Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Den rolige tur. (Shaden) EmptyIdag kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Den rolige tur. (Shaden) EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Den rolige tur. (Shaden) EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Den rolige tur. (Shaden) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Den rolige tur. (Shaden) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Den rolige tur. (Shaden) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Den rolige tur. (Shaden) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Den rolige tur. (Shaden) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Den rolige tur. (Shaden) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Den rolige tur. (Shaden) Voteba13Den rolige tur. (Shaden) Voteba14Den rolige tur. (Shaden) Voteba15 
Jake
Den rolige tur. (Shaden) Voteba13Den rolige tur. (Shaden) Voteba14Den rolige tur. (Shaden) Voteba15 
Sasha
Den rolige tur. (Shaden) Voteba13Den rolige tur. (Shaden) Voteba14Den rolige tur. (Shaden) Voteba15 
Renata
Den rolige tur. (Shaden) Voteba13Den rolige tur. (Shaden) Voteba14Den rolige tur. (Shaden) Voteba15 
Genevira
Den rolige tur. (Shaden) Voteba13Den rolige tur. (Shaden) Voteba14Den rolige tur. (Shaden) Voteba15 
Celenia
Den rolige tur. (Shaden) Voteba13Den rolige tur. (Shaden) Voteba14Den rolige tur. (Shaden) Voteba15 
Lenore
Den rolige tur. (Shaden) Voteba13Den rolige tur. (Shaden) Voteba14Den rolige tur. (Shaden) Voteba15 
Katrina
Den rolige tur. (Shaden) Voteba13Den rolige tur. (Shaden) Voteba14Den rolige tur. (Shaden) Voteba15 
Lori
Den rolige tur. (Shaden) Voteba13Den rolige tur. (Shaden) Voteba14Den rolige tur. (Shaden) Voteba15 
Edgar
Den rolige tur. (Shaden) Voteba13Den rolige tur. (Shaden) Voteba14Den rolige tur. (Shaden) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Den rolige tur. (Shaden)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Tirs 23 Jul 2013 - 23:30

Sted: Firewood park.
vejr: let over skyet.
omgivelser: enkle treer og en lille sø inde i parken.

Shiwa's Beklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Shiwa hade valgt og gå en tur ind til Firewood park for og nyde det gode vejr, hun gik længe i sine ejne tanker og satte sig lidt ned på en bænk og kiggede ud over parken, hun så en masse børn der legede og smilede let, efter 10 min gik hun videre inde i parken men hun faldt over en løs sten og begyndte og bløde fra sit ene knæ.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Tirs 23 Jul 2013 - 23:54

Shaden var på vej ned af stien i parken, han havde været clean i nu næsten 1 år, da hans næsebor fanger en meget sødelig duft, af blod, han kunne mærke det dunkede i hele kroppen af lyst, og begyndte at gå nærmere mod duften.
da han kom frem til duften så han
en ung kvinde i leopard tøj, hun var smuk og han så den store rift på hendes ben "goddag" lykkedes det ham at sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 0:15

Shiwa kigged op på manden der kom over til hende og synds han så lidt underlig ud i ansigtet dog svarede hun ham venligt ''Goddag'' tilbage til ham og rejste sig op men's hun så ned på sin rift i knæet, hun hade dog heldigvis en klud så hun kunne få det ti og stoppe med og bløde ud fra knæet, hun kiggede dog over på manden og var så venlig og sige ''Jeg hedder shiwa og undskyld vis jeg stod i vejen for dig'' med et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 0:23

"det i orden.. Mit navn er Shaden.." han kiggede intenst på de mange blod dråber som løb ned af benet på hende, kunne næsten smage blodet i munden, "hvad laver du her " spurgte han og kiggede op på hendes ansigt, han lod sine næsebor dufte igen men denne gang var det hendes krops lugt, den lugtede af en blanding mellem dyr og menneske.
han satte sig på en sten og kiggede en smule nysgerrigt *Hun er ikke en varulv, eller en dæmon, hvad pokker er hun? kan det mon være en formskifter? det virkelig lang tid siden jeg har løbet ind i sådan en, de plejer at være en smule sky men venlige.. oh den pokkers trang.. lad nu hver med at kigge det gør det bare værre... min mund løber i vand.. hvorfor er det så slemt denne gang?*
alt det kørte igennem Shadens hovede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 10:29

''Godt nok og hyggeligt og møde dig Shaden'' Svarede hun ham med en venlig stemme, Hun så dog at han kiggede ned på hendes knæ hvor det stædig blødte lidt ''Jeg hade tænkt mig og gå en tur her i Firewood park fordi jeg har hørt det her sted skulle værre så fredeligt og være inden i'' svarede hun ham med et lille smil, hun opdagede ikke at han hade lugtet til hende fordi hun hade kigget ud over parken men's han gjoder det, shiwa valgte og sætte sig på en bænk i nærheden af den sten Shaden sad på og så begyndte hun og rense sit sår, hun kiggede over på shaden og spurgte ''Vil du ikke her over og sidde så vi kan snakke mere sammen'' Med et lille smil, men's hun tænkte på hvad der kunne gøre han kiggede så underligt på hende's sår i benet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 11:43

Hun satte sig en meter fra Shaden og tilbød ham nu at komme tættere.
*Jeg bliver nød til at styre min lyst* tænkte han.

"jo det kan jeg da godt"

Han satte sig tættere på hende og kiggede ind i hendes øjne, smilede charmerende til hende og spurgte så "Må jeg spørge hvilken race du er? undskyld vil ikke lyde racistisk eller noget, jeg plejer bare normalt at kunne se eller dufte hvad folk er... og det kan jeg ikke med dig"
han trak en lille snor op af lommen, og lod den glide igennem hans fingre og sad og legede lidt med den, det gjorde han bedre kunne tænke på andet ind sin lyst.
Det var begyndt at blive en smule mørkt men der ville nok stadig gå tid før solen var helt nede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 11:53

Hun kiggede tilbage ind i hans øjne og smilede til ham, Hun kiggede lidt i jorden ''Du må love du ikke siger det til nogen vis jeg fortæller dig det'' sagde hun med en blid stemme, hun så den lille snor han tog op af lommen og tænkte *hvad skal han dog med den* og så så hun at han begyndte og glide den gennem hans finger, hun begyndte og grine lidt men ikke meget fordi hun synds det så lidt sjovt ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 11:57

"Jeg er ret ny her, og ved ikke lige hvilken gavn det skulle give mig at fortælle det til andre, så jeg kan roligt give dig det løfte, ikke at fortælle det til nogen"
Svarede Shaden.
Han lagde mærke til hun fnisede lidt over hans lille snor der spandt sig rundt omkring hans fingre og sagde så "hvis du fortæller mig hvad du er, vil jeg give dig den samme information"
han smilede, og lod sine hjørnetænder være til syne.
*Håber virkelig ikke hun skrider når hun høre hvad jeg er, for kunne virkelig godt bruge noget selvskab*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 12:08

''Jeg er osse ny her i firewood jeg plager kun og være ude i The Forest, Jeg er shapeshifter og jeg kan skifte form til en Sort Panther'' hun kiggede ned i jorden og håbede ikke han blev bange for hvad hun sagde til ham, hun kiggede på ham og så han's hjørne tænder og tænkte stak's han var vampyr men hun valgte ikke og løbe sin vej for hun ville godt lære ham beder og kende, Men hun valgte dog alligevel og hører fra ham selv om han var vampyr for hun selv ville sige han var det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 12:13

"hmm det lang tid siden jeg har mødt en som dig, men jeg havde det på fornemmelsen"
Shaden lagde mærke til hvordan han så et glimt af angst i hendes øjne, da hun så hans tænder og sagde så
"bare rolig jeg har været clean i ret lang tid nu, jeg er ikke ude på at suge dit blod, selvom jeg må indrømme at det var lugten af dit blod som tiltrak mig herhen"
Han lod blikket køre fra hendes ansigt og ned af hendes krop, hun var nu ganske attraktiv, og se på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 12:24

''Okay vi er nu osse mest i skoven og når vi enlig kommer ud plejer vi og være meget sky over for menesker eller andre væsner, Okay så kunne du måske lugte det på en måde men alligevel ikke helt kunne sige hvad jeg var'' sagde hun med en venlig stemme ''Jeg kan godt lugte du har været clean mest fordi jeg har en meget god lugtesans selv om jeg er i min meneske form, Jeg ville heller ikke sige du ville være ude på og suge mit blod, Ja det jo så et instinkt i jer vampyrer'' Sagde hun ganske venligt til ham med et lille smil, hun så at han øjne løb ned over hende's Krop, Men hun tog dog en hånd under hans hage og gjoder så de så hindanden i øjne igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 12:33

Shaden grinede da han mærkede hendes bløde hånd mod han hage, og kiggede ind i hendes øjne igen.
De var ganske pæne.
"må jeg enligt spørge om hvad der skete med dit knæ?"
Han lagde snoren i lommen igen, da han kunne mære trangen var begyndt at forsvinde sammen med at blodet begyndte at størkne, der var ikke noget andet der var så meget et turn off som størknede blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 12:42

Hun smiler venligt til ham da han kigger ind i hendes øjne igen.
''Jeg faldt over en løs sten der lå her i Parken og så faldt jeg ned på mit ene knæ''
Sagde hun venligt mens hun så han lagde snoren ned i lommen igen, Hun så at hendes blod var størknet det kom fra hendes knæ af, hun kiggede stille på ham og tog en hånd stille op til han's kind og nussede den stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 12:48

Shaden mærkede nu hendes dejligt varme hånd, mod hans kind, det var rart at mærke andet ind kulde og lod hende bare gøre det.
Han kom til at tænke tilbage på den sidste gang han rigtigt havde snakkede med andre ind ham selv, det var en sygeplejerske som havde fundet ham næsten død i en gyde, han var blevet overfaldet af 4 varulve.
Hun havde passet godt på ham og han havde boede hos hende i en månede, det var hende som lærte ham at blive clean første gang
"Det lang tid siden der sidst er nogen som har gjort det der" han hentyder til hendes hånd på hans kind og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 13:00

Shiwa smilede til ham da han lod hende nusse han's kind, hun hade svært ved og knytte bånd til nye men hun følte dog som-om Shaden var anderledes i forhold til andre vampyrer som ville fjerne hende's hånd, hun kendte ikke så meget til ham men kunne se ind i han's øjne han hade været meget i gennem i sit liv.
''Jeg viste ikke det var så længe siden nogen har haft nusset din kind''
Sagde hun venligt til ham men's hun stædig nussede han's ene kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 13:09

"Det er det, det må vel være mange år nu siden, jeg kan ærligt ikke helt huske hvornår jeg blev... til en vampyr, men jeg kan huske alt der er sket efter.. ihvertfald nogenlunde, jeg havde ingen at gå til, da vampyren smuttede efter at have bidt mig, så jeg levet på gaden, og dræbte en masse hjemløs og drak af dem... jeg kunne ikke leve med mig selv, og efter 2 angreb fra nogen varulve ville jeg blive clean, en sygeplejerske hjalp med det.. der har kun været 2 smuttere efter.."

Fortalte jeg og nød at kunne komme ud med det til nogen, men mærkede os en lyst vokse i kroppen, men denne lyst var ikke efter blod, den var mere menneskelig og mere som længsel, efter at være intim igen med en.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 13:28

''Det kan jo være flere år tilbage og du kan ikke huske det nok fordi du ikke gider huske din fortid, lige som jeg ikke vil huske min men er dog på nogen punkter glad for jeg kan huske min fortid eller's ville jeg aldrig kunne se mig selv i øjne, Ja den vampyr der bed dig var nok bange for hvad personen skulle gøre med dig og lod dig klare dig selv men ved jeg ikke, og det da trist du har haft drab't hjemløse men det var sikkert noget du ikke kunne styre, jeg ville heller ikke kunne leve med mig selv vis jeg drab'te en uskyldig så forstår godt din skyld følelse men der ikke noget du kan gør ved du gjorde det du kan acceptere det eller fortryde det rasten af dit liv, ja vareulve og vampyrer har aldrig haft det gode forhold til hinanden men de skulle ikke ha haft angrebet dig uden grund, og det godt du førsøgte og blive clean den gang og de 2 smutter kan du igen ikke gøre noget ved ind og accepter det, men det jo godt du har været clean 1 helt år nu så det jo bare om og holde fast i det''
Sagde hun med en venlig stemme selv om hun var alvorlig med det men hun ønskede ikke der skulle ske nogen noget vis de ikke selv var ude om det.
''Det godt du nyder og komme ud med det til nogen og det osse altid godt og snakke om tingene'' sagde hun med et lille smil på læben, hun kiggede stille op på himlen som stille begyndte og blive natte himmel, Hun kiggede over på ham og tog en hånd på siden af hovedet af ham og kiggede ham dybt i øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 13:41

Hendes stemme og ord var betrykende, det var dejligt at snakke med hende og have en der ikke løb væk efter at finde ud af hvad han virkelig var, han smilede til hende og kunne mærke hvordan hendes fingerspidsser skiftede position fra hans kind til hans nakke/hals.
Instiktiv lod han selv en hånd køre op på siden af hende, hans mave trak sig en smule sammen af spænding.
Shaden lod sig langsomt komme tættere og tættere på, deres ansigter var omkring 12 cm fra hinanden og han lagde sin anden hånd på siden af hende, han var ikke sikker på om hun ville trække sig eller hvad hun ville, og hele usikkerheden tændte ham, han viste normalt altid hvad der ville ske, før det rent faktisk skete, og nu.. kunne han bare sidde og nyde usikkerheden strømme igennem ham, det var befriende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 14:03

Hun smilede let til ham men's hun hade stærk øje'n kontakt til ham, men's hun kunne mærke hans hånd på siden af hende, hun så på ham at han trakkede maven sammen og spænde den, hun kiggede længe ind i shaden's øjne men's han kom tætter på hende, hun kunne mærked deres ansigter var 12 cm fra hinanden, hun mærkede han's anden hånds på hendes anden side hun kiggede dog ham stadig ind i øjne, hun sad bare der og kiggede ham ind i øjne og var helt stille, hun kunne mærke han var usikker på hvad hun ville gøre, men hun lagde sit hoved på han skulder og begyndte og slappe af i kroppen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 14:08

Shaden kunne mærke hendes hoveds vægt mod hans skulder og lagde armene omkring hende, og trak hende helt ind til sig, så han kunne mærke hedes varme krop mod hans.
Shaden duftede til hendes hår og gjorde noget instinktivt, han lod sine læber røre hendes hals og han kyssede hende, han var ikke sikker på om det var okay, men da hun ikke fjernede sig gjorde han det igen, det var rart, men han viste han snart måtte finde et andet sted at kysse hvis han skulle blive ved, ds halsen var meget tiltrækkende for hans tænder.
så han stoppede og kiggede igen i hendes øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 14:47

Shiwa sad stille lige foran ham men var venlig og flytte hovedet så de så hinanden i øjne igen, hun tog bække arme om i nakken på ham men's hun smilede stille til ham, hun kunne mærke han's hjerte ved at de var så tæt på hinanden, hun holde stille om ham med bække arme og lod ham få noget af hendes varme fra hende, hun så stille på ham siden deres hoveder var kun 2-5 cm fra hindan, hun hade lidt røde kinder men ikke så det var så synligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 18:29

Shaden kiggede på hende, han havde lyst til at opgive og bare lade lysten drive ham, men stoppede sig selv.
Shaden trak sig en smule tilbage og sagde "Undskyld... du er virkelig sød, men jeg er bange... for mig selv og mine lyster.. det hele..."
Han stoppede sig selv og kiggede ind i hendes øjne prøvede på at smile og trak snoren op igen, denne gang bandt han den hårdt om hans hånd, snoren var lavede af sølv og det gav en smærte der næsten var ulidelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 18:55

hun kiggede på ham og sagde ''Du skal da ikke undskylle.. Du er da osse sød dig selv, Hvorfor er du bange for dig selv og dine lyster eller hvad du eller's skulle være bange for'' sagde hun med en venlig stemme til ham, hun kiggede stille på ham men's hun mistede øjen kontakten med ham, hun så ham trække snoren op igen, hun følte dog skyld over han bandt den om han's arm siden det var af sølv og hun viste godt sølv var meget smerte for vampyrer og ha sølv på der's hud, men hun valgte dog og tage snoren af han's hånd led og kyssede ham på kinden men's hun hade meget røde kinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 19:02

Shaden var et øjeblik i en anden verden, da smærten gik væk, han kiggede på hende og så hun havde taget hans sølv kæde.
"jeg.. er bange for at slå ihjel igen... jeg er bange for mine lyster for blod er for store.. til at jeg kan være clean"
svarede han og mærkede derefter en dejlig varme på hans kind, det var Shiwas bløde læber han kunne mærke. Shaden kiggede på hende og så hvordan hendes kinder var blussedet op, han var sikker på at hvis han kunne rødme ville han sikkert gøre det nu, og det ville bare gøre det mere pinligt.
Shaden lagde forsigtigt sin hånd i hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 20:31

Shiwa kiggede på ham og hade kæden i sin ene hånd ''Du skal ikke være bange du skal trække vejret stille og roligt og så vil du kunne få din bevisthed tilbage, du vil altid være clean vis du arbejder på det men du har jo brug for mad på et tid's punkt'' sagde hun venligt, shiwa var stædig rød i kinderne efter hun hade kysset ham på kinden, hun kunne mærke han's hånd på hende's og blev bare mere rød i kinderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den rolige tur. (Shaden) Empty Sv: Den rolige tur. (Shaden)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum