Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// - Page 2 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// - Page 2 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// - Page 2 Voteba13Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// - Page 2 Voteba14Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// - Page 2 Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 21:31

//det er okay med mig og eliza :-)//

callie mærkede kanis læber mod sine, hvor hun bag efter mærkede hans bløde tunge inde i sin mund lege med hendes egne bløde tunge, hun lod en rødmede brede sig over hendes ellers blege kinder, hun lod sin tunge lege med hans og tog sin hånd om bag han nakke han var så hot og hun blev mere og mere varm jo længer de sad og gjorder det her og hun nød det, hun ville gerne gøre det her med kani...

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza// - Page 2 Empty Sv: Undskyld at jeg var så dum min ven //Callie, Kukiu og Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 22:40

//Også iorden med Kukiu//

Kani mærkede at han fik lov til at lege med hendes tunge. han længede sig ind over hende og nussede hende svagt på siden af kroppen, han ville gerne mærke hende men kun hvis han fik lov af hende, hun vil vil mærke hende ville han selvfølelig gøre hvad han kan for at gøre hende glad igen, for det var jo  hans skyld at hun løb grædende væk da de sad nede i tuen, han slap hendes mund og så hende lige ind i øjne og sagde med sin dejlige stemme, "Er der andet du ville havde Callie" Hvor efter han kyssede hende på panden og så igen ind i hendes øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 23:00

Callie rødmede meget og så på kani og nikkede ''ja... men jeg ved ikke hvordan jeg skal fortælle dig det'' sagde hun og så ned og rødmede ''det du ved'' hgviskede hun nervøst og så på kani og smilede mod ham, hun ville gerne ha sex med kani men var ikke glad for at sige det højt fordi hun aldrig havde prøvede det her...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 23:16

Kani kunne se at Callie blev rød i hovedet, og han kunne rigtig nok gætte hvad det var hun ville havde af ham, han smilede sødt til hende og sagde igen med din dejlige stemme, "Callie? er du sikker på det skal være med mig?" Han viste godt det var sex hun ville havde, men hvorfor lige ham, hvorfor lige nu hvorfor havde hun ikke sagt det noget før, han kyssede hende på halsen og bidt hende kærligt på den anden side af halsen, hvor efter han igen så på hende og ventede på et svar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 23:22

Callie gispede og nød det, ''ja kani jeg vil ha det er dig'' hviskede hun kærligt og kysser ham og lader sig komme ned og ligge, hun tog om hans nakke og rødmer meget og bed sammen og så på ham, hun havde hørt det gjorder ondt men hun stolede på kani, hun tog om ham, og ville virkelig gerne ha det var ham, hans små kys på hendes hals føltes fantastisk det ville være skønt med mere af det...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 23:26

kani smilede og sagde ikke mere til hende, han havde allerede fået sit svar på det næste han ellers ville sige, han nussede hende igen på siden af kroppen, men denne gang tog han sin hånd ind under hendes bluse og kørte den langsomt op til hendes ende bryst og ind under hendes BH, hvor han nussede den blidt, hans læber mødte hende igen og hans krop lå næsten over hendes, hans lem voksende langsomt, men hav viste at hun stadig ikke kunne mærke den imod sit eget underliv, han tog den anden hånd ind under bluse så begge hans hænder nussede om hendes bryster.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 23:34

Callie rødmede og holde rom ham og nyder det han gør ved hende, hun lod sig selv kysse igen, hun tog sin trøje af og så på kani han var den hun ville ha tog hendes mødom hun ville have ham som sin ikke andre, men hun vidst det bare ville være en affære hvis det var alt hun kunne få af ham var det også nok hun nød det og rødmede meget...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 23:44

Kani smilede og så hvordan hun tog sit tøj af, han blev selv rød i hovedet selv om han ikke ville sige det, han kyssede hende liderligt på munden og åbnede sine bukser imens, han smilede fræk til hende og blikede med sine lyseblå øjne, Han gav sig selv hånden i nogen få sekunder og stak sin lem op i hende og rykkede stile og roligt ind og ud, hun måtte gerne sige til hvis det gjord ondt på hende, han kyssede hende blidt på halsen og rykkede lidt hårde.

//Hmm tænke på at Kukiu og Eliza skulle opdage det imens de var i gang?//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 23:48

Callie bed sammen da han fik brudt hendes jomfruhinde hun så på ham, ''vent lidt kani'' bed hun sammen og havde tåre i øjnene og så på ham og tørte dem væk, ''undskyld jeg vil gerne det bare det gjorder mega ondt'' sagde hun og tog en dyb indånoing ''okay jeg er klar nu'' sagde hun og lod sine læber kysse ham og smilede og kyssede ham på munden og rødmede.. 

//lyder fint men du kan jo bare sætte kuki ind når du syns han skal ind :-) //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 0:22

Udenfor:

Kukiu og Eliza havde jaget i noget, og Kukiu synes det var på tide at se tog hjem af, Kukiu smilede sødt til Eliza og sagde med sin kærlige stemme, "Lad os tage hjem ingen Kani og Callie begynder at kede sig" han kyssede hende svagt på håndne og begynde at gå hjem til Kani..

Indenfor:

Da de var kommet frem åbnede Kukiu døren og så rundt for at finde Kani og Callie, men der var inge itng at se, han kig længere så han kom ind i stuen men der var de heller ikke, til sidst opgav Kuki at lede nede under så han gik op oven på for at åbnede dørene ind til de ande værelser Kani havde.
Da han åbnede den sidste dør ind til Callie, gik synet af Kani ligge oven på Callie med sin lem inde i hende, Kukiu knurrede og næsten råbte til dem, "Kani kan du få den pik ud af min søster, jeg havde sgat at jeg ville slå dig ihjel hvis du gøre noget med hende" kukiu forvandlede sig op spring på Kani.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 0:27

Eliza var fuldt efter sin elskede og så det, ''kuki nej lad være'' sagde hun og prøvede at stoppe ham og prøvede at hive ham væk fra callie og kani hvias han angreb dem nu vill det påføre hans søster mere smerte og det ville gøre hende bange, og eliza var ikke glad for at der var kamp mellem to gode venner..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 0:37

Kani stoppede da hun sagde at han skulle, og for sadt da hun gerne ville havde det, Kani havde ikke hørt hoveddøren gå op så han for sat bare, efter noget tid hørte han døren til Callie værelse gå op og der stod hans bedsteven Kukiu, Kani kom hurtig ud af Callie og lukkede sine bukser og tog sine hændner op foran kroppen og sagde med en bange stemme, "Kukiu det er ikke som du tror" den for sendt Kukiu havde forvandlede sig, og Kani viste at han ville slå ham ihjel hvis han ikke kom hutig nok ud af huset, kani hopede igennem ruden og ned på græsset, og råbte tilbage til dem alle tre som han havde efter ladt, "Ses venner" Mere sagde han ikke, før han slå sine kæmpe store vinger ud og hløj højt på i den mæke himmel, han ville finde CAroline og sige forvel til hende enden han tog væk for denne verden.

//Out//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 0:42

Callie så ud af vinduet og så på sin bror og var bange hun tog om sig selv og ''farvel kani'' hviskede hun alene og så på kuki ''du...'' sagde hun bare og så ikke på kukie og holdte om sig selv han var en idiot hun ville aldrig finde kani igen eller en som ham, og kuki ville aldrig acceptere dem hun vlle finde sammen med hun lagde sig bare i seng og tårene løb ned af hendes kinder..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 27 Jul 2013 - 12:49

Den store brune ulv stod og knurrede voldsomt da an så hvordan Kani fløj sin vej, han for vaklede sig igen til menneske og så på sin søster som prøvede at sige noget til ham, Kukiu var stadig sur og nu gik det hele ud over Callie, "hvad fanden tænker du på pigebarn!! Sagde jeg ikke til dig du skulle holde dig fra ham?! Han udnytter dig voldsom!! Han er sammen med en masse piger på en gang!!!" Han så vredt hen på Eliza som havde prøvet at få ham væk, "Du ved det lige så godt som jeg, at Kani gjord det forkerte" Kukiu var stadig vred, han gik forbi Eliza og ud ad værelset og lukkede døren efter sig og gik vredt ud i skoven for at finde nogen kaniner eller hvad der nu var i skoven om Kanis hus.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 31 Jul 2013 - 23:14

eliza så efter kuki og vidste ham skulle hun lade være nu han var vred og selv ikke hun kunne få ham ned på jorden når han var i den vrede, hun gik hen og tøstede callie ''rolig... kuki vil dig jo bare det allerbedste og det er kani ikke som din bror sagde han går i seng med en masse piger, det ikke sådan en fyr du skal have'' sagde hun blidt og roligt og så på hende..

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum