere sørge for og dække din bagdel, tror du ikke?''
han lød venlig og kærlig, han nød hende's kærlige grin og grinte selv med, han smilede blidt til hende da hun lagde hovedet let på skrå, han vidste han's blod var højt sat blandt vampyre, så han smilede bare blidt da hun nikkede og lukkede øjnene.
''var så lidt, Caroline, sku det osse være en anden gang''
han lød drillende og venlig, han lagde dog armen om Caroline, mest for og støtte hende da hun lænede sig over ham, og da kom et lille tilfreds gisp da hun bed ham i halsen, og han slappede bare af, nød fornemmelsen, mest fordi han vidste at hun kunne lide han's blod, det plejer vampyre og kunne, så han slappede bare af og så venligt på hende, da hun sugede til igen, og han strøg hende blidt på kinden og smilede venligt, han grinte blidt til hende da han så hun tørrede blodet væk på sin håndryg og han så hende blidt i øjnene og svarede.
''det var så lidt, skulle det være en anden gang''
han lød venlig og blid, ikke for og lægge op til noget, men så hun vidste jamen at hun havde en bjørn da ville dække hende's ryg, og han hørte førren snakke med side makkere om at de havde mistet forfølgerne, og de var på vej over til et sikkert hus, han så blidt på Caroline og sagde.
''vi på vej til et sikkert hus, hvor vi kan omgruppere, og jagte ham da ville købe dig som slave, så det ikke gentager sig, hva siger du til det?''
han lød venlig og blid, mest så hun vidste at jamen han ville sku dække hende, imens han lænede sig tilbage, han's sår havde healet sig selv, og han havde et muntert glimt i øjet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 11:46

Caroline rystede kærligt på hovedet.. Jo det måtte han vel, men alternativt var hun måske bare skulle passe bedre på eller være mere opmærksom... Hun nikkede efter hun havde fået slukket sin tørst.
"Dejligt." Svarede hun blot stille.. Hun havde god hørelse så hun kunne godt hører hvad de to på forsæddet snakkede om. Efterfølgerne var væk det var altid noget. Men der var noget vigtigt her, og hun regnede med Kuuma godt vidste det, at hvis han holdt hendes ryg fri gjorde hun det samme ved hans. Caroline fnøs lidt da han nævnte at de skulle finde ham som ville købe hende..
"Jo det kunne vi godt, men der andre jeg helere vil have ryddet af vejen end en tåbeligt mand som også tror kan herske over mig. Jeg har min egen lille liste med de navne jeg vil have afvejen først." Svarede hun og lagde hovedet lidt på skrå.. Hvis hun helt selv skulle vælge af alle personer, skulle Oliver af med sit hoved først og derefter Kukiu.. Hun kunne ikke udstå nogle af dem! Hvis hun dræbte dem eller andre gjorde, ville hun ikke være ked af det.. Kukiu havde hun ikke dræbt på grund af Eliza, fordi så kom der blot fjendlighed imellem dem igen.. Men so what.. Når det kom til hvad han havde gjort hende, så var det klart hun ikke tilgav ham. Caroline slog sine egne tanker væk og kiggede imod Kuuma igen.
"Sikkerhedshus ligefrem, det må jeg sige." Sagde hun drillende men smilede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 12:42

Han så hende ryste kærligt på hovedet og han grinte muntert imens han hørte en af han's våben brødre sige de snart var fremme ved, han smilede dog til hende da hun så hende nikke og han lyttede til hende.
''ja det ved jeg''
han lød ikke flabet, eller opblæst, bare at han konstatere noget da rigtigt, han vidste hun havde hørt det, han ville dække Caroline så godt han kunne, om det så galt han's eget liv, men han's Mistress ville altid komme i første række, men han ville gøre hvad han kunne for Caroline, men han så roligt på hende, da han hørte hende og han nikkede venligt til hende, og svarede roligt.
''tja så er det skam iorden, jeg er selv igang med og starte en krig, samle mine våben brødre, finde lejesoldater, alt jeg kan, men hvad med din liste, lad mig høre?''
han lød rolig og venlig, imens han så på hende, han vidste der var nogen hun ville dræbe, og han så hende roligt i øjnene og svarede blidt.
''yea, dem har jeg et par stykker af, men det skal nok gå, ikke? men hvad med den liste?''
han lød blid og venlig, varevognen standsede og førren forklarede at de var fremme, han slukkede varevognen, og de gik roligt ud så kun Kuuma og Caroline var tilbage, han så roligt på hende og hævede sit øjenbryn venligt.
''skal vi gå ind?''
han lød rolig og venlig, han smilede blidt til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Aug 2013 - 21:18

Caroline nikkede kort med et venligt smil og rejste sig og steg ud af varervognen, hun vendte sig imod Kuuma igen.
"Du får navnene indenfor, men der en varulv og to dæmoner." Svarede hun stille hun havde lyst til at rive hovedet alle tre, selvom det ikke var dem alle som var lige nemme at få skovlen under.. Caroline gik ind i huset, imens hendes øjne flakkede rundt for at undersøge omgivelserne. Hun satte sig ved en stol.
"Jeg ved ikke om du kender dem, men den ene er en dæmon ved navn Oliver. Jeg ved ikke meget om ham udover han gav mig dette." Sagde hun og vendte lidt ryggen til ham, samt rev ned i sin trøje bag på så han kunne se slavemærket. Der lignede fire snitsår. "Den anden er også en dæmon, Locan. En af mine tidligere bekendte. Også er der varulven Kukiu," hun kiggede Kuuma i øjnene imens hun førte sin hånd igennem håret igen.
"De fortjener døden allesammen og jeg ønsker at rive deres hoveder af. Dog er Kukiu lidt svær at komme af med, da min søster er kæreste med ham." Hendes stemme var speciel ikk glad over eliza og Kukiu, specielt ikke efter alt Kukiu havde gjort.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 6 Aug 2013 - 15:07

Han så Caroline nikke kort og smile et venligt smil, og han smilede venligt tilbage, og han så hende stige ud af varevognen og han tog sin taske og sin riffel, fulgte roligt med hende, han lyttede til hende og svarede roligt.
''det er okay, lad os komme der ind, og ude for nysgerrige blikke, og okay''
han lød venlig og rolig, han fornemmede dog Caroline's vrede, og døren blev åbnet for Caroline af to store muskelbundter, tydelige vampyre, bevæbnet med haglgevære, og omgivelserne viste en række varevogne så vel som få militære køretøjer med monterede tunge 50Caliber maskin kanoner på, der var en væg med en sæt af uniformer i forskelige størrelser med navne på, og en anden væg med række efter række af våben, helt fra små 9mm pistoler til raket udstyr, tunge maskin geværer, snigskytte riffler i tunge caliber udgaver og mindre udgaver, Smg våben, de velkendte Ak47 geværer og M4 så vel som M16 gevære, kamp dolke i sølv, slagstifer, knipler, og mange andre våben som gamle dags stridsøkser i sølv så vel som store to hånd's sværd i sølv og andre våben som stridshamre i sølv, der er juggernaut rustninger, udrustninger til heavy unit, medium unit, light unit, recon unit, stormere, mange typer udstyr, så vel som walkie talkier, hånd granater, c-4 sprægstoffer, det blev ved, og der så ud til og være lidt over 100 mand der inde, blandet af alle mulige racer, dæmoner, varulve, vampyre, mennesker, shapeshifters, engle, mange racer, dog blev der næsten stille da de så Caroline træde ind og sætte sig ved en stol, vampyrer bukkede høfligt, og gjorde nogle af de andre osse, og så begyndte folk at fortage sig hvad de nu gjorde, som at rense våben, diskutere våben, kamp evner, drikke sammen, lægge arm, bryde, diskutere nærkamp, forskelige typer brug af våben og brug af køretøjer, nogle enkelte havde gang i bokse kampe eller bryde kampe, imens en stor mand stod i noget da kunne ligne en hjemmelavet bar hvor han gav ud af blod, alkohol, vand, hvad deres behov nu krævede, og selv om stemningen var venlig og munter, så var det osse tydeligt på deres ar og tattoveringer at de var trænet dræbere og veteran soldater, den type da ville dræbe uden og overveje det hvis de fik ordre på det og som ville være loyale til døden, så vel som de var hårdførdte, og Kuuma gik roligt over til Caroline og satte sig over for hende, og lyttede roligt til hende, han så roligt på slave mærket, og han så nysgerrigt på Caroline da hun snakkede, og han svarede roligt.
''jeg kender Oliver, han er en rival, jeg ved hvor han bor, og at han's mage er en shapeshifter da hedder Alex, og jeg kender ikke denne Locan, men jeg kender Kukiu, og jeg skylder ham en kugle mellem øjnene og at male han's hjem med han's hjernemasse, og ja han er svær og komme ind på livet af, men jeg har haft fat i han's mage, Eliza til en.. snak, dog gjorde vi ikke skade på hende, ret meget, men hun måtte forstå alvoret, så håber ikke du er fornærmet, Caroline, havde brugt andre metoder hvis tids presset lod mig gøre det''
da han var færdig med og snakke, så han roligt på Caroline i øjnene imens hun kørte sin hånd igennem håret, og han så over på kæmpen i baren som var på vej over til dem, han stillede en kold øl foran Kuuma og så spørgende på Caroline, det var tydeligt han var en varulv, større end Kuuma, han gik dog væk da Kuuma sagde noget til ham på et ukendt sprog og han nikkede roligt og gik tilbage til baren, og Kuuma lyttede til Caroline og sagde roligt.
''jeg kan prøve og jagte Oliver og ham der Locan, jeg kan dog intet love med Kukiu, men jeg kan gøre et forsøg, hmm?''
han lød rolig imens han tog en tår af sin kolde øl, og han stillede roligt den kolde øl på bordet, imens han så nysgerrigt på Caroline med et venligt smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Aug 2013 - 17:51

Caroline lyttede da han begyndte at tale om Oliver, han kendte Oliver... Hmm.. Måske skulle hun anlægge hans mage et besøg? Det var en overvejelse.. Men så igen, så vigtig så hun ikke Oliver længre.
"Han er bare som en irriternde flue, næste gang jeg ser ham skylder jeg ham at flå hjertet ud af hans brystkasse. Ellers ja, må jeg få ham til at forstå alvoren på en anden måde.." Selvfølgelig kendte han ikke Locan, hvem gjorde det? Ikke mange udover hende.. Caroline kneb øjnene lidt da han nævnte Eliza.
"Jeg ved hun skal se alvoren, men hun er stadigvæk uskyldig.. Man skal true hende, hvad truede i hende på?" Spurgte Caroline, hendes stemme var blevet lidt mere alvorlig. Ikke fjendeligt, hun vil bare vide om hun havde omhandlet i hans lille trussel og om Melissa havde. For så havde hun et spørgsmål.. Eller måske to endda. Caroline så Kuuma i øjnene, hun var ligeglad med dem omkring hende. Hun var ikke bange for dem, måske burde hun bare være lidt. Men det var hun ikke, hun kunne ikke se hvorfor hun skulle når hun jo ikke var fjende her. Caroline ventede spændt på svar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Aug 2013 - 8:20

Kuuma sad roligt nu og drak af sin kolde øl da han var færdig med at snakke, og han vidste ikke hvad da gik igennem hovedet på Caroline, og han hævede nysgerrigt sit øjenbryn og spurgte på en høflig måde.
''hvad har Oliver gjort, hvis jeg må spørge, Carolile? ikke at det rager mig men kan godt lide og høre nyt så vel som gammelt, men hva så? og hvem er denne Locan, en man skal tage sig i agt for, eller bare en kæk knægt med en masse mundlort mellem ørene?''
han lød venlig, han forsøgte ikke og være påtrængende eller uforskammet, dog så det osse ud til mange af han's våben brødre fulgte nysgerrigt med, dog så han Caroline knibe øjnene let sammen da han nævnte Eliza, og han lyttede til hende med et eftertænksomt udtryk i øjnene og han svarede simpelt og ærligt.
''vi overfaldt hende, uden og skade hende.. der, og så fik hun noget bedøvende så hun var samarbejdesvillig, og så bandt vi hende fast til en stol, og prøvede at forklare alvoret af den besked vi skulle sende til Kukiu, men hun gad ikke forstå, så vi prøvede og true hende til at forstå, ved og sige vi ville gå efter hende's familie, selv om vi aldrig ville gøre det, ikke fordi det er farligt, men fordi jeg ikke vil skabe for mange fjender, dem har jeg allerede mange af, og det er svært nok bare at gå igennem doomsville uden at få onde øjne i nakken, fordi man likviderede den eller den kriminel, så deres familier er efter en, så jeg venter til de udøde er væk, og så tager jeg ud i min skov igen, væk fra byen, hvor længe ved jeg ikke, men jeg har ingen grund til og blive, udover at hærge de kriminelle, men nok om mig, så dog krævede hun blod, så det fik hun, men hun var ikke rigtig samarbejdesvillig så det endte med jeg måtte få Brutus der over''
han pegede på den enorme mand, før han fortsatte.
''til at få beskeden til og trænge ind, dog ikke noget alvorligt, men hun nægtede og forstå at mange ville dø, men det er uden betydning nu, og ikke at vi har gjort Eliza fortræd, ikke alvorligt, men hun forstod til sidst og så lod vi hende gå, men jeg er fri for min forhenværende Mistress tjeneste, så mig og mine mænd er frie nu, dog uden mål, selv om jeg stadig samler lejesoldater, og soldater fra andre regimenter, desertører, ex militære fanger, alle jeg kan finde, dog stadig uden et mål, Caroline''
han vidste ikke om han havde talt over sig, eller om hun havde fået svar nok, han havde hørt hende's stemme var blevet lidt alvorlig, dog ikke på en fjendelig måde, og han vidste ikke om hun ville vide mere, så han sad bare tavs med et venligt ansigt's udtryk, han sad roligt imens næsten alle han's folk ventede i tavs spænding da der næsten var stille i rummet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum