Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
are you caring my child? ( Isobel ) EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
are you caring my child? ( Isobel ) EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
are you caring my child? ( Isobel ) EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
are you caring my child? ( Isobel ) EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
are you caring my child? ( Isobel ) EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
are you caring my child? ( Isobel ) EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
are you caring my child? ( Isobel ) EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
are you caring my child? ( Isobel ) EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
are you caring my child? ( Isobel ) EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
are you caring my child? ( Isobel ) Voteba13are you caring my child? ( Isobel ) Voteba14are you caring my child? ( Isobel ) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

are you caring my child? ( Isobel )

Go down

are you caring my child? ( Isobel ) Empty are you caring my child? ( Isobel )

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 18:09

tidspunkt: midt om natten, fuld måne.

område: tæt på Kuuma's hule, i et smukt område.

beklædning: kamp støvler, camoflage kamp bukser, en stram ærmeløs i grøn camoflage.

Han havde set Isobel fra lang afstand, hvorfor hun var kommet vidste han ikke, men han var meget glad for og se hende, han havde tændt bål og var igang med og lave mad, kanin kød med svampe og andre skov grønsager som råløg og kartofler, da han havde duftet hende, han var stormet afsted, da han havde set hende, osse med mave på, han var usikker, men kunne det være? han havde rejst sig op fra sin sidde plads på en træstamme tæt på bålet, og var bevæget sig afsted i månelyset, imens han roligt nynnede for sig selv.

han løb over til hende og stoppede op, og gav hende et kram uden og røre hende's mave, og gav hende et kys på kinden og sagde blidt og venligt.
''hey Isobel, hvor er jeg glad for og se dig, selv om jeg duftede dig først, men hvordan går det? og er du forresten sulten?''
han spurgte med vilje ikke ind til hende's mave, hvis det ikke var han's, men han var dog meget spændt, imens han blidt holdt om hende og gav hende et kys på kinden igen.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

are you caring my child? ( Isobel ) Empty Sv: are you caring my child? ( Isobel )

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 22:23

Isobel havde fundet ud af det for lidt over 4 måneder siden, og da hun ikke rigtig havde været sammen med andre end sig selv rent faktisk vidste hun godt at det var Kuuma som var far til hendes kommende barn. Men skovene var overraskende store når man tænkte på hun faktisk levede her mere end noget andet sted, hun havde ikke andre steder at være sådan rigigt. For det havde ikke lykkedes hende at finde sin søster. Hun smilede da hun enlig fik øje på ham og da han krammede ham, krammede hun ham igen. Hun smilede kært da han kyssede hendes kind og kiggede ham så i øjnene.
"Hej Kuuma, godt at se dig igen. Ja tak, det noget tid siden jeg har fået noget godt, det ikke nemt at finde noget i disse dage." Svarede hun venligt og nikkede stille og smilede mere da han kyssede hendes kind igen. Isobel havde bemærket den smukke fuldmåne som lyste op over trækronerne, det virkede til at være en dejlig aften. Lige nu havde hun ihvertfald ikke set nogle varulve..

Gæst
Gæst

are you caring my child? ( Isobel ) Empty Sv: are you caring my child? ( Isobel )

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 22:43

Han smilede glad til hende imens han krammede hende og så op på fuld månen, han kunne se hende's krop forandringer, bulen, brysterne da blev større af mælk, han så hende blidt i øjnene og kyssede hende kærligt på kinden, han havde dog en ide om hvorfor hun var kommet og han så kærligt på hende, han holdt hende blidt og tæt i sin favn, han kyssede hende kærligt på panden og så på hende, han lyttede roligt til hende og svarede blidt.
''er jeg glad for og høre, hehe, tja det jo godt nok, kom så viser jeg vej, og tja det meningen jeg ikke vil findes hehe, jeg skulle have givet dig noget og finde mig med, men, er det mit, det barn du bære i maven?''
han så forventning's fuld ud, osse glad og venlig, han vidste han var lidt direkte, men han måtte vide besked, han gav hende et lille kys på panden og tog blidt om hende's arm og begyndte og gå, så hun kunne følge med, over imod han's lille lejer plads, han syntes godt om fuldmånen, imens han roligt gik med Isobel i sin arm, han var kommet hen til sin lille lejer, hvor der var en enorm sovepose, og han peget blidt på en plads hvor hun kunne sidde uden problemer med sin mave, imens han blidt gik over og tog en skål, øste blidt op af maden i skålen og tog en ske og gik over til hende med maden og rakte hende skålen, imens han blidt så på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 23:10

Isobel grinte kærligt.
"Du er heller ikke den nemmeste at finde, men ja det var jo det jeg ledte efter dig for. For ja det er det." Svarede hun med et smil, ikke fordi hun var træt af det eller noget. Hun var faktisk glad for det hvilket godt kunne overraske nogle.. Vidste hun. Isobel fulgte med ham ned til hans lille lejr, det så rigtig hyggeligt ud.. Meget endda, hun havde allerede forelsket sig i lejren, som en lille pige kunne forelske sig i en hundehvalp. Hun satte sig ned derhvor han henviste, hun betragtede ham stille da han hældte mad op til hende og smilede taknemligt da rakte hende skålen. Hun holdt den i den ene hånd og brugte skeen til at skovle maden op på. Hun tog en bid, det smagte overraskende godt. Hun havde ikke fået et godt måltid i noget tid. For hun havde ikke turet skifte til hendes gepardform efter det hele.. Derfor var hun blevet i denne form og tage på en kro, hvor hun muligvis havde kunne få kroejeren til at give hende et måltid eller to.. Hun var ikke skammer mere og derfor var der jo ikke rigtig noget at være bange for udover de naturlige ting i verden af farer. Dog var det ikke så tit hun havnede i fare, da hun var meget forsigtig. Og en rigtig kat når det kom til hvis folk truede dem hun holdt af, men ja Isobel var jo indre kattedyr selvfølgelig var hun 'halv' kat på den måde. Isobel smilede til Kuuma.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 23:19

Han grinte kærligt tilbage.
''det osse meningen, men vi finder på noget så du kan finde mig, okay? og det glæder mig og høre''
Han så hende's smil og smilede blidt tilbage, imens han kærligt satte sig ved siden af hende for og spise, han aede blidt hende's mave og gav hende et kys på kinden, han spiste roligt sin mad og så hende selv tage maden op for at smile taknemmeligt til ham, og han nikkede blidt til svar, han kunne osse se hende's overraskelse, han grinte muntert imens han så på hende og spurgte blidt.
''vil det så sige du har mælk i brysterne?''
han lød kærlig og venlig, imens han skævede til hende, med et muntert glimt, lidt halv frækt, dog venligt osse, imens han roligt spiste videre og så sig omkring osse, for at se på Isobel igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 23:37

Hun nikkede..
"Ja det ville være dejligt." Svarede hun med et smil og spiste noget mere, hun kiggede op da han snakkede til hende igen.
"Det vil jeg da tro," Svarede hun drillende igen og smilede blidt til ham, og grinte kærligt inden hun så enlig havde fået spist op.

//Du må virkelig undskylde den alt for dårlige krea..//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 9:56

Han smilede venligt til hende, og svarede.
''okay jeg finder på noget, og har du stadig ingen steder og bo? sidst du var hos mig, gjorde du mig bemærket om du ingen steder havde og bo?''
han smilede venligt til hende, og aede hende kærligt på maven, imens han blidt så hende i øjnene, og han sagde blidt.
''det lyder fristende må jeg sige, hvis man må?''
han lød venlig og drillende, han smilede blidt til hende, imens han roligt aede hende på maven og han spurgte hende blidt.
''vil du have mere og spise? og har du lyst til og bo hos mig, indtil vi finder dig et hus? og osse så du er i sikkerhed, til du har født, og så ser vi hvad vi gør? hmm?''
han lød blid og venlig, imens han roligt så på hende og aede hende på kinden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 17:10

Isobel trak lidt på sine skuldre.
"Jeg har intet sted at bo det er rigtigt, jeg løber rundt.. Hvis jeg er heldig har jeg kunne samle penge til en kro eller noget, jeg havde haft penge hvis jeg ikke stak af hjemme fra da jeg var yngre." Svarede hun stille og kørte en stille hånd op igennem hendes hår. Et kærligt smil blomstrede ud på hendes læber med et drillende grin.
"Det må du vel." Svarede hun med en lille klang charme i sin stemme..
Hun lyttede stille til hans tilbud, det kunne hun jo godt. Selvom hun havde nogle aftaler i løbet af dagene med hendes veninde Lyra.. Men det kunne de jo nok godt klare.
"Jo det lyder fint, jeg har dog nogle små aftaler med en af mine veninder. Men jo det vil jeg gerne."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 17:24

Han så hende trække på skulderne og han smilede blidt.
''tja så må jeg hellere betale børne penge hmm? og tja det skal nok gå Iso, okay? og tja sån er det jo nogen gange''
han lød kærlig og venlig, han så hende osse køre en hånd igennem sit hår, og han så hende's kærlige blomstrende smil, da han havde spurgt, han så osse det drillende smil, og han gav hende et blidt kys på kinden, og sagde
''frisk, sød, mælk, siger jeg ikke nej til ''
han smilede imens han lænede hende blidt ned og lagde sig ind til hende uden og mase på hende's mave, trak hende's trøje ned og sammen med den ene BH del så hende's ene bryst var blottet og han lagde læberne omkring brystvorten og begyndte blidt og sutte til han mærkede den søde mælk og suttede blidt videre i noget tid og nød den varme søde mælk, imens han nussede hende's mave.
han så kærligt på hende da hun sagde ja tak til og bo hos ham, og han fjernede sig kort fra hende's bryst for at svare, og sagde kærligt.
''så får du lidt mere mad, og helt iorden, jeg skal nok sørge for du kan finde der hen, jeg viser dig der hen når jeg har pakket sammen her og er.. færdig hehe og så skal jeg nok sørge for mad, væske, og så videre til dig, oki?''
han lagde sig blidt ned til hende's bryst igen og suttede videre så da kom mælk i han's mund, og han nød den varme mælk imens han aede hende's mave blidt, og roligt strøg tommel fingeren over maven på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum