Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
are you a friend or? - Vaas
Side 1 af 1
are you a friend or? - Vaas
S: gyderne
T: sen aften
V: det er blæsende
Phar en kjole på der går til knænen og stiletter og en jakke...
det var en sen aften, den unge pige med lyst hår gik igennem gyderne hun var på vej hjem fra en fest og syns det tog al for lang tid dog var hun hed af det stadig, hun havde mistet en af sine benstevenner og ville aldrig se ham igen, hun gik for sig selv, hun kunne dog dufte der var en i nærheden men hvem vidste hun ikke...
T: sen aften
V: det er blæsende
Phar en kjole på der går til knænen og stiletter og en jakke...
det var en sen aften, den unge pige med lyst hår gik igennem gyderne hun var på vej hjem fra en fest og syns det tog al for lang tid dog var hun hed af det stadig, hun havde mistet en af sine benstevenner og ville aldrig se ham igen, hun gik for sig selv, hun kunne dog dufte der var en i nærheden men hvem vidste hun ikke...
Gæst- Gæst
Sv: are you a friend or? - Vaas
En vampyr var taget ud i denne mørke nat for at finde oplysninger som sin storebror som han ikke har set i flere år, han gik stille og roligt ned ag gaden, han viste godt inderst ind viste han godt at ingen oplysninger ville få på denne aften, for hvem ville være ude i sådan et trist vejr som det var i aften også fordi det var så sendt som det var, han forsatte ned af gaden og kunne svagt dufte en varulv ikke så langt væk fra ham, han gik mere stille og roligt og havde sine kaste kvinde klar i den ende hånd.
//Se profil angående mine kaste knive//
//Se profil angående mine kaste knive//
Gæst- Gæst
Callie vendte sig om mod vampyren som hun havde kunne lugte personene var, hun så rundt for at finde ham, hun undrede sig over hvad fanden hun skulle gøre, hun ville være glad hvis hun kunne glemme at kani var rejst, hun hadet sin bror hun ville ikke hjem hvis det var...
Gæst- Gæst
Vaas gik vider og så hvordan pingen kiggede efter ham og kiggede efter en udvej, Vaas smilede og gik hen til hende, "Jamen godmorgen" Vaas var lidt sind syg så han havde svært ved at se forskellen imellem nat og dag, han smilede til hende og båkkede sig forover, og rejste sig op igen og forsatte med at snakke, "Og hvad hedder du frøken"
Gæst- Gæst
callie undrede sig over han sagde godmorgen når det var sen aften ''undskyld sir men det er sen aften'' sagde hun stille og håbede ikke han var sur iver hun sagde det.. ''mit navn er callie'' hviskede hun nerøst og var ikke helt glad ved det her....
Gæst- Gæst
vaas grinede svagt til hende og så på hende igen, "Når er det derfor der er så mørk" vaas var lidt mærkelig nogen gange, han kunne være en ond mand eller en sjov men han kunne også være en som bare drillede for sjovt, "Hyggeligt at møde dig Callie, mit navn er Vaas" han smilede stort til hende og gik lidt nærmere.
Gæst- Gæst
Callie stolede ikke helt på ham, ''i lige måde vaas'' sagde hun blidt og roligt og så på ham, han virkede ikke som en man kunne stole på, så hun holdte øje med ham, dog mærkede hun en kold blæst mod sin hud....
Gæst- Gæst
Vaas smilede til hende og sagde med en rolig stemme, "Callie stop med at lyv for mig, du stoler jo ikke engang på mig, og du ville nok spørger mig om hvor jeg ved det fra, jo ser du jeg kan se det på dig" Vaas var ved at blive til sit rigtig jeg igen, han tog en lille pakke frem hvor han havde sine smøger i, han tog en op og tog den i munden, han tændte den med en tændstik og lade tingende væk igen, "Callie hvorfor kan du ikke stole på mig?"
Gæst- Gæst
''jeg kan godt, jeg ved bare ikke om det er en god ide at stole på mænd mere, også fordi du virker lidt slkrammende'' sagde hun og tog et skrid baglænds da hun havde opdagede han var kommet tætter på hende, hun bed sig i læben og så på ham, han var da pæn ja men hun kunne ikke vide hvad der ville ligge under det...
Gæst- Gæst
"Haha det jo rigtig nok, men iorden hvis du ikke stoler på mig" Han kunne godt forstå det, nogen mænd kan bare ikke sætte pris på kvinder, han opdagede at hun havde taget til skrid tilbage da han var kommet tættere på, okay hun er bange for eller sådan noget, han smilede igen til hende og kastede sin færdig røget smøg væk, hvor efter han tog en ny frem, "Øhm er det noget jeg kan gøre for du stoler på mig, eller er det helt udelukket?" han så meget spørgerne på hende.
Gæst- Gæst
callie så på ham, ''jeg skal bare lære dig at kende og tage det en smule roligt'' sagde hun vlidt og så på ham og var rolig men dog nervøs og slappede af og tænkte på en masse lige nu... jeg havde været ude for en del her på det sidste.
Sidst rettet af Callie Fre 12 Jul 2013 - 13:30, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Lignende emner
» A friend of my sister is a friend of mine. That's a thing right? - Nicholas
» A friend with mead, is a friend indeed ~ Gautham
» Who are you? - Vaas
» hi vampire //vaas//
» Walk With You~Vaas~
» A friend with mead, is a friend indeed ~ Gautham
» Who are you? - Vaas
» hi vampire //vaas//
» Walk With You~Vaas~
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata