Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
LUKKET !!! EmptyIgår kl. 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
LUKKET !!! EmptyIgår kl. 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
LUKKET !!! EmptyIgår kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
LUKKET !!! EmptyIgår kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
LUKKET !!! EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
LUKKET !!! EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
LUKKET !!! EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
LUKKET !!! EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
LUKKET !!! EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
LUKKET !!! Voteba13LUKKET !!! Voteba14LUKKET !!! Voteba15 
Valentine
LUKKET !!! Voteba13LUKKET !!! Voteba14LUKKET !!! Voteba15 
Lori
LUKKET !!! Voteba13LUKKET !!! Voteba14LUKKET !!! Voteba15 
Lenore
LUKKET !!! Voteba13LUKKET !!! Voteba14LUKKET !!! Voteba15 
Natalie
LUKKET !!! Voteba13LUKKET !!! Voteba14LUKKET !!! Voteba15 
Jake
LUKKET !!! Voteba13LUKKET !!! Voteba14LUKKET !!! Voteba15 
Sean
LUKKET !!! Voteba13LUKKET !!! Voteba14LUKKET !!! Voteba15 
Abigail
LUKKET !!! Voteba13LUKKET !!! Voteba14LUKKET !!! Voteba15 
Celenia
LUKKET !!! Voteba13LUKKET !!! Voteba14LUKKET !!! Voteba15 
Taliia
LUKKET !!! Voteba13LUKKET !!! Voteba14LUKKET !!! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164709 indlæg i 8728 emner

LUKKET !!!

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

LUKKET !!! Empty LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 21:22

Sted: Ind i Skoven
Tid: Midt på dagen
Omgivelser: Treer og en stor sø inde mit i skoven
Vejr: solrigt med lidt skyer.

Shiwa var ude og gå en tur i sin panther form han valgte og gå på jagt, Hun hade fundet sig en stor hare hun ville fange så hun sneg sig stille ind på den, harren hørte hende og begyndte og løbe væk fra hende og hun løber efter den i fuld fart, indtil hun løber ind i en fælde en jæger hade lagt til og fange harrer men det var osse stort nok til og fange hende, Hun begyndte og prøve og komme fri men det hjalp ikke jo mere hun prøvede jo mere sad hun fast, Hun var så udmattet til sidst at hun faldt i søvn og håbede på nogen ville finde hende og slippe hende ud Hun begyndte dog og tvivle lidt og begyndte og tænke på hvornår jægeren måske kom tilbage.


Sidst rettet af JacquelineMus Ons 24 Jul 2013 - 22:12, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 21:26

Længere inde i skoven. Gik en mand med en stor kulsort katana på ryggen. Og en Ocarina fløjte om halsen. Nogle svage rolige skridt igennem skoven var hvad han bevægede sig med. Tænkende. Over hvad han mon skulle bruge sin tid på. Da han stoppede op med en rimelig stor pludselig bevægelse. Af ren overraskelse over at en panter hang i en snor. Langsomt begyndte manden at nærme sig. Gribe roligt fat i sit sværd. Før Auraen ramte ham. Et svagt grin kom fra ham. Da han roligt tog noget nyt snor frem. Bandt om panterens hals. Og bandt en snor om forbenene. Og en om bagbenene. Hvorefter han skar panteren ned. Lod den egentlig bare falde. Og tog så panteren op på skulderen med de bundede ben på hver side af hans hoved. Og begyndte at gå igen længere ind i skoven. tænkende om hvornår hun mon ville ændre skikkelse igen. Ja han kunne se hun var shapeshifter. Hans evne gjorde sådanne ting mulige for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 10:54

Shiwa vågnede efter 15 min, Hun opdagede hurtigt hun var på på nogen's skulder med hun kunne ikke sige hvem personen var, Hun tænkte over og skifte form men hun var stædig udmattet efter den anden episode, hun kunne dog osse mærke hun var bundet i bagbene og forbene, Hun tænkte over hvad en mand som ham ville med hende, Hun viste ikke om han viste hun var shapeshifter, hun begynde dog og få lidt af siden kræfter tilbage men det var ikke nok til hun kunne gøre modstand, så hun valgte og vente og se hvor manden førte hende hen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 15:10

Da han var nået et godt stykke ind i skoven. Nær en sø grinte han hånligt. Og begyndte at gå ud i vandet med hende. En panter kunne ikke svømme. Men det kunne hendes menneskeform. Ja han vidste hun var shapeshifter. Han kunne se det på hendes aura. Han gik ud til han næsten ikke kunne bunde mere. Og tog fat i hver sæt ben og kastede hende over skuldrene og hovedet så hun landede i vandet foran ham. Alt imens han holdte fast i hendes forpoter. Så når hun skiftede form ville hun jo kunne hive sig op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 18:13

Shiwa kunne lugte de var tæt på en sø, hun hade heldigvis fået mange af hendes kræfter tilbage, Hun hørte manden grine men hun tænkte over hvorfor, hun opdagede dog at de var på vej ned i vandet og kunne mærke det koldevand, hun viste godt hun ikke kunne svømme da han hade bundet hende i bagpoter og forpoter men hun tænkte *Jeg kan svømme vis jeg skifter til min meneske form, men så har han en fordel for så jeg ikke lige så stærk*, hun viste ikke hvad hun skulle gøre siden hun hurtigt kunne mærke han gik helt ud hvor han næsten ikke selv kunne bunde, hun mærkede at hun blev kastet ud mod vandet og kunne osse mærke han hade fat i hendes forpoter hun tænkte *Jeg tror han ved jeg er shapeshifter og venter bare på jeg skifter form* Hun valgte dog og knurre af ham mens han holdt hende i hendes forpoter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 18:39

Roligt tvang han hende ned under vandet. Så hendes hoved var under vandet. Så han stort set ville tvinge hende til at forvandle sig. Heldigvis så havde han bundet snorene om hendes forpoter og bagpoter på sådan en speciel måde at hvis hun forvandlede sig ville de løsne sig alt efter hvor større hendes håndled var. Han havde stadig fat i hendes forpoter. Så når hun skiftede form. Kunne hun hive sig op til ham. Eftersom hun sikkert ikke kunne svømme med bundede hænder og ben. Så var det vel meget godt så hun kunne hjælpe sig op til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 18:52

Shiwa tænkte *jeg må skifte form eller's drukner jeg* hun kiggede ned på hav bunden og kunne mærke hun skulle ha luft selv om hun hade meget gode lunger, Hun valgte dog og skifte form til sin meneske form snarene om hendes ben fandt af siden hendes ben som panther var 2 cm tygger hun begyndte og sparke hurtigt med bene så hun kom op over vandet, hun så manden ind i øjne men sagde ingen ting til ham, snorene om hendes arme hvar osse helt løse så hun kunne saksens få snoren af vis han ikke holde hende i hendes arme, men hun kunne osse mærke det hurtigt blev trættene og holde sig over vandet med hendes ben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 19:01

Han grinte svagt. Og så overrasket på hende. "Tænk en shapeshifter kan være så smuk." Sagde han roligt og strammede snorene om hendes arme mere ind. Et eller andet sted var det jo en god ting at der var så stor forskel. Han bandt dem om. Så de ikke kunne udvide sig. På den måde ville det jo blive meget smertefuldt for hende at forvandle sig. Og på den måde havde han mere kontrol over hende. Roligt holdte han hende stadig ude i vandet. Så hun før eller senere. Ville enden be om hans hjælp. Eller hive sig ind til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 20:00

hun kiggede væk fra ham da hun høre han siger at hun er smuk, hun mærkede godt snorene om hendes Arme, hun viste holdt det var godt at hun var minder om arme og ben når hun var meneske vis hun blev fraeksempel bundet om arme og ben, så hun kunne slippe fri fra det, hun kiggede hen på hendes arme og så han bandt det og så vis hun skiftede form igen så ville det være en stor pinsel, hun tænkte *han tænker sikkert han har mere kontrol over mig når han har gjordt det*. Hun begyndte dog og hive dig ind til ham og så op over vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 21:43

Han svang den ene omkring livet på hende for at holde hende op. Før han roligt begyndte at gå baglæns tilbage op af vandet. Han bar hende stadig. Og så snart hendes røv var over vandet. Svang han sin hånd og slog den ene balle hårdt. Mens han grinte hånligt. Før de var helt op af vandet. Roligt smed han hende ned på jorden. Og greb fat i hendes hår mens han grinte hånligt. Og tog roligt et reb og bandt fast til de snore som han allerede havde bundet på hænderne. Før han roligt satte sig foran hende. "Mit navn er Sean Reilly." Sagde han roligt med et roligt halvvenligt smil. På trods af det han lige havde gjort. Det var tydeligt at der var et eller andet galt oppe i hans hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 22:15

tøj: fuld jungle soldater uniform med elefant hue.

udstyr: fuldt kamp udrustning ( info på Kuuma's homepage )

våben: Enfield Em-2 kamp riffel, med velsinget sølv patroner med kors på spidsen tung 280. caliber, en Strike One HandCanon med 357Sig velsignet sølv patroner med kors på spidsen og sin kamp dolk i blank sølv.

mandskab: 100 lejesoldater våben brødre, og 10 veteran våben brødre fra det gamle regiment.

mandskab's race: 30 varulve, 40 vampyre, 25 shapeshifters, 15 dæmoner.

udstyr for mandskab: medium kamp rustning, tunge kamp riffler, enkelte med snigskytte riffler, og nogle med haglgevær, patron type for alle våben: velsignede sølv da smeltet om til patroner med ridset kors på spidsen.

Kuuma og han's kamp deling kom trampene igennem skoven, på han's territorum da søen er midt i han's område, han var havde samlet en kamp deling af sine våben brødre fordi han havde hørt da var jægere i han's del af skoven, og de havde spredt sig på en vifte form, med 1 meter's afstand, i en lang række på 2 delinger, altså 55 og 55 i en lang række så de kunne dække mere, imens de tung med deres våben afsikret, hvis de skulle støde på jægere, da ingen skulle jage i Kuuma's område uden lov, så de kom trampene igennem skoven, imens de afsøgte området, og da de begyndte og komme tæt på søen efter en halv time's tid, da så han, Shiwa i søen, nøgen i menneske form, og han så en dæmon smække hende bagi, han mærkede vreden, men bad sine folk om at sprede sig omkring søen og alle sneg sig hurtigt, lydløst, professionelt afsted, imens Kuuma sneg sig lige frem, han vidste søen var 100 meter ca i en rundkreds, da han havde boet her ude i skoven længe.

Han sad stille, ventede, imens alle han's våben brødre spredte sig omkring søen, imens de ventede på Kuuma skulle give tegn, og Kuuma ville intet gøre, hvis Shiwa selv ville, som han ikke havde tænkt, da han så næsten alle han dæmoner som simple voldtægt's forbrydere, men han ville vente og se hvad da skete.

// hey, så det var åbent emne så er lige med ^^ kan vi gøre det sån: Shiwa, Reilly, og Kuuma owo //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 22:15

Shiwa var helt ud mattet af og værre i vandet så længe, hun mærkede han begyndte og gå baglæns op af vandet, hun over vejede og skrige af smerte da hun mærkede et slag på hendes ene balle men hun valgte og lade vær, Hun underede sig dog over hvorfor han ikke smed hende hårdt ned i jorden siden han lige så godt kunne ha gjordt det men hun var nu tilfreds med han ikke smed hende direkte ned i jorden, hun så rebet han bandt fast til det reb der var om hænderne, hun kiggede på ham da han satte sig foran hende, hun kiggede bare på ham mens han sagde sit navn og valgte ikke og svare ham, hun så dog smilet på han læber og tænkte straks der var noget galt der, hun begyndte og sætte sig op siden hun ikke længer var bundet om bene siden det røg af i vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 1:27

//Ikk for at være ond. Men 100 mænd synes jeg er utrolig overdrevet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 10:18

// tja måske, men jeg kan o.o hvis du havde det område, som Kuuma mener han ejer, i hoved, så ville du osse bruge omkring 100 mand til og finkæmme det, men tja o_o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 14:32

//Ingen mand kan vinde over 100 mænd alene?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 14:49

//det der nogen der kan men jeg tror nu ikke det er muligt lige nu men skal jeg ikke kunne sige ved ikke hvor stærk reilly din karakter er.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 16:23

// Reilly, hvorfor tror du Kumma har så mange mænd med? o_O? hvis Kuuma skulle møde en fjende, som der var for stærk, jamen så har man sku backup, og han ved aldrig hvad han møder i sine skove når da jægere, en jæger kunne lige så godt være demon masteren, Rafael, eller guderne måtte vide vad og tja så ville Kuuma hellere fortrække og have en hær i ryggen, for og kunne sige: det her er mit område, og det her jeg bor, og det her jeg bestemmer o_o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 18:47

//Kan godt forstå hvor du vil hen med det Kuuma men er det så ikke meningen de skal sprede sig?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 19:04

// du ved virkelig intet om militær jungle kamp, vel? o_o og det ikke engang for og være grov, er bare nysgerrig owo man går i samlet flok igennem det aftalte område, fordi støder man ikke på noget vejen frem, så ved man de er gået uden om, og så kan man vende sig om, dele sig i 2 eller 4 grupper, og sprede sig ud, for og kunne overraske eventuelle styrker, og det var osse det som amerikanerne og vietnamserne gjorde i vietnam krigen, det var en typisk taktik, fordi spreder man sig, så er man lidt mere sårbar, men man har bedre udsyn, er man samlet, så man et nemmere mål, men man vil have nemmere ved og dække hinanden's øjne og nakke, kommer så osse an på situationen, og de regner ikke med og møde en hær, max 10 - 15 jægere, og måske en eller anden galning, men hellere være på den sikre side, så tja Kuuma ville måske have taget hele sin styrke med, det kunne han godt have fundet på, og så ville det være 500 mand fra det gamle regiment, så han tog 10 der fra, hårdet veteran soldater, men det syntes han var for mange med de 500, og 10 for lidt, så han tog 100 fra sin lejesoldater deling hvor da i alt er 1200 mand, men jeg tænkte militær vis da jeg skrev mit svar, og jeg tænkte som enhver overordnede: jeg vil have så mange af mine mænd igennem som muligt.
så jeg ville bruge militær taktik, enhver soldat kender forskellen på liv og død i antal, så vel som styrken i deres våben, og forsvaret i deres udstyr, så vel som at kende til sine omgivelser, og tja det var sån Kuuma tænkte, og det sån jeg tænker real o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 21:21

//Iorden så tager vi den sådan. You will regret it.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 21:25

// tja du kan umuligt klare dem alle sammen, uanset hvordan du ser på det o_o'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 21:37

//Medmindre de begynder at føle forræderi. Du giver ikke en chance jeg giver ikke en chance.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 21:52

// du har ingen kontrol over mine NPC'er uanset hvordan du vender og drejer den, og tja du gav ingen chance til og starte med? du er en ubesejret OP incubus? o_o?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 21:54

// bare glem det, det er sku for pisse latterligt det her o_o

// out.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 21:55

//måske skal dæmon hjælpe dæmon;) og Oli har en meget god grund til at hoppe på kuuma;) \\

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

LUKKET !!! Empty Sv: LUKKET !!!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum